En zo is het, vlaflipquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:20 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als de koning op vakantie mag, kunnen wij wel een verjaardag vieren.
FOK gaat kapot aan dit soort trollen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:19 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een troll.
EDIT: Laat maar
Zolang het maar gezellig is.quote:
nou nee hoor want ik ging paar dagen maastricht met 1 persoon en de hel was los hier de braad las mij even goed de les en nu is okequote:
Je de les laten lezenquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou nee hoor want ik ging paar dagen maastricht met 1 persoon en de hel was los hier de braad las mij even goed de les en nu is oke![]()
![]()
![]()
Ik ben ook leukquote:
somsquote:
nu niet meerquote:
Nee het IS niet oke. Ik loop Rozevla te trollen. Je neemt alles veel te serieus, je doet net alsof je zelf het lieverdje bent terwijl je zo gewiekst in elkaar steekt dat mensen jou aardig gaan vinden en gaan vertrouwen terwijl je absoluut onder géén beding goede intenties hebt.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou nee hoor want ik ging paar dagen maastricht met 1 persoon en de hel was los hier de braad las mij even goed de les en nu is oke![]()
![]()
![]()
Is dat zo? Heb haar nog nooit gezien.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja je hebt een leuk gezicht voor op de radio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |