Wat leuk! Maar je wil haar enkel voor de seks?quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:34 schreef Academicus het volgende:
Ik heb een leuk wijf om te daten, seks is geweldig, maar de aandacht die ze vraagt pffffffffffffffffffffffffff
Pffff 't is watquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:34 schreef Academicus het volgende:
Ik heb een leuk wijf om te daten, seks is geweldig, maar de aandacht die ze vraagt pffffffffffffffffffffffffff
Jeetje... je zal er iets meer in moeten steken dan een piemel..quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:34 schreef Academicus het volgende:
quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:34 schreef Academicus het volgende:
De hele dag door appen terwijl ik daar helemaal niet van hou en ze ziet dat als desinteressequote:
Ja, op zich wel want qua persoonlijkheden liggen we nogal uit elkaarquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat leuk! Maar je wil haar enkel voor de seks?
Ja, snap ik, maar ook weer niet teveel moeite doen hoor. Ze moet me wel verdienen natuurlijkquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:11 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Jeetje... je zal er iets meer in moeten steken dan een piemel..
En liefde?quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:28 schreef Faxie het volgende:
Geef haar nummer maar, ik heb nog wel wat aandacht over
Communiceren.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:25 schreef Academicus het volgende:
[..]
De hele dag door appen terwijl ik daar helemaal niet van hou en ze ziet dat als desinteresse
Ja, ok, maar in een mate die voor mij niet teveel ruis op de lijn veroorzaaktquote:
Je kunt het toch zeggen tegen haar? Dat je niet zo van het vele appen bent.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:52 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ja, ok, maar in een mate die voor mij niet teveel ruis op de lijn veroorzaakt
Dat daadwerkelijk uitspreken is OOK communiceren hequote:Op dinsdag 10 november 2020 21:52 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ja, ok, maar in een mate die voor mij niet teveel ruis op de lijn veroorzaakt
Eigen kansen kapotmaken is dat.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je kunt het toch zeggen tegen haar? Dat je niet zo van het vele appen bent.
En als je alleen een seksrelatie wil met haar kun je daar beter wel duidelijk over zijn naar haar toe, is wel zo eerlijk.
Eigen kansen op je continu irriteren aan 200 appjes...quote:
Zeg je "dat klopt, ik heb alleen geïnteresseerd in je tieten, kont en kut. Ik moet weer naar mijn werk, doei!"quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:25 schreef Academicus het volgende:
[..]
De hele dag door appen terwijl ik daar helemaal niet van hou en ze ziet dat als desinteresse
En zo op het eerste gezicht lijkt dat wel gewoon de meest eerlijke reactiequote:Op woensdag 11 november 2020 03:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zeg je "dat klopt, ik heb alleen geïnteresseerd in je tieten, kont en kut. Ik moet weer naar mijn werk, doei!"
Heb je gegarandeerd komende tijd geen app verplichtingen meer
Waarom zou je dat niet op een respectvolle manier kunnen aangeven?quote:
Jij snapt nog niet helemaal hoe het werkt volgens mij. Voor jou 10 anderenquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:26 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ja, snap ik, maar ook weer niet teveel moeite doen hoor. Ze moet me wel verdienen natuurlijk
Klopt. Zelfs voor een fwb wel iemand die moeite doet.quote:Op woensdag 11 november 2020 08:13 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Jij snapt nog niet helemaal hoe het werkt volgens mij. Voor jou 10 anderen
Vrouwen rennen weg als je to the point zegt geen relatie na te streven.quote:Op woensdag 11 november 2020 07:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet op een respectvolle manier kunnen aangeven?
Geeft denk ik minder gezeik dan haar aan het lijntje te houden.
Dan doe je ergens toch iets niet goed.quote:Op woensdag 11 november 2020 08:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vrouwen rennen weg als je to the point zegt geen relatie na te streven.
Misschien dat het met een omweg kan. I dunno.
Denk ook met een avondje stappen dat verwachtingen 0.0 zijn maar dat je je eigen glazen ingooit als je zegt geen relatie te willen.quote:Op woensdag 11 november 2020 08:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan doe je ergens toch iets niet goed.
Of je trekt vrouwen aan die een relatie willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |