abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195784762
quote:
Staat ook al in 't Breitbart-stukje, maar verdient nog wel wat benadrukking:
quote:
‘FAMILY BUSINESS’ Hunter Biden gave dad a 10% cut of business deals

https://www.the-sun.com/n(...)ness-deals-chairman/
Stel je voor dat dit niet Biden & zoon betrof, maar Trump & zoon. De onuitputtelijke mediashitstorm. Inclusief hier in Nederland door de NOS en RTL. Mên.
pi_195784836
quote:
10s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:07 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Staat ook al in 't Breitbart-stukje, maar verdient nog wel wat benadrukking:
[..]

Stel je voor dat dit niet Biden & zoon betrof, maar Trump & zoon. De onuitputtelijke mediashitstorm. Inclusief hier in Nederland door de NOS en RTL. Mên.
Het woordje "claims" komt wel erg vaak voor in dat stukje uit de Sun hè?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195784865
Het is maar goed dat de roddelbladen er bovenop zitten.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195784871
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Sun, krant uit de Murdoch stal. Dezelfde stal waaruit het NY Post verhaal waar geen journalist zijn naam onder wilde zetten vandaan kwam. Zal vast toeval zijn. Oh, en het SKY Australie verhaal, ook een Murdoch onderneming die ook een verhaal hadden.

En wie is er de goede vriend van Trump? Oh. Murdoch. Puur toeval, natuurlijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2020 14:13:24 ]
pi_195784917
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Nu je het zegt! En Tony Bobulinski klinkt wel verdacht Oost-Europees. Weten we al welke Rus hem heeft betaald om deze vuige leugens te verspreiden?
pi_195784946
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Sun, krant uit de Murdoch stal. Dezelfde stal waaruit het NY Post verhaal waar geen journalist zijn naam onder wilde zetten vandaan kwam. Zal vast toeval zijn. Oh, en het SKY Australie verhaal, ook een Murdoch onderneming die ook een verhaal hadden.

En wie is er de goede vriend van Trump? Oh. Murdoch. Puur toeval, natuurlijk.
Het gemak waarmee hier verbanden worden gelegd om de wereld te verklaren, daar kan zelfs Lange Frans nog een puntje aan zuigen. Hulde.
pi_195784988
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:15 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Het gemak waarmee hier verbanden worden gelegd om de wereld te verklaren, daar kan zelfs Lange Frans nog een puntje aan zuigen. Hulde.
Leg even uit? Is dat verband er niet dan? Wat klopt er niet 100% aan wat ik postte? Kom op, heb eens ballen en toon eens wat aan.
pi_195785009
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:15 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Het gemak waarmee je iets ontkracht en niet een plausibele verklaring kan vinden waarom bijna alleen Murdoch media aan trump verheerlijking doet en de rest van de media voor trump stelselmatig als fake media uitgemaakt worden is natuurlijk heel aannemelijk. _O-
pi_195785015
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Leg even uit? Is dat verband er niet dan? Wat klopt er niet 100% aan wat ik postte? Kom op, heb eens ballen en toon eens wat aan.
Wow, je post dit om 14:16. 1 + 4 + 1 = 6. En hoeveel letters heeft het woord Tijger? ZES! 666. WAT KLOPT HIER NIET AAN? TOON HET AAN, NU, FEITEN!
pi_195785044
quote:
8s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:17 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Wow, je post dit om 14:16. 1 + 4 + 1 = 6. En hoeveel letters heeft het woord Tijger? ZES! 666. WAT KLOPT HIER NIET AAN? TOON HET AAN, NU, FEITEN!
Ach gossie :)
pi_195785051
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:17 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Het gemak waarmee je iets ontkracht en niet een plausibele verklaring kan vinden waarom bijna alleen Murdoch media aan trump verheerlijking doet en de rest van de media voor trump stelselmatig als fake media uitgemaakt worden is natuurlijk heel aannemelijk. _O-
Media is meervoud. Verder wel een goed verhaal. Alle andere media zouden nooit claims die Trump beschadigen rondbazuinen. En als ik 'nooit' zeg, dan bedoel ik ook NOOIT. NOOIT. NIMMER. NOOIT GEBEURD. NIET ÉÉN KEER.
pi_195787779
quote:
quote:
Democratic presidential nominee Joe Biden said that if elected he will convene a bipartisan commission of constitutional scholars to examine judicial reforms, asserting that there are “a number of alternatives” that go “well beyond” expanding the Supreme Court.

“If elected, what I will do is I'll put together a national commission of — bipartisan commission of scholars, constitutional scholars, Democrats, Republicans, liberal, conservative. And I will ask them to over 180 days come back to me with recommendations as to how to reform the court system because it's getting out of whack,” Biden told CBS’ Norah O’Donnell in an interview set to air this weekend on “60 Minutes.”
Incelfrikandel
pi_195788131
Relatief zwak antwoord weer, maakt het nou echt zoveel uit als hij zou zeggen 'ja we gaan de court uitbreiden omdat de balans zoek is'?
pi_195788260
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:12 schreef MoreDakka het volgende:
Relatief zwak antwoord weer, maakt het nou echt zoveel uit als hij zou zeggen 'ja we gaan de court uitbreiden omdat de balans zoek is'?
Omdat dat een impopulaire maatregel is onder het electoraat.
Incelfrikandel
pi_195788331
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:12 schreef MoreDakka het volgende:
Yep, genoeg gematigde Democraten die het uitbreiden van het hooggerechtshof absoluut niet nodig vinden. Overigens heeft ACB een goede indruk achter gelaten bij een deel van het democratische electoraat. Om dan te roepen dat de SC op de schop moet vanwege balans is natuurlijk vragen om problemen.

Dit is trouwens de splitsing in de democratische partij die na de verkiezingen zullen zorgen voor een interne machtsstrijd. De progressieven willen veel verder naar links dan de liberalen. De progressieven zijn de mensen die het meeste geluid maken maar ik betwijfel of ze ook in de meerderheid zijn onder de democratische kiezers.
pi_195788337
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:18 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Omdat dat een impopulaire maatregel is onder het electoraat.
Prima dan zeg je toch gewoon dat je het niet gaat doen.
pi_195788605
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:20 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Prima dan zeg je toch gewoon dat je het niet gaat doen.
Hij zegt nu dus dat het uitbreiden van het aantal rechters voor hem niet de voorkeur heeft.

Ik begrijp dan ook waarom dit uit een pr-standpunt gezien het beste antwoord is. Het is diplomatiek en gericht op het land bij elkaar brengen in plaats van de tegenstellingen vergroten met een impopulaire maatregel. Ik mag echter hopen dat Biden niet daadwerkelijk zo naïef is dat hij denkt dat dit voorstel zal werken. Misschien dat een handvol Republikeinse senatoren nog bereid zal zijn daaraan mee te werken. De rest van de GOP is inmiddels zo ver geradicaliseerd dat er over talloze onderwerpen geen dialoog meer te voeren is.
Incelfrikandel
pi_195789092
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:30 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Hij zegt nu dus dat het uitbreiden van het aantal rechters voor hem niet de voorkeur heeft.

Ik begrijp dan ook waarom dit uit een pr-standpunt gezien het beste antwoord is. Het is diplomatiek en gericht op het land bij elkaar brengen in plaats van de tegenstellingen vergroten met een impopulaire maatregel. Ik mag echter hopen dat Biden niet daadwerkelijk zo naïef is dat hij denkt dat dit voorstel zal werken. Misschien dat een handvol Republikeinse senatoren nog bereid zal zijn daaraan mee te werken. De rest van de GOP is inmiddels zo ver geradicaliseerd dat er over talloze onderwerpen geen dialoog meer te voeren is.
Het zijn niet de Republikeinen die ver zijn opgeschoven het zijn de Democraten die naar links zijn opgeschoven. Refragmental had daar ooit in het AMV nog een artikel met een grafiekje gepost. Ik kan het helaas niet terugvinden.
pi_195789205
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:55 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het zijn niet de Republikeinen die ver zijn opgeschoven het zijn de Democraten die naar links zijn opgeschoven. Refragmental had daar ooit in het AMV nog een artikel met een grafiekje gepost. Ik kan het helaas niet terugvinden.
Een deel van de Democraten inderdaad. Maar zo'n Biden is gewoon centrum-links. Daar is niets mis mee, het is meer dat deel van de partij onder aanvoering van Sanders/AOC/Ilhan Omar.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2020 17:02:38 ]
  donderdag 22 oktober 2020 @ 17:09:31 #245
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195789349
twitter
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195789366
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:55 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat wordt moeilijk zoeken dan :D

Maar ik heb wel een vermoeden welk artikel dat was. Ik heb zelf echter ook een serie artikelen gepost in het "wat als Biden wint"-topic. Daar blijkt toch uit dat de GOP flink is opgeschoven en geradicaliseerd. En dan heb ik het niet zozeer over standpunten, maar over houding en mentaliteit.
Incelfrikandel
pi_195789397
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:02 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Een deel van de Democraten inderdaad. Maar zo'n Biden is gewoon centrum-links. Daar is niets mis mee, het is meer dat deel van de partij onder aanvoering van Sanders/AOC/Ilhan Omar.
Ik ben benieuwd hoe hij de boel bij elkaar gaat houden als hij de verkiezingen wint. In de debatten neemt hij zoveel mogelijk afstand van bijvoorbeeld de green new deal ondanks dat het in zijn partijprogramma staat. Ik ben benieuwd of hij bereid gaat zijn om zijn oren te laten hangen naar het progressieve gedeelte in zijn partij of de gematigden. Wat er ook gebeurt, de democratische partij zal toch echt een duidelijke koers moeten varen. Nu kunnen ze zich verenigen omdat ze een gezamenlijk doel hebben (Trump), dat zal in de toekomst zeker niet zo zijn wanneer de Republikeinen een minder polariserend figuur als kandidaat hebben.
pi_195789472
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:12 schreef Chivaz het volgende:
at zal in de toekomst zeker niet zo zijn wanneer de Republikeinen een minder polariserend figuur als kandidaat hebben.
Ik vraag me af wie dat zou moeten worden? Het heeft er alle schijn van dat een meer gematigde kandidaat als Romney of McCain in het huidige klimaat die partij niet kan verenigen. Plus dat Trump me niet het type lijkt wat zich stil houdt na zijn presidentschap.
pi_195789674
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:15 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik vraag me af wie dat zou moeten worden? Het heeft er alle schijn van dat een meer gematigde kandidaat als Romney of McCain in het huidige klimaat die partij niet kan verenigen. Plus dat Trump me niet het type lijkt wat zich stil houdt na zijn presidentschap.
Ik denk persoonlijk dat Pence wel een poging wil wagen, hij lijkt mij ook uitermate geschikt. Een kalme rustige man die na het tijdperk Trump de nodige rust kan brengen. Een Ted Cruz bijvoorbeeld lijkt mij niet de juiste man ondanks zijn populariteit in de partij.
pi_195789676
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe hij de boel bij elkaar gaat houden als hij de verkiezingen wint. In de debatten neemt hij zoveel mogelijk afstand van bijvoorbeeld de green new deal ondanks dat het in zijn partijprogramma staat. Ik ben benieuwd of hij bereid gaat zijn om zijn oren te laten hangen naar het progressieve gedeelte in zijn partij of de gematigden. Wat er ook gebeurt, de democratische partij zal toch echt een duidelijke koers moeten varen. Nu kunnen ze zich verenigen omdat ze een gezamenlijk doel hebben (Trump), dat zal in de toekomst zeker niet zo zijn wanneer de Republikeinen een minder polariserend figuur als kandidaat hebben.
Lullige is alleen dat juist de polariserende idioten momenteel worden omarmd door de achterban van de GOP. Romney zou nu nooit de nominatie winnen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')