Hoe is het met je schoenen trouwens? Die waren al aardig versleten.quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kom zeg, die doet al meer dan genoeg . Ik ga hem echt niet overal mee lastig vallen, en @:Ferrous woont daar dichter in de buurt dan Rob. En zo erg vind ik die vier km extra nou ook weer niet.
Jammer, had het graag gedaan voor jequote:Op zondag 18 oktober 2020 09:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kom zeg, die doet al meer dan genoeg . Ik ga hem echt niet overal mee lastig vallen, en @:Ferrous woont daar dichter in de buurt dan Rob. En zo erg vind ik die vier km extra nou ook weer niet.
Je moet ook niet gewend raken dat hij je laat uitslapen hequote:Op zondag 18 oktober 2020 09:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zit hier ook weer aan de koffie.
Er zat vanmorgen rond 6.00 weer eentje mij te kopschoppen.
Ik heb een week of drie geleden nieuwe gekocht.quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe is het met je schoenen trouwens? Die waren al aardig versleten.
Die waren toch vrij nieuw?quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe is het met je schoenen trouwens? Die waren al aardig versleten.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je moet ook niet gewend raken dat hij je laat uitslapen heIs alleen eens om de zoveel tijd
Verkopen is een vak apart. Er wordt vaak bneerbuigend over gedaan maar je hebt serieuze skills ervoor nodig. En veel geduld en uithoudingsvermogen en hart voor de spullen die je verkooptquote:Op zondag 18 oktober 2020 08:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Echt super als je wel een goede deal uit zulke zaken kunt halen. Ik kan het niet, onderhandelen met verkopers.
Ah, toch wel. Dat had ik gemist.quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb een week of drie geleden nieuwe gekocht.
Ik wil ook koffiequote:Op zondag 18 oktober 2020 09:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor![]()
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat was thee voor dud0r![]()
Maar alsjeblieft. Koffie voor u![]()
[ afbeelding ]
Starhopper past nu beter bij mijquote:Op zondag 18 oktober 2020 09:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
GG.
Waarom ben je van naam gewisseld?
quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat was thee voor dud0r![]()
Maar alsjeblieft. Koffie voor u![]()
[ afbeelding ]
Hoe heette je dan eerst?quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Starhopper past nu beter bij mij
Jij springt wel eens in een sterretje?quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Starhopper past nu beter bij mij
Graag gedaanquote:Op zondag 18 oktober 2020 09:14 schreef Starhopper het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankjewel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaa heb ik door jaquote:Op zondag 18 oktober 2020 09:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Graag gedaanen ook maar even al je Posts geliked
Ja, het is een vaardigheid. Over schoenen gesproken: in een schoenenzaak stond een dame achter de kassa, een hele aardige meid met een vlotte babbel die er echt bij elke klant iets extra's erbij wist te kletsen: van schoenpoets tot van die lepels tot sokken. Een hele goeie kracht voor de winkel.quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Verkopen is een vak apart. Er wordt vaak bneerbuigend over gedaan maar je hebt serieuze skills ervoor nodig. En veel geduld en uithoudingsvermogen en hart voor de spullen die je verkoopt
In mijn geval waren dat schoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |