Hoi jacqquote:
Merci bienquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij deze nog 4 mooie puntjes voor onze Chef Cock![]()
[ afbeelding ]
Ik heb mijn eigen zon op het bureau staanquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:48 schreef Dven het volgende:
Tsjongejone. Wil ik net naar het terras gaan, krijg ik extra opdrachten die NU gedaan moeten worden.
Daar gaat m'n laatste biertje in de zon.
Denk even aan m'n puntje maat zodat ik ook in Club 60 staquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen zon op het bureau staan
Hier regent het al vanaf 12 uur.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:48 schreef Dven het volgende:
Tsjongejone. Wil ik net naar het terras gaan, krijg ik extra opdrachten die NU gedaan moeten worden.
ik las trainquote:
olkquote:
Morgen wel warm en later op de dag tamelijk zonnigquote:
gebquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:48 schreef Dven het volgende:
olkt als een mallequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:48 schreef Dven het volgende:
opdracht op het terras maken?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:48 schreef Dven het volgende:
ik geloof LF niet !quote:
Wil op m'n gemakje m'n pint kunnen drinken in plaats van bezig te zijn met alarmsystemen te programmeren.quote:
Amalia heeft fokking dikke tietenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:50 schreef ToT het volgende:
Meh, probeer wat van Lubach te kijken maar na dat stuk over Amalia heb ik het wel weer gehad. Irritant figuur.
witheetquote:
Het zal wel beter zijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Morgen wel warm en later op de dag tamelijk zonnigMeen iets van rond de 20 graden bijna overal in NL
quote:
Idd sowieso lang en frans hequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:52 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het is control opposition! Lange frans is zelf een duivelaanbidder.
Goed plan.quote:
zoquote:
Ik heb alleen maar goede plannenquote:
Zonder mij conjo?quote:
Godsammequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:55 schreef devzero het volgende:
Als je alle letters van nattekat door elkaar haalt, 56 graden roteert, er een fourrier analyse op los laat, het uitprint en er op plast, er een oude frieze spreuk tevoorschijn zal komen die vertaald zegt: duivelbolk
Jij bent de duivel ja, met je duivelbolksquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:55 schreef devzero het volgende:
Als je alle letters van nattekat door elkaar haalt, 56 graden roteert, er een fourrier analyse op los laat, het uitprint en er op plast, er een oude frieze spreuk tevoorschijn zal komen die vertaald zegt: duivelbolk
En als je het dan ritueel verbrand zal de rook ervan de demonische tekst "Bolk Immer De Vochtige Kater" te voor schijn brengen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:55 schreef devzero het volgende:
Als je alle letters van nattekat door elkaar haalt, 56 graden roteert, er een fourrier analyse op los laat, het uitprint en er op plast, een oude frieze spreuk tevoorschijn zal komen die vertaald zegt: duivelbolk
Omdat we elkaars kloon zijnquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent de duivel ja, met je duivelbolks
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:55 schreef devzero het volgende:
Als je alle letters van nattekat door elkaar haalt, 56 graden roteert, er een fourrier analyse op los laat, het uitprint en er op plast, een oude frieze spreuk tevoorschijn zal komen die vertaald zegt: duivelbolk
Alleen als het door een maagd wordt verbrandtquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En als je het dan ritueel verbrand zal de rook ervan de demonische tekst "Bolk Immer De Vochtige Kater" te voor schijn brengen!
Dev is lid van een satanistisch netwerk wat adrynochrome drinkt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent de duivel ja, met je duivelbolks
goedenquote:
Soms best wel saai.Ze mist iets.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |