Mja, zo zou je het eigenlijk prima kunnen noemen ja....quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De NCTV noemt nu conspiracy wappies als een serieuze terreur dreiging. Zo maar even een ontnuchterende gedachte.
O wauw, ik heb je post drie keer herlezen in quotes voordat het balletje dildo kwartje vielquote:Op maandag 19 oktober 2020 20:54 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Van 2 kanten meteen? Ow, dat vind ik wel wat ver gaan hoor....
Ook dat heb ik gelezen. Maar bleek ook al uit o.a. Pizzagate natuurlijk..quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De NCTV noemt nu conspiracy wappies als een serieuze terreur dreiging. Zo maar even een ontnuchterende gedachte.
De wereld is gek gewordenquote:Op maandag 19 oktober 2020 20:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Cat tochquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
O wauw, ik heb je post drie keer herlezen in quotes voordat het balletje dildo kwartje viel![]()
![]()
Geeft niet.... daarom heb ik het opgeschreven. Kan je het nog eens nalezen!quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
O wauw, ik heb je post drie keer herlezen in quotes voordat het balletje dildo kwartje viel![]()
![]()
Dit klopt toch ook gewoon niet, wat Ven zegt? Ik ben heel vaak aan seks toe maar het wil maar niet komen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:52 schreef Mammietje het volgende:
[..]
O, dat heb ik toch niet met iedereen moet ik zeggen....
Awkward typo?quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:53 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Klopt ook, maar het moet wel aan twee kanten komen, anders werkt het niet.
Er waren altijd wel mensen die in complotten geloofden, maar het internet / social media heeft ze bij elkaar gebracht en nu werkt het als een soort vliegwiel. Eerst had elk dorp een zo'n gek, maar nu zijn al die gekken bij elkaar en zijn ze met genoeg om internationale conferenties te organiserenquote:Op maandag 19 oktober 2020 20:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. Misschien wordt ik pessimistisch van al die ongein maar Amerika (en ook Nederland steeds meer) lijkt een soort rot te hebben. Een soort kanker wat zich in de vorm van populisme en conspiracy shit steeds verder verspreid en alleen maar dingen kapot maakt. Ik vraag me serieus af waar het gaat eindigen.
Je hebt het kinderslot nog niet erop gezet?quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:54 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Van 2 kanten meteen? Ow, dat vind ik wel wat ver gaan hoor....
Je moet je ervoor open stellen, Salina!quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:02 schreef Salina het volgende:
[..]
Dit klopt toch ook gewoon niet, wat Ven zegt? Ik ben heel vaak aan seks toe maar het wil maar niet komen.
[..]
Awkward typo?
Denk ik.
EDIT Moet het grapje niet verpestenquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:02 schreef Salina het volgende:
[..]
Dit klopt toch ook gewoon niet, wat Ven zegt? Ik ben heel vaak aan seks toe maar het wil maar niet komen.
[..]
Awkward typo?
Denk ik.
Kind zit er nog naast.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je hebt het kinderslot nog niet erop gezet?
Volgens mij zit je nu verkeerdquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:03 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Je moet je ervoor open stellen, Salina!![]()
Ik trek gewoon de deur van de aanbouw dichtquote:Op maandag 19 oktober 2020 20:56 schreef Tijger_m het volgende:
Ok, ik krijg nu rare blikken van mijn vrouw omdat ik hardop zit te lachen en probeer deze conversatie maar eens uit te leggen
Kwestie van opvoedenquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kind zit er nog naast.
Leg dat maar eens uit, dat is nogal lastiger dan Tijger_m aan zijn vrouw.
Het is meer dan dit denk ik toch. Ook begin 2000 had je complotten over Niburu, 2012, de holle aarde, leylines, chemtrails (hoor je nu niets meer over)quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er waren altijd wel mensen die in complotten geloofden, maar het internet / social media heeft ze bij elkaar gebracht en nu werkt het als een soort vliegwiel.
In de jaren '90 dachten we heel naïef dat het internet voor grote verlichting zou zorgen. Iedereen heeft nu immers toegang tot alle informatie, dus er is geen reden meer voor wie dan ook om de feiten niet te kennen. En nu zitten we met een groep mensen dat niet gelooft dat de aarde rond is![]()
Salina is een manquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:03 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Je moet je ervoor open stellen, Salina!![]()
Je vraagt je af wat voor toeren ze nog meer uit gaan halen, hè? Waar eindigt het?quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:59 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Mja, zo zou je het eigenlijk prima kunnen noemen ja....
En dan heb je nog dat eeuwige Nostradamusgezeur. Laat me raden: pandemie, 2020, spot-on?quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het is meer dan dit denk ik toch. Ook begin 2000 had je complotten over Niburu, 2012, de holle aarde, leylines, chemtrails (hoor je nu niets meer over)
Ging over gehaakte ballonnen en samen beslissen wanneer je ze laat knallen, schat!quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kind zit er nog naast.
Reptillians.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het is meer dan dit denk ik toch. Ook begin 2000 had je complotten over Niburu, 2012, de holle aarde, leylines, chemtrails (hoor je nu niets meer over)
Wordt het hier dan altijd gezellig?? Dan moet ik toch eens wat langer blijven meepostenquote:
Ik denk dat het wel een voortzetting van dit is. Mensen die in complotten geloven zijn natuurlijk ook beïnvloedbaar. Als je wil geloven dat wereldleiders eigenlijk reptielen zijn, kun je ze nog wel meer wijsmaken immers.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik zie het ook altijd in de ochtend, hoorquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:07 schreef Natalie het volgende:
[..]
Wordt het hier dan altijd gezellig?? Dan moet ik toch eens wat langer blijven meeposten
Het lijkt me eerder een constatering dat sommige politici uit opportunisme daar gebruik van maken.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel een voortzetting van dit is. Mensen die in complotten geloven zijn natuurlijk ook beïnvloedbaar. Als je wil geloven dat wereldleiders eigenlijk reptielen zijn, kun je ze nog wel meer wijsmaken natuurlijk.
Maar ik ben ook bang dat er tegenwoordig actief misbruik wordt gemaakt van dit soort mensen om het publieke debat te ontwrichten of een bepaalde kant op te sturen. Al besef ik ook de ironie dat dit ook een complottheorie is
De wattes? Shape shifters? Dat klinkt als iets uit een film. Weet niet of het een goede film is..quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Reptillians.
En shape shifters (ja je leest het goed).
Ik hoor Star Trek en V.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:10 schreef Natalie het volgende:
[..]
De wattes? Shape shifters? Dat klinkt als iets uit een film. Weet niet of het een goede film is..
Jawel hoor. Helaas.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dont look at mequote:Op maandag 19 oktober 2020 21:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kind zit er nog naast.
Maar dat is onschuldig. En niet gewelddadig.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En dan heb je nog dat eeuwige Nostradamusgezeur. Laat me raden: pandemie, 2020, spot-on?
Nou...ik weet wel wat creatieve opties...oh wacht, dat bedoelde je niet.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:06 schreef Natalie het volgende:
[..]
Je vraagt je af wat voor toeren ze nog meer uit gaan halen, hè? Waar eindigt het?
Filmpjes zat te vinden op youtube!quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:10 schreef Natalie het volgende:
[..]
De wattes? Shape shifters? Dat klinkt als iets uit een film. Weet niet of het een goede film is..
Ik hoef mijn grapje toch niet uit te gaan leggen he?quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:08 schreef Mammietje het volgende:
[..]
I know.... Let altijd heel goed op hier, kattenvrouwtje!
Ja, maar het is toch lastig, he. Ik wil zelf best geloven dat er schimmige groeperingen actief zijn die op de achtergrond de maatschappij proberen te ontwrichten, maar als je tegelijkertijd anderen beschuldigt van het zijn van een complotdenker, begeef je je toch een beetje op glad ijsquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het lijkt me eerder een constatering dat sommige politici uit opportunisme daar gebruik van maken.
Klopt wel hoor denk ik. En er zitten ook gewoon mensen tussen die er een slaatje uit slaan. Bijvoorbeeld die anti 5G kristallen voor 350 euro per stuk (zijn gewoon kiezelstenenquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel een voortzetting van dit is. Mensen die in complotten geloven zijn natuurlijk ook beïnvloedbaar. Als je wil geloven dat wereldleiders eigenlijk reptielen zijn, kun je ze nog wel meer wijsmaken natuurlijk.
Maar ik ben ook bang dat er tegenwoordig actief misbruik wordt gemaakt van dit soort mensen om het publieke debat te ontwrichten of een bepaalde kant op te sturen. Al besef ik ook de ironie dat dit ook een complottheorie is
Ik ken Ven al langer dan vandaag.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ven is gewoon niet zo goed met formuleren. Hij bedoelde iid van twee kanten.
Desalniettemin was het grappig
Ehm, ja, maar dat weet Mammietje toch wel? Denk ik?quote:
Men vind medestanders en het lijkt alsof ze zich in een soort steeds extremer wordende cirkel redenatie begeven.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, maar het is toch lastig, he. Ik wil zelf best geloven dat er schimmige groeperingen actief zijn die op de achtergrond de maatschappij proberen te ontwrichten, maar als je tegelijkertijd anderen beschuldigt van het zijn van een complotdenker, begeef je je toch een beetje op glad ijs
Ja maar ,serieus... ik bedoel: iedereen mag geloven wat-ie wil, hoor: mij heb je er niet mee. Maar geloven dat wereldleiders eigenlijk reptielen zijn? Voor het uiten van dat soort waanvoorstellingen ideeën werd je vroeger opgesloten. En da's niet eens gelogen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet alleen het publieke debat. Er zijn ook veel meer bedreigingen tegen personen en echte geweldsdaden. Het is wat mij betreft echt de verkeerde kant op ah gaan.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel een voortzetting van dit is. Mensen die in complotten geloven zijn natuurlijk ook beïnvloedbaar. Als je wil geloven dat wereldleiders eigenlijk reptielen zijn, kun je ze nog wel meer wijsmaken immers.
Doe maar niet. De modjes zijn nog wakker, sssst!quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoef mijn grapje toch niet uit te gaan leggen he?
En kijk anders eens Wild, Wild Country.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dat is onschuldig. En niet gewelddadig.
Wel wappie, maar dat is een ander verhaal.
OPEN voor de liefdequote:Op maandag 19 oktober 2020 21:13 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik ken Ven al langer dan vandaag.
Maakt niet uit, kan gebeuren. Soms komen die dingen zo uit je toetsenbord; shit happens.
Maar zeg, is het altijd zo'n serieuze slowchat 's avonds (meestal pas na 23:00)?
En ligt het aan mij, of is @:Mammietje er op de een of andere manier altijd wel bij aanwezig en betrokken? Hebben we een causale relatie te pakken?
[..]
Ehm, ja, maar dat weet Mammietje toch wel? Denk ik?![]()
Moet ik mijn naam veranderen denken jullie? Merk steeds vaker dat mensen mij verkeerd inschatten...wist ik veel, toen ik ooit die username aanmaakte. Ik kan wel blijven zeggen dat het een Italiaans eilandje is wat wel leuk klinkt, maar wellicht wordt het tijd van naam te veranderen.
Maar slow chat wordt toch vaak weggebonjourd? behalve als @:Tijger_m er is, die doet liever zelf mee
Moeten we iets van Corona er in knallen wellicht? Just sayin'.
Vragen, vragen, vragen....quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:13 schreef Salina het volgende:
[..]
Maakt niet uit, kan gebeuren. Soms komen die dingen zo uit je toetsenbord; shit happens.
Maar zeg, is het altijd zo'n serieuze slowchat 's avonds (meestal pas na 23:00)?
En ligt het aan mij, of is @:Mammietje er op de een of andere manier altijd wel bij aanwezig en betrokken? Hebben we een causale relatie te pakken?
[..]
Moet ik mijn naam veranderen denken jullie? Merk steeds vaker dat mensen mij verkeerd inschatten...wist ik veel, toen ik ooit die username aanmaakte. Ik kan wel blijven zeggen dat het een Italiaans eilandje is wat wel leuk klinkt, maar wellicht wordt het tijd van naam te veranderen.
Maar slow chat wordt toch vaak weggebonjourd? behalve als @:Tijger_m er is, die doet liever zelf mee
quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:13 schreef Salina het volgende:
[..]
[..]
Yes! We made it!quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zie het ook altijd in de ochtend, hoor
We zijn er nu bij. Hoera dat ze eens vroeg beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |