En drie in de lucht?quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zou met twee vingers in de neus winnen.
Weet niet zeker of ze op mij of Mtt doelt. Hoe dan ook, goed dat je de humor ervan inziet. Dat is mijn opzet ook.quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik trap nergens in hoor, reageer er gewoon op.. Vind het alleen maar grappig
Heyquote:Op zondag 18 oktober 2020 11:19 schreef Dven het volgende:
Nieuwe hondenmand gekocht voor op kantoor. De dames zullen blij zijn
Ehmm, morgen loop ik de tweede etappe van het waterliniepad. Woensdag nr 3 en 4. Ik ga zaterdagnacht pas weg voor die 80 km (die eindelijk 81,6 km is, maar in Amsterdam met de pont over het IJ gaat)quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoe meer km hoe meer geld voor het goede doel toch?
Dat klinkt helemaal niet als jou. Zelfkennis heb je iig niet.quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Neuh, het glas is altijd helemaal vol.
Altijd positief blijven
quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]HOI TERUG GOUDVISJE
hoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Drink eens door manquote:Op zondag 18 oktober 2020 11:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Neuh, het glas is altijd helemaal vol.
1 artikel af, andere zal voor later zijnquote:Op zondag 18 oktober 2020 11:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heypauze of Ben je zo snel met schrijven?
Zo’n groot hondenmand dat er meerdere in passen dan?
November beste maand voor katten in dts.quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:katbot gefeliciteerd met november
quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal doen vandaag![]()
Ik ga de hele dag boos doen
IK GA OOK DE HELE DAG BOOS DOEN EN DAT MET CAPSLOCK AAN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mij mogen ze die hele lockdown wel stoppenquote:Op zondag 18 oktober 2020 11:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan echt zo extreem pissig worden van het nieuws dat de huidige lockdown mogelijk nog 10 weken duurt
Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon even twee weken pijn te lijden, waarna alles weer als vanouds is? Waarom nu 10 weken nog steeds bijna niks kunnen?
Mja, de vorige poging heeft keihard gefaald, ik zag op een gegeven moment dat veel mensen er niet meer om gaven.quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan echt zo extreem pissig worden van het nieuws dat de huidige lockdown mogelijk nog 10 weken duurt
Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon even twee weken pijn te lijden, waarna alles weer als vanouds is? Waarom nu 10 weken nog steeds bijna niks kunnen?
Wanneer nemen ze jou opquote:Op zondag 18 oktober 2020 11:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Van mij mogen ze die hele lockdown wel stoppen
Al deze hysterie voor die paar duizend doden
Omdat mensen niet luisteren.quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:22 schreef Nattekat het volgende:
Nee, het is nu echt wel nodig, maar met dat laffe gedoe van nu is het gewoon onnodig lang. NZ heeft verdomme twee keer laten zien hoe effectief die strategie is.quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Van mij mogen ze die hele lockdown wel stoppen
Al deze hysterie voor die paar duizend doden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |