Fout gedacht.quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow oke. Sorry, Ik dacht weer van wel
Uh neequote:Op zondag 18 oktober 2020 11:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wij zijn toch allemaal werkloos gespuis hier
dan moet je minder postenquote:Op zondag 18 oktober 2020 11:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat ben ik heel duidelijk in geweest, ik ga niet meer voor de winst.
Ja best wel redelijk weer laatste dagen.quote:
uh nee waarom denk jij dat?quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wij zijn toch allemaal werkloos gespuis hier
dus je haalt al die punten in je vrije tijd?quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:43 schreef Maanvis het volgende:
wel fijn dat we m1st1g uit de scores kunnen halen door hier ongezellig te doen
Is echt bijna niet meer te doen .quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:44 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik kom niet meer aan de aantallen die nodig zijn om te winnen
Tenzij iedereen besluit om na een post van jou een uur lang z'n mond te houdenquote:Op zondag 18 oktober 2020 11:44 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik kom niet meer aan de aantallen die nodig zijn om te winnen
Goed planquote:Op zondag 18 oktober 2020 11:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tenzij iedereen besluit om na een post van jou een uur lang z'n mond te houden
Die heb je zeker welquote:Op zondag 18 oktober 2020 11:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Met de gunfactor erbij lukt het wel.
eensquote:
Liever niet. Ik kom om gezellig te doen en dat gaat een beetje moeilijk in je eentje.quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tenzij iedereen besluit om na een post van jou een uur lang z'n mond te houden
ik ben zeer gezellig limoentjuh en velen ookquote:Op zondag 18 oktober 2020 11:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Liever niet. Ik kom om gezellig te doen en dat gaat een beetje moeilijk in je eentje.
doe eens nietquote:Op zondag 18 oktober 2020 11:47 schreef Maanvis het volgende:
m1st1g is nog wel in de race voor de dramaqueen award
Daarom ben ik er ook weerquote:Op zondag 18 oktober 2020 11:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik ben zeer gezellig limoentjuh en velen ook![]()
![]()
![]()
9k masselquote:Op zondag 18 oktober 2020 11:47 schreef Maanvis het volgende:
quote:
hij plaatst zelf steken onderwater met zijn sfeereisenquote:
nee hoor alleen heeft hij het over degene die echt hier komen kuttenquote:Op zondag 18 oktober 2020 11:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij plaatst zelf steken onderwater met zijn sfeereisen
hij kan ook zijn mond houden hequote:Op zondag 18 oktober 2020 11:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee hoor alleen heeft hij het over degene die echt hier komen kutten
Respect mag welquote:Op zondag 18 oktober 2020 11:47 schreef Maanvis het volgende:
nou dat kan net zoals velen hun mond houden als er een kindje de grond wordt in geboord hier... en dat al weken lang... had liever dat iedereen daar eens hun mond over open trok ipv twee a drie mensen. en degene het maar blijft doenquote:
quote:
Ik snap jequote:Op zondag 18 oktober 2020 11:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou dat kan net zoals velen hun mond houden als er een kindje de grond wordt in geboord hier... en dat al weken lang... had liever dat iedereen daar eens hun mond over open trok ipv twee a drie mensen. en degene het maar blijft doen
ja, weer vaag gedoe zonder te zeggen waar het over gaat.quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou dat kan net zoals velen hun mond houden als er een kindje de grond wordt in geboord hier... en dat al weken lang... had liever dat iedereen daar eens hun mond over open trok ipv twee a drie mensen. en degene het maar blijft doen
Ja toch .... als meerder nu eens keer opstaan houd het misschien op . kind is onschuldigquote:
Ik post het toch . dat hier steeds een onschuldig kind van een user wordt neergesabbeld en nare opmerkingen over staan.quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja, weer vaag gedoe zonder te zeggen waar het over gaat.
Ik ben boos vandaagquote:
Omdat het kanquote:
@Zeroku. @PoezeligDing @phoenyxquote:Op zondag 18 oktober 2020 11:55 schreef Mikeytt het volgende:
@:detelevisiekijker
@:ericr
@:mani89
@:lucyintheafternoon
@:zorro
@:zwansen
@:szura
@:the_undertone
@:koffieplanter
@:franklop
@:frozen-assassin
@:pendule