quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]Niet ZO lang geleden!
18 jaar later pas!
23 jaar later pasquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]Niet ZO lang geleden!
18 jaar later pas!
Nee hoor, alleen de vrouwen die in 2020 17 jaar wordenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:36 schreef kree het volgende:
[..]
Euh ja zeker wel alleen hij is niet nodig nu. Maar kan je feliciteren jij hebt die plicht nu ook.
feitelijk gezien is het wel een plicht, want iedereen krijgt die brief. De plicht is alleen opgeschortquote:
Geen opkomstplicht.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
En wat moet ik me daar bij voorstellen?
Dienstplicht in Nederland is er nog steeds alleen de oproepplicht niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat voor plicht? Er is helemaal geen dienstplicht in Nederland.
Moet je ongesteld worden ofzo?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat kan je ook omgekeerd zien, jij reageert ook met 'ik zei geen lamlul' grow ze lekker zelf
Dag Hansquote:
Ok haha zal nog een leeftijd aanvast zitten wss. Zover heb ik eht niet nagezocht. Maar de dienstplicht is er nog gewoon hoor. Alleen opgeschort enzo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen de vrouwen die in 2020 17 jaar worden
Ja ik moet die brief dus nog krijgen. Of geldt het dan ook echt alleen voor vrouwen die 18 werden vanaf het moment dat het was doorgetrokken naar vrouwen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
feitelijk gezien is het wel een plicht, want iedereen krijgt die brief. De plicht is alleen opgeschort
Ja klopt, ik zit het net te lezen:quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dienstplicht in Nederland is er nog steeds alleen de oproepplicht niet.
Denk dat het niet met terugwerkende kracht geldt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja ik moet die brief dus nog krijgen. Of geldt het dan ook echt alleen voor vrouwen die 18 werden vanaf het moment dat het was doorgetrokken naar vrouwen?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Denk maar niet dat je een kaboutermuts past
Ik ken een liedje.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:37 schreef Jippie het volgende:
Is ook niet mis mee, mogen toch ook aanmelden bij marine etc.?
Lijkt me dat het voor iedereen geldt, volgens mij mag je gewoon op elke leeftijd na 18+ melden bij de krijgsmacht.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja ik moet die brief dus nog krijgen. Of geldt het dan ook echt alleen voor vrouwen die 18 werden vanaf het moment dat het was doorgetrokken naar vrouwen?
Vrijwillig en dienst plicht zijn wel wat andere zaken he?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:37 schreef Jippie het volgende:
Is ook niet mis mee, mogen toch ook aanmelden bij marine etc.?
Ik laat me niet uit de tent lokken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Denk maar niet dat je een kaboutermuts past
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |