Series X en PS5 gaan de 4K inderdaad vaak genoeg niet aantikken maar in ieder geval wel meer een basis van 1080P of 1440Pquote:Op woensdag 4 november 2020 19:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mwah, aangezien ook de One X lang niet altijd de 4K aantikt en vaak ook net onder de 1080p duikt... ik zou me gewoon niet teveel blind staren op 4K.
Dat is ongeveer evenveel als dat ik nu op de xbox one heb. Tot nu toe weinig problemen mee gehad.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:56 schreef Jimbo het volgende:
Xbox Series S houdt 362GB vrije opslagruimte over voor installatie games
das ehm..niet veel
Wat had je dan verwacht van een spel dat nog gemaakt is voor de current gen?quote:Op woensdag 4 november 2020 18:26 schreef DKUp het volgende:
Watch Dogs Legion Dynamic 1080P op de Series S
Hoezo? Goed nieuws of verwacht je 100 mensen die zeggen van 'huej t geld van ms is afgeschreven'quote:Op donderdag 5 november 2020 12:51 schreef Pheno het volgende:
Vandaag zal het wel wat drukker in dit topic worden
Iets met embargo's die doodgaanquote:Op donderdag 5 november 2020 12:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoezo? Goed nieuws of verwacht je 100 mensen die zeggen van 'huej t geld van ms is afgeschreven'
maar ondertussen willen we alleen godfall zienquote:
Gearbox? Nah, die game interesseert me echt geen reet.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar ondertussen willen we alleen godfall zien![]()
Mij welquote:Op donderdag 5 november 2020 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gearbox? Nah, die game interesseert me echt geen reet.
Die hebben we alquote:Op donderdag 5 november 2020 13:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mij welMocht je nog een reviewer zoeken dan meld ik mij wel aan
quote:Op donderdag 5 november 2020 13:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die hebben we alDe code ook bijna, nu nog een ps5
Eerst maar afwachten of Sony niet zo karig isquote:Op donderdag 5 november 2020 13:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]rip ps5. Wie krijgt hem? dan kan ik die lastigvallen voor een 'moet ik m kopen of niet'
medium gaat echt een topgame wordenquote:Op donderdag 5 november 2020 13:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerst maar afwachten of Sony niet zo karig is
Meanwhile ben ik eigenlijk toch wel fan van Microsoft. Ik zie de PS5 nog geen dingen hebben waarbij ik denk "oeh". En Gamepass is wel een veel betere deal dan ps plus collections
Ach, mocht ik mijn lokale preorder alsnog krijgen, gewoon voor het dubbele verkopen
Ik ben blijer met 500 euro erbij. Als iemand zo gek zou zijn (mag toch hopen dat mensen nog ergens verstand hebben). Maar waarschijnlijker houd ik die alsof en ga kijken hoe die stof hapt omdat ik geen Bugsnax wil spelenquote:Op donderdag 5 november 2020 14:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
medium gaat echt een topgame wordenen gamepass
en voor t dubbele verkopen is gewoon pauper![]()
Gooi er gewoon 50-100 eur op en ben jij blij en is die persoon ook blij.
van ps5 naar xbox, goeie twist hier,quote:Op donderdag 5 november 2020 14:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben blijer met 500 euro erbij. Als iemand zo gek zou zijn (mag toch hopen dat mensen nog ergens verstand hebben). Maar waarschijnlijker houd ik die alsof en ga kijken hoe die stof hapt omdat ik geen Bugsnax wil spelen
The Medium ben ik ook erg benieuwd na. Die ga ik asap doen als het kan, horror-games
anders komen die mods weerquote:Op donderdag 5 november 2020 14:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
van ps5 naar xbox, goeie twist hier,
Scorn?quote:Maar medium heeft echt een goede Silent hill vibe. Die game
Zag ook een andere vage shooter voor gamepass, ook horror en alles wat er wel nice uitzag, zal zo eens kijken wat de titel was :/
Gearbox boycot ik sedert 2013.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mij welMocht je nog een reviewer zoeken dan meld ik mij wel aan
maar ja, dan mis je wel games al BL3quote:Op donderdag 5 november 2020 14:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gearbox boycot ik sedert 2013.
zou goed kunnen ja, die game zag er ook wel apart uit. 't is geen AAA titel maar misschien leuk voor tussendoorquote:Op donderdag 5 november 2020 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
anders komen die mods weer
[..]
Scorn?
Vond het wat saai eruit zien, maar wie weet. Resident Evil is een no-brainer, als die uitkomt ga ik gewoon onderduiken met een console, tv en een koelkast met voer en drank.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou goed kunnen ja, die game zag er ook wel apart uit. 't is geen AAA titel maar misschien leuk voor tussendoor
maar dan de echte vraag...quote:Op donderdag 5 november 2020 15:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vond het wat saai eruit zien, maar wie weet. Resident Evil is een no-brainer, als die uitkomt ga ik gewoon onderduiken met een console, tv en een koelkast met voer en drank.
als ik eens zou weten hoe de ps5 zou presteren.... Maar in mijn ogen is Xbox Series X | S de betere deal. Maar puur op Gamepass, niet eens de teraflopsquote:Op donderdag 5 november 2020 15:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar dan de echte vraag...
ps4, xbox one, PS5 of Xsex
Maar stiekem is ps vr gewoon heel kut (door alle kabelsquote:Op donderdag 5 november 2020 15:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
als ik eens zou weten hoe de ps5 zou presteren.... Maar in mijn ogen is Xbox Series X | S de betere deal. Maar puur op Gamepass, niet eens de teraflops. Sony is gewoon te karig met PS Plus. En ja, ik koop uiteindelijk die PS5 ook, er zijn exclusives die ik wil spelen, maar op dit moment denk ik dat XSX mijn main console blijft voor de multiplatform-games. Voor Resident Evil kan het anders gaan: Capcom moet dan nog even melden dat er een PS VR-versie komt....
Lees een paar posts terugquote:
quote:
We doen zo ons best als een stelletje vrijwilligers met teveel tijd om te hobbyen....quote:Op donderdag 5 november 2020 16:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ah kijk een reden om fok games te lezen
Ach ik b en een forum gebruiken hequote:Op donderdag 5 november 2020 16:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
We doen zo ons best als een stelletje vrijwilligers met teveel tijd om te hobbyen....
Tja die foksters worden ook ouder en rimpeliger.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach ik b en een forum gebruiken hekom nooit ergens anders. Ja het fotoboek om gewillige 18 jarige foksters te begluren.
Rip foboooit was je zo mooi.
Het is vooral het fobo wat compleet dood is....quote:Op donderdag 5 november 2020 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja die foksters worden ook ouder en rimpeliger.
met of zonder mtx?quote:
Woah, big news. Die wilde ik altijd al een keertje spelen op de ps4! Misschien wel 1e “grotere” titel die ik op de series door ga spelen.quote:
Star Wars Jedi Fallen Order is gewoon een singleplayer game zonder MTX toch? Soort Dark Souls light.quote:
je n'est c'est pas.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:20 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Star Wars Jedi Fallen Order is gewoon een singleplayer game zonder MTX toch? Soort Dark Souls light.
Je ne *sais* pas.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je n'est c'est pas.
Ik zie EA, ik zie star wars en m'n PTSD kickt in
fransquote:
Ik was vorige week al blij verrast dat ze die 60Hz cap eraf hadden weten te halen...quote:Op donderdag 5 november 2020 18:27 schreef PjotterFRL het volgende:
[ twitter ]
Star Wars Squadrons 4k/60 op Series X of 120fps met lagere resolutie, 4k/60fps op PS5.
Fallen Order is wel een van de betere Star Wars games van de laatste tijd... ik zou hem zeker spelen.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je n'est c'est pas.
Ik zie EA, ik zie star wars en m'n PTSD kickt in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |