Net een zak Hollandse schotel uit de vriezer gehaald. Ik had vandaag boodschappen moeten doen maar er kwam niks van. Dan maar lekker makkelijkquote:
Nou ik ga voorlopig even niets doen qua muziek en FOK!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
@:DeBraad weet vast wel iets van m'n tekst te maken qua zang.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:06 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nou ik ga voorlopig even niets doen qua muziek en FOK!Ik heb wat serieuzers lopen
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:06 schreef DJMO het volgende:
[..]Mij een beetje in de steek laten he!
Zoek je nou ruzie?quote:
Ja, omdat je me in de steek laatquote:
Maar dat klinkt helemaal niet lekkerquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:08 schreef Jippie het volgende:
Ik probeer een spinazie pannenkoek te maken
DJMO?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:06 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nou ik ga voorlopig even niets doen qua muziek en FOK!Ik heb wat serieuzers lopen
Waarom?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:08 schreef Jippie het volgende:
Hoe moet ik me dat voorstellen? Een naturel pannekoek waar je zelf spinazie op doet en opwarmt?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:08 schreef Jippie het volgende:
Gewoon hartige pannenkoek?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dat klinkt helemaal niet lekker
We zijn er nog lang niet. Ik ga eerst wel eens akkoorden bij de tekst zetten en melodie ideetje. Haha.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:06 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Veel kaas doorheen doenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:08 schreef Jippie het volgende:
Gewoon beslag maken, spinazie roerbakken en dan beslag over de spinazie. Met kaas natuurlijk al over de spinazie heenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dat voorstellen? Een naturel pannekoek waar je zelf spinazie op doet en opwarmt?
Ja maar...quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mijn zoon wil pannenkoeken en ik heb trek in spinazie
Ik ben voor spinaziquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mijn zoon wil pannenkoeken en ik heb trek in spinazie
Ze gaat zaterdag pas weer lopen hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:06 schreef DeBraad het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |