Dan ben je verstandiger dan een andere user in deze SCquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:10 schreef Rozevla het volgende:
Tyfus hard naar de klote.
Ik dacht gister nog verstandig met de auto naar feestje te gaan, laten staan en me helemaal de tering in gedronken
Wat heb ik nou weer fout gedaan? 🐣quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:11 schreef DeBraad het volgende:
[..]
* DeBraad Uit neus blaast en DJMO wegtrekt
feestje huh?quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:10 schreef Rozevla het volgende:
Tyfus hard naar de klote.
Ik dacht gister nog verstandig met de auto naar feestje te gaan, laten staan en me helemaal de tering in gedronken
Ja bij vrienden in de stal, kan je herrie maken wat je wilt niemand hoort je.quote:
RozeKoequote:Op zondag 18 oktober 2020 14:13 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja bij vrienden in de stal, kan je herrie maken wat je wilt niemand hoort je.
djmo moet niet zeiken er is genoeg debraad voor 6 vrouwenquote:
Sorry ik mag kennelijk niet met je dansenquote:
Het spijt me liefste, zal het niet meer doenquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Niet aan andere mannen komenDan word ik verdrietig
Maar alleen DJMO mag aan me zittenquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
djmo moet niet zeiken er is genoeg debraad voor 6 vrouwen
Oke danquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:13 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja bij vrienden in de stal, kan je herrie maken wat je wilt niemand hoort je.
Jaloersheid... zo'n foute eigenschap. Sorry @DeBraadquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sorry ik mag kennelijk niet met je dansen
[..]
Het spijt me liefste, zal het niet meer doen
Dat neukt vrij lastigquote:
Het is oke vriendquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Jaloersheid... zo'n foute eigenschap. Sorry @:DeBraad
Hoeveel personen waren er op feestjequote:
Ik wel. Er heeft er weer 1 geestverruimende middelen gebruikt.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Snap er geen donder van meer
Denk t ook jaquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik wel. Er heeft er weer 1 geestverruimende middelen gebruikt.
Na heb al gevraagd of iemand mij nog heeft zien staan palen op de parkeerplaatsquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:16 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als je het moet denken is het niet gebeurtHelaas Vlaatje.
dan moet ze wel eerst droge kleren aanquote:
Stoerquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:16 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Na heb al gevraagd of iemand mij nog heeft zien staan palen op de parkeerplaats
Er staan vaak palen op een parkeerplaats jaquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:16 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Na heb al gevraagd of iemand mij nog heeft zien staan palen op de parkeerplaats
Ervaring mee?quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:16 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als je het moet denken is het niet gebeurtHelaas Vlaatje.
Neehee, die gaan toch uiiihuuiitttquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan moet ze wel eerst droge kleren aan
Denk een mannetje of 40 geen idee precies.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoeveel personen waren er op feestje
aha\quote:
oke beetje raar in deze tijd vind je niet of post je het om te trollenquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:18 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Denk een mannetje of 40 geen idee precies.
Was wel een gezellig clubje
Tenminste, het gedeelte wat ik nog kan herinneren.
'take on me'quote:
Waarschijnlijk een troll.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke beetje raar in deze tijd vind je niet of post je het om te trollen
Als de koning op vakantie mag, kunnen wij wel een verjaardag vieren.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke beetje raar in deze tijd vind je niet of post je het om te trollen
En zo is het, vlaflipquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:20 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als de koning op vakantie mag, kunnen wij wel een verjaardag vieren.
FOK gaat kapot aan dit soort trollen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:19 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een troll.
EDIT: Laat maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |