abonnement Unibet Coolblue
pi_195722197
quote:
14s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:44 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Volgende keer gaan we gewoon mee, geven we hem een oortje, en geven we hem instructies.
8-) :7
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195723392
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:56 schreef snoesje45 het volgende:
Denk gewoon dat ik te weinig flirt en soort van randje opzoek waardoor het voor hun specialer wordt.
Dit. 100%.

Je moet je voorstellen dat bijna iedere vrouw op een dergelijke app weleens een date via diezelfde app heeft gehad met 'drankje doen', beetje praten over wie ben jij, wat doe je voor werk etc. Op een gegeven moment is het allemaal teveel van hetzelfde.

Een drankje doen kan best, maar dan zul je je dus met je persoonlijkheid moeten onderscheiden, want andere mannen doen ook drankjes met vrouwen. Als je al zegt dat je meer moet flirten, kun je al raden dat er weinig emoties zaten in het gesprek. Dan is dat dus precies wat je moet doen. Plaag haar zoals je je zusje zou plagen, word meer fysiek met haar, en zoek überhaupt op hoe je beter kan flirten.

[ Bericht 2% gewijzigd door TucoRamirez op 19-10-2020 00:30:22 ]
pi_195723442
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:11 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel laat je dat wel blijken als je de andere zoent. Dit gebeurde vlak voor het einde van de date, toen de date echt op een eind liep was het duidelijk dat ze nog een keer wilde zoenen bij het afscheid nemen.

Niks aan te doen, vanavond even balen en morgen weer verder :)
Als ze echt zo enthousiast geweest was, had ze misschien wel met je mee naar huis gewild. Heb je het überhaupt geprobeerd?

Zegt ze echt nee, dan heb je in ieder geval de intentie getoond dat je haar wil. Ik heb ervaringen gehad waarbij een chick op de avond helemaal gek van me was, om de volgende dag me zo af te wijzen. Niet zo gek ook, je windt haar helemaal op, en speelt daarna de brave jongen die tot date 3 wil wachten bij wijze van spreke. Sommige vrouwen vinden dit een afknapper.

Kan niet inschatten of dit is wat zij dacht maar als ze meerdere malen uit zichzelf wil zoenen zou ik haar zeker uitnodigen thuis. Strike when the iron is hot ;)

Ik denk dat het twee dingen kan inhouden dus: of het was gewoon te saai, teveel van hetzelfde, of je sloeg niet toe terwijl zij dit hoopte. Jij weet zelf vast het antwoord.

[ Bericht 3% gewijzigd door TucoRamirez op 19-10-2020 00:37:34 ]
  maandag 19 oktober 2020 @ 06:27:03 #254
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_195724564
Heb je humor, hou je het een beetje speels met flirten?

Ik hou dus niet van de lieve types, die alles prima vinden. Er zullen trouwens vrouwen zijn, die dat wel leuk vinden.

Maar misschien ligt het aan het type vrouw wat je date?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_195724644
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 00:30 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Als ze echt zo enthousiast geweest was, had ze misschien wel met je mee naar huis gewild. Heb je het überhaupt geprobeerd?

Zegt ze echt nee, dan heb je in ieder geval de intentie getoond dat je haar wil. Ik heb ervaringen gehad waarbij een chick op de avond helemaal gek van me was, om de volgende dag me zo af te wijzen. Niet zo gek ook, je windt haar helemaal op, en speelt daarna de brave jongen die tot date 3 wil wachten bij wijze van spreke. Sommige vrouwen vinden dit een afknapper.

Kan niet inschatten of dit is wat zij dacht maar als ze meerdere malen uit zichzelf wil zoenen zou ik haar zeker uitnodigen thuis. Strike when the iron is hot ;)

Ik denk dat het twee dingen kan inhouden dus: of het was gewoon te saai, teveel van hetzelfde, of je sloeg niet toe terwijl zij dit hoopte. Jij weet zelf vast het antwoord.
Ik denk dat het dan vooral het eerste is, teveel van hetzelfde, leuk gesprek meer niet.
Toch maar eens wat beter verdiepen in hoe je het beste kan flirten, het is ook niet dat ik verlegen ben, maar zit er gewoon niet "standaard" in bij mij.

quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2020 06:27 schreef MissButterflyy het volgende:
Heb je humor, hou je het een beetje speels met flirten?

Ik hou dus niet van de lieve types, die alles prima vinden. Er zullen trouwens vrouwen zijn, die dat wel leuk vinden.

Maar misschien ligt het aan het type vrouw wat je date?
Ik denk zelf dat ik wel humor heb, maar misschien dat het sneller gebeurd in de veilige omgeving met mensen die ik al ken en dat ik bij een vrouw toch onbewust wat voorzichtiger ben.

Vanavond google maar eens bestormen met: Tips voor flirten 8)7
pi_195724791
Ik stuitte vandeweek op advies over of je iemand wel of geen goedemorgen/weltrusten zou moeten wensen.

Dan zijn online flirting tips ineens niet zo gek meer :)
pi_195724806
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 07:30 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik stuitte vandeweek op advies over of je iemand wel of geen goedemorgen/weltrusten zou moeten wensen.

Dan zijn online flirting tips ineens niet zo gek meer :)
En wat was de conclusie?
Ik vind dat zelf namelijk horror, tenzij ik laat met iemand aan het appen ben dan stuur ik even “ik ga slapen, Truste”. Maar een berichtje out of the blue met “welterusten” vind ik zelf vreemd.....
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195724853
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 07:34 schreef Avianflu het volgende:

[..]

En wat was de conclusie?
Ik vind dat zelf namelijk horror, tenzij ik laat met iemand aan het appen ben dan stuur ik even “ik ga slapen, Truste”. Maar een berichtje out of the blue met “welterusten” vind ik zelf vreemd.....
Dat je daarmee laat weten dat je aan iemand denkt en dat je het dus vooral moet doen als je je er goed bij voelt.
Maar dat als je je daar niet goed bij voelt... je je zeker niet verplicht moet voelen.
pi_195725290
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 06:57 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Ik denk dat het dan vooral het eerste is, teveel van hetzelfde, leuk gesprek meer niet.
Toch maar eens wat beter verdiepen in hoe je het beste kan flirten, het is ook niet dat ik verlegen ben, maar zit er gewoon niet "standaard" in bij mij.
[..]

Ik denk zelf dat ik wel humor heb, maar misschien dat het sneller gebeurd in de veilige omgeving met mensen die ik al ken en dat ik bij een vrouw toch onbewust wat voorzichtiger ben.

Vanavond google maar eens bestormen met: Tips voor flirten 8)7

Voor wat het waard is: als ik iemand leuk vind flirt ik juist best veel en ook zichtbaar. Soms levert dat bevestiging op en soms juist het antwoord waar je niet op hoopt. Als je iemand écht leuk vind niet je gewoon denken: ik heb niets te verliezen (behalve diegene dan ;)). Een date is kostbare tijd en aangezien je nooit weet of een tweede date er definitief komt totdat je die ook daadwerkelijk hebt moet je gewoon iets meer risico durven nemen. Met de kans op alsnog een afwijzing, maar dat hoort bij het spel. Ik zou haar nu wel vergeten. Heb je toch maar weer even je kisskills verbeterd ;)
pi_195725623
Jammer Snoesje. Toch krijg ik niet de indruk dat je echt iets 'fout' doet. Misschien een naief van mij, maar het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat je steeds pech hebt dat ze niet voor je vallen. Iedereen word wel eens afgewezen zonder duidelijke verklaring. Jij alleen (te) vaak lees ik, toch krijg ik wel het gevoel dat het wel gaat lukken. Niet meer met deze uiteraard, maar later wel...
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_195725649
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 09:26 schreef Telefono het volgende:
Jammer Snoesje. Toch krijg ik niet de indruk dat je echt iets 'fout' doet. Misschien een naief van mij, maar het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat je steeds pech hebt dat ze niet voor je vallen. Iedereen word wel eens afgewezen zonder duidelijke verklaring. Jij alleen (te) vaak lees ik, toch krijg ik wel het gevoel dat het wel gaat lukken. Niet meer met deze uiteraard, maar later wel...
Doet me denken aan mijn jonge jaren, toen ze me niet zagen staan en ik zelden dates had :P

Komt goed ^O^
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195725666
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 09:28 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Doet me denken aan mijn jonge jaren, toen ze me niet zagen staan en ik zelden dates had :P

Komt goed ^O^
Denk ik ook wel.

En anders moeten we toch maar eens met hem mee op date met een oortje in ;)
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_195725837
Dit weekend 2 dates gehad, allebei 2e dates. Was allebei een succes. Alleen kijken waar het naartoe gaat met beide nog geen idee.
pi_195727340
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 09:26 schreef Telefono het volgende:
Jammer Snoesje. Toch krijg ik niet de indruk dat je echt iets 'fout' doet. Misschien een naief van mij, maar het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat je steeds pech hebt dat ze niet voor je vallen. Iedereen word wel eens afgewezen zonder duidelijke verklaring. Jij alleen (te) vaak lees ik, toch krijg ik wel het gevoel dat het wel gaat lukken. Niet meer met deze uiteraard, maar later wel...
Als je keer op keer afgewezen wordt doe je misschien niet perse iets fout, maar ook niet goed. Als je je focust op geen fouten maken wil dat nog niet zeggen dat iemand voor je valt. Iemand verleiden, dat is wat je moet doen op een date (mits je diegene leuk vindt). En als je dat niet doet of je er niet bewust van bent kun je je gedragen als een vriendelijk persoon maar word je keer op keer afgewezen.

Dat wil niet zeggen dat je een betere persoonlijkheid moet krijgen, nee, maar je kan je wel degelijk verbeteren in het beter naar voren laten komen van je persoonlijkheid en het neerzetten van een vibe die meer flirterig en romantisch is ipv vriendschappelijk.
pi_195727489
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 06:57 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Ik denk dat het dan vooral het eerste is, teveel van hetzelfde, leuk gesprek meer niet.
Toch maar eens wat beter verdiepen in hoe je het beste kan flirten, het is ook niet dat ik verlegen ben, maar zit er gewoon niet "standaard" in bij mij.
[..]

Ik denk zelf dat ik wel humor heb, maar misschien dat het sneller gebeurd in de veilige omgeving met mensen die ik al ken en dat ik bij een vrouw toch onbewust wat voorzichtiger ben.

Vanavond google maar eens bestormen met: Tips voor flirten 8)7

Zeker doen. Het heeft mij zelf echt heel wat opgeleverd. Gouden tip om trouwens beter te flirten is om je 'filter' weg te halen. Vaak heb je een opmerking wel in je hoofd maar zeg je dit niet (dat geef je ook toe hieronder).

Daar zitten dan opmerkingen bij die goed en slecht vallen, maar dat is ook juist het hele punt. Je moet spelen om te winnen, in plaats van om niet te verliezen. Je blijft nu te vaak in de veilige zone waardoor er geen emotie in je gesprek ontstaat.
pi_195730177
Ik herken dat wel, dat je niet goed voorbij dat vriendschappelijke komt en de vonk daardoor niet overspringt. Zelf heb ik ook moeite met flirten buiten de semi verplichte zoen(en) tijdens een date :P Heel soms gaat het allemaal vanzelf en die herinneringen koester ik. Maar snoesje, elke meter die je nu pakt gaat je terugbetalen. Probeer een volgende date juist over een andere boeg te gooien door minder de vriendelijke jongen uit te hangen en trek lering uit haar reactie. Een beetje spanning opbouwen is wel belangrijk :9
pi_195730734
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 15:01 schreef appeleibanaan het volgende:
Ik herken dat wel, dat je niet goed voorbij dat vriendschappelijke komt en de vonk daardoor niet overspringt. Zelf heb ik ook moeite met flirten buiten de semi verplichte zoen(en) tijdens een date :P Heel soms gaat het allemaal vanzelf en die herinneringen koester ik. Maar snoesje, elke meter die je nu pakt gaat je terugbetalen. Probeer een volgende date juist over een andere boeg te gooien door minder de vriendelijke jongen uit te hangen en trek lering uit haar reactie. Een beetje spanning opbouwen is wel belangrijk :9
Ik snap wat je bedoelt, maar het is denk ik wel goed om te beseffen dat er niks mis is met vriendelijkheid, en dat je ook zeker geen klootzak moet gaan uithangen.

Je kunt ook en vriendelijk en flirterig/uitdagend zijn (en dus een aantrekkelijke man). Sterker nog, ik denk dat dit juist het beste is. Vriendelijkheid is niet het probleem, teveel rekening houden met wat de ander zal denken of doen is wel het probleem.
pi_195730851
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:35 schreef snoesje45 het volgende:
Jazeker, helaas blijft het bij 1x
Ik ga vrouwen nooit begrijpen en eeuwig vrijgezel blijven :{

Dates die ik heb gehad in verleden zijn voor mij leuk, er wordt gezoend, regelmatig dat de vrouw redelijk snel contact zoekt. Allemaal positief maar vervolgens haken ze toch af.
Weet gewoon niet waar het fout gaat
Hoe oud ben je? (Ongeveer)
pi_195730977
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ach dit blijft allemaal speculeren, naar mijn idee, heeft dat geen toegevoegde waarde voor degene waar je op reageert, het enige effect, van mogelijke flaws opnoemen, is dat mensen onzekerder worden naar mijn idee, terwijl de grootste turn-on volgens veel vrouwen "zelfverzekerdheid" is.

Geheel in lijn met deze gedachte denk ik dat speculeren over positieve zaken, dhr snoesje45 zijn emotionele gesteldheid positief zou kunnen beïnvloeden.

Help snoesje45, speculeert een compliment.
Spijker en kop. Het is voor serial daters vaak een vicieuze cirkel. Hun zelfverzekerdheid wordt ondermijnd door het gebrek aan bevestiging, constant afgewezen worden doet wel wat met een mens.

Hierdoor staan ze op volgende dates nog minder zeker in hun schoenen waardoor de kans dat ze raak schieten alleen maar kleiner wordt.
pi_195730989
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 06:57 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Ik denk dat het dan vooral het eerste is, teveel van hetzelfde, leuk gesprek meer niet.
Toch maar eens wat beter verdiepen in hoe je het beste kan flirten, het is ook niet dat ik verlegen ben, maar zit er gewoon niet "standaard" in bij mij.
[..]

Ik denk zelf dat ik wel humor heb, maar misschien dat het sneller gebeurd in de veilige omgeving met mensen die ik al ken en dat ik bij een vrouw toch onbewust wat voorzichtiger ben.

Vanavond google maar eens bestormen met: Tips voor flirten 8)7

Teveel uit een boekje is ook niet goed. Na je date weet je een beetje met wie je te maken hebt? Is ze onzeker, dan is een snel berichtje wel fijn. Is ze meer iemand van de spanning dan jezelf niet te snel prijsgeven. De key is inschatten welke gevoelens je woorden en acties op zullen roepen.

Op basis van wat je hier schrijft geef je mij de indruk dat je graag iemand wilt en het eigenlijk niet zo uit maakt wie dat dan is?

Maak in plaats van de volgende keer een nieuwe date voor te stellen een oprecht compliment en wacht of ze zelf met een voorstel komen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Hineni op 19-10-2020 16:27:54 ]
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_195731301
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 06:57 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Ik denk dat het dan vooral het eerste is, teveel van hetzelfde, leuk gesprek meer niet.
Toch maar eens wat beter verdiepen in hoe je het beste kan flirten, het is ook niet dat ik verlegen ben, maar zit er gewoon niet "standaard" in bij mij.
[..]

Ik denk zelf dat ik wel humor heb, maar misschien dat het sneller gebeurd in de veilige omgeving met mensen die ik al ken en dat ik bij een vrouw toch onbewust wat voorzichtiger ben.

Vanavond google maar eens bestormen met: Tips voor flirten 8)7

Flirten is niet iets wat je kan leren. Dat soort dingen heb je of heb je niet.
pi_195731607
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 16:15 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Flirten is niet iets wat je kan leren. Dat soort dingen heb je of heb je niet.
Eens!
pi_195732098
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 15:44 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hoe oud ben je? (Ongeveer)
Ik ben 31.
Heb gewoon moeite om op het juiste moment een opmerking maken die dan misschien flirterig is ipv vriendelijk.
De vriendelijke opmerking komt er dan gewoon standaard uit.

Ook denk ik dat ik dan moeite heb om te weten of het flirten is of dat het gewoon een stomme opmerking is om te proberen te flirten.
Stel je hebt het met haar erover of ze een type is die uitslaapt of altijd vroeg op is, ze zegt ik ben altijd vroeg op, is een opmerking als deze dan flirterig: Oh dat is wel fijn dan kun jij mooi vast beginnen met de was te strijken (met een lach/knipoog)
pi_195732144
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 17:09 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Ik ben 31.
Heb gewoon moeite om op het juiste moment een opmerking maken die dan misschien flirterig is ipv vriendelijk.
De vriendelijke opmerking komt er dan gewoon standaard uit.

Ook denk ik dat ik dan moeite heb om te weten of het flirten is of dat het gewoon een stomme opmerking is om te proberen te flirten.
Stel je hebt het met haar erover of ze een type is die uitslaapt of altijd vroeg op is, ze zegt ik ben altijd vroeg op, is een opmerking als deze dan flirterig: Oh dat is wel fijn dan kun jij mooi vast beginnen met de was te strijken (met een lach/knipoog)
Whaha! Zou lachen. Niet bepaald flirterig maar wel grappig, de poging tot. Dat kan het ijs breken. Tenminste, als ze gevoel voor humor heeft :P
pi_195732233
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 17:09 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Ik ben 31.
Heb gewoon moeite om op het juiste moment een opmerking maken die dan misschien flirterig is ipv vriendelijk.
De vriendelijke opmerking komt er dan gewoon standaard uit.

Ook denk ik dat ik dan moeite heb om te weten of het flirten is of dat het gewoon een stomme opmerking is om te proberen te flirten.
Stel je hebt het met haar erover of ze een type is die uitslaapt of altijd vroeg op is, ze zegt ik ben altijd vroeg op, is een opmerking als deze dan flirterig: Oh dat is wel fijn dan kun jij mooi vast beginnen met de was te strijken (met een lach/knipoog)
Als dat het probleem is dan is de enige tip die ik je kan geven: Blijf daten. Je zult vanzelf beter aanvoelen bij vrouwen wat ze grappig vinden of niet. Deze grap vind ik bijvoorbeeld vrij crinchy, ik zou hem zelf niet maken.

En wat hier elders ook al werd gezegd: Zeg niet tegen elke vrouw ja maar kijk zelf ook wat je een type vindt dat bij je past. Het voelt nu een beetje alsof je gewoon random date en hoopt dat er een keer een vrouw blijft plakken.

Wat voor type vrouw zoek je?

Tot slot ook de opmerking dat als een vrouw niet lacht om jouw grap dit niet perse iets zegt over jou maar ook over de match. Die is er dan gewoon niet, volgende keer beter.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2020 17:17:04 ]
pi_195732332
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 17:09 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Ik ben 31.
Heb gewoon moeite om op het juiste moment een opmerking maken die dan misschien flirterig is ipv vriendelijk.
De vriendelijke opmerking komt er dan gewoon standaard uit.

Ook denk ik dat ik dan moeite heb om te weten of het flirten is of dat het gewoon een stomme opmerking is om te proberen te flirten.
Stel je hebt het met haar erover of ze een type is die uitslaapt of altijd vroeg op is, ze zegt ik ben altijd vroeg op, is een opmerking als deze dan flirterig: Oh dat is wel fijn dan kun jij mooi vast beginnen met de was te strijken (met een lach/knipoog)
Je probeert te hard en dat is wanhopig. Als iets is waar vrouwen van opdrogen is het wel het bespeuren van wanhopigheid.
pi_195732882
Zie al die analyses hier dan :')
pi_195733003
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 17:59 schreef Paszzz het volgende:
Zie al die analyses hier dan :')
:')
pi_195733054
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 17:22 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Je probeert te hard en dat is wanhopig. Als iets is waar vrouwen van opdrogen is het wel het bespeuren van wanhopigheid.
idd. En van seksistische flauwe grapjes krijgen veel vrouwen ook een slappe.
pi_195733085
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2020 18:08 schreef Fugue het volgende:

[..]

idd. En van seksistische flauwe grapjes krijgen veel vrouwen ook een slappe.
Ik zeg niet dat ik zulke grappen gemaakt heb, was gewoon even opzoek naar een voorbeeld.

Ook ben ik wel benieuwd wanneer je te hard wil en wanhopig bent en wanneer niet.
pi_195733120
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2020 18:08 schreef Fugue het volgende:

[..]

idd. En van seksistische flauwe grapjes krijgen veel vrouwen ook een slappe.
Nee toch? :'(
pi_195733315
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 17:59 schreef Paszzz het volgende:
Zie al die analyses hier dan :')
:')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195733412
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 17:59 schreef Paszzz het volgende:
Zie al die analyses hier dan :')
Ik zat ook al te kijken ervan. Haha!
En dan denk ik: Oh ja?
pi_195733582
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2020 18:25 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik zat ook al te kijken ervan. Haha!
En dan denk ik: Oh ja?
Iedereen doet ook maar wat natuurlijk, maar het is wel zo dat veel daten en met vrouwen (of mannen in jouw geval) omgaan zorgt voor een beter begrip van het andere geslacht.

Denk ik.
pi_195733863
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2020 15:56 schreef Koral het volgende:

[..]

Teveel uit een boekje is ook niet goed. Na je date weet je een beetje met wie je te maken hebt? Is ze onzeker, dan is een snel berichtje wel fijn. Is ze meer iemand van de spanning dan jezelf niet te snel prijsgeven. De key is inschatten welke gevoelens je woorden en acties op zullen roepen.

Op basis van wat je hier schrijft geef je mij de indruk dat je graag iemand wilt en het eigenlijk niet zo uit maakt wie dat dan is?

Maak in plaats van de volgende keer een nieuwe date voor te stellen een oprecht compliment en wacht of ze zelf met een voorstel komen?
Zou het dan kunnen zijn dat mijn snelle bericht over een nieuwe date voor haar het gevoel heeft gegeven dat ik té graag wil?
pi_195733958
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 18:34 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Iedereen doet ook maar wat natuurlijk, maar het is wel zo dat veel daten en met vrouwen (of mannen in jouw geval) omgaan zorgt voor een beter begrip van het andere geslacht.

Denk ik.
Begrip, ja. Maar daardoor merk je dat je juist niet een plan kan volgen en denken dat een vrouw (of man) liever dit of dat wil of juist niet. Omdat iedere man (of vrouw) anders is.
Wanneer je al datet en het is er niet, dan is het er ook gewoon niet, skills of niet.
pi_195733985
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 18:51 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Zou het dan kunnen zijn dat mijn snelle bericht over een nieuwe date voor haar het gevoel heeft gegeven dat ik té graag wil?
Ze wil je niet. Klaar.
pi_195734079
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2020 18:56 schreef Amee het volgende:

[..]

Begrip, ja. Maar daardoor merk je dat je juist niet een plan kan volgen en denken dat een vrouw (of man) liever dit of dat wil of juist niet. Omdat iedere man (of vrouw) anders is.
Wanneer je al datet en het is er niet, dan is het er ook gewoon niet, skills of niet.
Deels mee eens, maar ik denk wel dat bepaalde vaardigheden (humor, sociale vaardigheden, meer empathie) ook aan te leren zijn.

Een identiteit is niet een vaststaand iets, een totaal onervaren maagd kan op veel vlakken een andere persoonlijkheid worden als hij ervaring gaat opdoen. En daarmee aantrekkelijker worden voor vrouwen.
pi_195734312
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:03 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Deels mee eens, maar ik denk wel dat bepaalde vaardigheden (humor, sociale vaardigheden, meer empathie) ook aan te leren zijn.

Een identiteit is niet een vaststaand iets, een totaal onervaren maagd kan op veel vlakken een andere persoonlijkheid worden als hij ervaring gaat opdoen. En daarmee aantrekkelijker worden voor vrouwen.
Humor kun je niet aanleren. :P

Voor de rest: Okay. Al denk ik niet dat aantrekkelijk een garantie is op blijvend succes. Chemie is waar ik het over had.
pi_195734366
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:18 schreef Amee het volgende:

[..]

Humor kun je niet aanleren. :P

Voor de rest: Okay. Al denk ik niet dat aantrekkelijk een garantie is op blijvend succes. Chemie is waar ik het over had.
Chemie is iets dat ontstaat. Maar een autistische ICT-er zal met minder mensen chemie hebben dan een vlotte reisleider. (Ik noem maar wat.)

Door sociale vaardigheden te verbeteren zal de chemie ook verbeteren.
pi_195734730
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:22 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Chemie is iets dat ontstaat. Maar een autistische ICT-er zal met minder mensen chemie hebben dan een vlotte reisleider. (Ik noem maar wat.)

Door sociale vaardigheden te verbeteren zal de chemie ook verbeteren.
Je verbetert die volgens mij niet door te denken dat alle vrouwen hetzelfde willen.

Verder wel eens dat sociale vaardigheden een stuk helpen. Al kan dat stuntelige een andere vrouw juist wel aantrekken. Het hangt nog steeds af wie je tegenover je hebt.

Merk hier iig wel dat daten via datingapps moeizaam gaat en ik denk dat het komt omdat het niet spontaan is maar een soort van een rij af gaan. Er is geen fonkel.
pi_195734759
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:38 schreef Amee het volgende:

Merk hier iig wel dat daten via datingapps moeizaam gaat en ik denk dat het komt omdat het niet spontaan is maar een soort van een rij af gaan. Er is geen fonkel.
Merk je dat bij jezelf? Of bedoel je bij andere fokkers?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2020 19:40:05 ]
pi_195734826
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:39 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Merk je dat bij jezelf? Of bedoel je bij andere fokkers?
Ik bedoel van wat ik hier lees.
Lijkt een soort van opsomming, die verslagen. Ik lees bijna geen enthousiasme. Beetje als: We'll see.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2020 19:43:38 ]
pi_195734949
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:42 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik bedoel van wat ik hier lees.
Ik ken genoeg mensen die wel succes hebben via de apps, maar inderdaad lijkt het hier zelden goed te lopen.
pi_195735046
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:47 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik ken genoeg mensen die wel succes hebben via de apps, maar inderdaad lijkt het hier zelden goed te lopen.
En vaak (nee, soms :P ;) )niet omdat het aan hen ligt. Maar zoals ik al zei: Het is er of het is er niet.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2020 19:51:51 ]
pi_195735549
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:50 schreef Amee het volgende:

[..]

En vaak (nee, soms :P ;) )niet omdat het aan hen ligt. Maar zoals ik al zei: Het is er of het is er niet.
Geen idee of het aan hen ligt, iedereen heeft een eigen perspectief. Jij date zelf niet?
pi_195735576
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 20:07 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Geen idee of het aan hen ligt, iedereen heeft een eigen perspectief. Jij date zelf niet?
Ja, ik date :)
pi_195735596
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2020 20:08 schreef Amee het volgende:

[..]

Ja, ik date :)
Niet via de app? Succesvol?
pi_195735649
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 20:09 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Niet via de app? Succesvol?
Niet via de app. Ik zou wel zeggen dat het meer dan geweldig is. Iig vliegen de vonken er vanaf :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2020 20:12:53 ]
pi_195735674
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2020 20:11 schreef Amee het volgende:

[..]

Niet via de app. Ik zou wel zeggen dat het meer dan geweldig. Iig vliegen de vonken er vanaf :D
Oh wauw. :D Dat klinkt heel goed! Sinds kort?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')