Dit wordt echt een topdag voor jou!quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo dan, zelfs dit lukt
@:onlogisch @:fetx
Iets met circus.quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:34 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Lastig om hier een caption voor te verzinnen
Niet geklikt.quote:
Monty Python.quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:34 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
is het een negerquote:Op maandag 19 oktober 2020 09:34 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
WTF zijn dat voor pupillengoaltjes?quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:34 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@Charrelquote:
quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:04 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een topmanier om deze week te beginnen.
Wat doet hij steeds voor acts met zijn stem?quote:
Ik ben vrij vandaag makkerquote:
Geen kater?quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben vrij vandaag makker
Het is dus een heerlijke maandag
Lijken me prima frietjes voor bijvoorbeeld bij de hamburger van Stijn.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:04 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een topmanier om deze week te beginnen.
Ik ook!quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
omgquote:Op maandag 19 oktober 2020 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom doe je hier als FA aan mee? Behoorlijk kinderachtig.quote:
Nee gister niet gedronken, alleen zaterdag even bij een maat en zelfs toen was ik half 1 al thuis.quote:
Hier zijn de cijfers alweer aan het teruglopenquote:
Ik vind Braddie helemaal niet kinderachtig maar juist hartstikke grappig.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom doe je hier als FA aan mee? Behoorlijk kinderachtig.
Ik heb dat heel vaak geprobeerd, buitenlands voetbal kijken.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:14 schreef Caland het volgende:
Al moet ik zeggen dat nuchter zo’n dagje eredivisie ook niet echt meevalt. Weinig spanning ook tot januari want Ajax en PSV zullen haar potjes redelijk eenvoudig winnen.
Ga maar weer wat meer buitenlands voetbal kijken
Ja wel mee eens, al vind in de PL en serie A dan nog wel leuk soms. Maar zonder publiek is alles een stuk minder.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb dat heel vaak geprobeerd, buitenlands voetbal kijken.
Maar dan kom ik er al snel achter dat dat me eigenlijk helemaal niks interesseert.
Zaterdag de TOPPERS Barca - Real en Atlético - Betisquote:Op maandag 19 oktober 2020 10:14 schreef Caland het volgende:
Al moet ik zeggen dat nuchter zo’n dagje eredivisie ook niet echt meevalt. Weinig spanning ook tot januari want Ajax en PSV zullen haar potjes redelijk eenvoudig winnen.
Ga maar weer wat meer buitenlands voetbal kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |