Vanavond slaap ik. Voorbereiden op vroeg slapen en opstaan in verband met sponsorwandeling van 80 km zaterdag.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:56 schreef kree het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan, Ga straks ff verder kijken vanavond dus over ff de akkoorden want weet dan kan brad ermee verder. Maar zien we vanavond wel ff
Da's goed gelukt, er valt niemand iets op.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar denk je dat Katbot gebleven is anders? Die is gewoon flink aan het leren geslagen om hier onopvallend te zijn
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's goed gelukt, er valt niemand iets op.
Owh het is nog niet klaar vanavond hoor. Dus relaxedquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vanavond slaap ik. Voorbereiden op vroeg slapen en opstaan in verband met sponsorwandeling van 80 km zaterdag.
Bollekquote:
je mist een squote:
Snollekquote:
Ssstttt er moet nog wel gekookt worden ook eerstquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Is iedereen ineens aan het eten? Het valt plotseling helemaal stil...
Tegen de tijd dat je de 12de etappe van het Waterliniepad gaat lopen hoor ik het welquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vanavond slaap ik. Voorbereiden op vroeg slapen en opstaan in verband met sponsorwandeling van 80 km zaterdag.
Ben ik net mee klaarquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ssstttt er moet nog wel gekookt worden ook eerst
Jaquote:
Ohhh, da's lekker...quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:04 schreef maily het volgende:
[..]
Karbonaadjes en gebakken aardappels. Sla en tomaten erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |