Mazzelquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zo leuk dat ik alweer ga vertrekken voor een uurtje of wat.
goedemiddag aloaquote:
Ik snap dat volkomen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dramaqueenquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zit niet te dromen jongen, eet je pizzaquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:25 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee het IS niet oke. Ik loop Rozevla te trollen. Je neemt alles veel te serieus, je doet net alsof je zelf het lieverdje bent terwijl je zo gewiekst in elkaar steekt dat mensen jou aardig gaan vinden en gaan vertrouwen terwijl je absoluut onder géén beding goede intenties hebt.
Jij denkt dat ik, en anderen, dat niet door hebben. Maar mensen gaan er wel achter komen hoe jij echt bent, Jacq.
En dan kan je mij negeren en smiley's en teksten posten onder het mom van "Oh, dat zal hij toch niet door hebben" maar ik zie er misschien dom uit, maar ben ik absoluut niet. Slapen doen we s'nachts, Maffert. Met je vieze gemanipuleer.
Hou je bek eens niet iedereen hoeft te doen wat jij wil. Je doet alsof jij zo perfect bentquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:25 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee het IS niet oke. Ik loop Rozevla te trollen. Je neemt alles veel te serieus, je doet net alsof je zelf het lieverdje bent terwijl je zo gewiekst in elkaar steekt dat mensen jou aardig gaan vinden en gaan vertrouwen terwijl je absoluut onder géén beding goede intenties hebt.
Jij denkt dat ik, en anderen, dat niet door hebben. Maar mensen gaan er wel achter komen hoe jij echt bent, Jacq.
En dan kan je mij negeren en smiley's en teksten posten onder het mom van "Oh, dat zal hij toch niet door hebben" maar ik zie er misschien dom uit, maar ben ik absoluut niet. Slapen doen we s'nachts, Maffert. Met je vieze gemanipuleer.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zit niet te dromen jongen, eet je pizza
Dat zeg jijquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:25 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik post hier pas net, maar heb al meer door dan je denkt
quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:25 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik post hier pas net, maar heb al meer door dan je denkt
Oh nee, je 2e moedertje word aangesproken op haar overduidelijke gemanipuleer en het met de wind mee waaien binnen DTS, en jij springt er boven op als ik boven op een broodje doner spring. Echt, jij laat je ook net zo glashard manipuleren.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:26 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hou je bek eens niet iedereen hoeft te doen wat jij wil. Je doet alsof jij zo perfect bent
Echt he. Allemaal KNETTERGEK.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:27 schreef Rozevla het volgende:
DEZE SC IS DOOR EN DOOR VERROT !!!!
@:hplc
Kijk deze meltdowns hier allemaal
Meer dat popje van Michelin bedoel jequote:Op zondag 18 oktober 2020 14:27 schreef blackmirror het volgende:
@:DeBraad tis wel zo dat je niet eruit ziet als een raketgeleerde. Dat stukje klopt wel
Dus eigenlijk gaat het weer om jou, verrasssend.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou nee hoor want ik ging paar dagen maastricht met 1 persoon en de hel was los hier de braad las mij even goed de les en nu is oke![]()
![]()
![]()
Dat dts jou leven is betekent nie dat dat voor iedereen zo is met je gemanipuleer kijk lekker naar jezelfquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:27 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh nee, je 2e moedertje word aangesproken op haar overduidelijke gemanipuleer en het met de wind mee waaien binnen DTS, en jij springt er boven op als ik boven op een broodje doner spring. Echt, jij laat je ook net zo glashard manipuleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |