Oquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:09 schreef Charrell het volgende:
Hatsjee, fipo, sepo en alle andere depot
?quote:
Pics van je schoonzusje.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:00 schreef fetX het volgende:
Naar de schoonouders vanmiddag.
Shoot me.
Heerlijke accountjes posten daaronder hoor.quote:
Geen idee. Zag op Insta wel een filmpje waar hij met ETH het trainingsveld opliep, paar dagen terug nog met de fitnesscoach.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:13 schreef Caland het volgende:
Speelt die Kudus dit weekend eigenlijk @:tarado @:el-stinho
Ik vraag dit voor mijn scorito
NWS / Een man is in een voorstad van Parijs onthoofd. Dader doodgeschotenquote:
IslamGodquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
NWS / Een man is in een voorstad van Parijs onthoofd. Dader doodgeschoten
10 pagina's (!!!!) verwijderd door @:straathont
geen idee maar ik hoop het welquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:13 schreef Caland het volgende:
Denk het nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:13 schreef Caland het volgende:
Mrsloveable is niet zo oud hoor en Flippieee vast ook niet heequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Even rond gevraagd in het dts hoe oud die vrouwen daar zijn.
Allemaal tussen de 40 en 50. Word er botergeil van.
Ouwe fietsen.![]()
@:paul
@:tjacka
Flippie is bijna 30 dus ook zo goed als afgeschrevenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Mrsloveable is niet zo oud hoor en Flippieee vast ook niet hee
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Flippie is bijna 30 dus ook zo goed als afgeschreven
Zij reageren dus nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Mrsloveable is niet zo oud hoor en Flippieee vast ook niet hee
WAT STUURT ZE JOU IN DM'S?????????????? GAAN JULLIE DATEN?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zij reageren dus niet![]()
Wel een DM ontvangen van @:jacquelinehasselbaink
Hope so.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:33 schreef Paul het volgende:
[..]
WAT STUURT ZE JOU IN DM'S?????????????? GAAN JULLIE DATEN?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zij reageren dus niet![]()
Wel een DM ontvangen van @:jacquelinehasselbaink
Gaat jou niets aanquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:33 schreef Paul het volgende:
[..]
WAT STUURT ZE JOU IN DM'S?????????????? GAAN JULLIE DATEN?
Fijne post ditquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ouwe fietsen.![]()
Ho ho ho, je vergeet mij vriendquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ouwe fietsen.![]()
Wat heb je in je mik gegooid? En hoeveel?quote:
Nog geen DM ontvangen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:10 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ho ho ho, je vergeet mij vriend
zijn die wel coronaproof?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:00 schreef fetX het volgende:
Naar de schoonouders vanmiddag.
Shoot me.
quote:
Owh.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]![]()
Dank voor je DM. Ik zal de plaats en tijd doorsturen.
maga landslidequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:27 schreef KingRoland het volgende:
@:jancees op naar AKZ vriend
Trump topic genot
Ik heb die toppa gemaakt idiootquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:27 schreef KingRoland het volgende:
@:jancees op naar AKV vriend
Trump topic genot
tering die mod daar @Tijger_m is natuurlijk Biden supporterquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zie je het biden topic niet terroriseren gek
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:04 schreef onlogisch het volgende:
Vrouw naar ons hart of niet @:JanCees @:AFCNiels
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[youtube]https://twitter.com/RealTina40/status/1317135764073943042[/youtube]
Laat gaan maat straks ga je weer op valantiequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
tering die mod daar @:tijger_m is natuurlijk Biden supporter
Allemaal GOATs op dat shirt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
@:Scrummie @:Jancees prima shirt.
Muk hebbnquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:12 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk trouwens wel dat Biden gaat winnen helaas.
Mocht het dan niet zo zijn, des te groter de tranen bij de VIEZE DEMS
Ik zou het gewoon dragenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
In COR is @Tijger_m ook erg objectiefquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
tering die mod daar @:tijger_m is natuurlijk Biden supporter
Wat was dat een gigantische topshow de vorige keer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:12 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk trouwens wel dat Biden gaat winnen helaas.
Mocht het dan niet zo zijn, des te groter de tranen bij de VIEZE DEMS
moet jij wetenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:30 schreef KingRoland het volgende:
Samsung spreek je gewoon uit als SamSoeng en niet sung
Ja, eigenlijk zou een herhaling wederom een pure topshow zijn. Heel Hollywood wil dan weer verhuizen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat was dat een gigantische topshow de vorige keer.
Alsof ze dat echt doen, dat is net zo echt als dat Freek de Jonge een asielzoeker in huis neemt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk zou een herhaling wederom een pure topshow zijn. Heel Hollywood wil dan weer verhuizen.
Klopt ja.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alsof ze dat echt doen, dat is net zo echt als dat Freek de Jonge een asielzoeker in huis neemt.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt ja.
Ik heb zo mokerhard gelachen toen met die "I take responsibility" video.
Jesse Pinkhondquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt ja.
Ben Shapiroquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt ja.
Erg fijn dat je hebt gelachen. Dat gun ik je.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt ja.
Zonde dat fok nog altijd geen dislike knop heeftquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg fijn dat je hebt gelachen. Dat gun ik je.
Niet geklikt overigens.
Uh, oke.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonde dat fok nog altijd geen dislike knop heeft
kan nog opstaanquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:20 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe wielrenner is uit. Op 20 seconden.
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8001675_77bef4b8
ERG MOOI.
mee eens jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonde dat fok nog altijd geen dislike knop heeft
Lekker voor hemquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:20 schreef Zipportal het volgende:
ERG MOOI.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:20 schreef Zipportal het volgende:
ERG MOOI.
Ik bestel een Turkse p en die spoel ik weg met een paar liter bier.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Net HelloFresh binnen allenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kippensoep, frische Brötchen. Iets simpels dus.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spareribs. Genot.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bierquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:48 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.mediacourant.(...)-arrogante-kabouter/
PattyGoat
MediacourantGoatquote:Collega Bart Ettekoven heeft ook het gevoel dat Lil’ Kleine denkt dat hij boven de wet staat. “Ik heb hem nog nooit met helm door de stad zien rijden. Op een scooter moet je in Amsterdam binnen de ring een helm op en hij heeft gewoon structureel geen helm op.”
Het zijn uiteindelijk burgertjes geworden, geen zin om echt te koken en ik heb ontzettend goede chilisaus gekocht.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb meteen even gekeken. Zou niet weten waarom je die note hebt gekregen. Waardeloos optreden van moderator onlogisch.quote:
In ieder geval een optredenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb meteen even gekeken. Zou niet weten waarom je die note hebt gekregen. Waardeloos optreden van moderator onlogisch.
Wat vind je van mijn laatste notequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb meteen even gekeken. Zou niet weten waarom je die note hebt gekregen. Waardeloos optreden van moderator onlogisch.
Snap ik als je met zoveel inside informatie komt bij clubs.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:03 schreef Zipportal het volgende:
Ik zie nu pas dat de sympathieke @:de_kraam een ban heeft.
WOEDEND. @:Caland
Moderator @Lenny_Leonard roddeltquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
??quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:13 schreef AFCNiels het volgende:
@:Lenny_Leonard - Drizzt_Dourden 0-2
Mooie vlag!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
@:Scrummie @:AFCNiels @:JanCees
Altijd tegen mij.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:03 schreef Zipportal het volgende:
Ik zie nu pas dat de sympathieke @:de_kraam een ban heeft.
WOEDEND. @:Caland
Had je in dat COR onzingebeuren gepost?quote:
Nee, ik kom zelden in COR. Veel te gevaarlijk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Had je in dat COR onzingebeuren gepost?
Met of zonder autocue?quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:26 schreef fetX het volgende:
Tom Egbers kwam in mijn droom voor.
Antigenot.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:26 schreef fetX het volgende:
Tom Egbers kwam in mijn droom voor.
Antigenot.
quote:Een natte droom is een spontane zaadlozing van een man tijdens de slaap, soms gepaard gaand met een seksueel getinte droom. De natte droom kan op onregelmatige tijden optreden, normaliter tijdens de REM-slaap.
niet gelachenquote:Op zondag 18 oktober 2020 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoor je dan dit nummer tijdens het ejaculeren?
In deze tijden nog steeds verplicht naar je schoonouders gaanquote:
Zeker. Was een prima middag, met prima lunch. 3uur geweest en toen weer op huis aan.quote:
Gewoon superspreaden tochquote:Op zondag 18 oktober 2020 09:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
In deze tijden nog steeds verplicht naar je schoonouders gaanDan ben je wel echt de cuck of tim hofman in je relatie. De coronakaart leent zich uitstekend om niet langs die boomers te hoeven.
Benieuwd wat mijn vrienden @Caland @GGMM @Scrummie @maxi-mus en @AFCNiels hiervan vinden.quote:De arrestaties vonden plaats tijdens een gecoördineerde actie in de provincies Málaga en Valencia en in de steden Amsterdam, Utrecht, Rotterdam en Papendrecht.
Papendrecht is geen stad.quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:51 schreef onlogisch het volgende:
Acht Nederlanders vast voor runnen ‘meest actieve cocaïnebende van Europa’
[..]
Benieuwd wat mijn vrienden @:Caland @:GGMM @:Scrummie @:maxi-mus en @:AFCNiels hiervan vinden.
Jij kon er gewoon helemaal niets vanquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:01 schreef Charrell het volgende:
Er is een fout opgetreden
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Ik word hier zo moe van!![]()
![]()
![]()
En ik maar denken dat ik ooit te serieus was met modden.
Nou nou nou.quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
In deze tijden nog steeds verplicht naar je schoonouders gaanDan ben je wel echt de cuck of tim hofman in je relatie. De coronakaart leent zich uitstekend om niet langs die boomers te hoeven.
Nee, ik pas indd niet tussen die mongolen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij kon er gewoon helemaal niets van
Ziedend.quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:10 schreef Charrell het volgende:
[..]
Nee, ik pas indd niet tussen die mongolen.
Namen aubquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:10 schreef Charrell het volgende:
[..]
Nee, ik pas indd niet tussen die mongolen.
Die Turk van VI heeft de bijnaam: GOAT.quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:17 schreef Caland het volgende:
Pieter Blacked is echt een en al ongemakkelijkheid he
Heb je teveel gezopen gisteren??quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Amalia een varken noemen is notebaar.
[..]
Heb je teveel gezopen gisteren??quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:26 schreef Charrell het volgende:
Nja, ik ga appel-kaneel cake bakken.
Jullie kunnen me wat.
Henk Krol maakt overal ruzie, maar het ligt niet aan hem.quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:29 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)-te-vinden~aa1b5d58/
Henk Krol![]()
Ottenquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:29 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)-te-vinden~aa1b5d58/
Henk Krol![]()
Net als @GGMM dusquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Henk Krol maakt overal ruzie, maar het ligt niet aan hem.
Netjes, netjes.quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:37 schreef onlogisch het volgende:
V-v-v-vier op een rij!!1!1!!
@:Lange_Lans
@:Lenny_Leonard
Geen fan van.quote:
Is dit die Kim Boonstra waar @GGMM altijd zo op afgeeft?quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:48 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
@:onlogisch @:AFCNiels @:JanCees
Godin met het GOAT boekje
Nee, dit is Eva.quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dit die Kim Boonstra waar @:GGMM altijd zo op afgeeft?
Log maar uit.quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dit die Kim Boonstra waar @:GGMM altijd zo op afgeeft?
Zou haar doenquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:48 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Eva BraunGodinquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:48 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Geil wijffie zeg. Daarmee wil ik de omvolking wel een halt toe roepenquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:48 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
of corona.quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:54 schreef Tarado het volgende:
ik twijfel een beetje of ik een licht katertje heb of een beginnende griep
Ook naar om haar obstipatie was genoeg vrouwen treft belachelijk te maken.quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als zoiets dan van jou komt.. tja. Komt het toch niet echt over ofzo.
Waarom draagt die voormalig officier van justitie een zonnebril?quote:
Maar toch een test laten doen? Dat siert je.quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Ben niet dik en bejaard
Dat klopt helemaalquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom draagt die voormalig officier van justitie een zonnebril?
Ik ga ervan uit dat je het filmpje net in WNL op zondag langs zag komen.
Ja.quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is een accessoire.quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Same.quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:54 schreef Tarado het volgende:
Dank je wel dat je mij sympathiek noemt, maar neen geen nieuwe videoquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:21 schreef Zipportal het volgende:
Het is weer zondag. Hopelijk maakt de sympathieke @:DeBraad weer een nieuwe video.
De hemel bestaat niet.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hopen dat ze wifi hebben in de hemel dan.
Niet dat iemand van Vbl daar welkom zou zijn inderdaad.quote:
Misschien laten ze hem toe in een hemel alleen met zijn eigen alterego's voor elke act van hem.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet dat iemand van Vbl daar welkom zou zijn inderdaad.
Hopelijk laten ze wel @:kingroland toe zodat wij er geen last van hebben, maar dan moet ie wel echt stoppen met mensen heel de tijd uitschelden
quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:48 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Als je de uitvindingen van Ed Baars gebruikt, dan zal het in ieder geval geen corona zijn!quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:54 schreef Tarado het volgende:
Is dat nog met Arnold?quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:00 schreef Scrummie het volgende:
Vrijdag Terminator: Dark Fate gezien.
5/10. Toch leuk om te kijken want Terminator.
quote:
Als het toch leuk is had je het op z'n minst een voldoende moeten geven. 5,5 dus.quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:00 schreef Scrummie het volgende:
Dan ga ik hem toch eens kijken denk ik.quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:00 schreef Scrummie het volgende:
Hey makker!quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:16 schreef De_Kraam het volgende:
Alle Terminator films na deel 2 bestaan niet.
Lekker pikquote:Op zondag 18 oktober 2020 22:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga kaal terminaal de nieuwe week in boys.
CORRED!quote:Op maandag 19 oktober 2020 08:37 schreef Scrummie het volgende:
Gm.
Strontverkouden, dus niet op kantoor.
Nu maar hopen dat je corona hebt maat, ben je daar ook weer vanafquote:Op maandag 19 oktober 2020 08:37 schreef Scrummie het volgende:
Gm.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 08:37 schreef Scrummie het volgende:
Gm.
Beterschap makker!quote:Op maandag 19 oktober 2020 08:37 schreef Scrummie het volgende:
Gm.
Laten we het hopen inderdaad.quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je corona hebt maat, ben je daar ook weer vanaf
Dank je wel!quote:
Rip.quote:Op maandag 19 oktober 2020 08:37 schreef Scrummie het volgende:
Gm.
Geniet ervan ouwe reus! Het kan zomaar je laatste zijn.quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Eerste like van de dag alweer te pakken.
Dit gaat een fantastische dag worden!
Niet geklikt.quote:
Sterkte, beterschap en rip aan de nabestaanden.quote:Op maandag 19 oktober 2020 08:37 schreef Scrummie het volgende:
Gm.
Niet geklikt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |