Wat lul jij nou weer gastquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:56 schreef DeBraad het volgende:
[..]
ToT heeft een hartstikke leuk kindje. Volgens mij doe jij zo zuur tegen ToT over zijn dreumes omdat je ze zelf niet hebtGet A Life.
Serieuze muziekzaken. Kan prima posten, maar bedoelde met dat bericht op dat FOK! nummer, dat heeft geen prioriteit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Dacht dat jij druk was met serieuze zaken.
Ga er niet op in.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:56 schreef DeBraad het volgende:
[..]
ToT heeft een hartstikke leuk kindje. Volgens mij doe jij zo zuur tegen ToT over zijn dreumes omdat je ze zelf niet hebtGet A Life.
Deze man heeft een hoog IQ.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tot de kraakbeenvissen om precies te zijn.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:58 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Serieuze muziekzaken. Kan prima posten, maar bedoelde met dat bericht op dat FOK! nummer, dat heeft geen prioriteit.
De dienstplicht is er nog gewoon alleen geen oproepplicht.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
En wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ja spuit 17777quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De dienstplicht is er nog gewoon alleen geen oproepplicht.
Vraag er dan ook niet om.quote:
Mishandelingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |