Geen idee. Denk in een vat frituurvet gevallen toen hij wilde drinken.quote:
Dan wel met terugwerkende kracht. Iedereen onder de 45 die niet geweest is even twee jaar er inquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:41 schreef kree het volgende:
Wmb voeren ze het trouwens weer in. Wel goed voor de jeugd
Mag gewoon hoor ook als vrouw nu. Idd 18+ wel of mss voortrjaject is er ook nog wel geloof ik. Dan kun je jonger al.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt me dat het voor iedereen geldt, volgens mij mag je gewoon op elke leeftijd na 18+ melden bij de krijgsmacht.
Gewoon niet mijn kinderen uitschelden, en doorrrquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Moet je ongesteld worden ofzo?
Neuken?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gewoon niet mijn kinderen uitschelden, en doorrr
En door wat?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
quote:
Zo groot is ze niet.quote:
Echt je begrijpt iets volkomen niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Volgens mij meer de omvang van Jippiequote:
Je moet zeggen in de trant van dat ik schizofrenie heb en een omvangrijk lichaam hebquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
goede redding he, ik was vergeten hoe de quote ging, dus heb ik dit maar verzonnen
Als het leger ongeschikt zou zijn voor meisjes zouden ze ook niet vrijwillig in mogen lojkt mij?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Vrijwillig en dienst plicht zijn wel wat andere zaken he?
Nee, jij nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Echt je begrijpt iets volkomen niet.
Nee die hoeven niet.quote:
maar dat klopt toch ook gewoonquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Je moet zeggen in de trant van dat ik schizofrenie heb en een omvangrijk lichaam heb
Oke. Even afwassen en dan kom ik er aanquote:
Is het toch ook niet meer? Nu niet dat ik er ervaring mee heb. Maar verschil jongen/meisje is er niet zo meer. Maar ok dat wil niet zegen dat jongen//meisje ook nog wel eens problemen kan opleveren met dicht op elkaar zitten voor weken. Zie de seks boot/quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als het leger ongeschikt zou zijn voor meisjes zouden ze ook niet vrijwillig in mogen lojkt mij?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:51 schreef dud0r het volgende:
Maar aan al die oude wijven hier hè, waarom hebben jullie nooit een volumeknop uitgevonden om in te bouwen in je kind?
Dan had ik daar nu van kunnen profiteren
Welk kind?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:51 schreef dud0r het volgende:
Maar aan al die oude wijven hier hè, waarom hebben jullie nooit een volumeknop uitgevonden om in te bouwen in je kind?
kan toch gewoon een prop papier in de mond doen en een mondkapje voorquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:51 schreef dud0r het volgende:
Komop, wordt vanzelf minderquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:51 schreef dud0r het volgende:
Jij doet er niet voor onder op bepaalde momenten. Tegen mij ben je ook weleens flink uit je panty gegaanquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]Godverdomme, jij maakt hier vrienden!
We zijn allen bolkvijanden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:51 schreef ToT het volgende:
Kan best.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij doet er niet voor onder op bepaalde momenten. Tegen mij ben je ook weleens flink uit je panty gegaan
sow hallootjesquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent wel een voorbeeld dat ik dankbaar ben geen kut kind te hebben.
Die van mij was serieus zo erg braaf. Nog steeds trouwens. Half FOK! kent haar ook gewoon irlquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:51 schreef dud0r het volgende:
Gehehe ja achteraf wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer dat jij daar dan buiten de boot valt haha
Jij kan zwammen maar kan je ook zwemmen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer dat jij daar dan buiten de boot valt haha
Die zoek ik ook nog steeds.. ductape is wel een handige tussen oplossingquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:51 schreef dud0r het volgende:
Ik maak overal vrienden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:51 schreef ToT het volgende:
Geen idee.quote:
Dat blijft niet goed zittenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
kan toch gewoon een prop papier in de mond doen en een mondkapje voor
Dat zeg je nu wel maar daar lijkt het niet opquote:
ToT heeft een hartstikke leuk kindje. Volgens mij doe jij zo zuur tegen ToT over zijn dreumes omdat je ze zelf niet hebtquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent wel een voorbeeld dat ik dankbaar ben geen kut kind te hebben.
Verzin dit niet hoor, is gewoon op het nieuws geweest. Hoe heet ie de ruyter ofzo? Iemand weet dat hier wel. Ik weet welke het is maar kan niet op de naam komen.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Die zoek ik ook nog steeds.. ductape is wel een handige tussen oplossing
Dacht dat jij druk was met serieuze zaken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:56 schreef DeBraad het volgende:
[..]
ToT heeft een hartstikke leuk kindje. Volgens mij doe jij zo zuur tegen ToT over zijn dreumes omdat je ze zelf niet hebtGet A Life.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |