heheheh..quote:
Ik mag toch hopen dat zoiets me nooit overkomtquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:22 schreef Rob het volgende:
[..]
heheheh..
Ik heb weleens gelezen of gehoord dat mensen zomaar een emmer pis over zich heen kregen...
Het zal je maar gebeuren .
Als je maar niet vreemd gaatquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:24 schreef Rob het volgende:
Dames en heren..
Ik krijg zo visite
Een fijne dag verders.. Geniet er van.![]()
![]()
Jawel top ploegquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:25 schreef Rob het volgende:
[..]
Die bakken er toch niets van.
Standaard..
Wij zei ik ook al weer een aantal posts geledenquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat zoiets me nooit overkomt
[..]
Als je maar niet vreemd gaat
Dan is het goed.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:26 schreef Rob het volgende:
[..]
Wij zei ik ook al weer een aantal posts geleden
Ongeremde........
Vooruit dan maar weerquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan is het goed.![]()
En wil je niet zomaar van UI wisselen? Dat kan mijn autisme niet aan
Je bent een lieverdquote:
FC Groningen (represent je hometown) of Feyenoord. Heb van beiden zelfs een shirt. Niet dat ik een fan ben. Maar gewoon leuk om te hebben, chillkledijquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:29 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Zo teleurgesteld, 1 van mijn favo modjes blijkt een Feyenoord fan. Na ja, niemand is perfect.
Blijf maarquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:30 schreef Rene het volgende:
[..]
FC Groningen (represent je hometown) of Feyenoord. Heb van beiden zelfs een shirt. Niet dat ik een fan ben. Maar gewoon leuk om te hebben, chillkledij![]()
!
jean jacques cackerlacque??quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:29 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Zo teleurgesteld, 1 van mijn favo modjes blijkt een Feyenoord fan. Na ja, niemand is perfect.
loopneusquote:
JE WAT?quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:32 schreef Rene het volgende:
En toch ga ik. Ff m'n pistol-squats eruit lopen.
Ik ben geboren en getogen Rotterdamse, maar geef mij Ajax maarquote:
nou als je dan maar geen kramp krijgt met het neukenquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:33 schreef Rene het volgende:
[..]
Deze beweging moeten doen met crossfit:
[ afbeelding ]
Successupporter?quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen Rotterdamse, maar geef mij Ajax maar
Nee. Ben voor ajax omdat m'n kinderen voor feyenoord zijnquote:
Dat heb ik met ajax fansquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:39 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Al die Feyenoord fans hier, tis een ziekte.
waarom niet voor sparta of excelsior dan?quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Ben voor ajax omdat m'n kinderen voor feyenoord zijn
quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen Rotterdamse, maar geef mij Ajax maar
Omdat ik verliefd ben op Amsterdamquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom niet voor sparta of excelsior dan?
De Gooise boysquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom niet voor sparta of excelsior dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |