okequote:
p0rn0squote:
J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J a J aquote:
bolkentijdquote:
nee kappe nouquote:
Ik hoor ze nog rinkelenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:07 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hoe gaat het? Muis haar eierstokken nog aan het klepperen?
Is dit een doorloper?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:11 schreef Maanvis het volgende:
B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k B o L k
jaquote:
kolkquote:
jij mag niet meer bolkenquote:
Bolquarantainequote:
Goed hoorquote:
Heel goed geen ik gebruikt en interesse in de andere persoonquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:17 schreef engine het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Was met m'n vinger nog naar de huisarts geweest. Waarschijnlijk gebroken maar doen ze verder niks aan. Staat een klein beetje scheef maar dat is geen probleem schijnbaar
En met jou?
Geef medaillequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heel goed geen ik gebruikt en interesse in de andere persoon
Niet pijnlijk? Pleisterspalkje?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:17 schreef engine het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Was met m'n vinger nog naar de huisarts geweest. Waarschijnlijk gebroken maar doen ze verder niks aan. Staat een klein beetje scheef maar dat is geen probleem schijnbaar
En met jou?
Is dat met glijmiddelquote:
Moemoequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:19 schreef moemoe het volgende:
23.15 uur gaan we weer Skribbl spelen peepz!
Nee maar is 1,5 week geleden gebeurdquote:
Leuk! Maar moet zo nog iets ander doenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:19 schreef moemoe het volgende:
Pfff ka lang duren hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:20 schreef engine het volgende:
[..]
Nee maar is 1,5 week geleden gebeurdVooral gewoon een vinger die even niet echt mee wil doen met de rest van de hand.
Slapen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Leuk! Maar moet zo nog iets ander doen
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:21 schreef Maanvis het volgende:
Zullen we met zijn allen Jippie in d'r gezicht gaan bolken?
Oi dearquote:
Allright, kijk maar of je nog aansluit!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Leuk! Maar moet zo nog iets ander doen
Hoe is hetquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oi dear.
[..]
Allright, kijk maar of je nog aansluit!
Schijnt heel populair te zijn in japan zo'n Bolkakkequote:
Ja dat zei de huisarts ook alquote:
Klopt. Hele liters gaan er dan doorheenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Schijnt heel populair te zijn in japan zo'n Bolkakke
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt. Hele liters gaan er dan doorheen
Dat is niet de juiste kleurquote:
Is goedquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oi dear.
[..]
Allright, kijk maar of je nog aansluit!
racistquote:
Apart, ik zou daar eerlijk gezegd niet mee akkoord gaan. Het niet behandelen van een gebroken vinger kan echt hele vervelende en zelfs blijvende functiebeperkingen tot gevolg hebben. Zeker aangezien hij scheef staat, is dat echt een reële kans. ( https://afdelinghandchiru(...)uur/gebroken-vinger/ )quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:17 schreef engine het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
En met jou?
kree was hier straks nog, hebben nog gespard over het covid lied hij had jou nog nodigquote:
Ik heb een week vrij inderdaad. Beetje wat dingen in huis opgeruimd, naar het tuincentrum geweest voor de kerst. Kerstman gekocht. Verder nog even langs de winkel geweest voor nieuwe lampjes.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een rustig dagje hier.
En bij jou? Heb je ook een week vrij?
Beetje spug is vaak al voldoende.quote:
Misschien doe ik wel even meequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:19 schreef moemoe het volgende:
Kerstman gekocht?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb een week vrij inderdaad. Beetje wat dingen in huis opgeruimd, naar het tuincentrum geweest voor de kerst. Kerstman gekocht. Verder nog even langs de winkel geweest voor nieuwe lampjes.
En net begonnen met bly manor
Heb je al rugklachten?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:26 schreef DrainBamage het volgende:
[..]
Mijn tieten zijn nog groter dan die van @:Rob en @:De Braad
Goed dat ik je zie, ik moet je wat vertellen. Iemand hier in mijn huis riep shiiiiiit, en ik vulde haar aan met ake. Ze snapt het niet en wil niet meer tegen mij praten. Wat moet ik nu doen?quote:
Je hebt er zin inquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb een week vrij inderdaad. Beetje wat dingen in huis opgeruimd, naar het tuincentrum geweest voor de kerst. Kerstman gekocht. Verder nog even langs de winkel geweest voor nieuwe lampjes.
En net begonnen met bly manor
Moest wel wat oefeningen doen en omdat hij wel in dezelfde richting wijst is het schijnbaar later ook geen probleemquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Apart, ik zou daar eerlijk gezegd niet mee akkoord gaan. Het niet behandelen van een gebroken vinger kan echt hele vervelende en zelfs blijvende functiebeperkingen tot gevolg hebben. Zeker aangezien hij scheef staat, is dat echt een reële kans. ( https://afdelinghandchiru(...)uur/gebroken-vinger/ )
Met mij gaat het goed hoor
Ik hoop dat hij gelijk heeftquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Moest wel wat oefeningen doen en omdat hij wel in dezelfde richting wijst is het schijnbaar later ook geen probleem
Welke vinger is het?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Moest wel wat oefeningen doen en omdat hij wel in dezelfde richting wijst is het schijnbaar later ook geen probleem
liever een bamibolkquote:
* blackmirror vraagt zich af hoe moemoe in hemelsnaam een hoekje heeft kunnen vinden in een ronde kamerquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:31 schreef moemoe het volgende:
Mezelf gebolkt.
* moemoe kruipt weg in een hoekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |