Hoi skeet. Alles goed?quote:
Zowel loon als al het andere is hoger, dus aan het eind hou je hier ook niks overquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Owja, daar weten ze inderdaad wel van prijzen (tov Nederland dan). Relatief zal het wel meevallen.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zowel loon als al het andere is hoger, dus aan het eind hou je hier ook niks over
Ff kijken of ik de kkoorden erbij kan vinden, maar moet wel lukken denk. Het us best lastg he wabt geen automaat enzo maar gaat me om basis idee even nog. Denk zet het in toonsoort A, D of G mss nog niet zeker over.quote:
Helaas, dat gaat hier niet. Ook al is het tegenwoordig thuiswerken (en dus geen manager die je op de vingers kijkt), er is geen tijd voor DTS overdag.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zowel loon als al het andere is hoger, dus aan het eind hou je hier ook niks over
In dit geval eis ik wel vermelding als tekstschrijverquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:50 schreef kree het volgende:
[..]
Ff kijken of ik de kkoorden erbij kan vinden, maar moet wel lukken denk. Het us best lastg he wabt geen automaat enzo maar gaat me om basis idee even nog. Denk zet het in toonsoort A, D of G mss nog niet zeker over.
Kun je net zo goed weer hier komen wonen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Uiteraard hequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
In dit geval eis ik wel vermelding als tekstschrijver
Hoe doe je dat als je loopt? Loop je dan ook als een zombiequote:
Hier bergen? De grootse heuvel hier is die enorme hobbel van de verkeersdrempel in de straat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je net zo goed weer hier komen wonen!Mooiere vrouwen, mooiere bergen, meer rust, goedkoper land om huizen op te bouwen, maar dan allemaal precies andersom!
ehmm. Heb echt wel oog voor m'n omgeving dan hoor, maar hou dan met een half oog DTS in de gaten. Om 's avonds 100 quote meldingen op te kunnen ruimenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe doe je dat als je loopt? Loop je dan ook als een zombie
Zie laatste zinsdeel!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier bergen? De grootse heuvel hier is die enorme hobbel van de verkeersdrempel in de straat.
Huldequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
ehmm. Heb echt wel oog voor m'n omgeving dan hoor, maar hou dan met een half oog DTS in de gaten. Om 's avonds 100 quote meldingen op te kunnen ruimen
@DeBraad weet vast wel iets van m'n tekst te maken qua zang.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:54 schreef kree het volgende:
Maar voorlopig is het nog ff idee en moet helemaal nog uitgewerkt worden ook muzikaal en zang? Die mag je btw zelf doen maar moet ff op basis van de tekst eerst even het opzetje maken.
Ze zijn hier bij DTS inmiddels wel wat gewend.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Zie laatste zinsdeel!
Nu maar hopen dat ik niet al te veel dames heb beledigd!![]()
![]()
Waar denk je dat Katbot gebleven is anders? Die is gewoon flink aan het leren geslagen om hier onopvallend te zijnquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Indeed, here it is all typed in manually.
Dat hoop ik dan, Ga straks ff verder kijken vanavond dus over ff de akkoorden want weet dan kan brad ermee verder. Maar zien we vanavond wel ffquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
@:DeBraad weet vast wel iets van m'n tekst te maken qua zang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |