quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik wilde zelf tot na de aflevering wachten. Maar vooruit. Waarom zou ik mijn excuses moeten maken, terwijl je hier zelf bewijst een dubieuze opmerking maakt![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:32 schreef Moira het volgende:
[..]
't Zijn wel gewoon beetje misplaatste opmerkingen hier in MOL tho. Dus als jij daar ook beetje rekening mee houdt dan?![]()
Sorry dames, maar ik had dergelijke opmerkingen over wie dan ook kunnen maken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, dan 2 ipv 3. Maar mijns inziens behoorlijk dubieus.
Ik ook. Maar sta nergens meer van versteld.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:45 schreef Moira het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat ze bij die bakjesopdracht niet massaal achterom bleven keken tijdens de preek van de oud-mollen om te zien wie er wat uit het bakje haalt
Of dat ze vervolgens in de spiegelkamer niet de spiegels tegenover elkaar hielden of op z'n kop zetten etc.
Vind ik wel wat voor te zeggen. Denk dat niemand wat uit dat handschrift haalt. Het is zelden of nooit iets waar je wat aan hebt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:45 schreef Nizno het volgende:
ga nooit mee naar de tweede locatie... is een uitspraak van MM dus hij zou de vraagteken nooit pakken
Maar snap je wel dat zulke opmerkingen die eigenlijk nét oncomfortabel zijn voor andere mensen die hier gezellig meeposten de toon/sfeer een beetje bedrukken?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sorry dames, maar ik had dergelijke opmerkingen over wie dan ook kunnen maken.
Dat je die misschien niet leuk vind, dat kan.
Maar ga mij niet van Nikkie bashing beschuldigen. Ik heb in voorgaande topics zelfs anti transgender posts van onze militair, wiens naam mij ontschoten is, gerapporteerd. Moira kan dat vast nog wel checken...
En Moira, je opmerking dat het misplaatste opmerkingen zijn in een MOL topic, die begrijp ik niet.
Ik heb over Ron gezegd dat hij een chromosoompje te veel heeft en dat dat tijdens deze serie bewezen is. Dat zou je nog bashen kunnen noemen, maar die vent vind ik echt verschrikkelijk...
ja die was dan ook al 15 jaar geleden op dat strand aan het gillenquote:
Ze waren allemaal zo zeker van hun zaak qua molquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vind ik wel wat voor te zeggen. Denk dat niemand wat uit dat handschrift haalt. Het is zelden of nooit iets waar je wat aan hebt.
Ze hadden voor de enveloppe moeten gaan van hun verdachte. Niet dat daar dan opeens wat in staat wat echt onthuld. Maar dan kun je mogelijk nog even controleren of je goed in je hoofd hebt waar jouw mol bij welke opdracht zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:50 schreef TheVulture het volgende:
Hoeft niet echt in spoilers. Ze vergeleken het in Moltalk ook al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:50 schreef TheVulture het volgende:
dit staat als bewijsje op twitterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Oh ok, dat heeft me enorm doen twijfelen nuquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoeft niet echt in spoilers. Ze vergeleken het in Moltalk ook al.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit staat als bewijsje op twitterDie opening bovenin de o’s en a’s, net als op de spiegel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind hem nu wel meevallen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:49 schreef Fleischmeister het volgende:
Tering wat is Marc-Marie toch irritant, wordt die vent niet eens moe van zichzelf?
Dit iddquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ok, dat heeft me enorm doen twijfelen nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |