Hij krijgt ook doodsbedreigingen en dergelijke. Het is echt te bizar voor woorden. Ik zou allang gezegd hebben bekijk het maar dus respect voor die kerel.quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)seur-fauci~aba0f09a/
Wow...
Klopt ook, maar het moet wel aan twee kanten komen, anders werkt het niet.quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:52 schreef Mammietje het volgende:
[..]
O, dat heb ik toch niet met iedereen moet ik zeggen....
quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat @:Mammietje het had over het gehaakte condoom. Een wollen trui lijkt me ook geen pretje, ook niet als mondkapje
(Ja sorry, als we volgend jaar als de pandemie over is terugkijken op dit topic wil ik kunnen zeggen: Dit is een discussie daar heb ik ook iets aan bijgedragen)
Ik duim met je meequote:Op maandag 19 oktober 2020 20:50 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat deze man tijdens de volgende verkiezingen afgestraft wordt.
Ja, dat heb ik ook begrepen!quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Een Eckte FOK!ker schijnt een dame dan ook nog zwanger te kunnen prikken
Sorry, offtopic!
quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:52 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, maar die doen dat altijd in hun fantasie, dat scheelt welquote:Op maandag 19 oktober 2020 20:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Een Eckte FOK!ker schijnt een dame dan ook nog zwanger te kunnen prikken
Sorry, offtopic!
Hij heeft permanente beveiliging nu, ja.quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hij krijgt ook doodsbedreigingen en dergelijke. Het is echt te bizar voor woorden. Ik zou allang gezegd hebben bekijk het maar dus respect voor die kerel.
Weet je wat me nou mooi lijkt? Alle jongeren/jongvolwassen hebben nu al een flinke tijd niet meer kunnen oefenen, dus moeten opnieuw leren versieren straks. Als de pandemie achter de rug is op een terras gaan zitten, en gewoon genieten om alle ongemakkelijke momenten die gegarandeerd komen gaan!quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:52 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Van 2 kanten meteen? Ow, dat vind ik wel wat ver gaan hoor....quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:53 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Klopt ook, maar het moet wel aan twee kanten komen, anders werkt het niet.
Ik ben natuurlijk net te laatquote:Op maandag 19 oktober 2020 20:35 schreef Mammietje het volgende:
Er zijn van die discussies, daar wil je toch aan deel genomen hebben.
Ik sluit niet uit dat ook met 1,5 meter afstand er enig besmettingsgevaar is. Ik zou een spatscherm overwegen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:50 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik geloof niet in condooms, er is niet bewezen dat ze 100% helpen, dus ik kies ervoor anderhalve meter afstand te houden.
Nu je het zegt. Dat heb ik vandaag of ergens de afgelopen dagen voorbij zien flitsen inderdaad.quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hij krijgt ook doodsbedreigingen en dergelijke. Het is echt te bizar voor woorden. Ik zou allang gezegd hebben bekijk het maar dus respect voor die kerel.
GEN COVID-Zquote:Op maandag 19 oktober 2020 20:54 schreef chratnox het volgende:
[..]
Weet je wat me nou mooi lijkt? Alle jongeren/jongvolwassen hebben nu al een flinke tijd niet meer kunnen oefenen, dus moeten opnieuw leren versieren straks. Als de pandemie achter de rug is op een terras gaan zitten, en gewoon genieten om alle ongemakkelijke momenten die gegarandeerd komen gaan!
quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:50 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik geloof niet in condooms, er is niet bewezen dat ze 100% helpen, dus ik kies ervoor anderhalve meter afstand te houden.
Tja, het moet wel altijd vrijwillig blijven. Maar goed, iedereen moet het zelf weten.quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:54 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Van 2 kanten meteen? Ow, dat vind ik wel wat ver gaan hoor....
Ik snap het echt niet. Misschien wordt ik pessimistisch van al die ongein maar Amerika (en ook Nederland steeds meer) lijkt een soort rot te hebben. Een soort kanker wat zich in de vorm van populisme en conspiracy shit steeds verder verspreid en alleen maar dingen kapot maakt. Ik vraag me serieus af waar het gaat eindigen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Dat heb ik vandaag of ergens de afgelopen dagen voorbij zien flitsen inderdaad.
En absoluut te bizar voor woirden. En dan nog een president dat dat alleen maar aanwakkert door dit soort uitspraken![]()
![]()
"It's double Dutch, Honey"quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:56 schreef Tijger_m het volgende:
Ok, ik krijg nu rare blikken van mijn vrouw omdat ik hardop zit te lachen en probeer deze conversatie maar eens uit te leggen
quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:54 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Van 2 kanten meteen? Ow, dat vind ik wel wat ver gaan hoor....
De NCTV noemt nu conspiracy wappies als een serieuze terreur dreiging. Zo maar even een ontnuchterende gedachte.quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. Misschien wordt ik pessimistisch van al die ongein maar Amerika (en ook Nederland steeds meer) lijkt een soort rot te hebben. Een soort kanker wat zich in de vorm van populisme en conspiracy shit steeds verder verspreid en alleen maar dingen kapot maakt. Ik vraag me serieus af waar het gaat eindigen.
Ik maak me idd ook zorgen. Het lijkt i.d.d. erger te wordenquote:Op maandag 19 oktober 2020 20:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. Misschien wordt ik pessimistisch van al die ongein maar Amerika (en ook Nederland steeds meer) lijkt een soort rot te hebben. Een soort kanker wat zich in de vorm van populisme en conspiracy shit steeds verder verspreid en alleen maar dingen kapot maakt. Ik vraag me serieus af waar het gaat eindigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |