Die van dit jaar wordt maandag opgenomen schrijft @Cee netquote:
De laatste aflevering vind ik hartstikke leuk; de ontknoping, de molacties, opdrachten weer nagaan en reflectie van de deelnemers, etc. maar live met al dat publiek erbij vind ik helemaal niksquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:03 schreef Dave het volgende:
Maar die hele live finale hoeft voor mij niet zo, zo’n spek en bonen aflevering.
Nee dat was echt dramatisch. Veel te grote show eromheen. Meningen van mensen die mij niet interesseren. Gaat allemaal van de schaarse tijd af die ze al hebben om de hints en acties te laten zien. Waarbij ik vooral het onthaal van de drie finalisten echt absurd vond, alsof je de medaille winaars van de Olympische Spelen binnenhaaltquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:03 schreef Dave het volgende:
Maar die hele live finale hoeft voor mij niet zo, zo’n spek en bonen aflevering.
Nee, precies, dat helden onthaal.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De laatste aflevering vind ik hartstikke leuk; de ontknoping, de molacties, opdrachten weer nagaan en reflectie van de deelnemers, etc. maar live met al dat publiek erbij vind ik helemaal niksNiemand boeit die fans.
Klinkt nog relaxt ook zo, heb je altijd overal een oplossing voor.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die grijpen alles om het maar in hun wereldbeeld te laten vallen. Maar je moet dat als je het niet aankunt dat de wereld zo complex is om te begrijpen. Dan ga je maar in complotten geloven, lekker makkelijk.
Absurd ja, dat bordes oplopen met al die juichende fans. Slaat helemaal nergens opquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat was echt dramatisch. Veel te grote show eromheen. Meningen van mensen die mij niet interesseren. Gaat allemaal van de schaarse tijd af die ze al hebben om de hints en acties te laten zien. Waarbij ik vooral het onthaal van de drie finalisten echt absurd vond, alsof je de medaille winaars van de Olympische Spelen binnenhaalt
Ja. En je kunt gewoon alles ontkennen wat je tegenstander zegt. Zelf hoef je geen bronnen aan te dragen voor je eigen argumenten, en als je het doet hoef je niet te kijken of die bronnen betrouwbaar zijn. Je kunt zelfs het zo stellen dat jezelf slimmer bent dan je tegenstander, want jij ziet wel iets wat de ander niet wil zien. Plus het belangrijkste, je hoeft niet meer na te denken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Klinkt nog relaxt ook zo, heb je altijd overal een oplossing voor.
Op naar Youtube en Facebook!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En je kunt gewoon alles ontkennen wat je tegenstander zegt. Zelf hoef je geen bronnen aan te dragen voor je eigen argumenten, en als je het doet hoef je niet te kijken of die bronnen betrouwbaar zijn. Je kunt zelfs het zo stellen dat jezelf slimmer bent dan je tegenstander, want jij ziet wel iets wat de ander niet wil zien. Plus het belangrijkste, je hoeft niet meer na te denken.
Kortom waar wachten we eigenlijk nog op
Ja ik wil nu voortaan elke keer kunnen zeggen 'hep op feesboek gestaan'quote:
Ditquote:
En dit.quote:al dat publiek erbij vind ik helemaal niksNiemand boeit die fans.
Ja, die zullen wel allemaal fulltime moeten werken en geen tijd hebben gehad doordeweeks.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:45 schreef Dave het volgende:
[ twitter ]
Best veel mensen die vandaag nog noodzakelijke dingen in de stad te doen hadden.
Tja, je moet wat als er geen koopavond meer is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:45 schreef Dave het volgende:
[ twitter ]
Best veel mensen die vandaag nog noodzakelijke dingen in de stad te doen hadden.
Dat is ook het grote risico als ze dat koopzondag stoppen. Dan krijg je helemaal dat iedereen op zaterdag gaat.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tja, je moet wat als er geen koopavond meer is.
Vooral die zondag eigenlijk. Koopavonden zijn op veel plekken geen succes meer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook het grote risico als ze dat koopzondag stoppen. Dan krijg je helemaal dat iedereen op zaterdag gaat.
Ja. Ik begrijp ook niet dat de koopavonden en -zondagen moeten stoppen. Je gaat in het najaar ook niet meer voor je plezier shoppen. Zeker niet als je niet eens even kan lunchen, omdat de horeca dicht is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook het grote risico als ze dat koopzondag stoppen. Dan krijg je helemaal dat iedereen op zaterdag gaat.
Als je echt alleen bent is er niets aan de handquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Gewoon niet alleen naar electrical gaan
Ja dat precies. Koopavond trekt nog maar weinig publiek dat is geen probleem. De rest wel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vooral die zondag eigenlijk. Koopavonden zijn op veel plekken geen succes meer.
Vergeet ook niet dat de combinatie van verboden en het herfstweer recreatie in de natuur of op of rond het sportveld moeilijk maken, waardoor mensen met weinig inspiratie maar gaan winkelen.
Het is zoals wel meer dingen een halfbakken oplossing waar niet helemaal over nagedacht is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja. Ik begrijp ook niet dat de koopavonden en -zondagen moeten stoppen. Je gaat in het najaar ook niet meer voor je plezier shoppen. Zeker niet als je niet eens even kan lunchen, omdat de horeca dicht is.
Tegen RKC Waalwijk. Ze hebben nog even om het goed te maken.quote:
Voor het eerst in jaren ben ik er niet gerust op met de selectie...quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Tegen RKC Waalwijk. Ze hebben nog even om het goed te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |