Dat zou ik nooit laten doenquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:19 schreef Rob het volgende:
[..]
Wel als je jezelf door een vreemde hebt laten onder....
En natte kleren uit doen in de kou is warmer dan ze aan te houden
Maar emmertje water is warm
heheheh..quote:
Ik mag toch hopen dat zoiets me nooit overkomtquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:22 schreef Rob het volgende:
[..]
heheheh..
Ik heb weleens gelezen of gehoord dat mensen zomaar een emmer pis over zich heen kregen...
Het zal je maar gebeuren .
Als je maar niet vreemd gaatquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:24 schreef Rob het volgende:
Dames en heren..
Ik krijg zo visite
Een fijne dag verders.. Geniet er van.![]()
![]()
Jawel top ploegquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:25 schreef Rob het volgende:
[..]
Die bakken er toch niets van.
Standaard..
Wij zei ik ook al weer een aantal posts geledenquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat zoiets me nooit overkomt
[..]
Als je maar niet vreemd gaat
Dan is het goed.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:26 schreef Rob het volgende:
[..]
Wij zei ik ook al weer een aantal posts geleden
Ongeremde........
Vooruit dan maar weerquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan is het goed.![]()
En wil je niet zomaar van UI wisselen? Dat kan mijn autisme niet aan
Je bent een lieverdquote:
FC Groningen (represent je hometown) of Feyenoord. Heb van beiden zelfs een shirt. Niet dat ik een fan ben. Maar gewoon leuk om te hebben, chillkledijquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:29 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Zo teleurgesteld, 1 van mijn favo modjes blijkt een Feyenoord fan. Na ja, niemand is perfect.
Blijf maarquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:30 schreef Rene het volgende:
[..]
FC Groningen (represent je hometown) of Feyenoord. Heb van beiden zelfs een shirt. Niet dat ik een fan ben. Maar gewoon leuk om te hebben, chillkledij![]()
!
jean jacques cackerlacque??quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:29 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Zo teleurgesteld, 1 van mijn favo modjes blijkt een Feyenoord fan. Na ja, niemand is perfect.
loopneusquote:
JE WAT?quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:32 schreef Rene het volgende:
En toch ga ik. Ff m'n pistol-squats eruit lopen.
Ik ben geboren en getogen Rotterdamse, maar geef mij Ajax maarquote:
nou als je dan maar geen kramp krijgt met het neukenquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:33 schreef Rene het volgende:
[..]
Deze beweging moeten doen met crossfit:
[ afbeelding ]
Successupporter?quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen Rotterdamse, maar geef mij Ajax maar
Nee. Ben voor ajax omdat m'n kinderen voor feyenoord zijnquote:
Dat heb ik met ajax fansquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:39 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Al die Feyenoord fans hier, tis een ziekte.
waarom niet voor sparta of excelsior dan?quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Ben voor ajax omdat m'n kinderen voor feyenoord zijn
quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen Rotterdamse, maar geef mij Ajax maar
Omdat ik verliefd ben op Amsterdamquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom niet voor sparta of excelsior dan?
De Gooise boysquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom niet voor sparta of excelsior dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |