Nee leg uit?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:04 schreef TLC het volgende:
Trekken ze dat nu van zijn salaris af ??
snappen jullie de woordspeling
En in de adult industrie is het zelfs een prequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Als hij besluit naar een andere baan op zoek te gaan kan hij in ieder geval een hands-on mentaliteit als omschrijving op z'n CV zetten.
Helaas kan ik niet thuis zitten omdat ik moet zorgen dat die rest de calls kan maken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:08 schreef speknek het volgende:
Laten we wel wezen, iedereen die al sinds maart thuis achter de computer de hele dag in conference call meetings zit, heeft deze angst wel eens een keer gehad.
Standaard repertoire van excuses in Amerikaquote:
Bij CNN zijn het allemaal suf geruktenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:04 schreef TLC het volgende:
Trekken ze dat nu van zijn salaris af ??
snappen jullie de woordspeling
Maar doorgaans niet (perongeluk) met camera en microfoon aan tijdens werktijd. Foutje en vooral zeer genant.quote:
Een van de professionele leugenaars op CNN. Zo’n mannetje wat altijd alles beter weet en anderen voortdurend de maat neemt. Heerlijk dat zo’n gluiperd door de mand valtquote:
Dat kan nog steeds hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
...Ik dacht eigenlijk dat hij gay was.
Jawel de piemel gaat hem aanklagen voor #metooquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:27 schreef MoreDakka het volgende:
Wat een sukkel. Maar verder geen drama.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Als hij besluit naar een andere baan op zoek te gaan kan hij in ieder geval een hands-on mentaliteit als omschrijving op z'n CV zetten.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:07 schreef Kopiko het volgende:
Dit gaat leiden tot een ruk naar rechts.
Door de mand valt als professionele leugenaar?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Een van de professionele leugenaars op CNN. Zo’n mannetje wat altijd alles beter weet en anderen voortdurend de maat neemt. Heerlijk dat zo’n gluiperd door de mand valt.
Ik dacht eigenlijk dat hij gay was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |