Dat ookquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:41 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Aha, je wilt dus naar de tijd dat Mikeytt nog geen internet had?
Een stoornis heb je zeker. Weet alleen niet zeker of het maar 1 is of meerdere.quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Fijne is dat ik een persoonlijkheidsstoornis heb om dat te rechtvaardigen
Slechts 2quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:53 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Een stoornis heb je zeker. Weet alleen niet zeker of het maar 1 is of meerdere.
Neequote:Op zondag 18 oktober 2020 10:52 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gehoord dat dit meestactievetopicspel zou moeten heten.
dus als ik post je bent een lul en zeg heb een stoornis is het oke?quote:
bolkmirrorquote:
Maanvisquote:
Niet eigenwijs doen vrouwmens, we zijn niet in je keuken. Hier zijn de mannen de baas.quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee![]()
Dit is en blijft het dodetopicspel.
Een andere naam is een ander spel !
Toen ging het nog om punten nu post elke debiel ze gekke hersenspinsels maar.quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:52 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik wil wel mee hoor, lijkt mij dat dts inderdaad leuker is dan.
Ligt eraan welke stoornis je hebt.quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dus als ik post je bent een lul en zeg heb een stoornis is het oke?
Dat rechtvaardigt het niet dat je op mij neerkijkt jij pannekoekquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Fijne is dat ik een persoonlijkheidsstoornis heb om dat te rechtvaardigen
hoe gaat dit eruit zien mikey?quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen ging het nog om punten nu post elke debiel ze gekke hersenspinsels maar.
Mis het hopelijk gunnen mensen mij en aloa in november een keertje old school dts om mark te eren maar zou ons wel niet gegund zijn.
Naam is niet gepast als het niet meer dood is.quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee![]()
Dit is en blijft het dodetopicspel.
Een andere naam is een ander spel !
Nee hier zijn Bolkequote:Op zondag 18 oktober 2020 10:55 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Niet eigenwijs doen vrouwmens, we zijn niet in je keuken. Hier zijn de mannen de baas.
Heb narcistische persoonlijkheidsstoornis. Kan ik toch niets aan doenquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat rechtvaardigt het niet dat je op mij neerkijkt jij pannekoek
mop laat hem maar op jou neer kijken geeft alleen maar aan hoe kortzichtig hij is. mensen kijken denk ik vaak juist op hem neer. en doet hij op het internet als of hij heel wat isquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat rechtvaardigt het niet dat je op mij neerkijkt jij pannekoek
Tuurlijk welquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Naam is niet gepast als het niet meer dood is.
Dit topic wekt de indruk dat dit de hemel/hel is ofzo. iig iets na de dood
Ik ben maar aan het dollenquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mop laat hem maar op jou neer kijken geeft alleen maar aan hoe kortzichtig hij is. mensen kijken denk ik vaak juist op hem neer. en doet hij op het internet als of hij heel wat is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |