Mja, zo zou je het eigenlijk prima kunnen noemen ja....quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De NCTV noemt nu conspiracy wappies als een serieuze terreur dreiging. Zo maar even een ontnuchterende gedachte.
O wauw, ik heb je post drie keer herlezen in quotes voordat het balletje dildo kwartje vielquote:Op maandag 19 oktober 2020 20:54 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Van 2 kanten meteen? Ow, dat vind ik wel wat ver gaan hoor....
Ook dat heb ik gelezen. Maar bleek ook al uit o.a. Pizzagate natuurlijk..quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De NCTV noemt nu conspiracy wappies als een serieuze terreur dreiging. Zo maar even een ontnuchterende gedachte.
De wereld is gek gewordenquote:Op maandag 19 oktober 2020 20:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Cat tochquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
O wauw, ik heb je post drie keer herlezen in quotes voordat het balletje dildo kwartje viel![]()
![]()
Geeft niet.... daarom heb ik het opgeschreven. Kan je het nog eens nalezen!quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
O wauw, ik heb je post drie keer herlezen in quotes voordat het balletje dildo kwartje viel![]()
![]()
Dit klopt toch ook gewoon niet, wat Ven zegt? Ik ben heel vaak aan seks toe maar het wil maar niet komen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:52 schreef Mammietje het volgende:
[..]
O, dat heb ik toch niet met iedereen moet ik zeggen....
Awkward typo?quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:53 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Klopt ook, maar het moet wel aan twee kanten komen, anders werkt het niet.
Er waren altijd wel mensen die in complotten geloofden, maar het internet / social media heeft ze bij elkaar gebracht en nu werkt het als een soort vliegwiel. Eerst had elk dorp een zo'n gek, maar nu zijn al die gekken bij elkaar en zijn ze met genoeg om internationale conferenties te organiserenquote:Op maandag 19 oktober 2020 20:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. Misschien wordt ik pessimistisch van al die ongein maar Amerika (en ook Nederland steeds meer) lijkt een soort rot te hebben. Een soort kanker wat zich in de vorm van populisme en conspiracy shit steeds verder verspreid en alleen maar dingen kapot maakt. Ik vraag me serieus af waar het gaat eindigen.
Je hebt het kinderslot nog niet erop gezet?quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:54 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Van 2 kanten meteen? Ow, dat vind ik wel wat ver gaan hoor....
Je moet je ervoor open stellen, Salina!quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:02 schreef Salina het volgende:
[..]
Dit klopt toch ook gewoon niet, wat Ven zegt? Ik ben heel vaak aan seks toe maar het wil maar niet komen.
[..]
Awkward typo?
Denk ik.
EDIT Moet het grapje niet verpestenquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:02 schreef Salina het volgende:
[..]
Dit klopt toch ook gewoon niet, wat Ven zegt? Ik ben heel vaak aan seks toe maar het wil maar niet komen.
[..]
Awkward typo?
Denk ik.
Kind zit er nog naast.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je hebt het kinderslot nog niet erop gezet?
Volgens mij zit je nu verkeerdquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:03 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Je moet je ervoor open stellen, Salina!![]()
Ik trek gewoon de deur van de aanbouw dichtquote:Op maandag 19 oktober 2020 20:56 schreef Tijger_m het volgende:
Ok, ik krijg nu rare blikken van mijn vrouw omdat ik hardop zit te lachen en probeer deze conversatie maar eens uit te leggen
Kwestie van opvoedenquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kind zit er nog naast.
Leg dat maar eens uit, dat is nogal lastiger dan Tijger_m aan zijn vrouw.
Het is meer dan dit denk ik toch. Ook begin 2000 had je complotten over Niburu, 2012, de holle aarde, leylines, chemtrails (hoor je nu niets meer over)quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er waren altijd wel mensen die in complotten geloofden, maar het internet / social media heeft ze bij elkaar gebracht en nu werkt het als een soort vliegwiel.
In de jaren '90 dachten we heel naïef dat het internet voor grote verlichting zou zorgen. Iedereen heeft nu immers toegang tot alle informatie, dus er is geen reden meer voor wie dan ook om de feiten niet te kennen. En nu zitten we met een groep mensen dat niet gelooft dat de aarde rond is![]()
Salina is een manquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:03 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Je moet je ervoor open stellen, Salina!![]()
Je vraagt je af wat voor toeren ze nog meer uit gaan halen, hè? Waar eindigt het?quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:59 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Mja, zo zou je het eigenlijk prima kunnen noemen ja....
En dan heb je nog dat eeuwige Nostradamusgezeur. Laat me raden: pandemie, 2020, spot-on?quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het is meer dan dit denk ik toch. Ook begin 2000 had je complotten over Niburu, 2012, de holle aarde, leylines, chemtrails (hoor je nu niets meer over)
Ging over gehaakte ballonnen en samen beslissen wanneer je ze laat knallen, schat!quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kind zit er nog naast.
Leg dat maar eens uit, dat is nogal lastiger dan Tijger_m aan zijn vrouw.
Reptillians.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het is meer dan dit denk ik toch. Ook begin 2000 had je complotten over Niburu, 2012, de holle aarde, leylines, chemtrails (hoor je nu niets meer over)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |