Dit wordt echt een topdag voor jou!quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo dan, zelfs dit lukt
@:onlogisch @:fetx
Iets met circus.quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:34 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Lastig om hier een caption voor te verzinnen
Niet geklikt.quote:
Monty Python.quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:34 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
is het een negerquote:Op maandag 19 oktober 2020 09:34 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
WTF zijn dat voor pupillengoaltjes?quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:34 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@Charrelquote:
quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:04 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een topmanier om deze week te beginnen.
Wat doet hij steeds voor acts met zijn stem?quote:
Ik ben vrij vandaag makkerquote:
Geen kater?quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben vrij vandaag makker
Het is dus een heerlijke maandag
Lijken me prima frietjes voor bijvoorbeeld bij de hamburger van Stijn.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:04 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een topmanier om deze week te beginnen.
Ik ook!quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
omgquote:Op maandag 19 oktober 2020 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom doe je hier als FA aan mee? Behoorlijk kinderachtig.quote:
Nee gister niet gedronken, alleen zaterdag even bij een maat en zelfs toen was ik half 1 al thuis.quote:
Hier zijn de cijfers alweer aan het teruglopenquote:
Ik vind Braddie helemaal niet kinderachtig maar juist hartstikke grappig.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom doe je hier als FA aan mee? Behoorlijk kinderachtig.
Ik heb dat heel vaak geprobeerd, buitenlands voetbal kijken.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:14 schreef Caland het volgende:
Al moet ik zeggen dat nuchter zo’n dagje eredivisie ook niet echt meevalt. Weinig spanning ook tot januari want Ajax en PSV zullen haar potjes redelijk eenvoudig winnen.
Ga maar weer wat meer buitenlands voetbal kijken
Ja wel mee eens, al vind in de PL en serie A dan nog wel leuk soms. Maar zonder publiek is alles een stuk minder.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb dat heel vaak geprobeerd, buitenlands voetbal kijken.
Maar dan kom ik er al snel achter dat dat me eigenlijk helemaal niks interesseert.
Zaterdag de TOPPERS Barca - Real en Atlético - Betisquote:Op maandag 19 oktober 2020 10:14 schreef Caland het volgende:
Al moet ik zeggen dat nuchter zo’n dagje eredivisie ook niet echt meevalt. Weinig spanning ook tot januari want Ajax en PSV zullen haar potjes redelijk eenvoudig winnen.
Ga maar weer wat meer buitenlands voetbal kijken
De Clásico is al jaren kut.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Zaterdag de TOPPERS Barca - Real en Atlético - Betis
@:El-Stinho
Lekker bezig maat!quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo dan, zelfs dit lukt
@:onlogisch @:fetx
Ja daar heb ik ooit 7 euro voor uitgegeven omdat er zo'n hype over wasquote:
Waren toch weer 3 broodjes frikandel hé, gore big.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ooit 7 euro voor uitgegeven omdat er zo'n hype over was
En toen keek ik en was het geen reet aan.
Ik ben hier nog steeds woedend over.
Hallo amicequote:Op maandag 19 oktober 2020 10:19 schreef El-Stinho het volgende:
De Liga is ook niet enorm aantrekkelijk op een paar ploegen na. Enige ploeg waar ik wekelijks voor ga zitten, is Real Sociedad.
Real Madrid verloren, walgelijkquote:Op maandag 19 oktober 2020 10:19 schreef El-Stinho het volgende:
De Liga is ook niet enorm aantrekkelijk op een paar ploegen na. Enige ploeg waar ik wekelijks voor ga zitten, is Real Sociedad.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waren toch weer 3 broodjes frikandel hé, gore big.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waren toch weer 3 broodjes frikandel hé, gore big.
Verschrikkelijk slecht. Een promovendus die gewoon niet in de problemen komt op bezoek bij de kampioen (lol).quote:
Die nieuwe hands-regel maakt het er ook niet leuker op.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:23 schreef Scrummie het volgende:
Eigenlijk is voetbal maar een kutsport.
22 idioten die achter een balletje aanrennen en 'm tussen 2 paaltjes proberen te krijgen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:23 schreef Scrummie het volgende:
Het is vooral een beetje zielloos zo zonder publiek, nooit gedacht dat dat zo’n grote factor zou zijn ook al kijk je op tv.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:23 schreef Scrummie het volgende:
💥 🔥💥 🔥💥 🔥💥 🔥 Luuk de Jong on FIRE !!!!!! 💥 🔥💥 🔥💥 🔥💥 🔥💥 🔥quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja wel mee eens, al vind in de PL en serie A dan nog wel leuk soms. Maar zonder publiek is alles een stuk minder.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
💥 🔥💥 🔥💥 🔥💥 🔥 Luuk de Jong on FIRE !!!!!! 💥 🔥💥 🔥💥 🔥💥 🔥💥 🔥
💥 🔥💥 🔥💥 🔥💥 🔥 Check deze TOPGOAL van Barça![]()
![]()
💥 🔥💥 🔥💥 🔥💥 🔥
[..]
![]()
💥 🔥💥 🔥💥 🔥💥 🔥
Daar was zelfs ik al van doordrongen bij de eerste wedstrijden zonder publiek begin maart.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is vooral een beetje zielloos zo zonder publiek, nooit gedacht dat dat zo’n grote factor zou zijn ook al kijk je op tv.
[..]
![]()
💥 🔥💥 🔥💥 🔥💥 🔥
Klopt. En de VAR ook niet.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die nieuwe hands-regel maakt het er ook niet leuker op.
Stukje beleving. Maar ja, best een groot onderdeel. Al denk ik dat als je echt puur voetballiefhebber bent het niet zoveel uitmaakt. @El-Stinho mis jij het publiek?quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is vooral een beetje zielloos zo zonder publiek, nooit gedacht dat dat zo’n grote factor zou zijn ook al kijk je op tv.
Het wordt echt steeds gekker. Die hele VAR wordt nog eens het failliet van het voetbal.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die nieuwe hands-regel maakt het er ook niet leuker op.
Mis het vooral om zelf naar het stadion te gaan. Voor het kijken van voetbal op TV mis ik het eigenlijk niet zo. Of ben er al aan gewend, kan ook.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt. En de VAR ook niet.
[..]
Stukje beleving. Maar ja, best een groot onderdeel. Al denk ik dat als je echt puur voetballiefhebber bent het niet zoveel uitmaakt. @:El-Stinho mis jij het publiek?
Sevilla is ook niet leuk als ze zelf het spel moeten maken.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:25 schreef Coco het volgende:
Real en Barca boeien mij weinig. Sociedad, Sevilla wel.
Sevillaquote:Op maandag 19 oktober 2020 10:25 schreef Coco het volgende:
Real en Barca boeien mij weinig. Sociedad, Sevilla wel.
Ik ging toch al niet meer, dus dat mis ik niet zo. Voor mij persoonlijk gaat het erom wie er speelt; bij Feyenoord mis ik het publiek niet, dan vind ik het zelf al spannend genoeg, maar ik zal niet meer zo snel andere wedstrijden opzetten.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Mis het vooral om zelf naar het stadion te gaan. Voor het kijken van voetbal op TV mis ik het eigenlijk niet zo. Of ben er al aan gewend, kan ook.
Je liegt als je het publiek in de stadions niet zegt te missen. Ook voor de kijker gewoon een factor. In Spanje zijn er een hele hoop ploegen die zoveel baat hebben bij een vol stadion.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt. En de VAR ook niet.
[..]
Stukje beleving. Maar ja, best een groot onderdeel. Al denk ik dat als je echt puur voetballiefhebber bent het niet zoveel uitmaakt. @:El-Stinho mis jij het publiek?
Zoveel makkelijker is het blijkbaar ook niet, duurde gisteren een kwartier bij die handsbal bij Ajax - Heerenveen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:29 schreef Caland het volgende:
Ik las laatst dat die handsregel er dus doorheen gedrukt is om het scheidsrechters gemakkelijker te maken.
Dan heb je toch al compleet de verkeerde insteek te pakken.
Bedacht door scheidsrechters, waarschijnlijk goedgekeurd door scheidsrechters. Daar horen ex topvoetballers over te beslissen imo. Dan had je deze gekkigheid nooit gehad
Dat Kuipers nog naar het scherm moest bij die 4-1 kon echt niet.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoveel makkelijker is het blijkbaar ook niet, duurde gisteren een kwartier bij die handsbal bij Ajax - Heerenveen.
Ja laat die man dan maar gewoon direct kijken, dat langzame gedoe is bloedirritant.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat Kuipers nog naar het scherm moest bij die 4-1 kon echt niet.
VAR mag van mij veel meer op de achtergrond. Goal van Liverpool, al die handsballen. Je kan onmogelijk zeggen dat het positief is voor het voetbal.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoveel makkelijker is het blijkbaar ook niet, duurde gisteren een kwartier bij die handsbal bij Ajax - Heerenveen.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja laat die man dan maar gewoon direct kijken, dat langzame gedoe is bloedirritant.
Ja maar dat was ook bij die goal van Liverpool tegen Everton, slaat echt nergens op. En dan klopt het vaak nog niet eens 100% met de werkelijkheid.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ twitter ]
Gisteren dit. Meest vergezochte buitenspel wat ik in de Liga gezien heb. Verschil tussen een 1-1 voor Betis en uiteindelijk 0-3 voor la Real.
Voor de interlands werd er bij Cádiz v Granada op 1-1 gewoon een speler letterlijk omver gebeukt en kreeg Cádiz geen penalty in de slotfase. Het wordt allemaal steeds krankzinniger.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat was ook bij die goal van Liverpool tegen Everton, slaat echt nergens op. En dan klopt het vaak nog niet eens 100% met de werkelijkheid.
Na elk doelpunt moet je sowieso een slag om de arm houden ja.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
VAR mag van mij veel meer op de achtergrond. Goal van Liverpool, al die handsballen. Je kan onmogelijk zeggen dat het positief is voor het voetbal.
Ook in het stadion merkte ik het vorig seizoen al, de ontlading is toch wat anders omdat je weet dat er na elke goal weer 4 minuten elk beeldje uitgeplozen gaat worden.
Is Rondo inmiddels kijkwaardig?quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:39 schreef El-Stinho het volgende:
Maar goed, ik ga even wat andere dingen doen met Rondo op de achtergrond haha.
Nee, want het blijft daar een schietschijf van onderwerpen. Maar wil toch even San Marco met zijn ongecontroleerde opmerkingen horen.quote:
Dat (hele) interview met Stegeman was gisteren wel mooiquote:Op maandag 19 oktober 2020 10:41 schreef El-Stinho het volgende:
Beginnen ze weer met RoBbEn KoMt oP De FiEtS naar het stadion.
Wisten jullie ook dat Götze de WK-finale besliste?
Nederlanders houden nu eenmaal van "Zo gewoon gebleven".quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:41 schreef El-Stinho het volgende:
Beginnen ze weer met RoBbEn KoMt oP De FiEtS naar het stadion.
Wisten jullie ook dat Götze de WK-finale besliste?
Achteraf ook de eerste met lof voor Sangaré. Vind Stegeman een lul maar dit deed hij wel goed gisteren.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat (hele) interview met Stegeman was gisteren wel mooi
Gommersquote:Op maandag 19 oktober 2020 10:29 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)t-dan-in-eerste-golf
GommersGoat EMCgoden
@:kingroland @:erasmus
Moet zeggen dat ik eigenlijk sowieso al veel minder voetbal kijk dan een paar jaar terug. Toen keek ik echt alles. Nu bijna alleen nog Feyenoord. Af en toe Ajax/PSV maar dat kan me niet echt boeien dus dat staat dan op de achtergrond aan, tenzij ze Europees spelen. Dan vind ik NL clubs altijd wel leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ging toch al niet meer, dus dat mis ik niet zo. Voor mij persoonlijk gaat het erom wie er speelt; bij Feyenoord mis ik het publiek niet, dan vind ik het zelf al spannend genoeg, maar ik zal niet meer zo snel andere wedstrijden opzetten.
RutteGod op de fiets naar werkquote:Op maandag 19 oktober 2020 10:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederlanders houden nu eenmaal van "Zo gewoon gebleven".
Hier kan ik mij wel in vinden ja.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik eigenlijk sowieso al veel minder voetbal kijk dan een paar jaar terug. Toen keek ik echt alles. Nu bijna alleen nog Feyenoord. Af en toe Ajax/PSV maar dat kan me niet echt boeien dus dat staat dan op de achtergrond aan, tenzij ze Europees spelen. Dan vind ik NL clubs altijd wel leuk om naar te kijken.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederlanders houden nu eenmaal van "Zo gewoon gebleven".
Samequote:Op maandag 19 oktober 2020 10:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik eigenlijk sowieso al veel minder voetbal kijk dan een paar jaar terug. Toen keek ik echt alles. Nu bijna alleen nog Feyenoord. Af en toe Ajax/PSV maar dat kan me niet echt boeien dus dat staat dan op de achtergrond aan, tenzij ze Europees spelen. Dan vind ik NL clubs altijd wel leuk om naar te kijken.
Ik hoop dat Lange Frans op een legoblokje gaat staan.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Lange Frans hem maar niet doodschiet dan.
#vriendenpeoplequote:Op maandag 19 oktober 2020 11:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop dat Lange Frans op een legoblokje gaat staan.
Kunnen we niks aan doen vriend. Schuld van de NOS. Geen pushmelding gehad.quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:48 schreef GGMM het volgende:
Dat van die onthoofde leraar was dus volledig langs me heen gegaan.
Ik ben eigenlijk het hele weekend met de blessure van Van Dijk bezig geweest.
Je had je hoofd er niet helemaal bij?quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:48 schreef GGMM het volgende:
Dat van die onthoofde leraar was dus volledig langs me heen gegaan.
Ik ben eigenlijk het hele weekend met de blessure van Van Dijk bezig geweest.
Nee nu je het zegt. Raar.quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kunnen we niks aan doen vriend. Schuld van de NOS. Geen pushmelding gehad.
Oh ja, die komt uit de jeugd van Willem II. Hij heeft het daar geleerd.quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee nu je het zegt. Raar.
Blijkbaar vindt de NOS het feit dat iemand op klaarlichte dag onthoofd wordt niet bijzonder genoeg voor een push-melding.
Wel eentje ontvangen voor een overwinning van ene Van der Poel die een hobby uitoefent en daar heel goed in is blijkbaar.
Bizar. Eerst in de jeugd van Willem II en dan later onthoofd worden.quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh ja, die komt uit de jeugd van Willem II. Hij heeft het daar geleerd.
Ik ben heel trots op hem!
Leukquote:Op maandag 19 oktober 2020 11:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bizar. Eerst in de jeugd van Willem II en dan later onthoofd worden.
Het zit die man niet mee.
Is al besproken beste maatquote:
Dit is al LANG besproken.quote:
Oud nieuwsquote:
Wasje draaien, beetje schoonmaken, het standaardgebeuren. Jij?quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goedemorgen vriend. Wat ga jij vandaag doen?
Ik ben bezig met foto's op te ruimen op mijn computer. Beetje ordenen enzo. Is best een grote teringzooi.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wasje draaien, beetje schoonmaken, het standaardgebeuren. Jij?
Ik ben erg fan van de leadertunequote:
Die is goed he?quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben erg fan van de leadertune
Erg mooi dat ik deze eer mag hebben.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:02 schreef GGMM het volgende:
Dat was overigens mijn 1001ste like.
Dat betekent dat de like daarvoor (van @:wereldgozer) mijn 1.000ste like was.
Dit even ter info.
Tijd om te lunchen!
Ik heb je filmpje ook bekeken. Wat doe je de hele tijd voor acts met je stem? Ik versta je daardoor regelmatig niet.quote:
Er zijn al 3 gifjes topics dus dat kunnen we helaas niet toestaan.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het wordt ondertussen tijd voor een gifjes topic van @:Debraad
Eensquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het wordt ondertussen tijd voor een gifjes topic van @:Debraad
Reactie gezetquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:17 schreef onlogisch het volgende:
ONZ / Drop hier de meest toffe gifjes van @DeBraad
Ook in het begin. Ik hoor iets van half 11. Maar de woorden die je verder zegt versta ik niet.quote:
Ohquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook in het begin. Ik hoor iets van half 11. Maar de woorden die je verder zegt versta ik niet.
Verder wel leuk filmpje hoor. Dacht al bij de tweede keer dat ze eruit kwamen dat ze er redelijk klaar uit zagen. Misschien had die laatste 10 minuten niet gehoeven?quote:
Denk ook niet dat het echt had gehoeven. Maar wilde perse wel die bereidingswijze volgen om deze keer een serieus filmpje op te nemen. Alleen ehquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verder wel leuk filmpje hoor. Dacht al bij de tweede keer dat ze eruit kwamen dat ze er redelijk klaar uit zagen. Misschien had die laatste 10 minuten niet gehoeven?
Reactie gegeven.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:17 schreef onlogisch het volgende:
ONZ / Drop hier de meest toffe gifjes van @DeBraad
Ga weg smerige aaandachtsgeile vette junkquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:23 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het echt had gehoeven. Maar wilde perse wel die bereidingswijze volgen om deze keer een serieus filmpje op te nemen. Alleen eh
wow!quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ga weg smerige aaandachtsgeile vette junk
Doe normaal idiootquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wtfquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wtf?quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doe even normaal zegquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sounddragonquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:26 schreef Caland het volgende:
Is @:sounddragon eigenlijk alweer terug van zijn onterechte ban?
Dat kan je ook op een normale manier zeggen.quote:
quote:
Sorry lig nog in bed. Vies katertje.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat kan je ook op een normale manier zeggen.
quote:
Beter tyf je dan op. We roddelen hier niet.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:31 schreef Erasmus het volgende:
De ochtendhumeur zit er nog in bij bepaalde users hier.
Ik ga uiteraard geen namen noemen.
@Lenny_Leonard is er 1 van.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter tyf je dan op. We roddelen hier niet.
Ik heb het recht hier te posten, gaat heen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De humeurquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:31 schreef Erasmus het volgende:
Dit heb je fout. Ik had voor 9 uur al een like te pakken van een zeer gerespecteerd moderator. En ik heb de fipo meegepakt. Het gaat fantastisch!quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
@:Lenny_Leonard is er 1 van.
Zo, we roddelen inderdaad niet.
De ochtendhumeurquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:31 schreef Erasmus het volgende:
quote:
Pics van je tietenquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:33 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik heb het recht hier te posten, gaat heen.
Het is maandag en je zintuigen staan op scherp. Bijzonder.quote:
Provinciaal gespot.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:34 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Spotte er gisteravond 4, 2 dagen daarvoor ook, 5 dagen daarvoor ook. Zelfde groepje. Eerst met 1, toen 2x met kloppen en een grote bek. Veel kankers enz. Wijkagent ingeschakeld, hopelijk stopt't.
Erg fijn voor je, maat. Ik heb je bij dezen dan ook een like gegeven.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit heb je fout. Ik had voor 9 uur al een like te pakken van een zeer gerespecteerd moderator. En ik heb de fipo meegepakt. Het gaat fantastisch!
Die heb je al.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:35 schreef Tjacka het volgende:
Graag een reactie op mijn DM
@:onlogisch
Ja tijd dat de kroegen weer open gaan maatquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het is maandag en je zintuigen staan op scherp. Bijzonder.
Tijd dat ik weereens loten ga kopen om mijn geluk te beproeven.
Ik associeer mij pertinent niet met dat tuig dat je benoemt.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:34 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Spotte er gisteravond 4, 2 dagen daarvoor ook, 5 dagen daarvoor ook. Zelfde groepje. Eerst met 1, toen 2x met kloppen en een grote bek. Veel kankers enz. Wijkagent ingeschakeld, hopelijk stopt't.
Het is schijtvolkquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik associeer mij pertinent niet met dat tuig dat je benoemt.
Tevens provinciestruggles.
Dat zal ze lerenquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:37 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het is schijtvolkTreiteren de hele buurt.
Ben gisteravond even achter ze aan gereden, wat filmpjes / foto's gemaakt, maar allemaal onduidelijkMaar weet de lengte en herkende het accent, zoveel wonen er hier niet, dus direct melding gemaakt.
Waarom zou je dat doenquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:37 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het is schijtvolkTreiteren de hele buurt.
Ben gisteravond even achter ze aan gereden, wat filmpjes / foto's gemaakt, maar allemaal onduidelijk
Ben ook niet racistisch. Maar als bepaalde figuren keer op keer lopen te treiteren, krijg je er vanzelf aversie tegenquote:
Zeggen ze allemaalquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:39 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ben ook niet racistisch. Maar als bepaalde figuren keer op keer lopen te treiteren, krijg je er vanzelf aversie tegen
In de provincie snijden ze niet meteen je kop eraf.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen
Ben je levensmoe
Ik reed natuurlijk niet direct achter ze. Zag ze hier naar 't winkelcentrum toe lopen, toen ben ik heel rustig daar langs gereden. Toen ze 't doorhadden was het kanker dit en kanker dat en was ik een hondquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen
Ben je levensmoe
Ja dan ook niet gaan zitten lopen te janken als ze morgen je ruiten eruit kankeren.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:40 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik reed natuurlijk niet direct achter ze. Zag ze hier naar 't winkelcentrum toe lopen, toen ben ik heel rustig daar langs gereden. Toen ze 't doorhadden was het kanker dit en kanker dat en was ik een hondPrima, maar de hele buurt is door appgroepen nu wel op de hoogte, ook de wijkagent, joejoe.
Lijkt me sterk dat ze dat doen. Eieren bij een aantal mensen in de wijk, waaronder ik, en een paar keer kloppen. Dat is kut (zeker omdat ik al sinds April word lastiggevallen) maar het lijken me niet types die ramen gaan ingooien. Zeker omdat dit een ons kent ons dorpje is, dus dan zijn ze helemaal de lölquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dan ook niet gaan zitten lopen te janken als ze morgen je ruiten eruit kankeren.
Ik ben sinds woensdag nuchter van drank en wiet (begon de laatste tijd te vaak naar de tyfus te gaanquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja tijd dat de kroegen weer open gaan maat
Ik mis het om me nu gewoon naar de tyfus te voelen
Klinkt nogal racistisch dit. Daar is deze SC tegen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:39 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ben ook niet racistisch. Maar als bepaalde figuren keer op keer lopen te treiteren, krijg je er vanzelf aversie tegen
Misschien een comfortabele gedachte dat die kneusjes dat gedrag niet durven te vertonen in Marokko omdat ze weten dat de Marokkaanse gendarmie ze zonder pardon in hun nek zouden knuppelen en in het bureau op brood en water zetten (en terecht).quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:40 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik reed natuurlijk niet direct achter ze. Zag ze hier naar 't winkelcentrum toe lopen, toen ben ik heel rustig daar langs gereden. Toen ze 't doorhadden was het kanker dit en kanker dat en was ik een hondPrima, maar de hele buurt is door appgroepen nu wel op de hoogte, ook de wijkagent, joejoe.
Huisfeestjes??quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben sinds woensdag nuchter van drank en wiet (begon de laatste tijd te vaak naar de tyfus te gaan), en tot nu toe gaat het goed. Dus heel stiekem helpt de horeca-sluiting mij een beetje.
Maar eens. Het is echt mokersaai geworden nu de horeca dicht is. Ik vond het al kut dat ik niet meer gebruikelijk kon borrelen voor en na Feyenoord, maar nu is er echt niks behalve huisfeestjes. Al die domme beslissingen die ik onder invloed maakte mis ik toch wel, het zijn toch vaak mooie verhalen geworden.
Ik zag het ja, @Wereldgozer ookquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had wel al een like gegeven.
Gebeurt helaas erg weinig meequote:Op maandag 19 oktober 2020 12:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Misschien een comfortabele gedachte dat die kneusjes dat gedrag niet durven te vertonen in Marokko omdat ze weten dat de Marokkaanse gendarmie ze zonder pardon in hun nek zouden knuppelen en in het bureau op brood en water zetten (en terecht).
De Nederlandse politie zou dat tuig hetzelfde moeten aanpakken.
Wiet is echt kaolosmerig. Volwassen mannen die wiet roken zijn ook vaak tjappies. Wat ga jij doen om te bewijzen dat je geen tjap bent?quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben sinds woensdag nuchter van drank en wiet (begon de laatste tijd te vaak naar de tyfus te gaan), en tot nu toe gaat het goed. Dus heel stiekem helpt de horeca-sluiting mij een beetje.
Maar eens. Het is echt mokersaai geworden nu de horeca dicht is. Ik vond het al kut dat ik niet meer gebruikelijk kon borrelen voor en na Feyenoord, maar nu is er echt niks behalve huisfeestjes. Al die domme beslissingen die ik onder invloed maakte mis ik toch wel, het zijn toch vaak mooie verhalen geworden.
Racistquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Misschien een comfortabele gedachte dat die kneusjes dat gedrag niet durven te vertonen in Marokko omdat ze weten dat de Marokkaanse gendarmie ze zonder pardon in hun nek zouden knuppelen en in het bureau op brood en water zetten (en terecht).
De Nederlandse politie zou dat tuig hetzelfde moeten aanpakken.
Ja maar die zijn er ook wel minder tegenwoordig vergeleken met afgelopen zomerquote:
Gelukkig maar. Niet echt gepast in deze tijd.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja maar die zijn er ook wel minder tegenwoordig vergeleken met afgelopen zomer
Ik ben sinds woensdag gestopt, geen idee wat ik nog meer zou moeten doen. Je moeder pijpen?quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wiet is echt kaolosmerig. Volwassen mannen die wiet roken zijn ook vaak tjappies. Wat ga jij doen om te bewijzen dat je geen tjap bent?
Wees eens creatief !!quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:49 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben sinds woensdag gestopt, geen idee wat ik nog meer zou moeten doen. Je moeder pijpen?
Werkenquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zeg: werk jezelf omhoog tot beleidsmaker bij de Nederlandse politie.
Illico Porno. Franse slettebakken uitwonen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:51 schreef Tjacka het volgende:
Weet iemand een goed pornootje?
Dat mag via dm
Jammer dat je mij haat vanwege mijn afkomst, ik had je intelligenter ingeschat.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Oh het ging over roedels naffers.
Ik haat Mocro's, maar verder ben ik tegen discriminatie.
Ik probeer een wit voetje te halen bij @Zipportal, dus dan moet ik helaas onder m'n niveau gaan zitten.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jammer dat je mij haat vanwege mijn afkomst, ik had je intelligenter ingeschat.
Niet wetenquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Werken
@:debraad check deze grap
Kom al genoegquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wel leuk dat je hier post, Bradge. Hopelijk kom je wat vaker.
Vond het maar een zwak item.quote:
lolquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja nee dat geloof ik graag, vetpeuk.
Vetpeukquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja nee dat geloof ik graag, vetpeuk.
https://www.instagram.com/p/CGgQdloj0kM/?igshid=10yqq6jo6debiquote:
9/11 truthers weer even als gekkies neergezet. Well done MSM.quote:
WAKKER WORDEN!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:58 schreef Charrell het volgende:
[ instagram ]
[..]
https://www.instagram.com/p/CGgQdloj0kM/?igshid=10yqq6jo6debi
@KingRolandquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
9/11 truthers weer even als gekkies neergezet.
WOKE!!!!quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:58 schreef Charrell het volgende:
[ instagram ]
[..]
https://www.instagram.com/p/CGgQdloj0kM/?igshid=10yqq6jo6debi
Je luisterde daar werkelijk dagelijks naar?quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:00 schreef Charrell het volgende:
Moet zeggen dat ik al lang niet meer dagelijks naar Jensen en andere theorieën luister.. dus ben niet meer up to date met alles.
Zelfs met Braddie en onlogisch in dit topic wist je meteen dat het over jou gingquote:
Mooi, ik hoop oprecht voor je dat je daar nooit meer naar kijkt of luistert.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:00 schreef Charrell het volgende:
Moet zeggen dat ik al lang niet meer dagelijks naar Jensen en andere theorieën luister.. dus ben niet meer up to date met alles.
Nou... niet dat ik er iedere avond voor ging zitten... maar heb het wel regelmatig gekeken ja.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je luisterde daar werkelijk dagelijks naar?
Jammer voor je.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mooi, ik hoop oprecht voor je dat je daar nooit meer naar kijkt of luistert.
Hoezo jammer voor mij? Ik vervuil mijn brein niet met onzin.quote:
Kijk je wel naar SvenGod?quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:00 schreef Charrell het volgende:
zekerquote:Op maandag 19 oktober 2020 13:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kijk je wel naar SvenGod?
Heeft twee leuke honten ook
[ afbeelding ]
Niet mijn probleem. En wij kunnen je er niet mee helpen, dus val ons er niet mee lastig.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:04 schreef Charrell het volgende:
Ik ben op jacht naar maantjesdrop en kaneel kussentjes.
Kunnen die gekken jou hier en mij hier wel aan werk helpen dan?quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet mijn probleem. En wij kunnen je er niet mee helpen, dus val ons er niet mee lastig.
Wanneer schrijf je danquote:Op maandag 19 oktober 2020 13:05 schreef Charrell het volgende:
Stuitte gisteren op dit. Goeie titel.
Zitten blijkbaar toch een heleboel mannen die een bepaalde fetish hebben ben ik achter gekomenquote:Op maandag 19 oktober 2020 13:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Of verwacht je dat iemand maantjesdrop voor je gaat kopen en het op gaat sturen?
Dat werkt niet meer nu je zwanger bent.
Toch? @:scrummie
Doe normaal debiel.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Of verwacht je dat iemand maantjesdrop voor je gaat kopen en het op gaat sturen?
Dat werkt niet meer nu je zwanger bent.
Toch? @:scrummie
quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:06 schreef Charrell het volgende:
[..]
Kunnen die gekken jou hier en mij hier wel aan werk helpen dan?
Krijg nog iedere dag je kutmelding.
Beter val JIJ juist geen mensen lastig.
Hier wordt niet geroddeld. @Drizzt_DoUrdenquote:Op maandag 19 oktober 2020 13:07 schreef Charrell het volgende:
[..]
Zitten blijkbaar toch een heleboel mannen die een bepaalde fetish hebben ben ik achter gekomen
Kijk Lubach nou maar even.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:05 schreef Charrell het volgende:
Stuitte gisteren op dit. Goeie titel.
Weet je trouwens zeker dat je niet schijnzwanger bent? Zoals teefjes daar weleens mee te maken hebben?quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:09 schreef Charrell het volgende:
Goed, Milka gaat er weer vandoor.
Daaag.
Haar zwangerschap is ook een complot.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Weet je trouwens zeker dat je niet schijnzwanger bent? Zoals teefjes daar weleens mee te maken hebben?
De echo zegt dat ik echt zwanger ben, en de rest van mijn lichaam ook.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Weet je trouwens zeker dat je niet schijnzwanger bent? Zoals teefjes daar weleens mee te maken hebben?
Ik geef @Charrell nog vijf weken, dan gaat ze hier de Holocaust ontkennen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Haar zwangerschap is ook een complot.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik geef @:Charrell nog vijf weken, dan gaat ze hier de Holocaust ontkennen.
Huh? Heeft dat daadwerkelijk plaatsgevonden dan?quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gevaarlijke opmerking dit.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Huh? Heeft dat daadwerkelijk plaatsgevonden dan?
Verstand komt met de tijd zo blijkt.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb je The Social Dilemma op Netflix gezien?quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:15 schreef onlogisch het volgende:
Prima uitleg trouwens van Lubach m.b.t. algoritmen.
Ik stuur geen dingen op naar mensen die ik alleen van internet kenquote:Op maandag 19 oktober 2020 13:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld. @:drizzt_dourden
Huh? Ken jij iedereen persoonlijk aan wie je die foto's toen gaf?quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik stuur geen dingen op naar mensen die ik alleen van internet ken
Oh. Sarcasmemeter is hier dan niet zo best.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gevaarlijke opmerking dit.
Weet niet hoe het nu zit, maar dit leverde ooit een ban op.
Waar kunnen we doneren?quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:23 schreef Charrell het volgende:
Oh ik heb trouwens wel nieuws.
Ex werkgever heeft kanker, helemaal uitgezaaid.
Aangezien dat toch regelmatig het onderwerp is hier....
Nu ga ik echt!
Het is strafbaar (oid), daarom wil FOK! dat niet.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh. Sarcasmemeter is hier dan niet zo best.
Leuk dat je hem gelezen hebt!quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:31 schreef Zipportal het volgende:
Mention van Befhontje weggeklikt. Zal wel niks bijzonders zijn.
Hier trapt niemand inquote:Op maandag 19 oktober 2020 13:31 schreef Zipportal het volgende:
Mention van Befhontje weggeklikt. Zal wel niks bijzonders zijn.
Dat weet ik verder niet maar jij hebt wel een fetisj voor zwangere vrouwen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik stuur geen dingen op naar mensen die ik alleen van internet ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |