JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat was thee voor dud0r![]()
Maar alsjeblieft. Koffie voor u![]()
[ afbeelding ]
Starhopper past nu beter bij mijquote:Op zondag 18 oktober 2020 09:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
GG.
Waarom ben je van naam gewisseld?
quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat was thee voor dud0r![]()
Maar alsjeblieft. Koffie voor u![]()
[ afbeelding ]
Hoe heette je dan eerst?quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Starhopper past nu beter bij mij
Jij springt wel eens in een sterretje?quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Starhopper past nu beter bij mij
Graag gedaanquote:Op zondag 18 oktober 2020 09:14 schreef Starhopper het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankjewel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaa heb ik door jaquote:Op zondag 18 oktober 2020 09:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Graag gedaanen ook maar even al je Posts geliked
Ja, het is een vaardigheid. Over schoenen gesproken: in een schoenenzaak stond een dame achter de kassa, een hele aardige meid met een vlotte babbel die er echt bij elke klant iets extra's erbij wist te kletsen: van schoenpoets tot van die lepels tot sokken. Een hele goeie kracht voor de winkel.quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Verkopen is een vak apart. Er wordt vaak bneerbuigend over gedaan maar je hebt serieuze skills ervoor nodig. En veel geduld en uithoudingsvermogen en hart voor de spullen die je verkoopt
In mijn geval waren dat schoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |