chufi en DJMO rellen mee.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zo was ik in mijn begindagen van FOK! een SeaOfLovequote:Op zondag 18 oktober 2020 09:15 schreef Starhopper het volgende: [..] Starhopper past nu beter bij mij
![]()
Ik luister nog steeds naar SOL
![]()
![]()
ben jij sea of loveeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 18 oktober 2020 09:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zo was ik in mijn begindagen van FOK! een SeaOfLoveIk luister nog steeds naar SOL
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Heb geen idee, maar wel nieuwsgierig.quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand die niet van Canon's houdt en in NWS nogal in opspraak gekomen is.![]()
En nu ben ik als Starhopper in opspraak in NWSquote:Op zondag 18 oktober 2020 09:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand die niet van Canon's houdt en in NWS nogal in opspraak gekomen is.![]()
![]()
Weer een rel?quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En nu ben ik als Starhopper in opspraak in NWS
Behind every successful person is a substantial amount of coffee.![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En nu ben ik als Starhopper in opspraak in NWSGoh!
![]()
https://www.facebook.com/(...)9471/?type=3&theaterquote:Op zondag 18 oktober 2020 09:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, toch wel. Dat had ik gemist.
heeft op m'n fb gestaan, al meerdere malen in deze reeks gepostIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nikonlover!quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:19 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Heb geen idee, maar wel nieuwsgierig.![]()
![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:21 schreef Starhopper het volgende:
Ik ga ff douchen en ff naar de aldiTot laters
![]()
![]()
Neem chocola meequote:Op zondag 18 oktober 2020 09:21 schreef Starhopper het volgende:
Ik ga ff douchen en ff naar de aldiTot laters
![]()
Tot later hopper![]()
![]()
![]()
Er zijn altijd rellen door mn topics en berichtenquote:Eerst alle linksgekkies boos op mij en nu zijn alle rechtsgekkies en complotwappies boos op mij
![]()
![]()
nikonloverquote:Op zondag 18 oktober 2020 09:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Er zijn altijd rellen door mn topics en berichtenEerst alle linksgekkies boos op mij en nu zijn alle rechtsgekkies en complotwappies boos op mij
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Er zijn altijd rellen door mn topics en berichtenEerst alle linksgekkies boos op mij en nu zijn alle rechtsgekkies en complotwappies boos op mij
![]()
![]()
Ik zou het zo kunnen zijnquote:Op zondag 18 oktober 2020 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is een vaardigheid. Over schoenen gesproken: in een schoenenzaak stond een dame achter de kassa, een hele aardige meid met een vlotte babbel die er echt bij elke klant iets extra's erbij wist te kletsen: van schoenpoets tot van die lepels tot sokken. Een hele goeie kracht voor de winkel.
Was jij dat niet?![]()
![]()
Aha.quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)9471/?type=3&theater
heeft op m'n fb gestaan, al meerdere malen in deze reeks gepostBehind every successful person is a substantial amount of coffee.![]()
In NWS is er altijd iemand boos.quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij bent zelf ook een beetje een complotwappie geworden hoorquote:Op zondag 18 oktober 2020 09:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
![]()
zijn naam staat er allangFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
hiihihihih kan wel, ik had volgens mij veel fokkers op msn hiiiihquote:Op zondag 18 oktober 2020 09:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Toen je nog Paultjuhhh heette. Echt al meer dan 10 jaar geleden...Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Normaal zou ik zeggen dat Ajax zeker wel gaat winnen. Maar ben nog steeds niet over vorige keer heen dat ze van Groningen hadden verlorenquote:Op zondag 18 oktober 2020 09:27 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, word weer een lastige heerenveen![]()
![]()
Paul heeft je gedumpt ? Of mis ik wat?quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa je bent er! Mijn toekomstige ex is inmiddels mijn huidige exIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa je bent er! Mijn toekomstige ex is inmiddels mijn huidige ex
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
#metooquote:Op zondag 18 oktober 2020 09:28 schreef Paul het volgende:
[..]
hiihihihih kan wel, ik had volgens mij veel fokkers op msn hiiiih
Forum Opties Forumhop: Hop naar: