Donkergroen en witte letters.quote:Op zondag 18 oktober 2020 08:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hmm hangt ervan af. Welke kleur ?
Zijn beter dan Sprite-snoepjes.quote:Op zondag 18 oktober 2020 08:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
7up snoepjes. Had er nooit van gehoord
Idd, van waar naar waar moest je nu dan ook alweer? Vanaf het fort toch?quote:Op zondag 18 oktober 2020 08:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Weet nog niet zeker of ik woensdag ga, maar denk het wel. Moet er de vaart inhouden.
Ja idd.quote:Op zondag 18 oktober 2020 08:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.wandelnet.nl/wandelroute/849/Waterliniepad-etappe-02
Vanaf Fort naar Krommenie-Assendelft. Komt dus nog een paar extra kilometer bij als ik vanaf het station vertrek. Als ik het zo inschat is Overwhere het dichtste bij ?
Ik vermoedde al zoietsquote:Op zondag 18 oktober 2020 08:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb vooral geen zin om te schrijven, dat is het hele punt
Takes one to know onequote:Op zondag 18 oktober 2020 08:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Respect voor mensen die niet door de knieën gaan voor gelikte verkopers.
Ken ik nietquote:Op zondag 18 oktober 2020 08:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zijn beter dan Sprite-snoepjes.
Fido Dido is tha bomb
Komt dus nog 4 km bij in totaal.quote:Op zondag 18 oktober 2020 08:53 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Idd, van waar naar waar moest je nu dan ook alweer? Vanaf het fort toch?
[..]
Ja idd.
Oke ik moet er even over nadenken hoor. Had op roze gehooptquote:
Tssss wij chatten hier de hele dag als een malle en schrapen per dag een miezerige 3 puntjes binnen of zo, en die Oostenrijker zet ff z'n wekker, post even iets en harkt punten in wie eine malle!quote:
Dat is beter dan niksquote:
Werken voor je geld luie hondquote:Op zondag 18 oktober 2020 08:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb vooral geen zin om te schrijven, dat is het hele punt
quote:Op zondag 18 oktober 2020 08:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Neem mij mee. Je hebt dan wel een rolze (ik ben en blijf Brabander) auto.
Jij snapt hetquote:Op zondag 18 oktober 2020 08:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Tssss wij chatten hier de hele dag als een malle en schrapen per dag een miezerige 3 puntjes binnen of zo, en die Oostenrijker zet ff z'n wekker, post even iets en harkt punten in wie eine malle!
DAS IST SEHR UNEHRLICH!!!!
Echt super als je wel een goede deal uit zulke zaken kunt halen. Ik kan het niet, onderhandelen met verkopers.quote:
Nee maar ik ga zo nieuwe maken.quote:Op zondag 18 oktober 2020 08:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Neh. Vaak wakker geworden![]()
Heb je nog croissantjes over van gisteren?
Tsja, Wir unterhalten uns zur falschen Zeit.quote:Op zondag 18 oktober 2020 08:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Tssss wij chatten hier de hele dag als een malle en schrapen per dag een miezerige 3 puntjes binnen of zo, en die Oostenrijker zet ff z'n wekker, post even iets en harkt punten in wie eine malle!
DAS IST SEHR UNEHRLICH!!!!
Ik zorg wel dat de thee klaar staatquote:Op zondag 18 oktober 2020 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee maar ik ga zo nieuwe maken.
Eerst even douchen
quote:Op zondag 18 oktober 2020 08:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, Wir unterhalten uns zur falschen Zeit.
[google translate]![]()
Dank je lieverdquote:Op zondag 18 oktober 2020 08:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat de thee klaar staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |