SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Zoals mijn zoon zelf zegt: "Ik vind school echt heel erg leuk, maar school en corona gaat gewoon niet samen". En zo langzamerhand ben ik het met hem eens. En wel erg dat juist een leerling die zo graag naar school gaat, nu compleet afhaakt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:34 schreef just me het volgende:
[..]
Maar wat zou hij dan moeten doen als hij geen school heeft.
Wat een vervelende toestandenGeen idee dat het zo erg zou zijn.
Het is maar "goed" dat EGGTC niet meer draaitquote:
Wat een wijsheid van jouw zoonquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Zoals mijn zoon zelf zegt: "Ik vind school echt heel erg leuk, maar school en corona gaat gewoon niet samen". En zo langzamerhand ben ik het met hem eens. En wel erg dat juist een leerling die zo graag naar school gaat, nu compleet afhaakt.
Ook wel jammer trouwens. Ik hield wel van zijn muziek en van de manier waarop hij in het leven stond. Het stond heel ver van mij af, maar hij kon er boeiend over vertellen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
Het is maar "goed" dat EGGTC niet meer draait
Ik heb deze cd-single en vind dit nummer horen bij de beste Nederlandstalige liedjes ooit. Het zou moeiteloos mijn Top 10 halen.quote:
Oh ja, dit ken ik wel. En vind ik mooi.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zit toch aardig in de Nederpop maar dit heb ik nog nooit gehoord
Dit nummer gaat over de opkomst van het Neo-nazisme.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:38 schreef DJ11 het volgende:
Soms worden dromen waar, te waar om mooi te zijn.
Ik blijf dat een mooie tekstregel vinden.
Echt niet? Dit was de opvolger van Liefdesliedjes.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Niet?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik weet het. Er zit zelfs een sample van Hitler in...quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit nummer gaat over de opkomst van het Neo-nazisme.
Inderdaad jammer dat hij zomaar poef verdwenen is, en met hem meer mensenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook wel jammer trouwens. Ik hield wel van zijn muziek en van de manier waarop hij in het leven stond. Het stond heel ver van mij af, maar hij kon er boeiend over vertellen.
Welke?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik weet het. Er zit zelfs een sample van Hitler in...
Ik ook niet, maar ik ga deze wel,onthouden. Het zit erg goed in elkaar.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet?
Dit is echt tig keer te horen geweest, op de radio, bij documentaires etc. etc.
Jullie collectieve geheugen is gewoon stuk...quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ga deze wel,onthouden. Het zit erg goed in elkaar.
Ikmherkende overigens wel het geluid van de Jazz politie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |