abonnement Unibet Coolblue
pi_195735705
And, a new one. ^O^
pi_195735812
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:38 schreef Amee het volgende:

[..]

Merk hier iig wel dat daten via datingapps moeizaam gaat en ik denk dat het komt omdat het niet spontaan is maar een soort van een rij af gaan. Er is geen fonkel.
Ik denk ook dat dat komt omdat je op een foto afgaat. Als je iemand in het echt ontmoet kan die fonkel er vanaf het begin al zijn, van een foto is dat altijd nog maar de vraag!

Leuk dat de vonken er vanaf spatten bij je! Hoe heb je je date leren kennen?
pi_195738421
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2020 20:18 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Ik denk ook dat dat komt omdat je op een foto afgaat. Als je iemand in het echt ontmoet kan die fonkel er vanaf het begin al zijn, van een foto is dat altijd nog maar de vraag!

Leuk dat de vonken er vanaf spatten bij je! Hoe heb je je date leren kennen?
Dat is ook zo, ja.

Online. Hij dacht dat ik met hem flirtte (wat niet zo was) en stuurde mij een privébericht. Haha!
pi_195738630
Amee ook al van de markt ;(
pi_195738672
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 22:38 schreef Faxie het volgende:
Amee ook al van de markt ;(
Je zou iemand kitesurfen leren, toch :P
pi_195738744
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2020 22:40 schreef Amee het volgende:

[..]

Je zou iemand kitesurfen leren, toch :P
Ow? ;(
pi_195738762
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 22:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ow? ;(
Is dat ook al van de baan?
Niet huilen ;(
pi_195738783
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2020 22:26 schreef Amee het volgende:

[..]

Dat is ook zo, ja.

Online. Hij dacht dat ik met hem flirtte (wat niet zo was) en stuurde mij een privébericht. Haha!
Welke vuige FOK!ker is het nu weer? :')

quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 16:15 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Flirten is niet iets wat je kan leren. Dat soort dingen heb je of heb je niet.
Onzin. Flirten kan je wel zeker leren. Het is gewoon oefenen, op je bek gaan tot je het een beetje kan.

En net als met bijvoorbeeld klussen, kunnen sommige mensen bijvoorbeeld redelijk een plank aan de muur vastzetten en laminaat leggen, terwijl degene met talent gewoon een houten vloer kan leggen waarbij die de planken zelf op maat snijdt, perfect passend door zijn/haar timmermans/-vrouws oog.

Dat betekent dus dat een gemiddelde flirter hier en daar wat dames mee kan scoren en degene met aan geboren flirt talent kan wekelijks wel van bil als die wil...

Ik heb vroeger ook wat trucjes uit een boekje geleerd. Dingen als waar je op moet letten bij het flirten en wat voor onderwerpen je kan aan snijden. Eerst gaat het niet maar daarna heb je wel bij een paar dames succes.

Op een gegeven moment heb je wel redelijk de smaak te pakken en kan je met flirten net zo redden als met klussen waar je een plankje tegen de muur krijgt. Populaire date veteranen die ze voor het uitzoeken hebben zal je niet gauw versieren, maar dames die minder populair zijn of minder bekend met versieren door mannen kunnen binnen hand bereik liggen.

Neemt uiteraard niet weg dat voor een relatie natuurlijk weer meer vereist is. Sommige dames die je versiert weten zelf donders goed dat je een tussendoortje bent want verder hun type niet voor een relatie of als ze niet door hebben gehad dat ze zijn versierd en serieus met je verder gaan, zullen ze je wel in de gaten houden of de indruk die je met versieren hebt gemaakt kan waar maken.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195738894
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2020 22:44 schreef Amee het volgende:

[..]

Is dat ook al van de baan?
Niet huilen ;(
Uiteraard
pi_195742204
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2020 22:26 schreef Amee het volgende:

[..]

Dat is ook zo, ja.

Online. Hij dacht dat ik met hem flirtte (wat niet zo was) en stuurde mij een privébericht. Haha!
Dan is 't helemaal leuk dat de vonken er vanaf spatten! Elkaar online ontmoeten is nou eenmaal niet altijd garantie daarvoor.
pi_195743143
Wat doe je als alle kroegen dicht zijn? Beetje wandelen door de stad en aan de kade zitten met een fles wijn.
Op gegeven moment werd het wel wat koud dus gingen we maar naar haar huis, daar tot half 5 gezeten. En nu weer aan het werk na een kort nachtje! haha
pi_195743164
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 09:46 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat doe je als alle kroegen dicht zijn? Beetje wandelen door de stad en aan de kade zitten met een fles wijn.
Op gegeven moment werd het wel wat koud dus gingen we maar naar haar huis, daar tot half 5 gezeten. En nu weer aan het werk na een kort nachtje! haha
Leuk *O*
pi_195743435
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 09:46 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat doe je als alle kroegen dicht zijn? Beetje wandelen door de stad en aan de kade zitten met een fles wijn.
Op gegeven moment werd het wel wat koud dus gingen we maar naar haar huis, daar tot half 5 gezeten. En nu weer aan het werk na een kort nachtje! haha
Alleen 'gezeten'? ;)

Leuk om te horen! :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195743518
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 10:15 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Alleen 'gezeten'? ;)

Leuk om te horen! :Y
We hebben het netjes gehouden ;)

Nu hopen dat er een keer een vervolg in zit.
pi_195745617
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 09:46 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat doe je als alle kroegen dicht zijn? Beetje wandelen door de stad en aan de kade zitten met een fles wijn.
Op gegeven moment werd het wel wat koud dus gingen we maar naar haar huis, daar tot half 5 gezeten. En nu weer aan het werk na een kort nachtje! haha
Dit is inderdaad juist een goed excuus om vrouwen sneller mee naar huis te krijgen. Je kan simpelweg niks anders, en dat weet zij ook. Je hoeft niet eens voor de plausible deniability te zorgen want dat doet de gesloten horeca wel voor je :P
pi_195746164
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 12:45 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Dit is inderdaad juist een goed excuus om vrouwen sneller mee naar huis te krijgen. Je kan simpelweg niks anders, en dat weet zij ook. Je hoeft niet eens voor de plausible deniability te zorgen want dat doet de gesloten horeca wel voor je :P
Dit. Gisteren heeft een oud match weer contact opgenomen die ineens wil daten. Pipo :+ .
Misschien is hij oprecht hoor maar ik krijg een beetje de bullshit vibe en meestal klopt dat onderbuikgevoel.

Sowieso vanavond voor de derde keer met iemand afgesproken waar het gezellig mee is. Even kijken waar het toe leidt, de rest van het daten/scharrelen staat min of meer stil.
We hebben het tot nu toe leuk samen in ieder geval.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195746296
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:22 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Dit. Gisteren heeft een oud match weer contact opgenomen die ineens wil daten. Pipo :+ .
Misschien is hij oprecht hoor maar ik krijg een beetje de bullshit vibe en meestal klopt dat onderbuikgevoel.

Meestal is dan de gene waarmee hij nog aan het daten was gestopt en val je terug op je "oudjes" tot er iets beter komt...
pi_195746331
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:33 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Meestal is dan de gene waarmee hij nog aan het daten was gestopt en val je terug op je "oudjes" tot er iets beter komt...
Ja daarom, geen zin in. Beter iemand daten die consistent interesse toont.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195754503
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:33 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Meestal is dan de gene waarmee hij nog aan het daten was gestopt en val je terug op je "oudjes" tot er iets beter komt...
Waarom zou je bij voorbaat al aannemen dat je een tijdelijke invulling bent? Heel het leven zit van voortschrijdend inzicht aan elkaar.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_195763112
Wat is ongeveer het aantal dagen dat tussen een 1e en 2e date hoort te zitten?
Als ik een meisje leuk vind, dan zou ik denken zo snel mogelijk weer af te spreken. Maar ik wil ook weer niet overkomen als desperate *)

Wat gebruiken jullie zoal?
pi_195763158
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:06 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat is ongeveer het aantal dagen dat tussen een 1e en 2e date hoort te zitten?
Als ik een meisje leuk vind, dan zou ik denken zo snel mogelijk weer af te spreken. Maar ik wil ook weer niet overkomen als desperate *)

Wat gebruiken jullie zoal?
Soms de dag erna, soms na een week. Daar bestaan toch geen regels voor? Soms spreek ik de 2e date al af tijdens de eerste date. Soms app ik daar pas 2 weken later met haar over....

Ik zou zeggen doe wat goed voelt. Dus daar heb je verder helemaal niks aan.
pi_195763219
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:08 schreef rival het volgende:

[..]

Soms de dag erna, soms na een week. Daar bestaan toch geen regels voor? Soms spreek ik de 2e date al af tijdens de eerste date. Soms app ik daar pas 2 weken later met haar over....

Ik zou zeggen doe wat goed voelt. Dus daar heb je verder helemaal niks aan.
Of juist wel, want dan heb ik het antwoord zelf al ;)
pi_195763748
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:06 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat is ongeveer het aantal dagen dat tussen een 1e en 2e date hoort te zitten?
Als ik een meisje leuk vind, dan zou ik denken zo snel mogelijk weer af te spreken. Maar ik wil ook weer niet overkomen als desperate *)

Wat gebruiken jullie zoal?
De laatste keer bij mij gewoon de volgende dag. Bij anderen duurde het dan weer een week of langer. Ligt er maar net aan of we beiden tijd hadden en hoe hoog de prioriteit lag
Het is wat.......
pi_195763785
Derde afspraak was ook weer leuk *O* , volgende week weer afgesproken.
Nog niet echt een idee waar het precies heengaat maar vooralsnog is het leuk en ongedwongen en gaat het allemaal een beetje vanzelf.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195763994
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:06 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat is ongeveer het aantal dagen dat tussen een 1e en 2e date hoort te zitten?
Als ik een meisje leuk vind, dan zou ik denken zo snel mogelijk weer af te spreken. Maar ik wil ook weer niet overkomen als desperate *)

Wat gebruiken jullie zoal?
Dat is verschillend per persoon. Daar is geen regel voor. Als je op hetzelfde niveau zit, kan het paar dagen erna, of zelfs 2 weken erna..
pi_195764594
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:06 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat is ongeveer het aantal dagen dat tussen een 1e en 2e date hoort te zitten?
Als ik een meisje leuk vind, dan zou ik denken zo snel mogelijk weer af te spreken. Maar ik wil ook weer niet overkomen als desperate *)

Wat gebruiken jullie zoal?
Gewoon vragen wanneer ze weer wilt afspreken, laat je aan haar over hoe snel de tweede date is!

Als het goed voelt kan mij persoonlijk de tweede date niet snel genoeg zijn. Inmiddels ben ik 3 weken aan t daten met iemand en vandaag zie ik hem voor de zesde keer. Dus elke week wel twee keer afgesproken. Weet nog steeds niet of het per se relatiemateriaal is, maar we hebben in ieder geval wel een leuke tijd met elkaar O-)
pi_195764620
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 13:19 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Gewoon vragen wanneer ze weer wilt afspreken, laat je aan haar over hoe snel de tweede date is!

Als het goed voelt kan mij persoonlijk de tweede date niet snel genoeg zijn. Inmiddels ben ik 3 weken aan t daten met iemand en vandaag zie ik hem voor de zesde keer. Dus elke week wel twee keer afgesproken. Weet nog steeds niet of het per se relatiemateriaal is, maar we hebben in ieder geval wel een leuke tijd met elkaar O-)
Als je geen vrouw was zou ik denken dat je met mij aan het daten bent :D
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195764713
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 13:20 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Als je geen vrouw was zou ik denken dat je met mij aan het daten bent :D
:D
pi_195768505
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:06 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat is ongeveer het aantal dagen dat tussen een 1e en 2e date hoort te zitten?
Als ik een meisje leuk vind, dan zou ik denken zo snel mogelijk weer af te spreken. Maar ik wil ook weer niet overkomen als desperate *)

Wat gebruiken jullie zoal?
Het feit dat je niet wil overkomen als desperate maakt je juist desperate. Daar zou ik eens over na gaan denken in de eerste plaats, niet of je nou een tweede date met deze meid krijgt of niet :P

Maar om antwoord te geven op je vraag: het boeit geen flikker. Niets hoort. Als jij haar leuk vindt, laat dat dan blijken middels je acties en ga voor een tweede date. Met wachten omdat je denkt dat het moet schiet je geen flikker op, hierdoor lijkt het net alsof je maar half geïnteresseerd bent.
pi_195791483
Scharrel waar ik wat gevoelens voor had ontwikkeld neemt weer contact op :') .
Ik weet dat hij gewoon droog staat waarschijnlijk door de horeca sluiting en Corona maar damnnn :9~ .

Zelfdiscipline avianflu :@. Eigenlijk best wel licht liefdesverdriet gehad, ben geen masochist.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195792208
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:16 schreef Avianflu het volgende:
Scharrel waar ik wat gevoelens voor had ontwikkeld neemt weer contact op :') .
Ik weet dat hij gewoon droog staat waarschijnlijk door de horeca sluiting en Corona maar damnnn :9~ .

Zelfdiscipline avianflu :@. Eigenlijk best wel licht liefdesverdriet gehad, ben geen masochist.
Maar je bent toch ook aan het daten met iemand waar het ook goed mee voelt?
Het is wat.......
pi_195792271
Volgende week woensdag date 2 🥳
pi_195792337
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:44 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Maar je bent toch ook aan het daten met iemand waar het ook goed mee voelt?
Ja klopt daarom ook, wil niks verpesten. Maar heb gewoon een soort van zwak voor hem, geen idee waarom eigenlijk. Rationeel nadenkend was het niet de leukste scharrel.
Ga hem ook niet ontmoeten.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195792709
-O-
pi_195804742
Gisteravond 2e date gehad met mijn Tinder date. Bij haar thuis want ja, alles is dicht you know...

Toch lastig. Super gezellige avond gehad die voorbij vloog, veel gelachen en we matchen wat karakter betreft met elkaar. Maar het is toch lastig. Voel mij niet echt aangetrokken tot haar. Had ook geen behoefte om met haar te zoenen, laat staan sex te hebben. Toch hebben we wel weer heel veel gemeen met elkaar.

Weet niet echt wat ik hier mee aan moet, zal nog wel een date worden. Ze vind mij wel heel leuk heb ik het idee...
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_195804930
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:10 schreef Telefono het volgende:
Gisteravond 2e date gehad met mijn Tinder date. Bij haar thuis want ja, alles is dicht you know...

Toch lastig. Super gezellige avond gehad die voorbij vloog, veel gelachen en we matchen wat karakter betreft met elkaar. Maar het is toch lastig. Voel mij niet echt aangetrokken tot haar. Had ook geen behoefte om met haar te zoenen, laat staan sex te hebben. Toch hebben we wel weer heel veel gemeen met elkaar.

Weet niet echt wat ik hier mee aan moet, zal nog wel een date worden. Ze vind mij wel heel leuk heb ik het idee...
Waarom wil je nog eens met haar afspreken als je je niet aangetrokken voelt? Is zonde van haar/jullie tijd.
pi_195804934
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:10 schreef Telefono het volgende:
Gisteravond 2e date gehad met mijn Tinder date. Bij haar thuis want ja, alles is dicht you know...

Toch lastig. Super gezellige avond gehad die voorbij vloog, veel gelachen en we matchen wat karakter betreft met elkaar. Maar het is toch lastig. Voel mij niet echt aangetrokken tot haar. Had ook geen behoefte om met haar te zoenen, laat staan sex te hebben. Toch hebben we wel weer heel veel gemeen met elkaar.
Weet niet echt wat ik hier mee aan moet, zal nog wel een date worden. Ze vind mij wel heel leuk heb ik het idee...
Ooit meegemaakt dat dit later kwam?
Bij mij is dit er namelijk of vanaf moment 1, of het is er niet en zal ook nooit komen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195805029
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:18 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ooit meegemaakt dat dit later kwam?
Bij mij is dit er namelijk of vanaf moment 1, of het is er niet en zal ook nooit komen.
Bepaalde aantrekkingskracht en spanning moet er wel zijn vanaf het begin zou ik zeggen.
pi_195805220
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:18 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Waarom wil je nog eens met haar afspreken als je je niet aangetrokken voelt? Is zonde van haar/jullie tijd.
Dat ja. Je maakt het zo alleen maar lastiger op de langere termijn.
pi_195805717
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:10 schreef Telefono het volgende:
Gisteravond 2e date gehad met mijn Tinder date. Bij haar thuis want ja, alles is dicht you know...

Toch lastig. Super gezellige avond gehad die voorbij vloog, veel gelachen en we matchen wat karakter betreft met elkaar. Maar het is toch lastig. Voel mij niet echt aangetrokken tot haar. Had ook geen behoefte om met haar te zoenen, laat staan sex te hebben. Toch hebben we wel weer heel veel gemeen met elkaar.

Weet niet echt wat ik hier mee aan moet, zal nog wel een date worden. Ze vind mij wel heel leuk heb ik het idee...
Je niet aangetrokken voelen tot iemand zal vrijwel nooit tot een relatie leiden, hoe goed de klik verder ook is.

Heb ook weleens dat soort dates gehad. Je denkt "echt knap is ze niet maar verder is het wel heel leuk" en blijft het nog een tijdje rekken. Om na verloop van tijd te realiseren dat het gewoon niet werkt.

Verspeel je tijd er niet aan.
pi_195805903
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:10 schreef Telefono het volgende:
Gisteravond 2e date gehad met mijn Tinder date. Bij haar thuis want ja, alles is dicht you know...

Toch lastig. Super gezellige avond gehad die voorbij vloog, veel gelachen en we matchen wat karakter betreft met elkaar. Maar het is toch lastig. Voel mij niet echt aangetrokken tot haar. Had ook geen behoefte om met haar te zoenen, laat staan sex te hebben. Toch hebben we wel weer heel veel gemeen met elkaar.

Weet niet echt wat ik hier mee aan moet, zal nog wel een date worden. Ze vind mij wel heel leuk heb ik het idee...
Wat doe je bij iemand die je niet aantrekkelijk vindt?
pi_195807156
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:18 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ooit meegemaakt dat dit later kwam?
Bij mij is dit er namelijk of vanaf moment 1, of het is er niet en zal ook nooit komen.
Hier juist zelden tot nooit meteen...

En zou niet direct de neiging hebben iemand te bespringen.. eerder uiteindelijk positief werken dan negatief.

Maarja... je kent jezelf het best uiteindelijk.
Er is geen norm.. hooguit die van jezelf.
pi_195810696
Heb weleens gelezen dat het bij mannen meestal zo is dat hij zich vrijwel direct aangetrokken moet voelen anders wordt het niks. En bij vrouwen is er vaker de kans dat aantrekkingskracht kan groeien. Of dat klopt, geen idee, want ik heb ook weleens verhalen gehoord dat er na jaren ineens een vonk overspringt tussen 2 mensen. Niets zo onvoorspelbaar als de liefde :P
pi_195810871
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 18:33 schreef Womanly het volgende:
Heb weleens gelezen dat het bij mannen meestal zo is dat hij zich vrijwel direct aangetrokken moet voelen anders wordt het niks. En bij vrouwen is er vaker de kans dat aantrekkingskracht kan groeien. Of dat klopt, geen idee, want ik heb ook weleens verhalen gehoord dat er na jaren ineens een vonk overspringt tussen 2 mensen. Niets zo onvoorspelbaar als de liefde :P
Bij mij groeit aantrekking echt niet ineens vanuit het niets haha. Ik kan wel afknappen of de aantrekkingskracht kan heftiger worden maar er moet vanaf het begin wel iets zijn van aantrekking.
Als dat er niet is staat het idee van seks mij echt enorm tegen :{w .
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195810877
Dubbel
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 18:51:25 #46
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_195810883
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 18:33 schreef Womanly het volgende:
Heb weleens gelezen dat het bij mannen meestal zo is dat hij zich vrijwel direct aangetrokken moet voelen anders wordt het niks. En bij vrouwen is er vaker de kans dat aantrekkingskracht kan groeien. Of dat klopt, geen idee, want ik heb ook weleens verhalen gehoord dat er na jaren ineens een vonk overspringt tussen 2 mensen. Niets zo onvoorspelbaar als de liefde :P
Ligt echt net aan de persoon.
pi_195811887
Bedankt voor de duidelijke reacties. Heb er nog eens over nagedacht en het is inderdaad wel zo, is ook mijn ervaring dat het zonder aantrekkingskracht niet werkt. En die dan ook niet gaat komen. En dat is idd noodzakelijk.

Zit mijzelf voor de gek te houden dan en haar ook, en dat is niet eerlijk dan voor beide.

Wel jammer ergens maar morgen maar een app sturen :{
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_195815986
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 19:49 schreef Telefono het volgende:
Bedankt voor de duidelijke reacties. Heb er nog eens over nagedacht en het is inderdaad wel zo, is ook mijn ervaring dat het zonder aantrekkingskracht niet werkt. En die dan ook niet gaat komen. En dat is idd noodzakelijk.

Zit mijzelf voor de gek te houden dan en haar ook, en dat is niet eerlijk dan voor beide.

Wel jammer ergens maar morgen maar een app sturen :{
Waarom niet bellen?
Ik krijg altijd een beetje jeuk als ik hoor dat mensen zoiets kenbaar maken via een app of vroeger met een sms :@

Je hebt er goed over nagedacht, je staat achter je keuze. Dan mag je zoiets toch in alle eerlijkheid zeggen? Dan kan de andere partij misschien uit zijn dakpan gaan of weet ik wat .. maar dat is dan het probleem van diegene.

En wat is er mis met iemand te vriend houden? Als je dat ziet zitten tenminste.
pi_195816215
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 23:01 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Waarom niet bellen?
Ik krijg altijd een beetje jeuk als ik hoor dat mensen zoiets kenbaar maken via een app of vroeger met een sms :@

Je hebt er goed over nagedacht, je staat achter je keuze. Dan mag je zoiets toch in alle eerlijkheid zeggen? Dan kan de andere partij misschien uit zijn dakpan gaan of weet ik wat .. maar dat is dan het probleem van diegene.

En wat is er mis met iemand te vriend houden? Als je dat ziet zitten tenminste.
Ja want daten is hetzelfde als vriendschap..
pi_195817670
Ben maar 1 keer na de eerste date opgebeld om medegedeeld te krijgen dat ze het bij die ene date wilde laten. Eerlijk gezegd vond ik de afwijzing maar ongemakkelijk. Via een appje zoals alle andere afwijzingen had ik liever gehad. Het is nou ook niet alsof ik het niet had zien aankomen door het inleidende appje “kan ik je even bellen, wil iets bespreken”.

Nee laat me mn gezichtsverlies maar gewoon via de app nemen :+

Iets anders natuurlijk dan als je al vele dates verder bent. Of al een relatie hebt, dan ben je iemand wel een gesprek schuldig wmb.

Maar misschien is dat voor iedereen verschillend. Het is overigens niet dat ik het haar kwalijk nam ofzo. Was netjes/goed bedoeld met de juiste intenties, daar gaat het ook wel om maar als ze het helemaal goed had ingeschat was een appje beter...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_195819296
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 00:52 schreef LuNaTiC het volgende:
Ben maar 1 keer na de eerste date opgebeld om medegedeeld te krijgen dat ze het bij die ene date wilde laten. Eerlijk gezegd vond ik de afwijzing maar ongemakkelijk. Via een appje zoals alle andere afwijzingen had ik liever gehad. Het is nou ook niet alsof ik het niet had zien aankomen door het inleidende appje “kan ik je even bellen, wil iets bespreken”.

Nee laat me mn gezichtsverlies maar gewoon via de app nemen :+

Iets anders natuurlijk dan als je al vele dates verder bent. Of al een relatie hebt, dan ben je iemand wel een gesprek schuldig wmb.

Maar misschien is dat voor iedereen verschillend. Het is overigens niet dat ik het haar kwalijk nam ofzo. Was netjes/goed bedoeld met de juiste intenties, daar gaat het ook wel om maar als ze het helemaal goed had ingeschat was een appje beter...
Met die tekst... hoeft ze eigenlijk niet eens meer te bellen...

Had ze het net zo goed meteen kunnen zeggen.
pi_195819432
Ja precies dat. Het maakt het ook alleen maar zwaarder/groter dan het is, we hadden slechts 1 date.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_195819685
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 18:33 schreef Womanly het volgende:
Heb weleens gelezen dat het bij mannen meestal zo is dat hij zich vrijwel direct aangetrokken moet voelen anders wordt het niks. En bij vrouwen is er vaker de kans dat aantrekkingskracht kan groeien. Of dat klopt, geen idee, want ik heb ook weleens verhalen gehoord dat er na jaren ineens een vonk overspringt tussen 2 mensen. Niets zo onvoorspelbaar als de liefde :P
Na een paar slechte relaties weet je wel vaak wat niet met je matched. En soms ook wel tot wie of welke eigenschappen je je normaalgesproken aangetrokken voelt.

Maar er zijn ook situaties waar je geen verwachtingen van elkaar hebt (collega's of ander 'zakelijk' contact, gewoon vrienden die elkaar bijstaan, de een in een relatie de ander niet en daar acceptatie in zit maar dan de ander naar verloop van tijd ook vrijgezel wordt), dus misschien meer deelt dan wanneer je zonder elkaar te kennen aan het daten bent. Doordat je niet iets van iemand op dat vlak verlangt en daardoor niet (ongemakkelijk) probeert "in the picture" te komen is er juist een hele natuurlijke band zonder irreële verwachtingen waarbij de mooiste dingen kunnen ontstaan.

De laatste gang van zaken bevalt mij eigenlijk het best. Comparison is the thief of all joy zeggen ze wel eens, en nergens wordt zoveel vergeleken als op dating apps. Ben nu eenmaal geen B. Pitt. Mijn sterke punten komen meer aan bod als blijkt dat je een goed team met iemand kunt vormen. O-)
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_195821077
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 08:30 schreef Hineni het volgende:

[..]

Na een paar slechte relaties weet je wel vaak wat niet met je matched. En soms ook wel tot wie of welke eigenschappen je je normaalgesproken aangetrokken voelt.

Maar er zijn ook situaties waar je geen verwachtingen van elkaar hebt (collega's of ander 'zakelijk' contact, gewoon vrienden die elkaar bijstaan, de een in een relatie de ander niet en daar acceptatie in zit maar dan de ander naar verloop van tijd ook vrijgezel wordt), dus misschien meer deelt dan wanneer je zonder elkaar te kennen aan het daten bent. Doordat je niet iets van iemand op dat vlak verlangt en daardoor niet (ongemakkelijk) probeert "in the picture" te komen is er juist een hele natuurlijke band zonder irreële verwachtingen waarbij de mooiste dingen kunnen ontstaan.

De laatste gang van zaken bevalt mij eigenlijk het best. Comparison is the thief of all joy zeggen ze wel eens, en nergens wordt zoveel vergeleken als op dating apps. Ben nu eenmaal geen B. Pitt. Mijn sterke punten komen meer aan bod als blijkt dat je een goed team met iemand kunt vormen. O-)
Dus je bent in een relatie beland met een collega? Hoe pak je dat aan? Ben bang als je iemand uitvraagt of op een andere manier voorstelt tijd buiten werk om te brengen en de ander ziet dat niet zitten, er een ongemakkelijke situatie is op de werkvloer, de interesse is niet wederzijds op die manier :')
pi_195823178
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 00:52 schreef LuNaTiC het volgende:
Ben maar 1 keer na de eerste date opgebeld om medegedeeld te krijgen dat ze het bij die ene date wilde laten. Eerlijk gezegd vond ik de afwijzing maar ongemakkelijk. Via een appje zoals alle andere afwijzingen had ik liever gehad. Het is nou ook niet alsof ik het niet had zien aankomen door het inleidende appje “kan ik je even bellen, wil iets bespreken”.

Nee laat me mn gezichtsverlies maar gewoon via de app nemen :+

Iets anders natuurlijk dan als je al vele dates verder bent. Of al een relatie hebt, dan ben je iemand wel een gesprek schuldig wmb.

Maar misschien is dat voor iedereen verschillend. Het is overigens niet dat ik het haar kwalijk nam ofzo. Was netjes/goed bedoeld met de juiste intenties, daar gaat het ook wel om maar als ze het helemaal goed had ingeschat was een appje beter...
Bellen is heel fatsoenlijk maar na 1 of 2 dates niet erg nodig vind ik. Zoals hier ook word gezegd kan het ook ongemakkelijk zijn. Een appje met goede uitleg is voldoende en schat in dat zij dat ook zo ziet.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_195834629
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 18:50 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Bij mij groeit aantrekking echt niet ineens vanuit het niets haha. Ik kan wel afknappen of de aantrekkingskracht kan heftiger worden maar er moet vanaf het begin wel iets zijn van aantrekking.
Als dat er niet is staat het idee van seks mij echt enorm tegen :{w .
Bij mij moet er ook wel vanaf het begin iets zijn dat me aanspreekt. Als dat er niet is kan het nergens naartoe. Maar inderdaad als er iets is dat me aanspreekt, van daaruit kan ik wel aftappen of meer aangetrokken worden door bijkomende factoren.
pi_195834683
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 00:52 schreef LuNaTiC het volgende:
Ben maar 1 keer na de eerste date opgebeld om medegedeeld te krijgen dat ze het bij die ene date wilde laten. Eerlijk gezegd vond ik de afwijzing maar ongemakkelijk. Via een appje zoals alle andere afwijzingen had ik liever gehad. Het is nou ook niet alsof ik het niet had zien aankomen door het inleidende appje “kan ik je even bellen, wil iets bespreken”.

Nee laat me mn gezichtsverlies maar gewoon via de app nemen :+

Iets anders natuurlijk dan als je al vele dates verder bent. Of al een relatie hebt, dan ben je iemand wel een gesprek schuldig wmb.

Maar misschien is dat voor iedereen verschillend. Het is overigens niet dat ik het haar kwalijk nam ofzo. Was netjes/goed bedoeld met de juiste intenties, daar gaat het ook wel om maar als ze het helemaal goed had ingeschat was een appje beter...
Even na de eerste date bellen om af te wijzen... Net een sollicitatiegesprek.
pi_195838837
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 22:11 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Bij mij moet er ook wel vanaf het begin iets zijn dat me aanspreekt. Als dat er niet is kan het nergens naartoe. Maar inderdaad als er iets is dat me aanspreekt, van daaruit kan ik wel aftappen of meer aangetrokken worden door bijkomende factoren.
Hier werkt het andersom wel.. als ik zeker weet dat het niks is... komt dat niet goed.
Maar van “nou gewoon normaal, niet bijzonder” kan iemand toch uiteindelijk wel heel leuk worden.
pi_195839128
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 06:34 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hier werkt het andersom wel.. als ik zeker weet dat het niks is... komt dat niet goed.
Maar van “nou gewoon normaal, niet bijzonder” kan iemand toch uiteindelijk wel heel leuk worden.
Dus niet zo andersom toch? :)
pi_195839392
Na de "mislukte" date van vorige week zaterdag, staat er komende vrijdag weer een nieuwe op de planning. Woont een stuk dichterbij en zijn de whatsapp gesprekken wel iets leuker naar mijn mening.
Hopelijk kan ik die sfeer vast blijven houden tot vrijdag :)
  zondag 25 oktober 2020 @ 15:01:56 #61
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_195846049
Hoe doen jullie dat? Daten in deze tijden?
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  zondag 25 oktober 2020 @ 15:03:35 #62
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_195846111
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe doen jullie dat? Daten in deze tijden?
Niet.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_195846762
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe doen jullie dat? Daten in deze tijden?
Wandeling buiten in een park. :)
  zondag 25 oktober 2020 @ 15:32:37 #64
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_195846862
Ook gewoon uit nieuwsgierigheid enzo: wanneer neem je dan de stap om toenadering te zoeken? Je kan niet tot het einde van corona op afstand blijven.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_195847316
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook gewoon uit nieuwsgierigheid enzo: wanneer neem je dan de stap om toenadering te zoeken? Je kan niet tot het einde van corona op afstand blijven.
Op hetzelfde moment als er geen corona zou zijn
  zondag 25 oktober 2020 @ 15:47:31 #66
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_195847440
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 15:45 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Op hetzelfde moment als er geen corona zou zijn
Dus je gaat nog minstens een jaar met elkaar op afstand afspreken? en niet op een gegeven moment fuck it denken?
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_195847580
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Dus je gaat nog minstens een jaar met elkaar op afstand afspreken? en niet op een gegeven moment fuck it denken?
Vorige week nog een date gehad, daar heb ik "gewoon" mee gezoend
pi_195848004
Vanochtend ook weer een date gehad na 2 weken leuk contact gehad te hebben, maar het afscheid was lekker ongemakkelijk. Zij nam wel aanstalten maar daar ging ik onverwacht niet in mee. Ik heb er steeds minder zin in merk ik, terwijl het verder wel gewoon gezellig was. Het is nu ook opvallend stil op de app :')
pi_195849102
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:07 schreef appeleibanaan het volgende:
Vanochtend ook weer een date gehad na 2 weken leuk contact gehad te hebben, maar het afscheid was lekker ongemakkelijk. Zij nam wel aanstalten maar daar ging ik onverwacht niet in mee. Ik heb er steeds minder zin in merk ik, terwijl het verder wel gewoon gezellig was. Het is nu ook opvallend stil op de app :')
Waarom heb jij er minder zin in? Geen aantrekkingskracht, is ze saai?
  zondag 25 oktober 2020 @ 18:34:36 #70
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195851690
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 10:46 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Dus je bent in een relatie beland met een collega? Hoe pak je dat aan? Ben bang als je iemand uitvraagt of op een andere manier voorstelt tijd buiten werk om te brengen en de ander ziet dat niet zitten, er een ongemakkelijke situatie is op de werkvloer, de interesse is niet wederzijds op die manier :')
Het ligt er helemaal aan hoe subtiel je bent. Hoe je het brengt, hoe je iemand mee uitvraagt of vraagt buiten werktijd eens wat te gaan doen.

Heb je, zoals jij en ik en heel veel mannen en vrouwen (hoewel vrouwen een wat hoger percentage) niet het geluk tot de 10-20 % aantrekkelijkste mensen te behoren? Tja, dan moet je des te inventiever zijn.
Het is jullie toch bekend dat bij een heel groot deel van de langdurige relaties en huwelijken men zich heeft ontmoet op het werk?
Het voordeel van de collega op het werk is dat men een lange tijd heeft om elkaar goed te leren kennen, en daardoor vaak leert waarderen en lief hebben.

Okay, nu, hoe dat dan aan te pakken, zodat er, ook als het niet klikt of er niet op ingegaan wordt, geen ongemakkelijke situatie op het werk ontstaat.
Mijn idee is een paar maal iets voor te stellen in de vorm van een suggestie. ALS je wilt, kunnen we .....Laat maar weten als je 'n keer daarvoor wilt afspreken. Kies 2-3 dingen op heel verschillend gebied. Komt daar geen positieve respons op, weet je waar je aan toe bent (helaas geen interesse in jou) zonder dat het vervelend wordt. Dan houdt het gewoon op. Let op, die ander weet, heeft best wel begrepen, dat jij hem of haar wel ziet zitten, wel leuk vindt. Dus kan de collega daar altijd ooit zelf op terug komen, met ook een suggestie, voorstel, of de vraag ... doe je dat nog, geldt die uitnodiging nog, ik zou toch wel eens mee willen.

Wat zou je kunnen gebruiken, voor kunnen stellen, om met die collega eens buiten het werk te kunnen afspreken. Nou, dat kan veel zijn. Eigenlijk alles waar jij enthousiast over bent, kunt zijn, graag doet, ziet, hoort enz.
Culinair; jouw lievelingsgerecht of lievelingstoetje of de lekkerste erwtensoep ter wereld aan de hand van je grootmoeders recept, of dat super goede pannenkoekenhuis of ijssalon of Iranees restaurant of ... etc.
Kan ook (of in een volgende date) ook samen koken, samen cake bakken enz. zijn.
Ook natuurlijk is mogelijk eens samen op stap, of ergens heen, van terrasje tot bruin café tot opera, dance festival, autobioscoop, theater, museum, sekswinkel, motorfietsenbeurs, dierentuin waar net ijsbeertjes zijn geboren. Let op, dingen waar JIJ van geniet, enthousiast over bent, warm van wordt! Het is JOUW uitnodiging. Het idee erachter is dat je op je gemak bent en jullie ook elkaar ook wat te vertellen hebben met als uitgangspunt datgene wat jullie samen doen of net samen hebben gedaan.
Op deze manier voldoe je aan 3 (belangrijke) E's, zijnde Enthousiasme, Energiek en Empathisch zijn. In een situatie zoals hierboven beschreven gaat dat (zeker de eerste twee E's) eigenlijk vanzelf! Want dan ben je op natuurlijke wijze en onbewust zo een beetje op je best!
Dus waag het gewoon eens, probeer een kans te creëren door de collega buiten werktijd en buiten het werk te ontmoeten, iets samen te doen. Wees hierin, in het vragen, niet drammerig, want dan krijg je die minder leuke situatie op het werk en tevens gooi je dan alle deuren dicht die misschien anders op een kier blijven voor jou!
Denk eraan ... collega's hebben ook hun netwerken, broers, zussen, vrienden en vriendinnen. Houden verjaardagsfeestjes, vieren Oud op Nieuw, Carnaval. Dus hou het leuk, ook als het niets wordt, want je weet nooit hoe een balletje kan rollen. Zou er écht een dik boek over kunnen schrijven.

Good luck ^O^ ^O^
ps. Hoe ouder je bent, hoe beter dit werkt, hoe meer deze methode de aangewezen methode voor jou is.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_195852581
Eergisteren match, gister date afgesproken en vandaag ook weer veel contact gehad op de app.
Moet mezelf soms wel even afremmen om het niet teveel te maken, maar dan reageert zij vaak weer heel snel. O-)

Ik vind het niet erg om wat meer contact te hebben als de gesprekken leuk zijn, maar weet dat het op een moment teveel kan worden ondanks dat ze zelf snel een reactie stuurt.
Blijft lastig dat appen haha
pi_195855226
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:40 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Waarom heb jij er minder zin in? Geen aantrekkingskracht, is ze saai?
Komt meer door corona. Het zit in je onderbewustzijn, althans zo voelt het :P Misschien was ze een beetje saai ja nu ik er zo over denk. En weer verder... :%
pi_195855290
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:13 schreef snoesje45 het volgende:
Eergisteren match, gister date afgesproken en vandaag ook weer veel contact gehad op de app.
Moet mezelf soms wel even afremmen om het niet teveel te maken, maar dan reageert zij vaak weer heel snel. O-)

Ik vind het niet erg om wat meer contact te hebben als de gesprekken leuk zijn, maar weet dat het op een moment teveel kan worden ondanks dat ze zelf snel een reactie stuurt.
Blijft lastig dat appen haha
Dat gaat wel in sneltreinvaart dan!
pi_195855513
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 21:11 schreef appeleibanaan het volgende:

[..]

Dat gaat wel in sneltreinvaart dan!
Ja, wel redelijk veel contact. Morgen onder werk maar eens wat rustiger aan doen :)
pi_195858065
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:13 schreef snoesje45 het volgende:
Eergisteren match, gister date afgesproken en vandaag ook weer veel contact gehad op de app.
Moet mezelf soms wel even afremmen om het niet teveel te maken, maar dan reageert zij vaak weer heel snel. O-)

Ik vind het niet erg om wat meer contact te hebben als de gesprekken leuk zijn, maar weet dat het op een moment teveel kan worden ondanks dat ze zelf snel een reactie stuurt.
Blijft lastig dat appen haha
Je vindt het zelf niet erg zeg je. Maar ondertussen rem je jezelf maar af? Dit is alleen maar op angst gebaseerd.

Zo ben je niet authentiek en speel je min of meer spelletjes, want eigenlijk vind je het juist leuk om met haar te appen.

Als je echt denkt dat je sneller gaat dan dat zij wil kun je jezelf beter afvragen hoe het komt dat je elke keer zo snel gaat en waarom je denkt dat jij iets volgens een bepaalde manier moet doen. Waarom niet gewoon doen waar jij zin in hebt en schijt hebben aan wat iemand denkt? Zou dat niet veel leuker en aantrekkelijker voor haar zijn?
  zondag 25 oktober 2020 @ 23:06:17 #76
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_195858144
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook gewoon uit nieuwsgierigheid enzo: wanneer neem je dan de stap om toenadering te zoeken? Je kan niet tot het einde van corona op afstand blijven.
Waarom niet? Als de richtlijnen dat voorschrijven...
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_195859640
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 21:11 schreef appeleibanaan het volgende:

[..]

Dat gaat wel in sneltreinvaart dan!
Gister een date en vandaag appen is sneltreinvaart?
Wat als het nou gewoon leuk is... dan is er toch niks mis mee om de volgende dag alweer te appen? :)
pi_195859877
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 23:02 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Je vindt het zelf niet erg zeg je. Maar ondertussen rem je jezelf maar af? Dit is alleen maar op angst gebaseerd.

Zo ben je niet authentiek en speel je min of meer spelletjes, want eigenlijk vind je het juist leuk om met haar te appen.

Als je echt denkt dat je sneller gaat dan dat zij wil kun je jezelf beter afvragen hoe het komt dat je elke keer zo snel gaat en waarom je denkt dat jij iets volgens een bepaalde manier moet doen. Waarom niet gewoon doen waar jij zin in hebt en schijt hebben aan wat iemand denkt? Zou dat niet veel leuker en aantrekkelijker voor haar zijn?
Het gaat nu snel omdat het gewoon een leuk en grappig gesprek is. Alleen merk ik dat zij mij juist meeneemt in dat tempo ofzo.
Ik wil geen spelletjes spelen door ineens een dag niet te reageren, maar wel wat minder dan iedere 10 min een bericht ;)

Het loopt wel allemaal vanzelf, voorheen was ik ooit uren aan bedenken voor een leuk antwoord. Dat heb ik nu niet echt.

quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 05:40 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Gister een date en vandaag appen is sneltreinvaart?
Wat als het nou gewoon leuk is... dan is er toch niks mis mee om de volgende dag alweer te appen? :)
De date is nog niet geweest, hij bedoeld sneltreinvaart, van match naar date afspreken in 24 uur tijd ;) en verder erbij nog veel app contact

[ Bericht 12% gewijzigd door snoesje45 op 26-10-2020 07:12:16 ]
pi_195859898
@snoesje45 Achja.. soms heb je dat :)

Gewoon van genieten...
en even opperen dat je niet continu kan/wil appen onder werktijd... is een prima excuus/reden lijkt me.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195859965
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 07:02 schreef Uhmmpie het volgende:
@:snoesje45 Achja.. soms heb je dat :)

Gewoon van genieten...
en even opperen dat je niet continu kan/wil appen onder werktijd... is een prima excuus/reden lijkt me.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker, het is gewoon leuk, ze stuurt foto's, ze stuurt gifjes. Lachen veel beide.
Alleen omdat je elkaar nog niet gezien hebt moet je niet té enthousiast worden, vandaar dat ik een klein beetje rustiger wil doen ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door snoesje45 op 26-10-2020 07:20:24 ]
pi_195860083
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 07:14 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Zeker, het is gewoon leuk, ze stuurt foto's, ze stuurt gifjes. Lachen veel beide.
Alleen omdat je elkaar nog niet gezien hebt moet je niet té enthousiast worden, vandaar dat ik een klein beetje rustiger wil doen ;)
Hmm mja dat vind ik altijd beetje dubbel.
Ene kant is dat gezonde zelfbescherming...
aan de andere kant is juist dat spontane enthousiasme dat de slagingskanswn groter maakt lijkt me
pi_195862423
EDIT: verkeerd gelezen

[ Bericht 98% gewijzigd door TucoRamirez op 26-10-2020 10:51:24 ]
pi_195910288
Nog steeds super leuk contact, lijkt alsof we al weken contact hebben alleen is het pas een paar dagen :X
Hoop niet dat haar verwachtingen nu heel hoog zijn omdat het op de app zo leuk is. Ze stuurt regelmatig foto's van dingen die in haar dag gebeuren. Ik vind het leuk dat ze dat doet en is volgens mij voor nu een goed signaal!

Hopelijk is het enthousiasme van beide kanten er nog steeds na de 1e date aankomend weekend :)
pi_195910473
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 19:03 schreef snoesje45 het volgende:
Nog steeds super leuk contact, lijkt alsof we al weken contact hebben alleen is het pas een paar dagen :X
Hoop niet dat haar verwachtingen nu heel hoog zijn omdat het op de app zo leuk is. Ze stuurt regelmatig foto's van dingen die in haar dag gebeuren. Ik vind het leuk dat ze dat doet en is volgens mij voor nu een goed signaal!

Hopelijk is het enthousiasme van beide kanten er nog steeds na de 1e date aankomend weekend :)
Stuurt ze ook van haar op de wc? :+
pi_195910578
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 19:17 schreef Amee het volgende:

[..]

Stuurt ze ook van haar op de wc? :+
Haha nee dat niet :P
pi_195910637
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 19:24 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Haha nee dat niet :P
Ik stuurde dat naar mijn lover, denkende dat het normaal was. Bhaha!
pi_195911294
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 19:28 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik stuurde dat naar mijn lover, denkende dat het normaal was. Bhaha!
Normaal is ook maar saai O+
pi_195911883
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 19:28 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik stuurde dat naar mijn lover, denkende dat het normaal was. Bhaha!
Een foto dat je op de wc zit? _O-
pi_195912249
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 20:23 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Een foto dat je op de wc zit? _O-
Ja. Haaha!
We waren de hele dag door kletsen, zelfs op de wc. Dus ik dacht... hihi. Hij vind me er juist leuker door. Whaha!
pi_195912323
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 20:41 schreef Amee het volgende:

[..]

Ja. Haaha!
We waren de hele dag door kletsen, zelfs op de wc. Dus ik dacht... hihi. Hij vind me er juist leuker door. Whaha!
Hij spoort niet :D
pi_195912399
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 20:45 schreef rival het volgende:

[..]

Hij spoort niet :D
Juist daarom is hij ook leuk O+
pi_195912435
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 19:28 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik stuurde dat naar mijn lover, denkende dat het normaal was. Bhaha!
Hangt ook af hoe je er op stond hè? En of er nog een blik op een vette bruine bolus te werpen was op de foto..

Of heb je alleen de tegeltjes van je toilet op de foto gezet? :P

Nooit een foto van mijn exen op het toilet gehad. Wel vanuit de douche eens, maar toen hadden we de date fase al achter ons :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195912484
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 20:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hangt ook af hoe je er op stond hè? En of er nog een blik op een vette bruine bolus te werpen was op de foto..

Of heb je alleen de tegeltjes van je toilet op de foto gezet? :P

Nooit een foto van mijn exen op het toilet gehad. Wel vanuit de douche eens, maar toen hadden we de date fase al achter ons :P
Gewoon hoe ik erop zat van boven. Blote dijen en met mijn schattige broekje (zei hij) op de knieën. Ik weet niet meer wat erop staat. Ghaaaha! Was gewoon weer een van de spontane foto's :D
Pas later wist ik dat het niet echt wat men normaal stuurt _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2020 20:57:09 ]
pi_195912559
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 20:55 schreef Amee het volgende:

[..]

Gewoon hoe ik erop zat van boven. Blote dijen en met mijn schattige broekje (zei hij) op de knieën. Ik weet niet meer wat erop staat. Ghaaaha! Was gewoon weer een van de spontane foto's :D
Pas later wist ik dat het niet echt wat men normaal stuurt _O-
Mooi toch, geen schaamte :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195912571
quote:
17s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 21:00 schreef Godshand het volgende:

[..]

Mooi toch, geen schaamte :)
Zei hij precies! Haha! Dan zal ik de eerste schaamteloze maar niet vertellen. _O-
pi_195917620
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 21:01 schreef Amee het volgende:

[..]

Zei hij precies! Haha! Dan zal ik de eerste schaamteloze maar niet vertellen. _O-
Tell us! :P

En op hoeveel dates zit je Amee?
pi_195917704
Ik dacht dat facie overdreef maar wat een aanbod op Facebook dating ;( .
Badoo is high class als je het hiermee vergelijkt :'( .

Maargoed sws op date 5 nu O-) .
Nog steeds niet helemaal duidelijk hoe serieus het is maar vooralsnog hebben we het leuk.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195917796
Dat vraag ik mijzelf ook altijd wel af, wanneer is het duidelijk dat het iets serieus is en wanneer is er die twijfel zoals Avianflu beschrijft.

Heeft dat dan te maken dat er bv snel sex is geweest (1e date) ??
pi_195918129
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 07:08 schreef Avianflu het volgende:
Ik dacht dat facie overdreef maar wat een aanbod op Facebook dating ;( .
Badoo is high class als je het hiermee vergelijkt :'( .

Maargoed sws op date 5 nu O-) .
Nog steeds niet helemaal duidelijk hoe serieus het is maar vooralsnog hebben we het leuk.
Niet te druk over maken.. het komt zoals het komt.

Geniet en heb olezier.. de rest komt vanzelf.
Willekeurig wat die rest dan precies gaat worden.
pi_195918230
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 07:21 schreef snoesje45 het volgende:
Dat vraag ik mijzelf ook altijd wel af, wanneer is het duidelijk dat het iets serieus is en wanneer is er die twijfel zoals Avianflu beschrijft.

Heeft dat dan te maken dat er bv snel sex is geweest (1e date) ??
Dat is voor iedereen verschillend. Sommigen weten het na 2 dates al, anderen na 7 of meer. Zelfde met seks.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195918270
Sowieso.. waarom zo druk maken over wat je wanneer moet doen en weten... dat is toch persoonlijk uiteindelijk.

Mijn ex heeft een half jaar nodig gehad om bij mij het kwartje te laten vallen dat ik hem wel echt leuk vond... en die zag ik echt heel regelmatig want gezellig was het ongetwijfeld.

En pas na een half jaar... zaten we in een koffietentje met een grote kop luxe koffie, zoals we dat regelmatig deden.. en dacht ik ineens “wow.. nu voelt het anders!”

En nu ook alweer samen met iemand die ik al veel langer kende voor het spreekwoordelijke kwartje viel. Gelukkig verging hem dat niet anders... anders hadden we echt een fikse mismatch gehad puur door timing _O-
pi_195919391
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 07:21 schreef snoesje45 het volgende:
Dat vraag ik mijzelf ook altijd wel af, wanneer is het duidelijk dat het iets serieus is en wanneer is er die twijfel zoals Avianflu beschrijft.

Heeft dat dan te maken dat er bv snel sex is geweest (1e date) ??

Dan had ik nog nooit een serieuze relatie gehad :@ :@ :@ O-)
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195919804
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 09:44 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Dan had ik nog nooit een serieuze relatie gehad :@ :@ :@ O-)
Ik ben altijd bang dat dat het verloop verpest door dat te snel te doen, maar misschien ben ik gewoon te voorzichtig daarin!
pi_195919896
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:08 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Ik ben altijd bang dat dat het verloop verpest door dat te snel te doen, maar misschien ben ik gewoon te voorzichtig daarin!
De een ligt op date 1 al te soppen, de ander wacht tot ze getrouwd zijn. En al wat er tussenin zit.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195927059
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 09:44 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Dan had ik nog nooit een serieuze relatie gehad :@ :@ :@ O-)
pi_195927663
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:42 schreef Faxie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wanneer heb je je Facebookdate? :)
pi_195927854
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:14 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

De een ligt op date 1 al te soppen, de ander wacht tot ze getrouwd zijn. En al wat er tussenin zit.
Ligt ook aan het belang dat je als 'stel' aan seks hecht denk ik. De balans fysiek/mentale klik is bij iedereen anders. Idealiter scoor je op allebei de onderdelen een 10 maar in de praktijk ligt dit vaak wat verder uit elkaar denk ik.
pi_195928429
quote:
17s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 17:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Wanneer heb je je Facebookdate? :)
Nooit ;(
pi_195928447
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 17:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nooit ;(
Ahw :'(
pi_195931330
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 07:21 schreef snoesje45 het volgende:
Dat vraag ik mijzelf ook altijd wel af, wanneer is het duidelijk dat het iets serieus is en wanneer is er die twijfel zoals Avianflu beschrijft.

Heeft dat dan te maken dat er bv snel sex is geweest (1e date) ??
Als je allebei denkt dat het wat gaat worden. Zo moeilijk is het niet.

Er is ook niet een magische formule, want iedereen is anders en heeft andere behoeften.
pi_195935960
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:08 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Ik ben altijd bang dat dat het verloop verpest door dat te snel te doen, maar misschien ben ik gewoon te voorzichtig daarin!
Als de ander het te snel vind gaan, is het jouw type niet op dat moment.

Het is de ander haar/zijn probleem, die vind het te snel gaan. Mogelijk is zo'n persoon er niet aan toe (net uit een relatie bijvoorbeeld, of stiekem hopend op een ander en ben jij de afleiding), of is degene sowieso iemand die moeite heeft met intimiteit met een ander (bindingsangst).

Aan jou of dat past bij jou. Als hij/zijn er niet aan toe is, kan je wachten. Heeft degene bindingsissues dan veranderd dat niet snel en aan jou of je daar mee om kan gaan.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195938623
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 22:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als de ander het te snel vind gaan, is het jouw type niet op dat moment.

Het is de ander haar/zijn probleem, die vind het te snel gaan. Mogelijk is zo'n persoon er niet aan toe (net uit een relatie bijvoorbeeld, of stiekem hopend op een ander en ben jij de afleiding), of is degene sowieso iemand die moeite heeft met intimiteit met een ander (bindingsangst).

Aan jou of dat past bij jou. Als hij/zijn er niet aan toe is, kan je wachten. Heeft degene bindingsissues dan veranderd dat niet snel en aan jou of je daar mee om kan gaan.
Dus als jij het op date 4 wilt en die ander op date 3 of 5. Dan is dat meteen jouw type niet? Vind ik nogal zwart/wit bekeken :+

En iemand die niet op date 1 naar bed wilt hoeft toch geen moeite te hebben met intimiteit of zelfs bindingsangst te hebben? :D
pi_195938774
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 08:06 schreef rival het volgende:

[..]

Dus als jij het op date 4 wilt en die ander op date 3 of 5. Dan is dat meteen jouw type niet? Vind ik nogal zwart/wit bekeken :+

En iemand die niet op date 1 naar bed wilt hoeft toch geen moeite te hebben met intimiteit of zelfs bindingsangst te hebben? :D
Hoeft niet nee, maar wie heeft het over naar bed gaan? Ging meer over enthousiast zijn en "te snel" gaan. Dan denk ik bijvoorbeeld eerder aan de eerste zoen, soms krijg je daar al opmerkingen van: "Het gaat mij nu te snel".
Voor geen seks meteen willen zijn natuurlijk wel meer redenen te bedenken.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195938815
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 08:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hoeft niet nee, maar wie heeft het over naar bed gaan? Ging meer over enthousiast zijn en "te snel" gaan. Dan denk ik bijvoorbeeld eerder aan de eerste zoen, soms krijg je daar al opmerkingen van: "Het gaat mij nu te snel".
Voor geen seks meteen willen zijn natuurlijk wel meer redenen te bedenken.
Zij hadden het daar toch over?

quote:
Heeft dat dan te maken dat er bv snel sex is geweest (1e date) ??
pi_195939003
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 08:26 schreef rival het volgende:

[..]

Zij hadden het daar toch over?
[..]

Ja, bijvoorbeeld.

Snoesje45 geeft aan over het serieus in een relatie zijn. Wanneer je dat punt bereikt en of je dat niet meer bereikt als je (te) snel seks hebt gehad.

Aviavflu antwoordde dat het daar niets mee te maken heeft, omdat zij anders nooit een serieuze relatie heeft (ofwel, zij heeft vaak snel seks, daarom haar :@ icoontje).

Het ging niet om dat iemand geen seks wil hebben, als die dat niet wil is het voor snoesje45 duidelijk en minder verwarrend.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195939566
Het idee is niet zo gek denk ik...

Maar wellicht heeft dat niet te maken met te snelle seks...

Maar met andere intenties van 1 van beiden..
namelijk “je bent leuk.. je bent opwindend.. maar niet perse relatiemateriaal.. dus zolang er niks beters voorbij komt kunnen we wel gewoon seks blijven hebben”.

Ook goed.. maar niet heel tof als de andere partij WEL graag een echte langdurige relatie wil.
pi_195939871
Er moet gewoon een goede match zijn. Of het nu relatiemateriaal is of niet. En of het een goede match is dat merk je vanzelf. Op het moment dat je je dat moet afvragen dan is het waarschijnlijk geen goede match
Het is wat.......
pi_195940102
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 09:20 schreef Uhmmpie het volgende:
Het idee is niet zo gek denk ik...

Maar wellicht heeft dat niet te maken met te snelle seks...

Maar met andere intenties van 1 van beiden..
namelijk “je bent leuk.. je bent opwindend.. maar niet perse relatiemateriaal.. dus zolang er niks beters voorbij komt kunnen we wel gewoon seks blijven hebben”.

Ook goed.. maar niet heel tof als de andere partij WEL graag een echte langdurige relatie wil.
Klopt, maar als op een gegeven moment blijkt dat de ene gewoon voor de scharrel gaat en de ander voor de liefde, dan is er een mismatch en kan je beter stoppen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195940465
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 09:50 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Klopt, maar als op een gegeven moment blijkt dat de ene gewoon voor de scharrel gaat en de ander voor de liefde, dan is er een mismatch en kan je beter stoppen.
Dat was wel de kern van het verhaal ja :)

Maar als serieuze partij.. heb je dat soms gewoon niet door denk ik... tot je dus “eisen” gaat stellen die in een fullblown relatie toch net wat verder gaan dan in vrijblijvend leuk met seks.
pi_195949114
Straks de date! :) Qua gesprekken op de app vind ik het heel positief en haast perfect :X
Voor mij zou een zoen al genoeg zijn vanavond, puur omdat ik er nu een goed gevoel over heb :9
pi_195949312
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 17:46 schreef snoesje45 het volgende:
Straks de date! :) Qua gesprekken op de app vind ik het heel positief en haast perfect :X
Voor mij zou een zoen al genoeg zijn vanavond, puur omdat ik er nu een goed gevoel over heb :9
Nou veel plezier dan :)

Vergeet geen lol te hebben :)
pi_195950925
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 17:46 schreef snoesje45 het volgende:
Straks de date! :) Qua gesprekken op de app vind ik het heel positief en haast perfect :X
Voor mij zou een zoen al genoeg zijn vanavond, puur omdat ik er nu een goed gevoel over heb :9
Weet niet hoe laat je date is maar succes iig! En anders als ik te laat ben... Hoe was het?
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_195951046
We leven helemaal met je mee :D Suc6 ^O^
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:02:05 #124
442280 Prisha
Moonshine!
pi_195951681
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 17:46 schreef snoesje45 het volgende:
Straks de date! :) Qua gesprekken op de app vind ik het heel positief en haast perfect :X
Voor mij zou een zoen al genoeg zijn vanavond, puur omdat ik er nu een goed gevoel over heb :9
success!!!! en veel plezier vooral.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_195952223
@snoesje45 veel plezier. Ben wel nieuwsgierig ook :)
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195956141
Inmiddels weer een uurtje thuis, eigenlijk wel prima date, gelachen, lol gehad.
Maar toch ben ik bang dat dit het niet is wat bij mij past, kan het alleen nog niet helemaal verklaren voor mijzelf waarom dan niet.

Lijkt wel alsof het zo gaat, dat als ik voor mijzelf weet dat diegene waarmee ik date op dat moment wel interessant is dat het niks wordt, en als ik merk dat de ander mij wel interessant vind dat ik het dan niks vind.

Had echt het gevoel dat zij al wel verder aan het denken was.
pi_195956559
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 23:43 schreef snoesje45 het volgende:
Inmiddels weer een uurtje thuis, eigenlijk wel prima date, gelachen, lol gehad.
Maar toch ben ik bang dat dit het niet is wat bij mij past, kan het alleen nog niet helemaal verklaren voor mijzelf waarom dan niet.

Lijkt wel alsof het zo gaat, dat als ik voor mijzelf weet dat diegene waarmee ik date op dat moment wel interessant is dat het niks wordt, en als ik merk dat de ander mij wel interessant vind dat ik het dan niks vind.

Had echt het gevoel dat zij al wel verder aan het denken was.
Dat snap ik wel, ik heb hetzelfde. Soms willen vrouwen te graag, terwijl ze je niet kennen. Dat is een instant turn off, ook voor mij. Anderzijds snap ik niet dat jij zo enthousiast wordt over iemand die je nog nooit in het echt hebt gezien. Dan zorg je er echt zelf voor dat je teleurgesteld wordt. Je maakt het in je hoofd veel mooier.

Het grappige is, waarschijnlijk is het bij die vrouwen waarbij het je niet lukt andersom. Dat jij TE graag wil en vrouwen dat als een turn off zien. Daarom is het zo belangrijk om schijt te hebben, en je eigen weg te bewandelen.

Kan me herinneren dat je begon over hoe dingen eigenlijk horen te gaan, en wat normaal is. Dat is nou typisch een geval van niet zelf kunnen bepalen wat jouw weg is. Je kijkt naar anderen, jouw acties zijn pas goed als anderen dat ook vinden. Ik zal je vast zeggen, die vrouwen die jij graag wil vinden je pas leuk zodra jij ZELF gaat bepalen wat je wil en wat juist is, en daar ook naar gaat handelen (ipv naar anderen kijken wat je moet doen, of hoe iets 'hoort').
pi_195957907
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 00:23 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Dat snap ik wel, ik heb hetzelfde. Soms willen vrouwen te graag, terwijl ze je niet kennen. Dat is een instant turn off, ook voor mij. Anderzijds snap ik niet dat jij zo enthousiast wordt over iemand die je nog nooit in het echt hebt gezien. Dan zorg je er echt zelf voor dat je teleurgesteld wordt. Je maakt het in je hoofd veel mooier.

Het grappige is, waarschijnlijk is het bij die vrouwen waarbij het je niet lukt andersom. Dat jij TE graag wil en vrouwen dat als een turn off zien. Daarom is het zo belangrijk om schijt te hebben, en je eigen weg te bewandelen.

Kan me herinneren dat je begon over hoe dingen eigenlijk horen te gaan, en wat normaal is. Dat is nou typisch een geval van niet zelf kunnen bepalen wat jouw weg is. Je kijkt naar anderen, jouw acties zijn pas goed als anderen dat ook vinden. Ik zal je vast zeggen, die vrouwen die jij graag wil vinden je pas leuk zodra jij ZELF gaat bepalen wat je wil en wat juist is, en daar ook naar gaat handelen (ipv naar anderen kijken wat je moet doen, of hoe iets 'hoort').
Ja dit is dus ook hoe ik er nu zelf over denk! Blijkbaar doe ik iets anders (onbewust) als bij mij de interesse er minder is.
En ja de interesse die ik vooraf al had is ook onbewust, dat gebeurd blijkbaar bij mij als het gesprek echt leuk is!

Ook is er nog geen contact geweest na de date, weet nog niet goed wat ik er mee moet :')
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 07:52:49 #129
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_195958094
Je kunt natuurlijk zelf ook even contact opnemen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_195958140
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 07:52 schreef MissButterflyy het volgende:
Je kunt natuurlijk zelf ook even contact opnemen.
Dat ga ik ook zo doen! ;)
pi_195958380
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 23:43 schreef snoesje45 het volgende:
Inmiddels weer een uurtje thuis, eigenlijk wel prima date, gelachen, lol gehad.
Maar toch ben ik bang dat dit het niet is wat bij mij past, kan het alleen nog niet helemaal verklaren voor mijzelf waarom dan niet.

Lijkt wel alsof het zo gaat, dat als ik voor mijzelf weet dat diegene waarmee ik date op dat moment wel interessant is dat het niks wordt, en als ik merk dat de ander mij wel interessant vind dat ik het dan niks vind.

Had echt het gevoel dat zij al wel verder aan het denken was.
Beetje bindingsangst / zelfbescherming kan dat natuurlijk verklaren.

200 andere dingen ook denk ik.
Misschien wil je onbewust er juist wel meer moeite voor moeten doen.

Hoop van ons gedrag ontstaat uit wie we zijn en wat we door de jaren hebben meegemaakt.
Zo ook.. hoe we om gaan met andere mensen.

Klinkt heel zwaar.. maar iedereen doet het.

Als je wil weten waarom je doet wat je doet.. moet je dus terug gaan denken aan vroeger..
En aan bijv hoe ouders en andere mensen dat vroeger deden toen ze onbewust hun indrukken op jou achter lieten. En hoe ze met jouw om gingen :)

The search for self... will start only when you are ready for it :)
pi_195958992
Je hoeft vandaag natuurlijk ook niet te beslissen. Je kan er ook even een paar daagjes over nadenken en in je om laten gaan.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 09:57:58 #133
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_195959132
Idd, laat het even bezinken allemaal.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_195960109
Ja, hou het contact wel gewoon aan, maar niet direct binnen paar dagen weer afspreken. Even kijken hoe ik er komende week over denk ;)
pi_195960255
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 07:19 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Ja dit is dus ook hoe ik er nu zelf over denk! Blijkbaar doe ik iets anders (onbewust) als bij mij de interesse er minder is.
En ja de interesse die ik vooraf al had is ook onbewust, dat gebeurd blijkbaar bij mij als het gesprek echt leuk is!

Ook is er nog geen contact geweest na de date, weet nog niet goed wat ik er mee moet :')
Nee, je doet juist niks anders bij vrouwen die jou al meteen erg leuk vinden. Dan ben je wie je echt bent, namelijk je kritische zelf.

Jij verandert je gedrag bij vrouwen die jij echt leuk vindt. Dan ga je teveel nadenken in het frame van 'vindt zij het wel leuk wat ik zeg?', en 'is dit wel hoe het hoort?'. Je bent dan dus een volger, wat je doet is gebaseerd op wat anderen vinden. Niet heel mannelijk, en gaat je geen romantisch succes opleveren.

Zie je het verschil?
pi_195960307
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 11:23 schreef snoesje45 het volgende:
Ja, hou het contact wel gewoon aan, maar niet direct binnen paar dagen weer afspreken. Even kijken hoe ik er komende week over denk ;)
Denk je echt dat dit verandert? Wat zou zij anders moeten doen voordat je haar echt leuk gaat vinden?
pi_195960927
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 11:37 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Denk je echt dat dit verandert? Wat zou zij anders moeten doen voordat je haar echt leuk gaat vinden?
Niks is zwart wit he. Soms kan het ook een bepaald innerlijk proces zijn wat meespeelt. Bijv dat je leert over jezelf en anderen, je gevoel, ontwikkeling enz.
pi_195961899
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 12:24 schreef Womanly het volgende:

[..]

Niks is zwart wit he. Soms kan het ook een bepaald innerlijk proces zijn wat meespeelt. Bijv dat je leert over jezelf en anderen, je gevoel, ontwikkeling enz.
Tuurlijk, maar je hebt 1 ontmoeting gehad en toen al aangevoeld dat het hem niet helemaal is. Het mooie beeld wat hij in zn hoofd had van haar blijkt niet te kloppen in het echt. Denk je echt dat dat nog gaat veranderen? Dan moet er echt iets gebeuren.

Dat kan natuurlijk altijd, maar mijn ervaring is dat het eerste gevoel meestal wel klopt. Het zou mij dan ook verbazen als dat nog wat wordt.
pi_195975268
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 13:25 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar je hebt 1 ontmoeting gehad en toen al aangevoeld dat het hem niet helemaal is. Het mooie beeld wat hij in zn hoofd had van haar blijkt niet te kloppen in het echt. Denk je echt dat dat nog gaat veranderen? Dan moet er echt iets gebeuren.

Dat kan natuurlijk altijd, maar mijn ervaring is dat het eerste gevoel meestal wel klopt. Het zou mij dan ook verbazen als dat nog wat wordt.
Ja je hebt gelijk, ze begon al over volgende keer afspreken. Dus heb ik maar verteld dat ik het toch hierbij wil laten.
pi_195998377
-

[ Bericht 24% gewijzigd door Themeparktommy op 02-11-2020 16:50:39 ]
pi_196063709
quote:
Mislukte date?
pi_196067336
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 23:49 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Mislukte date?
Anders stond er wel een + :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_196096841
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 23:49 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Mislukte date?
Ik dacht in het andere topic te zitten ;)
Maar zeker ook een mislukte date gehad hoor haha

oh, en vanavond een bel-date. Benieuwd hoe dat is.
pi_196172776
quote:
6s.gif Op zondag 24 november 2019 23:06 schreef Treinkopper het volgende:
Tinder is grappig. Account aangemaakt, drie foto's, tekstje van niks, had het al bijna weer verwijderd en opeens een match die ook alleen maar is gebeurd omdat ik in de trein zat waardoor we in elkaars zoekgebied terecht kwamen. Woensdag zien we elkaar voor de vijfde keer in twee weken *O*.
Bijna een jaar samen alweer :s).
-browserverneukende rickrolllink verwijderd-
pi_196172929
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 november 2020 17:18 schreef Treinkopper het volgende:

[..]

Bijna een jaar samen alweer :s).
Superleuk O+
pi_196172933
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 14:14 schreef Themeparktommy het volgende:

oh, en vanavond een bel-date. Benieuwd hoe dat is.
Is videoconference daten nu ook een ding eigenlijk?
-browserverneukende rickrolllink verwijderd-
pi_196172951
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 14:14 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik dacht in het andere topic te zitten ;)
Maar zeker ook een mislukte date gehad hoor haha

oh, en vanavond een bel-date. Benieuwd hoe dat is.
Jammer, kan je niet je pener in beeld brengen. Waarom niet gewoon ontmoeten?
  dinsdag 10 november 2020 @ 17:34:08 #148
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_196173015
Ik heb een leuk wijf om te daten, seks is geweldig, maar de aandacht die ze vraagt pffffffffffffffffffffffffff
Beati pauperes spiritu
pi_196173210
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 november 2020 17:18 schreef Treinkopper het volgende:

[..]

Bijna een jaar samen alweer :s).
^O^ leuk :)
pi_196173750
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 17:34 schreef Academicus het volgende:
Ik heb een leuk wijf om te daten, seks is geweldig, maar de aandacht die ze vraagt pffffffffffffffffffffffffff
Geen positieve aandacht?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 10 november 2020 @ 18:40:54 #151
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196174052
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 17:34 schreef Academicus het volgende:
Ik heb een leuk wijf om te daten, seks is geweldig, maar de aandacht die ze vraagt pffffffffffffffffffffffffff
Wat leuk! Maar je wil haar enkel voor de seks?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196174354
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 17:34 schreef Academicus het volgende:
Ik heb een leuk wijf om te daten, seks is geweldig, maar de aandacht die ze vraagt pffffffffffffffffffffffffff
Pffff 't is wat :{
pi_196174496
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 17:34 schreef Academicus het volgende:
Ik heb een leuk wijf om te daten, seks is geweldig, maar de aandacht die ze vraagt pffffffffffffffffffffffffff
Jeetje... je zal er iets meer in moeten steken dan een piemel..
pi_196174562
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 17:34 schreef Academicus het volgende:
Ik heb een leuk wijf om te daten, seks is geweldig, maar de aandacht die ze vraagt pffffffffffffffffffffffffff
:')
  dinsdag 10 november 2020 @ 19:25:04 #155
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_196174658
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 18:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Geen positieve aandacht?
De hele dag door appen terwijl ik daar helemaal niet van hou en ze ziet dat als desinteresse
Beati pauperes spiritu
  dinsdag 10 november 2020 @ 19:25:35 #156
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_196174672
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 18:40 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Wat leuk! Maar je wil haar enkel voor de seks?
Ja, op zich wel want qua persoonlijkheden liggen we nogal uit elkaar
Beati pauperes spiritu
  dinsdag 10 november 2020 @ 19:26:19 #157
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_196174690
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 19:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Jeetje... je zal er iets meer in moeten steken dan een piemel..
Ja, snap ik, maar ook weer niet teveel moeite doen hoor. Ze moet me wel verdienen natuurlijk
Beati pauperes spiritu
pi_196174737
Geef haar nummer maar, ik heb nog wel wat aandacht over :)
pi_196175301
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 november 2020 19:28 schreef Faxie het volgende:
Geef haar nummer maar, ik heb nog wel wat aandacht over :)
En liefde?
pi_196175355
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 19:48 schreef Amee het volgende:

[..]

En liefde?
Die bewaar ik voor jou :@
pi_196175392
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 19:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Die bewaar ik voor jou :@
Haha, lief!
pi_196177566
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 19:25 schreef Academicus het volgende:

[..]

De hele dag door appen terwijl ik daar helemaal niet van hou en ze ziet dat als desinteresse
Communiceren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 10 november 2020 @ 21:52:41 #163
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_196178063
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 21:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Communiceren.
Ja, ok, maar in een mate die voor mij niet teveel ruis op de lijn veroorzaakt
Beati pauperes spiritu
  dinsdag 10 november 2020 @ 21:55:24 #164
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196178124
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 21:52 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ja, ok, maar in een mate die voor mij niet teveel ruis op de lijn veroorzaakt
Je kunt het toch zeggen tegen haar? Dat je niet zo van het vele appen bent.

En als je alleen een seksrelatie wil met haar kun je daar beter wel duidelijk over zijn naar haar toe, is wel zo eerlijk.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196178301
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 21:52 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ja, ok, maar in een mate die voor mij niet teveel ruis op de lijn veroorzaakt
Dat daadwerkelijk uitspreken is OOK communiceren he :)

Mensen zijn doorgaans echt bijzonder slecht in gedachten lezen.

En van jezelf in stilte irriteren.. word het ook niet beter.
pi_196178502
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 21:55 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Je kunt het toch zeggen tegen haar? Dat je niet zo van het vele appen bent.

En als je alleen een seksrelatie wil met haar kun je daar beter wel duidelijk over zijn naar haar toe, is wel zo eerlijk.
Eigen kansen kapotmaken is dat.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196178699
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 22:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Eigen kansen kapotmaken is dat.
Eigen kansen op je continu irriteren aan 200 appjes...
en daarna gezeik omdat je dr negeert..

Kweetniehoor
pi_196181028
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 19:25 schreef Academicus het volgende:

[..]

De hele dag door appen terwijl ik daar helemaal niet van hou en ze ziet dat als desinteresse
Zeg je "dat klopt, ik heb alleen geïnteresseerd in je tieten, kont en kut. Ik moet weer naar mijn werk, doei!"

Heb je gegarandeerd komende tijd geen app verplichtingen meer :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_196181372
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 03:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zeg je "dat klopt, ik heb alleen geïnteresseerd in je tieten, kont en kut. Ik moet weer naar mijn werk, doei!"

Heb je gegarandeerd komende tijd geen app verplichtingen meer :)
En zo op het eerste gezicht lijkt dat wel gewoon de meest eerlijke reactie :)

Of wil je best wel meer dan alleen seks... maar is dit gewoon overkill? Dat kan natuurlijk ook... maar zo kom je niet echt over @Academicus
  woensdag 11 november 2020 @ 07:24:45 #170
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196181571
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 22:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Eigen kansen kapotmaken is dat.
Waarom zou je dat niet op een respectvolle manier kunnen aangeven?

Geeft denk ik minder gezeik dan haar aan het lijntje te houden.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196181770
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 19:26 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ja, snap ik, maar ook weer niet teveel moeite doen hoor. Ze moet me wel verdienen natuurlijk
Jij snapt nog niet helemaal hoe het werkt volgens mij. Voor jou 10 anderen
Het is wat.......
  woensdag 11 november 2020 @ 08:33:20 #172
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196181877
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 08:13 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Jij snapt nog niet helemaal hoe het werkt volgens mij. Voor jou 10 anderen
Klopt. Zelfs voor een fwb wel iemand die moeite doet.
Zowel in bed als daarbuiten.

Niet de hele dag appen en alles met elkaar willen delen, maar wel momenten van interesse in elkaar en respect. Eerlijkheid is heel belangrijk.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196181888
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 07:24 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Waarom zou je dat niet op een respectvolle manier kunnen aangeven?

Geeft denk ik minder gezeik dan haar aan het lijntje te houden.
Vrouwen rennen weg als je to the point zegt geen relatie na te streven.

Misschien dat het met een omweg kan. I dunno.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 11 november 2020 @ 08:37:43 #174
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196181909
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 08:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vrouwen rennen weg als je to the point zegt geen relatie na te streven.

Misschien dat het met een omweg kan. I dunno.
Dan doe je ergens toch iets niet goed.
Of je trekt vrouwen aan die een relatie willen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196181937
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 08:37 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dan doe je ergens toch iets niet goed.
Of je trekt vrouwen aan die een relatie willen.
Denk ook met een avondje stappen dat verwachtingen 0.0 zijn maar dat je je eigen glazen ingooit als je zegt geen relatie te willen.

Uitspreken is een afknapper, is mijn ervaring.

En ik ben niet de grootste player geweest maar in NL heeft gemiddeld persoon ook maar 7 bedpartners gehad o.i.d. Dus ach, wat weten anderen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196181946
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 08:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Denk ook met een avondje stappen dat verwachtingen 0.0 zijn maar dat je je eigen glazen ingooit als je zegt geen relatie te willen.

Uitspreken is een afknapper, is mijn ervaring.

En ik ben niet de grootste player geweest maar in NL heeft gemiddeld persoon ook maar 7 bedpartners gehad o.i.d. Dus ach, wat weten anderen?
Er zijn genoeg vrouwen die wel EEN relatie willen.. maar tot die tijd gewoon genoegen nemen met een fwb hoor :)

Overigens klinkt 7 gemiddeld niet echt als heel veel. Als ik zie dat met het nieuwetijds daten er best wel wat onenightstands plaats vinden..
  woensdag 11 november 2020 @ 08:48:22 #177
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196181975
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 08:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Denk ook met een avondje stappen dat verwachtingen 0.0 zijn maar dat je je eigen glazen ingooit als je zegt geen relatie te willen.

Uitspreken is een afknapper, is mijn ervaring.

En ik ben niet de grootste player geweest maar in NL heeft gemiddeld persoon ook maar 7 bedpartners gehad o.i.d. Dus ach, wat weten anderen?
Dat hoef je ook niet meteen bespreekbaar te maken.
Maar na een paar dates zou ik dat wel doen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196181986
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 08:44 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Er zijn genoeg vrouwen die wel EEN relatie willen.. maar tot die tijd gewoon genoegen nemen met een fwb hoor :)

Overigens klinkt 7 gemiddeld niet echt als heel veel. Als ik zie dat met het nieuwetijds daten er best wel wat onenightstands plaats vinden..

Waarom op voorhand meegaan in iemand die het uitsluit als je eigenlijk meer wilt? End game is voor mij iig dat ik het niet zoveel ben tegengekomen.

Maar ik ben dan ook iemand die denkt dat vrouwen veel te kiezen hebben op Tinder.

En dat de man wat explicieter initiatief moet nemen dan de vrouw als die wilt dat er wat gebeurt.

Maareh herhaling van zetten, keb niet de indruk, zelfs als een vrouw mee zou gaan in een FwB relatie. Dat je de kans daarop vergroot als man door het expliciet te benoemen. Sterker nog volgens mij wordt het benoemen echt gezien als afknapper.
Dat is hoe ik het ervaar iig.

Nieuwetijdsen daten is veel preutser dan 30 jaar terug heb ik de indruk maar okay. Ik was er toen nog niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196182004
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 08:48 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat hoef je ook niet meteen bespreekbaar te maken.
Maar na een paar dates zou ik dat wel doen.
Maareh, wat klopt er dan aan volgens jou om dat pas na x dates kenbaar te maken?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196182054
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 08:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom op voorhand meegaan in iemand die het uitsluit als je eigenlijk meer wilt? End game is voor mij iig dat ik het niet zoveel ben tegengekomen.

Maar ik ben dan ook iemand die denkt dat vrouwen veel te kiezen hebben op Tinder.

En dat de man wat explicieter initiatief moet nemen dan de vrouw als die wilt dat er wat gebeurt.

Maareh herhaling van zetten, keb niet de indruk, zelfs als een vrouw mee zou gaan in een FwB relatie. Dat je de kans daarop vergroot als man door het expliciet te benoemen. Sterker nog volgens mij wordt het benoemen echt gezien als afknapper.
Dat is hoe ik het ervaar iig.

Nieuwetijdsen daten is veel preutser dan 30 jaar terug heb ik de indruk maar okay. Ik was er toen nog niet.
Het is meer dat iedereen tegenwoordig preutser is dan 30 jaar geleden. De hele samenleving is preutser

Maar als ik de verhalen hier op Fok! moet geloven, dan zijn er voldoende mannen en vrouwen die elke week een ander scoren. Maar ja dat is het zelfde als dat elke mannelijke Fok!er een lul van 25 cm heeft. Ongeloofwaardig dus.
Het is wat.......
  woensdag 11 november 2020 @ 09:00:46 #181
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_196182102
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 06:21 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En zo op het eerste gezicht lijkt dat wel gewoon de meest eerlijke reactie :)

Of wil je best wel meer dan alleen seks... maar is dit gewoon overkill? Dat kan natuurlijk ook... maar zo kom je niet echt over @:academicus
Ik wil best meer dan alleen seks, maar wel met de juiste persoon. Tot ik die persoon niet gevonden heb, wil ik gewoon ongecompliceerd neuken en meer niet. Het wijf dat ik nu heb is wel aardig enzo, maar al na 3 weken begon zo over het tekort aan aandacht en daar heb ik geen zin in. Bovendien begon zij met sekspraatjes/speeltjes en ging daar heel ver in dus als man krijg je dan een beeld natuurlijk.
Beati pauperes spiritu
  woensdag 11 november 2020 @ 09:02:52 #182
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_196182121
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 08:44 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Er zijn genoeg vrouwen die wel EEN relatie willen.. maar tot die tijd gewoon genoegen nemen met een fwb hoor :)

Overigens klinkt 7 gemiddeld niet echt als heel veel. Als ik zie dat met het nieuwetijds daten er best wel wat onenightstands plaats vinden..

Ik denk dat ik er meer dan 50 heb gedaan (99% was echt mooi), maar ik studeerde ook in Utrecht dus dan heb je ook heel veel kansen
Beati pauperes spiritu
pi_196182165
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:02 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ik denk dat ik er meer dan 50 heb gedaan (99% was echt mooi), maar ik studeerde ook in Utrecht dus dan heb je ook heel veel kansen
Opleiding psychologie ook nog of WA?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 11 november 2020 @ 09:08:05 #184
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_196182178
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Opleiding psychologie ook nog of WA?
Letterenfaculteit in de binnenstad, zoooooooo veel lekkere loopse wijven want ja, onder moeders rokken vandaan en op kamers dus helemaal los. Bovendien waren de wijven toen nog wat minder preuts en bang dan nu hoor
Beati pauperes spiritu
  woensdag 11 november 2020 @ 09:11:15 #185
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_196182202
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 08:33 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Niet de hele dag appen en alles met elkaar willen delen, maar wel momenten van interesse in elkaar en respect.
Ja, precies, dan is twee/drie avonden in de week knallen toch prima. Eerst lekker een wipje maken en daarna nog een beetje praten over van alles (maximaal een uur) en dan weer door met onze eigen levens
Beati pauperes spiritu
pi_196182267
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:11 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ja, precies, dan is twee/drie avonden in de week knallen toch prima. Eerst lekker een wipje maken en daarna nog een beetje praten over van alles (maximaal een uur) en dan weer door met onze eigen levens
Ideale wereld, haha, tjah tenzij je zelf meer wilt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196182313
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 08:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom op voorhand meegaan in iemand die het uitsluit als je eigenlijk meer wilt? End game is voor mij iig dat ik het niet zoveel ben tegengekomen.

Maar ik ben dan ook iemand die denkt dat vrouwen veel te kiezen hebben op Tinder.

En dat de man wat explicieter initiatief moet nemen dan de vrouw als die wilt dat er wat gebeurt.

Maareh herhaling van zetten, keb niet de indruk, zelfs als een vrouw mee zou gaan in een FwB relatie. Dat je de kans daarop vergroot als man door het expliciet te benoemen. Sterker nog volgens mij wordt het benoemen echt gezien als afknapper.
Dat is hoe ik het ervaar iig.

Nieuwetijdsen daten is veel preutser dan 30 jaar terug heb ik de indruk maar okay. Ik was er toen nog niet.
hmm nou ik doelde meer op dat ze voor tot ze "Die Ene ECHT Leuke Vent" tegenkomt ook wel gewoon behoeftes heeft :)
dus een fbw sluit idd wel uit dat jij die relatie wordt.. maar dat betekent niet dat ze helemaal niet op een relatie zit te wachten

volgens mij is dat voor mannen als vrouwen... niet perse anders.
pi_196182336
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:00 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ik wil best meer dan alleen seks, maar wel met de juiste persoon. Tot ik die persoon niet gevonden heb, wil ik gewoon ongecompliceerd neuken en meer niet. Het wijf dat ik nu heb is wel aardig enzo, maar al na 3 weken begon zo over het tekort aan aandacht en daar heb ik geen zin in. Bovendien begon zij met sekspraatjes/speeltjes en ging daar heel ver in dus als man krijg je dan een beeld natuurlijk.
die indruk had ik al ja :)

maar dan moet je dat ergens misschien toch even duidelijk maken
voor je het weet denkt ze dat jullie een goedlopende relatie hebben maar dat jij gewoon niet zo graag appt. :)

overigens snap ik niet zo goed waarom mannen die over seks praten.. een ander beeld zouden moeten geven dan vrouwen die over seks praten.
kennelijk is het eerste nog steeds een stuk normaler dan het tweede :)
pi_196182355
Net als met een relatie moet het met een FwB ook gewoon klikken qua verwachtingen. Als die verwachtingen te ver uit elkaar liggen werkt het niet.

Overigens ben ik een vrouw en moet je bij mij ook niet te snel aankomen met relatie praat , dan knap ik af en voel ik mij in het nauw gedreven.

Ik ken ook genoeg andere vrouwen die FwB hebben of hebben gehad. Dus die generalisatie hier klopt niet.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_196182368
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:20 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

hmm nou ik doelde meer op dat ze voor tot ze "Die Ene ECHT Leuke Vent" tegenkomt ook wel gewoon behoeftes heeft :)
dus een fbw sluit idd wel uit dat jij die relatie wordt.. maar dat betekent niet dat ze helemaal niet op een relatie zit te wachten

volgens mij is dat voor mannen als vrouwen... niet perse anders.
Je mist het punt van mijn comments volledig.

Als een vrouw er eenmaal in zit prima, maar waarom op voorhand voor minder selecteren dan je zelf wilt. Overigens, via een Tinder oid kan je voor seks de meest knappe man ook wel zo strikken. Geen probleem.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 11 november 2020 @ 09:26:55 #191
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196182387
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:00 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ik wil best meer dan alleen seks, maar wel met de juiste persoon. Tot ik die persoon niet gevonden heb, wil ik gewoon ongecompliceerd neuken en meer niet. Het wijf dat ik nu heb is wel aardig enzo, maar al na 3 weken begon zo over het tekort aan aandacht en daar heb ik geen zin in. Bovendien begon zij met sekspraatjes/speeltjes en ging daar heel ver in dus als man krijg je dan een beeld natuurlijk.
Oh, dus als een vrouw op een seksuele manier begint te flirten is het al afgedaan als relatiemateriaal. :')
Sommige mannen schijnen nog steeds niet te begrijpen dat de allemaal wat veranderd is sinds de jaren 50.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196182394
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:23 schreef Avianflu het volgende:
Net als met een relatie moet het met een FwB ook gewoon klikken qua verwachtingen. Als die verwachtingen te ver uit elkaar liggen werkt het niet.

Overigens ben ik een vrouw en moet je bij mij ook niet te snel aankomen met relatie praat , dan knap ik af en voel ik mij in het nauw gedreven.

Ik ken ook genoeg andere vrouwen die FwB hebben of hebben gehad. Dus die generalisatie hier klopt niet.
Keb het niet over gehad hebben ik heb het over hoe die ontstaat.

Keb de indruk dat je met expliciet relatie uitsluiten je ook het kanaal FwB kapot maakt als man.

Voor vrouwen is het anders. Mannen schrikken niet weg van seks.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196182412
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:26 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Oh, dus als een vrouw op een seksuele manier begint te flirten is het al afgedaan als relatiemateriaal. :')
Sommige mannen schijnen nog steeds niet te begrijpen dat de allemaal wat veranderd is sinds de jaren 50.
Dat weten we ook wel, net zoveel vrouwen hangen ook rond in dat tijdperk. Ik denk dat de slutshaming vanuit vrouwen naar vrouwen erger is dan man naar vrouw.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196182439
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je mist het punt van mijn comments volledig.

Als een vrouw er eenmaal in zit prima, maar waarom op voorhand voor minder selecteren dan je zelf wilt. Overigens, via een Tinder oid kan je voor seks de meest knappe man ook wel zo strikken. Geen probleem.
omdat vrouwen zoals je zelf al oppert.. gewoon kieskeurig zijn qua relaties.

maar heus wel een keer gewoon ongegeneerd seks willen :)
  woensdag 11 november 2020 @ 09:31:20 #195
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196182446
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Keb het niet over gehad hebben ik heb het over hoe die ontstaat.

Keb de indruk dat je met expliciet relatie uitsluiten je ook het kanaal FwB kapot maakt als man.

Voor vrouwen is het anders. Mannen schrikken niet weg van seks.
Je kunt het best netjes brengen. Zo van: ik ben NU niet toe aan een relatie, wel een leuke tijd samen. En we zien wel.

Je kunt het ook niet helemaal uitsluiten he. Misschien wordt je toch verliefd uiteindeljk en wil je meer.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196182474
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Keb het niet over gehad hebben ik heb het over hoe die ontstaat.

Keb de indruk dat je met expliciet relatie uitsluiten je ook het kanaal FwB kapot maakt als man.

Voor vrouwen is het anders. Mannen schrikken niet weg van seks.
Mijn inziens ook onzin, ik heb zeker wel seks gehad met mannen waarbij ik bij voorbaat al wist dat een relatie hem niet ging worden.
Sommige mannen zijn leuk voor de vrijdag of zaterdagavond maar hoef ik echt niet in mijn leven te hebben.

Waarom zou een vrouw weg schrikken van (goede) seks? Ken er genoeg die lekker “rondgeneukt” hebben tot ze “relatiemateriaal” tegenkwamen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  woensdag 11 november 2020 @ 09:34:10 #197
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196182478
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:11 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ja, precies, dan is twee/drie avonden in de week knallen toch prima. Eerst lekker een wipje maken en daarna nog een beetje praten over van alles (maximaal een uur) en dan weer door met onze eigen levens
Twee tot drie avonden per week is nog best veel.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196182488
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:30 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

omdat vrouwen zoals je zelf al oppert.. gewoon kieskeurig zijn qua relaties.

maar heus wel een keer gewoon ongegeneerd seks willen :)
Nou en ik zeg, kies mij dan! Maar ik was weinig overtuigend op Tinder _O- en een normale relatie uitsluiten hielp zeker niet.

Ik snap wel dat dat boek van Neil Strauss the game heet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196182495
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:31 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Je kunt het best netjes brengen. Zo van: ik ben NU niet toe aan een relatie, wel een leuke tijd samen. En we zien wel.

Je kunt het ook niet helemaal uitsluiten he. Misschien wordt je toch verliefd uiteindeljk en wil je meer.
Maar, eerst x dates wachten?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196182498
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:34 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Twee tot drie avonden per week is nog best veel.
Te veel voor een FwB in mijn optiek. Hormonen enzo laten je dan dingen denken die niet altijd waar hoeven te zijn.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  woensdag 11 november 2020 @ 09:36:13 #201
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_196182500
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:26 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Oh, dus als een vrouw op een seksuele manier begint te flirten is het al afgedaan als relatiemateriaal. :')
Sommige mannen schijnen nog steeds niet te begrijpen dat de allemaal wat veranderd is sinds de jaren 50.
Dit was geen 'seksuele manier', dit was gewoon keiharde porno. En ja, de wijven zijn wat veranderd sinds de jaren '50. Wat ze nu willen:

- Reizen
- Een foodie zijn
- Elke dag naar een festival
- Wijn zuipen de hele dag door
- Fitgirl zijn
Beati pauperes spiritu
pi_196182508
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:35 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Te veel voor een FwB in mijn optiek. Hormonen enzo laten je dan dingen denken die niet altijd waar hoeven te zijn.
sowieso... is het te vaak als je geen relatie hebt.
dan heb je namelijk ook nog een leven buiten je fwb....
dus dan ga je niet 2-3x per week bij iemand in bed kruipen want betere dingen te doen.
  woensdag 11 november 2020 @ 09:37:18 #203
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_196182510
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:34 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Twee tot drie avonden per week is nog best veel.
Ja, eigenlijk wel ja nu ik er over nadenk
Beati pauperes spiritu
pi_196182515
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:36 schreef Academicus het volgende:

[..]

Dit was geen 'seksuele manier', dit was gewoon keiharde porno. En ja, de wijven zijn wat veranderd sinds de jaren '50. Wat ze nu willen:

- Reizen
- Een foodie zijn
- Elke dag naar een festival
- Wijn zuipen de hele dag door
- Fitgirl zijn
wijn zuipen en fitgirl en foodie :o
Dit zijn geen combi's
pi_196182521
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:33 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Mijn inziens ook onzin, ik heb zeker wel seks gehad met mannen waarbij ik bij voorbaat al wist dat een relatie hem niet ging worden.
Sommige mannen zijn leuk voor de vrijdag of zaterdagavond maar hoef ik echt niet in mijn leven te hebben.

Waarom zou een vrouw weg schrikken van (goede) seks? Ken er genoeg die lekker “rondgeneukt” hebben tot ze “relatiemateriaal” tegenkwamen.
Je verdraait mijn woorden. Keb het over mannen die expliciet zeggen FwB na te streven of zeggen geen relatie te willen.

Als het allemaal verzwegen wordt of een beetje uit gedrag blijkt lukt het allicht wel.

En ik denk dat veel mannen zouden tekenen bij het kruisje als ze een vrouw zo mee naar huis zouden kunnen nemen. Het lukt niet danwel het kost moeite, dus veel haken ook al af in het proces.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 11 november 2020 @ 09:38:14 #206
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196182523
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:35 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Te veel voor een FwB in mijn optiek. Hormonen enzo laten je dan dingen denken die niet altijd waar hoeven te zijn.
Precies.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196182533
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:36 schreef Academicus het volgende:

[..]

Dit was geen 'seksuele manier', dit was gewoon keiharde porno. En ja, de wijven zijn wat veranderd sinds de jaren '50. Wat ze nu willen:

- Reizen
- Een foodie zijn
- Elke dag naar een festival
- Wijn zuipen de hele dag door
- Fitgirl zijn
hmm is dat wat ze willen zijn of weten ze gewoon dat dat scoret op plekken als Tinder? :)

ik zag natuurlijk vooral veel mannen profielen.. maar die lijken ook niks anders te doen dan naar festivals te gaan..
en houden allemaal van lekker eten en een drankje

wie houdt er nou niet van LEKKER eten.. 8)7
  woensdag 11 november 2020 @ 09:39:30 #208
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196182546
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:36 schreef Academicus het volgende:

[..]

Dit was geen 'seksuele manier', dit was gewoon keiharde porno. En ja, de wijven zijn wat veranderd sinds de jaren '50. Wat ze nu willen:

- Reizen
- Een foodie zijn
- Elke dag naar een festival
- Wijn zuipen de hele dag door
- Fitgirl zijn
Beetje overdreven. Maar ook wel een beetje zoals ik ben ja.

Leuk leven, niet? :P

Het is nu allemaal wat zwaarder ivm Corona.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 11 november 2020 @ 09:41:24 #209
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196182573
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:38 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

hmm is dat wat ze willen zijn of weten ze gewoon dat dat scoret op plekken als Tinder? :)

ik zag natuurlijk vooral veel mannen profielen.. maar die lijken ook niks anders te doen dan naar festivals te gaan..
en houden allemaal van lekker eten en een drankje

wie houdt er nou niet van LEKKER eten.. 8)7
Of van ‘lachen’ en ‘leuke dingen doen’ houden.

Voor mij is het het belangrijkste dat hij een goed gevoel voor humor heeft.
En het leven niet te serieus nemen, doe ik ook niet. Ik word liever serieus genomen. O-)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196182586
Happy singles day w/
pi_196182595
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:41 schreef MissButterflyy het volgende:

Ik word liever serieus genomen. O-)
Jaja
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 11 november 2020 @ 09:44:52 #212
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_196182613
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:39 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Leuk leven, niet? :P
Ieder zijn of haar ding hoor, daar niet van. Alleen ik hou daar allemaal niet van. Ik hou ook van de donkere dagen voor Kerst en niet van de zomer met zijn lange dagen. Alcohol drink ik niet en sporten af en toe, wandelen in het bos vind ik wel leuk. En boeken lezen, vooral de intellectuele exemplaren. Reizen hoeft van mij niet want via mijn voormalig werk heb ik alle hotels al gezien en reizen levert sowieso stress op
Beati pauperes spiritu
pi_196182614
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:41 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Of van ‘lachen’ en ‘leuke dingen doen’ houden.

Voor mij is het het belangrijkste dat hij een goed gevoel voor humor heeft.
En het leven niet te serieus nemen, doe ik ook niet. Ik word liever serieus genomen. O-)
Mja en een match in gesprekken... stiekem toch wel heel belangrijk merk ik
Zonder dat.. wordt het per definitie niks

Belangrijker dan dat ik graag naar een festival ga op zn tijd.. dat kan namelijk ook gewoon met vrienden :)
Net als uiteten en wijn drinken trouwens.
  woensdag 11 november 2020 @ 09:45:20 #214
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_196182617
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:41 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik word liever serieus genomen. O-)
Jaja, alleen online zeker
Beati pauperes spiritu
pi_196182687
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je verdraait mijn woorden. Keb het over mannen die expliciet zeggen FwB na te streven of zeggen geen relatie te willen.

Als het allemaal verzwegen wordt of een beetje uit gedrag blijkt lukt het allicht wel.

En ik denk dat veel mannen zouden tekenen bij het kruisje als ze een vrouw zo mee naar huis zouden kunnen nemen. Het lukt niet danwel het kost moeite, dus veel haken ook al af in het proces.
Ik verdraai je woorden mijn inziens niet. Ik zeg dat ik en vrouwen die ik ken seks hebben gehad met mannen die expliciet hebben gezegd “alleen seks”. Alleen lijk jij niet te willen geloven dat die vrouwen bestaan.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_196182713
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:50 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik verdraai je woorden mijn inziens niet. Ik zeg dat ik en vrouwen die ik ken seks hebben gehad met mannen die expliciet hebben gezegd “alleen seks”. Alleen lijk jij niet te willen geloven dat die vrouwen bestaan.
Ik geloof gelijk dat ze bestaan, alleen uit eigen ervaring en die van alle mensen die ik ken is dat echt een heel gering aantal die daar ervaring mee heeft.

Zelf ook een leuke date gehad met een dame overigens via Tinder, dat was lang zoeken.

Beetje een naald in een hooiberg zoeken. Je verlaagt je kansen blijft mijn stelling. Beter subtiel laten blijken o.i.d. Beetje om de hete brei heen dansen.

[ Bericht 7% gewijzigd door ludovico op 11-11-2020 10:00:55 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196182745
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:44 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ieder zijn of haar ding hoor, daar niet van. Alleen ik hou daar allemaal niet van. Ik hou ook van de donkere dagen voor Kerst en niet van de zomer met zijn lange dagen. Alcohol drink ik niet en sporten af en toe, wandelen in het bos vind ik wel leuk. En boeken lezen, vooral de intellectuele exemplaren. Reizen hoeft van mij niet want via mijn voormalig werk heb ik alle hotels al gezien en reizen levert sowieso stress op
mja.. mijn vriend houdt daar dus ook niet enorm van.
hij sport wel graag.. maar de kans dat ik mee ga wielrennen lijkt me nogal klein :)

En ik kan prima naar een festival zonder dat hij mijn handje vast hoeft te houden..
kan hij lekker, net als jij, op zn gemak zn boek over wiskunde en statistiek mbt de Chinese economie lezen..
of wielrennen.. of gewoon de was.. whatever :)

beetje vrijheid om eigen voorkeuren te hebben lijkt me handig in een relatie :)
pi_196182818
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:54 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mja.. mijn vriend houdt daar dus ook niet enorm van.
hij sport wel graag.. maar de kans dat ik mee ga wielrennen lijkt me nogal klein :)

En ik kan prima naar een festival zonder dat hij mijn handje vast hoeft te houden..
kan hij lekker, net als jij, op zn gemak zn boek over wiskunde en statistiek mbt de Chinese economie lezen..
of wielrennen.. of gewoon de was.. whatever :)

beetje vrijheid om eigen voorkeuren te hebben lijkt me handig in een relatie :)
Precies, hij de was doen thuis, jij beetje flirten op een festival. =)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196182865
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik geloof gelijk dat ze bestaan, alleen uit eigen ervaring en die van alle mensen die ik ken is dat echt een heel gering aantal die daar ervaring mee heeft.

Zelf ook een leuke date gehad met een dame overigens via Tinder, dat was lang zoeken.

Beetje een naald in een hooiberg zoeken. Je verlaagt je kansen blijft mijn stelling. Beter subtiel laten blijken o.i.d. Beetje om de hete brei heen dansen.
Oke, misschien ligt het dan aan mij maar ik vind dit altijd al vrij duidelijk en expliciet zeggen “alleen seks”.
Speel het spelletje wel leuk mee dan natuurlijk :P
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_196182908
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 10:07 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Oke, misschien ligt het dan aan mij maar ik vind dit altijd al vrij duidelijk en expliciet zeggen “alleen seks”.
Speel het spelletje wel leuk mee dan natuurlijk :P
Beetje leuk ermee spelen... Waarvan akte ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196183394
Krijg de laatste tijd alleen maaar vrouwen uit Amsterdam op Bumble. Hoor ook alleen maar geklaag over de Amsterdamse man. Kan ook niet anders met dat overschot aan mooie hoogopgeleide vrouwen daar.
pi_196183412
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 10:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Precies, hij de was doen thuis, jij beetje flirten op een festival. =)
Ik zie daar geen problemen toch _O-

Maar je snapr mijn punt neem ik aan.
pi_196183489
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 10:52 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik zie daar geen problemen toch _O-

Maar je snapr mijn punt neem ik aan.
Zeker, de nieuwetijdse vrouw met al haar verworven vrijheden neemt het er lekker van.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196184046
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:38 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

hmm is dat wat ze willen zijn of weten ze gewoon dat dat scoret op plekken als Tinder? :)

ik zag natuurlijk vooral veel mannen profielen.. maar die lijken ook niks anders te doen dan naar festivals te gaan..
en houden allemaal van lekker eten en een drankje

wie houdt er nou niet van LEKKER eten.. 8)7
En toch krijgt een profiel als de mijne amper aandacht...
pi_196184086
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 11:31 schreef Faxie het volgende:

[..]

En toch krijgt een profiel als de mijne amper aandacht...
Is mij een raadsel mijn blanke.
Beetje fotomodel foto's helpt misschien op tindert.

Beter ga jij de kroeg in met wat Foksters en ga je gewoon lekker socializen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196184407
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:38 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

hmm is dat wat ze willen zijn of weten ze gewoon dat dat scoret op plekken als Tinder? :)

ik zag natuurlijk vooral veel mannen profielen.. maar die lijken ook niks anders te doen dan naar festivals te gaan..
en houden allemaal van lekker eten en een drankje

wie houdt er nou niet van LEKKER eten.. 8)7

"Nee, ik hou van SMERIG ONDERGEKOTST VOER."

~ Theo Maassen
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 11 november 2020 @ 12:19:53 #227
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196184773
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 11:56 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Nee, ik hou van SMERIG ONDERGEKOTST VOER."

~ Theo Maassen
Is een leuke voor in je profiel.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196185194
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 10:50 schreef Duiveltja het volgende:
Krijg de laatste tijd alleen maaar vrouwen uit Amsterdam op Bumble. Hoor ook alleen maar geklaag over de Amsterdamse man. Kan ook niet anders met dat overschot aan mooie hoogopgeleide vrouwen daar.
Amsterdamse vrouwen zijn ook aandachtshoeren.

En arrogant. En pretentieus. En ook naief eigenlijk.
Een hoop Amsterdamse vrouwen kijkt op de rest van Nederland neer. Verwachten een Sex&The City leven daar, terwijl Amsterdam gewoon een gat is natuurlijk. En met dat laatste uitgangspunt zoeken ze een rijke vent, maar zijn dan teleurgesteld dat de Zuid As jongens vaak allang keurig getrouwd zijn, gewoon een boterham mee naar kantoor nemen en met de secretaresse vreemd gaat. En zijn auto van de zaak is, een stationwagon met kinderstickers op de ramen.

Ja dan hakt de realiteit er in.

Dan heb je nog wel Achmed met zijn BMW uit Amsterdam West maar die willen ze ook niet. Dus dan maar klagen, echt Hollands _O-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_196185226
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

Amsterdamse vrouwen zijn ook aandachtshoeren.

En arrogant. En pretentieus. En ook naief eigenlijk.
Een hoop Amsterdamse vrouwen kijkt op de rest van Nederland neer. Verwachten een Sex&The City leven daar, terwijl Amsterdam gewoon een gat is natuurlijk. En met dat laatste uitgangspunt zoeken ze een rijke vent, maar zijn dan teleurgesteld dat de Zuid As jongens vaak allang keurig getrouwd zijn, gewoon een boterham mee naar kantoor nemen en met de secretaresse vreemd gaat. En zijn auto van de zaak is, een stationwagon met kinderstickers op de ramen.

Ja dan hakt de realiteit er in.

Dan heb je nog wel Achmed met zijn BMW uit Amsterdam West maar die willen ze ook niet. Dus dan maar klagen, echt Hollands _O-
Ze willen een bepaald plaatje ja, meestal zijn ze zelf hoogopgeleid en hebben ze een goed leven. Dan wil je geen zolderkamerautistje nee.

Merk wel dat je bij Amsterdamse vrouwen merkt dat ze je eerste "raten". Heb je een goede baan, heb je een leuk huis, heb je vrienden, heb je een leuke auto etc etc. beetje jammer, maar om eerlijk te zijn, zijn het ook vaak mooie en leuke vrouwen. :)

Als man beoordeel ik ze ook wat dat betreft. Dus zo erg is het ook niet.
pi_196185253
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:53 schreef Duiveltja het volgende:
heb je een leuke auto
Echt?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2020 12:56:12 ]
pi_196185342
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:56 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Echt?
Het is vaak een teken dat je het wel voor elkaar hebt icm een goede baan. Het zal geen breekpunt zijn als je voor de rest wel een goede baan hebt en je shit op orde. :)
pi_196185356
De frustratie van Godshand komt waarschijnlijk voort uit het feit dat dat soort vrouwen hem wellicht niet moeten. :)
pi_196185459
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

Amsterdamse vrouwen zijn ook aandachtshoeren.

En arrogant. En pretentieus. En ook naief eigenlijk.
Een hoop Amsterdamse vrouwen kijkt op de rest van Nederland neer. Verwachten een Sex&The City leven daar, terwijl Amsterdam gewoon een gat is natuurlijk. En met dat laatste uitgangspunt zoeken ze een rijke vent, maar zijn dan teleurgesteld dat de Zuid As jongens vaak allang keurig getrouwd zijn, gewoon een boterham mee naar kantoor nemen en met de secretaresse vreemd gaat. En zijn auto van de zaak is, een stationwagon met kinderstickers op de ramen.

Ja dan hakt de realiteit er in.

Dan heb je nog wel Achmed met zijn BMW uit Amsterdam West maar die willen ze ook niet. Dus dan maar klagen, echt Hollands _O-
Zoveel waarheid _O_
pi_196185500
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

Amsterdamse vrouwen zijn ook aandachtshoeren.

En arrogant. En pretentieus. En ook naief eigenlijk.
Een hoop Amsterdamse vrouwen kijkt op de rest van Nederland neer. Verwachten een Sex&The City leven daar, terwijl Amsterdam gewoon een gat is natuurlijk. En met dat laatste uitgangspunt zoeken ze een rijke vent, maar zijn dan teleurgesteld dat de Zuid As jongens vaak allang keurig getrouwd zijn, gewoon een boterham mee naar kantoor nemen en met de secretaresse vreemd gaat. En zijn auto van de zaak is, een stationwagon met kinderstickers op de ramen.

Ja dan hakt de realiteit er in.

Dan heb je nog wel Achmed met zijn BMW uit Amsterdam West maar die willen ze ook niet. Dus dan maar klagen, echt Hollands _O-
Punt is... ik denk dat ze succesvoller zijn qua daten dan jij :)
  woensdag 11 november 2020 @ 13:21:24 #235
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196185550
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:05 schreef Duiveltja het volgende:
De frustratie van Godshand komt waarschijnlijk voort uit het feit dat dat soort vrouwen hem wellicht niet moeten. :)
Denk het ook ja.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196185553
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Punt is... ik denk dat ze succesvoller zijn qua daten dan jij :)
Het doel heiligt de middelen zullen we maar zeggen. Wees er maar trots op.
pi_196185568
Ik denk eerder dat Godshand er onderhand genoeg gedate heeft om een bepaald patroon te herkennen.
  woensdag 11 november 2020 @ 13:22:55 #238
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196185570
Misschien niet achter het type vrouw aan blijven zitten dat je toch niet ziet zitten?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196185600
Ja beter gewoon helemaal stoppen, snif ;(
pi_196185602
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Het doel heiligt de middelen zullen we maar zeggen. Wees er maar trots op.
Ik weet niet precies waarom IK daar trots op zou moeten zijn eigenlijk :)
pi_196185917
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:24 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik weet niet precies waarom IK daar trots op zou moeten zijn eigenlijk :)
Voelde je je aangesproken dan? :?
pi_196185930
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:48 schreef Faxie het volgende:

[..]

Voelde je je aangesproken dan? :?
wel als jij zegt: "wees er maar trots op". :)
pi_196186208
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:49 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

wel als jij zegt: "wees er maar trots op". :)
Dat was een algemene uitspraak :')
pi_196186231
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:04 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Het is vaak een teken dat je het wel voor elkaar hebt icm een goede baan. Het zal geen breekpunt zijn als je voor de rest wel een goede baan hebt en je shit op orde. :)
Ja snap ik wel. Begrijp alleen niet dat dergelijke dames daar uberhaupt naar kijken. Een br33zersletje ala. Woonlocatie, baan etc zegt toch veel meer.
pi_196186728
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 14:07 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ja snap ik wel. Begrijp alleen niet dat dergelijke dames daar uberhaupt naar kijken. Een br33zersletje ala. Woonlocatie, baan etc zegt toch veel meer.
Jij kijkt toch ook naar haar of ze mooi/lekker slank is? Beide helften leggen elkaar langs een meetlat. Op welke manier dan ook. Vrij normaal menselijk gedrag.
pi_196187654
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:35 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Te veel voor een FwB in mijn optiek. Hormonen enzo laten je dan dingen denken die niet altijd waar hoeven te zijn.
Maar als je alleen maar neukt en een beetje kletst dan ben je gewoon fuckbuddies toch. Van een FwB verwacht ik wel meer dan alleen seks. Mijn laatste FwB daar ging ik ook mee op stap, haar vrienden ontmoet etc. Maar daar was het contact ook niet zo vaak, 2x per maand ongeveer maar wel veel contact (telefoon/app) tussen door. De FwB is inmiddels F without benefits geworden :Y
pi_196187701
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

Amsterdamse vrouwen zijn ook aandachtshoeren.

En arrogant. En pretentieus. En ook naief eigenlijk.
Een hoop Amsterdamse vrouwen kijkt op de rest van Nederland neer. Verwachten een Sex&The City leven daar, terwijl Amsterdam gewoon een gat is natuurlijk. En met dat laatste uitgangspunt zoeken ze een rijke vent, maar zijn dan teleurgesteld dat de Zuid As jongens vaak allang keurig getrouwd zijn, gewoon een boterham mee naar kantoor nemen en met de secretaresse vreemd gaat. En zijn auto van de zaak is, een stationwagon met kinderstickers op de ramen.

Ja dan hakt de realiteit er in.

Dan heb je nog wel Achmed met zijn BMW uit Amsterdam West maar die willen ze ook niet. Dus dan maar klagen, echt Hollands _O-
Hahaha, misschien gechargeerd maar ik heb ook wel bijzondere ervaringen met dates uit Amsterdam. Er werd zelfs iemand boos toen ik zei dat ik niet meer in Amsterdam wilde wonen...

Gelukkig is er meer dan Amsterdam...Utrechtse vrouwen daarentegen :@
pi_196187854
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 14:07 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ja snap ik wel. Begrijp alleen niet dat dergelijke dames daar uberhaupt naar kijken. Een br33zersletje ala. Woonlocatie, baan etc zegt toch veel meer.
Denk ook dat “leuk” meer is of je een lease auto hebt of een 2e hands twingo. :)
pi_196188725
quote:
19s.gif Op woensdag 11 november 2020 15:31 schreef magrec het volgende:

[..]

Maar als je alleen maar neukt en een beetje kletst dan ben je gewoon fuckbuddies toch. Van een FwB verwacht ik wel meer dan alleen seks. Mijn laatste FwB daar ging ik ook mee op stap, haar vrienden ontmoet etc. Maar daar was het contact ook niet zo vaak, 2x per maand ongeveer maar wel veel contact (telefoon/app) tussen door. De FwB is inmiddels F without benefits geworden :Y
Klopt maar door elkaar regelmatig te zien en veel lichamelijk contact kunnen er onder invloed van hormonen toch gevoelens ontstaan.

Wel is last van gehad, rationeel gezien vond ik hem echt best een eikel maar toch voelde ik iets.
En dat is zeker niet alleen een vrouwen ding.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_196188907


[ Bericht 81% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2020 17:05:08 ]
pi_196192634
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 15:34 schreef magrec het volgende:

[..]

Hahaha, misschien gechargeerd maar ik heb ook wel bijzondere ervaringen met dates uit Amsterdam. Er werd zelfs iemand boos toen ik zei dat ik niet meer in Amsterdam wilde wonen...

Gelukkig is er meer dan Amsterdam...Utrechtse vrouwen daarentegen :@
Wat Utrechtse vrouwen? Een geboren en getogen hiero. Of bedoel je alle import :P
pi_196194110
Weleens gechat met iemand uit 020...
best leuk en gezellig... tot ie hoorde dat ik uit 010 kom... toen was het “nou ik geloof dat we dan toch niet zo bij elkaar passen”.

Dan niet he _O-

Misschien zijn amsterdammers in zn algemeenheid gewoon raar.
pi_196196910
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Punt is... ik denk dat ze succesvoller zijn qua daten dan jij :)
Lekker belangrijk
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_196196968
Ieder, echt iedere reeks van dit topic kun je er de klok op gelijk zetten... even scrollen en ja hoor... de zoveelstd vrouwenbash post dat vrouwen die opvallen bij mannen doordat ze aan de eisen van de man voldoen van deze man zelf geen eisen mogen hebben
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_196197354
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 02:10 schreef Godshand het volgende:

[..]

Lekker belangrijk
Nou ik vind mijn eigen dates doorgaans belangrijker dan die van een ander.. dus in jouw geval wel denk ik :)

Ik ben inmiddels voorzien dus mij maakt het niet meer zo uit.
Voor jou is het minder handig :)

En die dames zijn voorzien van tijke vent... je kunt je afvragen of je daar nou echt gelukkig van word.
En ALS dat hetgene is wat iemand echt gelukkig maakt... of dat het type is waar je een relatie mee wil.

Dus eind goed, al goed lijkt me :)
pi_196197374
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 02:36 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ieder, echt iedere reeks van dit topic kun je er de klok op gelijk zetten... even scrollen en ja hoor... de zoveelstd vrouwenbash post dat vrouwen die opvallen bij mannen doordat ze aan de eisen van de man voldoen van deze man zelf geen eisen mogen hebben
En het is altijd de schuld van alle vrouwen..
Best knap :)
pi_196197955
:')
pi_196198888
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 02:36 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ieder, echt iedere reeks van dit topic kun je er de klok op gelijk zetten... even scrollen en ja hoor... de zoveelstd vrouwenbash post dat vrouwen die opvallen bij mannen doordat ze aan de eisen van de man voldoen van deze man zelf geen eisen mogen hebben
Doorgaans is het probleem dat de mannen niet succesvol zijn bij vrouwen en dus niet neuken. :)

Frustratie. :Y
pi_196199032
Och, het is allebei, hoor. Mannen en vrouwen. Je hebt zulke vrouwen en die mannen raken dan gefrustreerd erdoor. Niet omdat ze niet kunnen scoren, maar omdat het moeilijk is.
pi_196200935
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 20:38 schreef Womanly het volgende:

[..]

Wat Utrechtse vrouwen? Een geboren en getogen hiero. Of bedoel je alle import :P
Haha ik heb goede ervaringen met originals en import ;)
pi_196203098
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 20:38 schreef Womanly het volgende:

[..]

Wat Utrechtse vrouwen? Een geboren en getogen hiero. Of bedoel je alle import :P
Over het algemeen mooi.

Bron: ik heb er gestudeerd.
pi_196203719
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:05 schreef Duiveltja het volgende:
De frustratie van Godshand komt waarschijnlijk voort uit het feit dat dat soort vrouwen hem wellicht niet moeten. :)
Welke frustratie? Jij begon hier over de dames van 020. Ik geef alleen mijn mening daarover en ook mijn ervaring van het werken op de Zuidas en in Amsterdam in het algemeen er bij.

Ik heb ook gewoon gedate en ook korte verhoudingen met Amsterdamse vrouwen gehad. Dus betekent niet dat ze allemaal zo zijn uiteraard, maar er valt wel een lijn in te ontdekken, zeker op Tinder. Blijkbaar trekt dat medium vooral een bepaald type vrouwen aan.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_196203813
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 05:46 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou ik vind mijn eigen dates doorgaans belangrijker dan die van een ander.. dus in jouw geval wel denk ik :)

Ik ben inmiddels voorzien dus mij maakt het niet meer zo uit.
Voor jou is het minder handig :)

En die dames zijn voorzien van tijke vent... je kunt je afvragen of je daar nou echt gelukkig van word.
En ALS dat hetgene is wat iemand echt gelukkig maakt... of dat het type is waar je een relatie mee wil.

Dus eind goed, al goed lijkt me :)
Ik lig er eerlijk gezegd niet wakker van dat die dames meer dates hebben. En hoop dat dat daten voor hen stopt en ze langdurig gelukkig worden met hun partner.

Dus lekker belangrijk inderdaad dat Amsterdamse dames meer daten.

Waarom iedereen op mij begint te bashen is beetje vreemd eigenlijk, Duiveltje deed huiliehuilie over klagende Amsterdamse vrouwen. En geef ik mijn mening en ervaring er mee over, dan ben je opeens gefrustreerd? :')

Gekke lui hier
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_196203860
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik lig er eerlijk gezegd niet wakker van dat die dames meer dates hebben. En hoop dat dat daten voor hen stopt en ze langdurig gelukkig worden met hun partner.

Dus lekker belangrijk inderdaad dat Amsterdamse dames meer daten.

Waarom iedereen op mij begint te bashen is beetje vreemd eigenlijk, Duiveltje deed huiliehuilie over klagende Amsterdamse vrouwen. En geef ik mijn mening en ervaring er mee over, dan ben je opeens gefrustreerd? :')

Gekke lui hier
mja ik kom oorspronkelijk ook uit die regio he _O-

en ook kieskeurig trouwens..
alleen niet om welke maat Porsche iemand rijdt..
pi_196204056
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:05 schreef Godshand het volgende:

[..]
........zeker op Tinder. Blijkbaar trekt dat medium vooral een bepaald type vrouwen aan.
Of Amserdam trekt dat soort vrouwen aan

(Moet eerlijk zeggen dat ik er geen ervaring mee heb. Heb wel een nichtje die in Amsterdam woont en trots is dat ze er woont. Maar ze doet dan ook of de rest van de wereld niet bestaat. Die komt vrijwel nooit buiten de ring)
Het is wat.......
pi_196204137
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:27 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Of Amserdam trekt dat soort vrouwen aan

(Moet eerlijk zeggen dat ik er geen ervaring mee heb. Heb wel een nichtje die in Amsterdam woont en trots is dat ze er woont. Maar ze doet dan ook of de rest van de wereld niet bestaat. Die komt vrijwel nooit buiten de ring)
sowieso dat grachtengordelvolk... is apart volk :)

maar die zijn niet afhankelijk van dates met een dikke auto.. want je moet zelf ook gewoon geld hebben om daar te kunnen wonen.

(ik ben weleens in een studio geweest van 1,5mln... gewoon 1 kamer dus.)
pi_196209444
Yep, nichtje van mij woont du ook in een twee kamerappartement van 450.000. en daar is ze nog trots op ook |:(
Het is wat.......
  donderdag 12 november 2020 @ 19:17:08 #268
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196209490
Twee vriendinnen die er wonen en herken het totaal niet.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196497451
Ik heb afgelopen zondag een zeer spontane date gehad. Had eigenlijk voor deze zaterdag (5 december) afgesproken om geitjes te gaan aaien. Maar omdat we beide thuis zaten afgelopen zondagavond, en we beide zin hadden in sushi, besloten om maar gewoon bij haar sushi te gaan eten. Dat bleek een enorme leuke avond te worden en erg laat, dus gelijk maar lekker blijven slapen. Morgen zie ik haar weer :)
pi_196500405
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 12:54 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik heb afgelopen zondag een zeer spontane date gehad. Had eigenlijk voor deze zaterdag (5 december) afgesproken om geitjes te gaan aaien. Maar omdat we beide thuis zaten afgelopen zondagavond, en we beide zin hadden in sushi, besloten om maar gewoon bij haar sushi te gaan eten. Dat bleek een enorme leuke avond te worden en erg laat, dus gelijk maar lekker blijven slapen. Morgen zie ik haar weer :)
Wat leuk O+, veel plezier morgen *O*
  dinsdag 1 december 2020 @ 23:39:50 #271
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_196508832
Heb er nu 1 die heel leuk is maar bang is om af te spreken. Hij wilde daardoor niet afspreken maar hij gaat op de afgesproken tijd ergens zitten en een biertje doen en dan appt hij mij :?

Hij schijnt hier al lang mee te struggelen.

Ben ik nou dom dat ik het een kans geef?
pi_196509132
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 23:39 schreef Mishu het volgende:
Heb er nu 1 die heel leuk is maar bang is om af te spreken. Hij wilde daardoor niet afspreken maar hij gaat op de afgesproken tijd ergens zitten en een biertje doen en dan appt hij mij :?

Hij schijnt hier al lang mee te struggelen.

Ben ik nou dom dat ik het een kans geef?
Waarom is hij bang?

Klinkt als een red flag.
pi_196509559
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 23:39 schreef Mishu het volgende:
Heb er nu 1 die heel leuk is maar bang is om af te spreken. Hij wilde daardoor niet afspreken maar hij gaat op de afgesproken tijd ergens zitten en een biertje doen en dan appt hij mij :?

Hij schijnt hier al lang mee te struggelen.

Ben ik nou dom dat ik het een kans geef?
Hoe bedoelt hij "ergens zitten met een biertje"? De kroegen zijn toch dicht? Of als zo'n zwerver met een halve literblik bier in het park :?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_196510466
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 23:39 schreef Mishu het volgende:
Heb er nu 1 die heel leuk is maar bang is om af te spreken. Hij wilde daardoor niet afspreken maar hij gaat op de afgesproken tijd ergens zitten en een biertje doen en dan appt hij mij :?

Hij schijnt hier al lang mee te struggelen.

Ben ik nou dom dat ik het een kans geef?
Is dit nieuwe manier van hard-to-get spelen? :D
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_196510691
Ik durf wel hoor :)
pi_196510767
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 23:39 schreef Mishu het volgende:
Heb er nu 1 die heel leuk is maar bang is om af te spreken. Hij wilde daardoor niet afspreken maar hij gaat op de afgesproken tijd ergens zitten en een biertje doen en dan appt hij mij :?

Hij schijnt hier al lang mee te struggelen.

Ben ik nou dom dat ik het een kans geef?
Nou dom zou ik niet willen zeggen :)

Maar vraag me wel af wat zn probleem daadwerkelijk is. Hij heeft niks te verliezen als hij met je afspreekt. En alles te verliezen als hij nooit met je wil afspreken want jij gaat hier vast niet eeuwig mee akkoord.
  woensdag 2 december 2020 @ 08:33:10 #277
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_196510998
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 23:39 schreef Mishu het volgende:
Heb er nu 1 die heel leuk is maar bang is om af te spreken. Hij wilde daardoor niet afspreken maar hij gaat op de afgesproken tijd ergens zitten en een biertje doen en dan appt hij mij :?

Hij schijnt hier al lang mee te struggelen.

Ben ik nou dom dat ik het een kans geef?
Als hij nou gewoon afspreekt op x op tijd y dan lijkt het me geen probleem.
Maar als hij zegt "ik ga je appen als ik er zit" dan komt het over als "enkel als ik ook echt durf, want als ik niet durf, dan app ik niet en dan zit ji maar mooi te wachten, maar kan je me vinden"

Als het dat laatste is, zou ik het niets vinden. Te bang figuur.
  woensdag 2 december 2020 @ 09:04:57 #278
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_196511332
Nouja het is 1 weekend afwachten en dan weten we het. Ik word altijd blij met een nieuwe match en dan ontvouwt zich het probleem van die persoon. Word er bijna moedeloos van ;(
pi_196512186
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 09:04 schreef Mishu het volgende:
Nouja het is 1 weekend afwachten en dan weten we het. Ik word altijd blij met een nieuwe match en dan ontvouwt zich het probleem van die persoon. Word er bijna moedeloos van ;(
Ach, als de Corona crisis voorbij is, kan je gewoon weer mannen in de kroeg aan spreken. Weet je meteen wat meer over de ander.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 2 december 2020 @ 13:00:37 #280
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_196514918
quote:
3s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:04 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ach, als de Corona crisis voorbij is, kan je gewoon weer mannen in de kroeg aan spreken. Weet je meteen wat meer over de ander.
Ja dat is misschien wel beter. Ik heb het nu afgeblazen maar hij is niet online want aan het werk.

Vind het echt kut dat er zulk weinig 'goed spul' bij zit.

Laatst eentje die wel door wilde blijven daten maar niet goed wist wat hij wilde. Voelde een beetje doelloos en verspilling van mijn tijd. Diegene heeft ook niet gereageerd op mijn berichtje. Ik snap mensen niet denk ik.
pi_196515214
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 13:00 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ja dat is misschien wel beter. Ik heb het nu afgeblazen maar hij is niet online want aan het werk.

Vind het echt kut dat er zulk weinig 'goed spul' bij zit.

Laatst eentje die wel door wilde blijven daten maar niet goed wist wat hij wilde. Voelde een beetje doelloos en verspilling van mijn tijd. Diegene heeft ook niet gereageerd op mijn berichtje. Ik snap mensen niet denk ik.
Ik ging vandaag solliciteren... en bedacht me dat ik echt in maanden... al niemand meer had gesproken anders dan telefonisch of online.

Dat zal voor mensen die daar toch al een probleem mee hebben... de wereld niet makkelijker maken denk ik.
Althans.. niet zodra ze iemand willen ontmoeten.
pi_196515667
Mjah uiteindelijk zul je toch iemand moeten ontmoeten, wanneer je daar zo moeilijk over moet doen..dan houdt het voor mij al snel op. Dan vertrouw ik het niet.

Geen idee of het door corona komt maar opzich best wel veel gedate in de afgelopen 1,5 maand maar nog nooit zo'n scorestreak gehad qua "mislukte" 1e dates...
pi_196516141
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 13:00 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ja dat is misschien wel beter. Ik heb het nu afgeblazen maar hij is niet online want aan het werk.

Vind het echt kut dat er zulk weinig 'goed spul' bij zit.

Laatst eentje die wel door wilde blijven daten maar niet goed wist wat hij wilde. Voelde een beetje doelloos en verspilling van mijn tijd. Diegene heeft ook niet gereageerd op mijn berichtje. Ik snap mensen niet denk ik.
Ben jij zelf 'goed spul' dan? Oftewel, presenteer je je op een manier waarop die mannen verliefd op je zouden kunnen worden? Of zijn ze misschien 'out of your league?'

Ik denk altijd maar zo: iemand die geïnteresseerd in je is zorgt er wel voor dat hij/zij beschikbaar is. Ja, ook mannen die 'niet weten wat ze willen'. Misschien een harde boodschap, maar als ze jou echt aantrekkelijk zouden vinden zouden ze ineens wel weten wat ze willen hoor.
pi_196516176
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 09:04 schreef Mishu het volgende:
Nouja het is 1 weekend afwachten en dan weten we het. Ik word altijd blij met een nieuwe match en dan ontvouwt zich het probleem van die persoon. Word er bijna moedeloos van ;(
Lijkt me geen toeval dat iedereen die jij tegenkomt ineens een probleem heeft. Denk eerder dat het probleem ergens bij jezelf ligt, hoe cru dat ook klinkt.
  woensdag 2 december 2020 @ 14:36:09 #285
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_196516393
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 14:20 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Ben jij zelf 'goed spul' dan? Oftewel, presenteer je je op een manier waarop die mannen verliefd op je zouden kunnen worden? Of zijn ze misschien 'out of your league?'

Ik denk altijd maar zo: iemand die geïnteresseerd in je is zorgt er wel voor dat hij/zij beschikbaar is. Ja, ook mannen die 'niet weten wat ze willen'. Misschien een harde boodschap, maar als ze jou echt aantrekkelijk zouden vinden zouden ze ineens wel weten wat ze willen hoor.
Geen idee. Ik heb een master, geen studieschuld, vaste baan met hoog salaris. Ben wel enigzins knap maar heb niet de bouw van een fotomodel.
pi_196516578
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 14:20 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Ben jij zelf 'goed spul' dan? Oftewel, presenteer je je op een manier waarop die mannen verliefd op je zouden kunnen worden? Of zijn ze misschien 'out of your league?'

Ik denk altijd maar zo: iemand die geïnteresseerd in je is zorgt er wel voor dat hij/zij beschikbaar is. Ja, ook mannen die 'niet weten wat ze willen'. Misschien een harde boodschap, maar als ze jou echt aantrekkelijk zouden vinden zouden ze ineens wel weten wat ze willen hoor.
Dit is 100% waar. :Y
pi_196516613
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 14:36 schreef Mishu het volgende:

[..]

Geen idee. Ik heb een master, geen studieschuld, vaste baan met hoog salaris. Ben wel enigzins knap maar heb niet de bouw van een fotomodel.
Kan je aan werken heeft niet alleen voordelen voor je figuur. Dik zijn is niet aantrekkelijk voor veel mannen. Dat is nou eenmaal hoe het is..

Als je nu enigzins knap bent, dan ben je als je slank bent voor een shitload veel meer mannen interessant. :)
pi_196516626
Er zijn maar zat kerels die op dikkertjes vallen.
pi_196516724
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 14:36 schreef Mishu het volgende:

[..]

Geen idee. Ik heb een master, geen studieschuld, vaste baan met hoog salaris. Ben wel enigzins knap maar heb niet de bouw van een fotomodel.
Op apps telt (in ieder geval vanuit de man gezien) in eerste instantie vooral uiterlijk, daarna pas de baan en dergelijke. In het echt trouwens ook, alleen dan hoef je niet te swipen (iemand die jou aanspreekt heeft je dan allang qua uiterlijk gecheckt). Voor de meesten is het een voorwaarde dat een vrouw er knap uit ziet (natuurlijk afhankelijk van hun eigen status/knapheid).

Wil je dus een succesvolle, aantrekkelijke man die jou ook wil op die apps? Dan zou ik je aanraden om iets aan je bouw te doen. Sportschool en dergelijke. Kan niet beoordelen hoe knap je bent maar daar zit in mijn ogen dan wel de winst als ik het zo lees ;)
pi_196516784
Niet de bouw van een fotomodel betekent trouwens niet gelijk dat er iets mis is met haar bouw :') Sjongejonge :')

Misschien slaat ze je wel halfdood met haar pink.
pi_196516787
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 14:57 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Op apps telt (in ieder geval vanuit de man gezien) in eerste instantie vooral uiterlijk, daarna pas de baan en dergelijke. In het echt trouwens ook, alleen dan hoef je niet te swipen (iemand die jou aanspreekt heeft je dan allang qua uiterlijk gecheckt). Voor de meesten is het een voorwaarde dat een vrouw er knap uit ziet (natuurlijk afhankelijk van hun eigen status/knapheid).

Wil je dus een succesvolle, aantrekkelijke man die jou ook wil op die apps? Dan zou ik je aanraden om iets aan je bouw te doen. Sportschool en dergelijke. Kan niet beoordelen hoe knap je bent maar daar zit in mijn ogen dan wel de winst als ik het zo lees ;)
Als je een prins/prinses wilt, zorg dan maar eerst eens dat je zelf een prins/prinses bent. :Y
pi_196516803
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 14:51 schreef Faxie het volgende:
Er zijn maar zat kerels die op dikkertjes vallen.
Die vinden de dikkertjes zelf dan weer niet interessant :P

Vaak zie je ook met stelletjes dat 1 er dikkig is en de ander vrij mager in vergelijking
pi_196516833
quote:
10s.gif Op woensdag 2 december 2020 15:01 schreef Faxie het volgende:
Niet de bouw van een fotomodel betekent trouwens niet gelijk dat er iets mis is met haar bouw :') Sjongejonge :')

Misschien slaat ze je wel halfdood met haar pink.
Dat zegt ook niemand toch :')

Alleen dat daar waarschijnlijk de winst zit als je een leukere man aan de haak wil slaan. Verder kan niemand het ook precies beoordelen, je moet afgaan op wat ze zelf beweert.
pi_196517024
quote:
10s.gif Op woensdag 2 december 2020 15:01 schreef Faxie het volgende:
Niet de bouw van een fotomodel betekent trouwens niet gelijk dat er iets mis is met haar bouw :') Sjongejonge :')

Misschien slaat ze je wel halfdood met haar pink.
Impossible.

Unagi
  woensdag 2 december 2020 @ 16:12:45 #295
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196517834
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 13:19 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik ging vandaag solliciteren... en bedacht me dat ik echt in maanden... al niemand meer had gesproken anders dan telefonisch of online.

Wow, dat vind ik wel heftig zeg.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196518394
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 16:12 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Wow, dat vind ik wel heftig zeg.
Nou ik niet.. want werk vanuit huis.
En kom verder eigenlijk nauwelijks ergens nog.
Boodschappen worden bezorgd.
Alleen opa en oma stappen hier regelmatig binnen.
En mijn lief en dochter dan.

Klein wereldje zo..
en er zijn mensen voor wie het al jaren zo gaat.
pi_196518783
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 14:36 schreef Mishu het volgende:

[..]

Geen idee. Ik heb een master, geen studieschuld, vaste baan met hoog salaris. Ben wel enigzins knap maar heb niet de bouw van een fotomodel.
Maar heb je een leuk innerlijk? :P
pi_196519232
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 17:16 schreef Amee het volgende:

[..]

Maar heb je een leuk innerlijk? :P
Dit.

Je kan 5 Masters hebben, maar als je niet gezellig bent voor de ander houdt het op.

Iemand moet ook wel het idee hebben dat de ander geïnteresseerd is in hem en dat met de ander zijn minimaal aangenaam tijdverdrijf is.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_196519622
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 17:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dit.

Je kan 5 Masters hebben, maar als je niet gezellig bent voor de ander houdt het op.

Iemand moet ook wel het idee hebben dat de ander geïnteresseerd is in hem en dat met de ander zijn minimaal aangenaam tijdverdrijf is.
Toch vind ik mensen met een leuk innerlijk en zonder master.. doorgaans ook niet DE persoon om mn leven mee door te brengen.

Dus tja

Leuk voor vriendschappen.. dat is prima.
Maar niet als levensgezel dus :)

Ik zie het punt niet zo.

(Wat ik wel zie is dat veel mannen geen vrouw willen die slimmer dan zijzelf is... )
pi_196519682
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 18:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Toch vind ik mensen met een leuk innerlijk en zonder master.. doorgaans ook niet DE persoon om mn leven mee door te brengen.

Dus tja

Leuk voor vriendschappen.. dat is prima.
Maar niet als levensgezel dus :)

Ik zie het punt niet zo.

(Wat ik wel zie is dat veel mannen geen vrouw willen die slimmer dan zijzelf is... )
Ok, dus jouw vriend heeft een master? En wat draagt dit bij aan je contact met hem dan?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_196519705
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 18:15 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ok, dus jouw vriend heeft een master? En wat draagt dit bij aan je contact met hem dan?
Die heeft ie ja.
En nee... ik heb niet vantevoren daar naar gevraagd. :)

Maar het maakt hem uiteindelijk wel tot wie hij is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')