Ze had al gezocht dacht ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:56 schreef la_perle_rouge het volgende:
Als kantjil goed is, waarom wordt het dan niet paars?
Misschien omdat ze 'm pas later écht antwoorden?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:56 schreef la_perle_rouge het volgende:
Als kantjil goed is, waarom wordt het dan niet paars?
Maar wel uit het hoofd, er is niet naar gezocht.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:57 schreef Guppy het volgende:
[..]
Misschien omdat ze 'm pas later écht antwoorden?
Zag eruit als Cleveland, maar ik zat maar half te luisteren.quote:
Ja dan wel Theodore. Aangezien je ook nog Franklin hebt gehadquote:
Het gaat toch om de achternaam, de voornaam niet noemen vergroot je kansen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja dan wel Theodore. Aangezien je ook nog Franklin hebt gehad
Dat klopt wel weer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Het gaat toch om de achternaam, de voornaam niet noemen vergroot je kansen.
Zeker, al waren ze vorige week wel erg laat met het woordquote:
quote:
Komt bovendien uit... Tasmanië. Niet Zuid-Amerika.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:03 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Die is toch groter dan een rat?
Ah dat stukje niet meegekregenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:41 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
[..]
Komt bovendien uit... Tasmanië. Niet Zuid-Amerika.
Niet alleen zonde maar ongelooflijk stom, daarmee hebben ze hun derde ronde overwinning weggegooid. Je moet natuurlijk nooit beginnen met het kopen van een gegokte letter en ook is een W geen goede letter om mee te beginnen. Beter beginnen met stops P,T,K,B,D,(G) en daarna sonanten R,L,M,N.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:15 schreef Fred_B het volgende:
Zonde dat ze als eerste die W van Wagner kochten.
Wel leuk bij een pubquiz, hele tijd nergens op kunnen komen.quote:
Dat is geen virusziekte maar meer een symptoom.quote:
Topografie en rekenen gaan in dit soort quizzen altijd moeizaam.quote:
Je kunt toch wel even alle hoofdsteden ophalen als je naar 2 voor 12 gaat? Hij is natuuriljk opgegroeid met Karachi, maar juist daarom.quote:
Dit was wel heel opzichtig ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:10 schreef Monolith het volgende:
Astrid doet wel heel erg haar best op te vissen naar een juist antwoord op vraag 11.
Ik zal ook nooit begrijpen dat ze klinkers kopenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:12 schreef EP3 het volgende:
Niet eens de fuckin V vragen... Allemachtig.
Ik dacht even dat het 439-438 was. Maar er moesten nog 60 punten bij.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:14 schreef Postbus100 het volgende:
Oh, ik dacht even dat de anderen op 499 zaten. Maar 439 dus.Toch niet zó spannend.
Da's helemaal bzpn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zal ook nooit begrijpen dat ze klinkers kopen
Ze gaan lekker inderdaad. Ook wel een paar inkoppertjes, maar ze spelen goed.quote:
Ja, mijn dochter was hier een tijdje fan van. Gelukkig niet lang.quote:
Dat ging de goede richting op.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:53 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ja, mijn dochter was hier een tijdje fan van. Gelukkig niet lang.
Het was de enige hedendaagse Britse boyband die ik me kon bedenken. Ken verder geen muziek van de gelukkig.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:53 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ja, mijn dochter was hier een tijdje fan van. Gelukkig niet lang.
Ik ken geen enkele boyband. Daarom doe ik niet op tv aan quizzen mee, sport en boybands nekken me.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het was de enige hedendaagse Britse boyband die ik me kon bedenken. Ken verder geen muziek van de gelukkig.
Het is niet alsof boybands een enorm onderdeel zijn dan quizzen. Sport vaak wel, maar daar kom ik vaak nog wel een aardig eind mee.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:57 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele boyband. Daarom doe ik niet op tv aan quizzen mee, sport en boybands nekken me.
Film-graaf?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:06 schreef Weltschmerz het volgende:
Nou heb ik het slot van de filmgraaf gemist.
Daarom, kan me vooral nog herinneren hoe ik verrot werd gescholden door een leraar omdat ik een huilend klasgenootje uitlachte omdat ze moest huilen toen die uit elkaar gingen.quote:
Dit bedoel ik: met de letters van het tweede team zijn veel meer woorden mogelijk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:57 schreef Postbus100 het volgende:
Ook niet zo'n héél moeilijk woord. Zoveel combinaties zijn er niet mogelijkheden met zoveel O'tjes en C'tjes. Ik zat trouwens nog aan Karton.... te denken, en toen vroegen ze de P al en zeiden ze koopcontract.
Maar dat was toch ook heel gemeen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daarom, kan me vooral nog herinneren hoe ik verrot werd gescholden door een leraar omdat ik een huilend klasgenootje uitlachte omdat ze moest huilen toen die uit elkaar gingen.
Haha ja ik was ook een rotkind, maar die man ontplofte echt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Maar dat was toch ook heel gemeen?En echt verrot gescholden? Niet gewoon een bestraffende zachte reprimande?
Moet dat dan niet typhoid mary zijn?quote:
De vraag was de ziekte. Ik denk dat ze wat specifieker willen zijn en buiktyfus willen horen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Moet dat dan niet typhoid mary zijn?
Ik dacht een B, dus ketting kan niet.quote:
Oh dat vind ik altijd wel aardig.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:56 schreef Jemoederniet het volgende:
Gooiden ze die paardensprong er maar eens uit.
Ik ookquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh dat vind ik altijd wel aardig.
Vooral heel onlogisch qua kiezen van letters. Ze zagen met ketting al vrij snel een deel van het woord, alleen was de vraag of dat paste met al die t’s. Ga dan in plaats van het kiezen van al die t’s voor de letters die je (bijna) zeker weet en niet bij ketting horen.. dit sloeg nergens op..quote:
Verplicht gelezen, vrijwillig herlezen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:05 schreef Monolith het volgende:
Beets, die heeft hier in de buurt een straat.
Blijkbaar van iedereen de tactiek ja, zo weinig mogelijk letters kiezen om geld over te houden om dan aan het eind in paniek te raken en zowat alle letters in 1x te kopen..quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:10 schreef Szura het volgende:
Waarom zijn al die teams zo fucking traag
Dat is ook de beste strategie als je niet weet hoe hoog het andere team gescoord heeft. Het woord wordt bijna altijd geraden immers.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Blijkbaar van iedereen de tactiek ja, zo weinig mogelijk letters kiezen om geld over te houden om dan aan het eind in paniek te raken en zowat alle letters in 1x te kopen..
Oh, zeker, maar ze proberen zowat allemaal het woord al na 2/3 letters te raden om dan in de laatste seconden alles in 1x te doen waarbij het meestal pas geraden wordt als het er al bijna staat. Ik zou dat kiezen van de letters iets meer verdelen, maar ik zit er natuurlijk nietquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is ook de beste strategie als je niet weet hoe hoog het andere team gescoord heeft. Het woord wordt bijna altijd geraden immers.
Goede show hoor. Niet echt een fan van de muziek maar ze maken er wel echt wat van.quote:
Ik snap de redenering maar die gaat alleen op als je elke week speelt en dan aan het eind van het seizoen alle punten bij elkaar optelt. Je scoort gemiddeld waarschijnlijk beter maar zij moeten alles proberen om zo hoog mogelijk te scoren want ze weten niet hoe de tegenstander scoort. Aan met een relatief hoge score verliezen heb je niks in dit spel. Dus heel lang heel zuing met letters doen heeft zin, en dan moeten ze soms kort voor tijd paniekvoetballen om tenminste hoop te houden.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, zeker, maar ze proberen zowat allemaal het woord al na 2/3 letters te raden om dan in de laatste seconden alles in 1x te doen waarbij het meestal pas geraden wordt als het er al bijna staat. Ik zou dat kiezen van de letters iets meer verdelen, maar ik zit er natuurlijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |