SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Same shit, different day
SC hopper present
En wat is jouw maancyclus?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:44 schreef bitterbal het volgende:
Grappen maken over mondkapjes maar dan wel je maancyclus uitrekenen
echt veeg me op
Ik zie het net toevallig op de Stentor staan. Maar anders ga ik gewoon weer aan het straatjeskaartje werken in het centrumquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier zijn die rondleidingen geschrapt
Ze zal wel niet de enige zijn inderdaadquote:
Dan ben je pluizebalquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik wat hariger ben dan normaal weet ik dat het volle maan is
huehue serieus nemenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:51 schreef bitterbal het volgende:
maar dat kan ik toch niet serieus nemen dan
Wat lopen Gommers enzo dan te zeuren dat het allemaal wel werktquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:50 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
WHO-studie: meeste medicijnen ingezet tegen corona werken niet
Opnieuw tegenslag voor covid-19-patiënten en hun behandelaars. Voorlopige resultaten van een grote studie onder leiding van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) wijzen uit dat vier veelgebruikte antivirale middelen niet werken tegen covid-19.
Het onderzoek, Solidarity trial genaamd, werd uitgevoerd in ruim 400 ziekenhuizen in dertig landen. Er deden meer dan 11.000 patiënten aan mee.
De onderzochte medicijnen zijn remdesivir, hydroxychloroquine, lopinavir (in combinatie met ritonavir) en interferon-bèta1a (met lopinavir). De studie heeft nog geen peer review ondergaan en is dus nog niet door vakgenoten van de auteurs beoordeeld.
Ja die snap ik ook nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat lopen Gommers enzo dan te zeuren dat het allemaal wel werkt
Jezus zo zonde weer van dat vliegen. En dan krijg ik vliegschaamte omdat ik met het vliegtuig naar Londen ging en weleens ver reis.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:52 schreef bitterbal het volgende:
koning breekt zijn vakantie af
ff serieus jongens![]()
![]()
push bericht van nu.nl
Echt slim is het inderdaad niet, beetje een Grapperhaus actiequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:53 schreef bitterbal het volgende:
maar serieus dat had willem en zijn adviseurs toch wel kunnen zien dat dit niet positief zou vallen
huh wat?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:52 schreef bitterbal het volgende:
koning breekt zijn reactie af
ff serieus jongens![]()
![]()
push bericht van nu.nl
Heb je serieus last van vliegschaamte?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus zo zonde weer van dat vliegen. En dan krijg ik vliegschaamte omdat ik met het vliegtuig naar Londen ging en weleens ver reis.
pa achter de stuurknuppelquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
huh wat?Oh, vakantie.
Ja, zal wel van Marky Mark op z'n lazer gehad hebben. Mafkees. Lekker slim ook. Hopelijk hebben de meiden nog een rondje kunnen zwemmen, vannacht zijn ze weer thuis
Haha nee. Heb geen kinderen dus ik loop nog achter met vervuilen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je serieus last van vliegschaamte?
Serieus had dat gewoon gisteren even bedacht zegquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:54 schreef bitterbal het volgende:
Koning Willem-Alexander gaat zijn vakantie in Griekenland afbreken. Dat meldt de koning via de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) vrijdag.
"We zullen onze vakantie afbreken. We zien de reacties van mensen op berichten in de media. En die zijn heftig, en die raken ons. We willen er geen enkele twijfel over laten bestaan: om het COVID19-virus eronder te krijgen is het noodzakelijk dat de richtlijnen worden nagevolgd. De discussie naar aanleiding van onze vakantie draagt daar niet aan bij."
Meer informatie volgt...
Goedzoquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha nee. Heb geen kinderen dus ik loop nog achter met vervuilen.
ja ik vind dit ook echt dom.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Serieus had dat gewoon gisteren even bedacht zeg
en ook nog naar een eiland toch, dus code oranjequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik vind dit ook echt dom.
Overal berichten dat de zorg in de shit zit, horeca dicht en dan ga je op vakantie en denk je dat er geen reacties op komen
nee schiereilandquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en ook nog naar een eiland toch, dus code oranje
nee Pelo was geelquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom heb ik dat gemistquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:56 schreef bitterbal het volgende:
tijdje terug waren ze ook al toch, toen maxima werd gekiekt op die boos in haar bikini
Maar dat past toch exact met jullie koningshuis, daar voelen ze zich thuisquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, maar misplaatst dusquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:58 schreef 3.14159T het volgende:
[..]
Maar dat past toch exact met jullie koningshuis, daar voelen ze zich thuis
slaapwelquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
zo maar weer eens lekker op tijd ter kribbe
nieuwe of oude bekende?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:58 schreef 3.14159T het volgende:
[..]
Maar dat past toch exact met jullie koningshuis, daar voelen ze zich thuis
Tnxquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://forum.mannenzaken(...)ma-zorreguieta/page4
leuk mens vind ik het
Andere medicatie die hier niet genoemd staat, en niet medicamenteuze behandeling werken wel. En daarvan is nu meer kennis dan in februari maartquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat lopen Gommers enzo dan te zeuren dat het allemaal wel werkt
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201015_96203781quote:Zo verliep de eerste ontmoeting tussen Delphine en Filip: drie uur geduurd, sereen, maar emotioneel
Niemand kan op tegen deze sportsterquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Qua sporter vind ik haar knapper dan Martens.
[ afbeelding ]
nou ja dat vind ik wel een bijzonder verhaalquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:05 schreef 3.14159T het volgende:
Koningshuizen moeten vandaag blijkbaar allemaal in het nieuws
[..]
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201015_96203781
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die foto hoe willen haar die boot in helpt. Ik hoor ze dan al lachen
Wil je erop?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niemand kan op tegen deze sportster![]()
![]()
[ afbeelding ]
Tegen een goede warming up met haar zou ik geen nee zeggenquote:
Je hebt toch maar één koningshuisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zachte dokters maken stinkende wonden
What happens during the bike ride, stays at the bike ridequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat mevr Muis dat minder zou waarderen
true truequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
What happens during the bike ride, stays at the bike ride![]()
Puck is ook wel leukquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Ze heeft zo'n schattig gezichtjequote:
En dikke prammenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n schattig gezichtje![]()
Heeft die uberhaupt wel eens een wedstrijd uitgereden?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
quote:De horeca moet in het hele land vier weken sluiten, vanaf maandag. Na twee weken wordt de maatregel geëvalueerd, mogelijk kan de sluiting dus nog verlengd worden. Afhalen is wel nog toegestaan, tot 22 uur ’s avonds. Er komt een omvangrijk steunpakket voor de getroffen zaken.
Er komt ook een algemeen verbod op de verkoop van alcohol vanaf 20 uur. Nachtwinkels moeten sluiten om 22 uur.
Voortaan zal het nog maar toegestaan zijn om één nauw contact te onderhouden. Dat betekent dat u in plaats van drie personen van buiten uw gezin nog maar één iemand mag kiezen met wie u de afstandsregels niet naleeft.
Wallonië had al een avondklok ingevoerd, nu volgt ook de rest van het land. De avondklok geldt van middernacht tot vijf uur. Er geldt dan in het hele land ook een nachtelijk uitgaansverbod.
Thuiswerk wordt opnieuw verplicht voor wie dat mogelijk is. Wie niet per se op kantoor moet zijn, moet dus van thuis uit werken. Waar dat wel nodig is, moeten alles op alles worden gezet, zodat het in veilige omstandigheden kan.
Dit jaar komen er in ons land geen kerstmarkten. Markten en kleine kermissen mogen wel blijven doorgaan.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:14 schreef 3.14159T het volgende:
Voortaan zal het nog maar toegestaan zijn om één nauw contact te onderhouden. Dat betekent dat u in plaats van drie personen van buiten uw gezin nog maar één iemand mag kiezen met wie u de afstandsregels niet naleeft.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]_!!!
"Voortaan zal het nog maar toegestaan zijn om één nauw contact te onderhouden. Dat betekent dat u in plaats van drie personen van buiten uw gezin nog maar één iemand mag kiezen met wie u de afstandsregels niet naleeft"
Ja sorry Henriette maar ik vind je zusje Anne echt veel liever, ga es dood
Bij de beloftes welquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Heeft die uberhaupt wel eens een wedstrijd uitgereden?
serieus, ik wist dat niet eens (dat je ook met 3 anderen mocht knuffelen)quote:
Dat was gisterenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:05 schreef 3.14159T het volgende:
Koningshuizen moeten vandaag blijkbaar allemaal in het nieuws
[..]
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201015_96203781
wat je er wel en niet mee mag doen is niet nader omschreven hèquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
serieus, ik wist dat niet eens (dat je ook met 3 anderen mocht knuffelen)
Lieke is niet lelijk, maar de knapste sportster is ze zeker niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Qua sporter vind ik haar knapper dan Martens.
[ afbeelding ]
Petra Saganquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Tegelijk met de wintertijd?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt op de maatregelen hier. Die avondklok komt hier over twee weken, vermoed ik
Geen lockdown met niet-essentiele winkels helemaal dicht denk je?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt op de maatregelen hier. Die avondklok komt hier over twee weken, vermoed ik
ze hebben hier in Antwerp proef gedraaid en blijkbaar is het goe bevallenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
vandaag liepen er echt veel mensen in de stad. ook gezinnenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen lockdown met niet-essentiele winkels helemaal dicht denk je?
Ik had honderden kutjes uitgeknipt uit de Playboy en aan elkaar geplakt op een grote lijst, duurde jaren voordat mijn moeder eindelijk zag wat het wasquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had vroeger een poster van Anna Kournikova op mijn kamer hangen![]()
![]()
Volgens mij wel. Dat zal @goldfinger1963 nog wel wetenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:25 schreef bitterbal het volgende:
laatste keer avondklok in nederland was zeker tijdens ww2?
ja was hier ook wel druk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vandaag liepen er echt veel mensen in de stad. ook gezinnen
Ik had vroeger een poster van VDB op mijn slaap kamer hangen, maar die heeft mijn oma weg gegooid toen ik het huis uitging omdat ze hem 'eng' vond uitzienquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had vroeger een poster van Anna Kournikova op mijn kamer hangen![]()
![]()
Nee, ik was gewoon braaf en dit was gewoon een onschuldige foto waarin ze gewoon haar tennisoutfit droeg. Ik was toen volgens mij al wel 18+quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had honderden kutjes uitgeknipt uit de Playboy en aan elkaar geplakt op een grote lijst, duurde jaren voordat mijn moeder eindelijk zag wat het was
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had vroeger een poster van VDB op mijn slaap kamer hangen, maar die heeft mijn oma weg gegooid toen ik het huis uitging omdat ze hem 'eng' vond uitzien
Lief ergensquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik was gewoon braaf en dit was gewoon een onschuldige foto waarin ze gewoon haar tennisoutfit droeg. Ik was toen volgens mij al wel 18+
Toen Frank Rijkaard mis trapte denk ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:25 schreef bitterbal het volgende:
laatste keer avondklok in nederland was zeker tijdens ww2?
En aanstaande week herfstvakantie dus zullen ze de koters ook weer meenemen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja daarom, flikker maar eventjes dicht die handelquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat kan ook, met sluipschutters op de dakenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen lockdown met niet-essentiele winkels helemaal dicht denk je?
town wist nog niemand dat Samantha van de vrouwtjes wasquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij moesten het vroeger met Samantha Fox doen en later Pamela fucking Anderson.
"jullie weten nu toch niet hoe laat het is dus blijf maar lekker thuis"quote:
https://9gag.com/gag/avzXX8Wquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom heb je nu nog steeds een beetje een ordinaire smaak qua vrouwenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij moesten het vroeger met Samantha Fox doen en later Pamela fucking Anderson.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
town wist nog niemand dat Samantha van de vrouwtjes was
Ik mis al een poos zijn overzichtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Dat zal @:Goldfinger1963 nog wel weten![]()
![]()
Het is de schuld van Baywatchquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom heb je nu nog steeds een beetje een ordinaire smaak qua vrouwen
Precies, en wie er nog levend terug komt van de supermarkt handmatig om leggen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat kan ook, met sluipschutters op de daken
Mijn god, ik weet nog wel dat heel Den Haag vol lag toen met de Hofstadbende. Doodeng, serieus.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat kan ook, met sluipschutters op de daken
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
town wist nog niemand dat Samantha van de vrouwtjes was
Niet zo'n probleem als je het water niet afsluitquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Alles dicht, stroom uit, gas afsluiten, 2 weken wachten en wie er dan nog leven mogen door.
Geen mondkapje? Pang!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies, en wie er nog levend terug komt van de supermarkt handmatig om leggen.
Kan defensie ook weer goedkoop trainen! Alleen maar voordelen!
ja bang blijkbaarquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Waar hebben die gasten last van.
Echtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn god, ik weet nog wel dat heel Den Haag vol lag toen met de Hofstadbende. Doodeng, serieus.
Ik moest naar werk toe langs die wijk, en eerst vriendin die om hoek van die inval woonde ophalen want die was haar Portugese paspoort vergeten dus men dacht dat ze Marokkaan was en dat lag enigszins gevoelig bij de wijk door gaan.
Onderweg erheen overal snipers, echt creepy
Arabieren zijn doodsbang voor hondjes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Waar hebben die gasten last van.
Alleen geen FOK!Ker meer te bekennenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Niet zo'n probleem als je het water niet afsluit
Nou...quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
O, het waren Arabieren?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Arabieren zijn doodsbang voor hondjes.
Heel den haag:P was laakkwartierquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn god, ik weet nog wel dat heel Den Haag vol lag toen met de Hofstadbende. Doodeng, serieus.
Ik moest naar werk toe langs die wijk, en eerst vriendin die om hoek van die inval woonde ophalen want die was haar Portugese paspoort vergeten dus men dacht dat ze Marokkaan was en dat lag enigszins gevoelig bij de wijk door gaan.
Onderweg erheen overal snipers, echt creepy
Eeeuhm, een keer gehad dat mijn water in de ochtend afgesloten was voor werkzaamheden, heb ik mijn tanden eerst met sinaasappelsap gepoetst en daarna met whiskyquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
ja deze kwispelt echt liefquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij kwispelde zo vriendelijk
Zelfs voor Sjefkequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Arabieren zijn doodsbang voor hondjes.
Denk dat whisky beter werktquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeuhm, een keer gehad dat mijn water in de ochtend afgesloten was voor werkzaamheden, heb ik mijn tanden eerst met sinaasappelsap gepoetst en daarna met whisky
Ja ik weet waar Laakkwartier ligtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heel den haag:P was laakkwartier
Ja meteen afschaffen die hele onzin, als je zoooo gruwelijk dom en stom bentquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
God, Wim-Lex breekt zijn vakantie af![]()
Kwaad is al geschied, knuppel.
Echt nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik weet waar Laakkwartier ligt
Van Rijswijk tot aan het Westeinde/Grote Markt lagen ze op elke hoek van de straat op het dak hoor
Tering, toen zat ik net in de 3e middelbaarquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:39 schreef Molo het volgende:
[..]
14-10-2003
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Hofstadgroep
Dat is exact de route die ik zelf reed die dagquote:
Lagen ze toch overal op die dakenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is exact de route die ik zelf reed die dag
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik weet waar Laakkwartier ligt
Van Rijswijk tot aan het Westeinde/Grote Markt lagen ze op elke hoek van de straat op het dak hoor
Gaat hier eens goed voor zittenquote:
O, zolang geleden alweer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:39 schreef Molo het volgende:
[..]
14-10-2003
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Hofstadgroep
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tering, toen zat ik net in de 3e middelbaar
Doet me denken aan de historische woorden van jullie koniging:quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja meteen afschaffen die hele onzin, als je zoooo gruwelijk dom en stom bent
Wat geloof je daar niet aan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toen met de hofstadgroep in den haag die zich niet wilde overgeven
Beetje losgezongen van de werkelijkheid wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja meteen afschaffen die hele onzin, als je zoooo gruwelijk dom en stom bent
Toen was je 11 of zoquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toen met de hofstadgroep in den haag die zich niet wilde overgeven
Vollédig geregisseerdquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:42 schreef 3.14159T het volgende:
[..]
Doet me denken aan de historische woorden van jullie koniging:
"Ik was een beetje dom denk ik"
Het is lang geleden maar het is me bij gebleven, klonk zo lief en onschuldig
Dat ze zover op de daken lagen met wapens geloof ik idd niet. iuk weet dat stukken waren afgezet. ik kon bv niet naar huis omdat ov niet reed maar was niet zo groot als molo zegtquote:
Het is een goeie kerel, maar hij staat niet bekend om zijn intelligentiequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:42 schreef 3.14159T het volgende:
[..]
Doet me denken aan de historische woorden van jullie koniging:
"Ik was een beetje dom denk ik"
Het is lang geleden maar het is me bij gebleven, klonk zo lief en onschuldig
Die stukken waren ook niet afgezet, ik zei alleen dat er snipers lagenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat ze zover op de daken lagen met wapens geloof ik idd niet. iuk weet dat stukken waren afgezet. ik kon bv niet naar huis omdat ov niet reed maar was niet zo groot als molo zegt
Ja heb je simpelweg maar een taak en dat is de eenheid van Nederland een beetje waarborgen doe je dit, las een keer ergens een keer dat Willem-Alexander een lager dan normaal IQ heeft maar dan nogquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje losgezongen van de werkelijkheid wel.
Nah sorry maar geloof het nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Die stukken waren ook niet afgezet, ik zei alleen dat er snipers lagen
Ik reed er met de auto langs en zag ze op meerdere plekken
Viel me eerst op op Erasmusplein
Dat vergeet je niet snel
Daarna nog tig enge situaties meegemaakt, maar ja, zorgverlenen in de grote stad is zeg maar niet echt zonder actie mogelijk
Net aan zijn diploma gehaald met wat hulpquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een goeie kerel, maar hij staat niet bekend om zijn intelligentie
HMMM, ik heb het over jullie Koniginquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een goeie kerel, maar hij staat niet bekend om zijn intelligentie
Ik denk dat hij zonder zijn gouden lepel misschien een verdienstelijke vertegenwoordiger in Sorbo afwasborstels was gewordenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja heb je simpelweg maar een taak en dat is de eenheid van Nederland een beetje waarborgen doe je dit, las een keer ergens een keer dat Willem-Alexander een lager dan normaal IQ heeft maar dan nog
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was dat met die Antilianen die gratis drank gaven?
Neequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was dat met die Antilianen die gratis drank gaven?
Die zei: “Hij was een beetje dom.”quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:47 schreef 3.14159T het volgende:
[..]
HMMM, ik heb het over jullie Konigin
Verkoper van van die makkelijk-opstaan-senioren-fauteuils.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zonder zijn gouden lepel misschien een verdienstelijke vertegenwoordiger in Sorbo afwasborstels was geworden
the fuck heb ik te zoeken in een coffeshop?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
Alsof jullie nooit in een coffeeshop zijn geweest
heb ook in een coffeeshop gewerkt
Nooitquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
Nopequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
O ja, dat zou hij ook goed kunnenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Verkoper van van die makkelijk-opstaan-senioren-fauteuils.
lekkere buurt welquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ik woonde toen Laakkade bij de Oudemanstraat.
Ben er weleens geweest ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
maar daar werd ik er na 3 maanden uitgekickt omdat ik geen wiet rookte en te stoned was
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:49 schreef UitStraling het volgende:
Echt wel dat er toen zwarte piemels verwend zijn
Nee mijn ding is het ook nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben er weleens geweest ja.
Vind het echt niets voor mij, maar goed ieder zijn meug.
Nooit interesse in gehad sinds ik zag wat het met sommige klasgenootjes deed.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
Zijn jullie niet jong geweest ofzo? Beetje uitproberen?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:51 schreef UitStraling het volgende:
Nooit is een beetje te zwaar uitgedrukt.
ik had iemand in mijn omgeving waarom ik al heel vroeg wist waarom ik niks wilde uitproberenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nooit interesse in gehad sinds ik zag wat het met sommige klasgenootjes deed.
quote:Wir kannten uns seit Jahren
Sind zusammen abgefahren
Uns gehörte die Welt
Und dafür brauchten wir kein Geld
Wir haben uns einfach treiben lassen
Wir wollten nichts verpassen
Wir wollten nicht so werden
Wie die Leute, die wir hassen
Nur ein Blick von dir und ich wusste genau
Was du denkst, was du fühlst
Dieses große Vertrauen unter Frauen
Das hat mich umgehauen
Es war völlig klar
Ich konnte immer auf dich bauen
Keine Party ohne uns
Immer mitten rein
Da zu sein
Wo das Leben tobt
Ohne jedes Verbot
Sie war geil, diese Zeit
Wir waren zu allem bereit
Und wenn ich heute daran denke
Und es tief in mir schreit, tut es mir leid
Dass ich nicht härter zu dir war
Denn ich ahnte die Gefahr
Sie war da, sie war nah
Sie war kaum zu übersehen
Doch ich wollte nicht verstehen
Der Wind hat sich gedreht
Es ist zu spät
Und warum, und warum?
Nur für den Kick
Für den Augenblick
Und warum, und warum?
Nur für ein Stück
Von dem falschen Glück
Und warum, und warum?
Nur für den Kick
Für den Augenblick
Und warum, und warum?
Du kommst nie mehr zurück, komm zurück
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:54 schreef bitterbal het volgende:
Dus toen ging ik solliciteren bij holland casino in rotterdam
werd ik niet aangenomen omdat ik een coffeeshop had werkt. 3 fucking maanden he... dus vroeg waarom. Ja omdat je nu misschien criminele connecties hebt opgedaan
![]()
![]()
Kom ik dus later uitzendkracht bij holland casino terecht . Zie ik al dat gespuis hun geld witwassen
Ja dat kan je ook in shops doen :pquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:54 schreef Modus het volgende:
Ik kwam er vroeger met klasgenoten einde middelbare, alleen om te poolen, tafelvoetballen en koffie drinken.
Nooit geblowd.
Pfoe, zou ik ook niet graag wonen neequote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat kan je ook in shops doen :p
vaak goeie koffie
Zeker welquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hebben ze het in hun agenda gezet ofzo
ik denk dat als je er eenmaal woont het best een oke buurt is, maar zo vanuit "buiten" gezien is het niet een aantrekkelijke buurtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was verder best prima hoor, maar toen wel even spannend ja.
Ik heb net een pizza gehaald bij de ah xlquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat brengt jou hier op deze vrijdagavond?
Ga je nu pas eten? Wat voor pizza?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb net een pizza gehaald bij de ah xl
Pintje pakken, juffie binnendoenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
Wat is zijn Fok-naam?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:59 schreef Molo het volgende:
Ik heb een keer iemand weer terug naar werk begeleid die custom made dildo's maakte
Fascinerend man![]()
![]()
Wat? vertel alles.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:59 schreef Molo het volgende:
Ik heb een keer iemand weer terug naar werk begeleid die custom made dildo's maakte
Fascinerend man![]()
![]()
We reden een uur terug vanuit Emmen en heb de dames kennis laten maken met de duitstalige muziek een uur lang.quote:
Ik heb weleens een mad scientist geïnterviewd die een week later zijn huis opbliesquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:59 schreef Molo het volgende:
Fascinerend man![]()
![]()
Tonijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je nu pas eten? Wat voor pizza?
Eet smakelijk!
Konden ze het waarderen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We reden een uur terug vanuit Emmen en heb de dames kennis laten maken met de duitstalige muziek een uur lang.
Mathias, tic tac toe, enz.
Ok dit verhaal ook zeker, alles.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb weleens een mad scientist geïnterviewd die een week later zijn huis opblies
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:59 schreef Molo het volgende:
Fascinerend man![]()
![]()
Wel een XL pizza?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
GENOTquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Te oud voorquote:
Dat was het verhaal eigenlijk 😅quote:
Zie dit verhaalquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb weleens een mad scientist geïnterviewd die een week later zijn huis opblies
Neequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Konden ze het waarderen?![]()
Nog getoeterd naar Ama?
Was zo’n typische verstrooide professor die claimde dat hij zonnepanelen had uitgevonden die vijf keer rendabeler waren dan normale zonnepanelen. Maar een week later vloog zijn dijkhuisje de lucht in. Hij heeft het wel overleefd maar met die zonnepanelen is het niks meer gewordenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok dit verhaal ook zeker, alles.
Waar zit je nu?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is wat voor Molo. kan ze die van Barry in segmenten printen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was zo’n typische verstrooide professor die claimde dat hij zonnepanelen had uitgevonden die vijf keer rendabeler waren dan normale zonnepanelen. Maar een week later vloog zijn dijkhuisje de lucht in. Hij heeft het wel overleefd maar met die zonnepanelen is het niks meer geworden![]()
Prachtig figuur wel
Weet niet of er genoeg korrels te verkrijgen zijn als grondstofquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is wat voor Molo. kan ze die van Barry in segmenten printen.
Zag het jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://regio15.nl/nieuws(...)DMAoKDzQD7djpelsl6sU
Er zit er nog in de stad. straat van de fiddler maar bewerkte paddo's mogen er niet meer verkocht wordenquote:
Ja zo'n verse die je kan afhalen. Smaakt goed.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel een XL pizza?
Mijn eten was niet lekker
Zo maar boterham maken
ik breng nog wel even 25000 tonquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Weet niet of er genoeg korrels te verkrijgen zijn als grondstof
Zelfs in een saai bible belt-gebied als de Alblasserwaard kom je de meest prachtige figuren tegenquote:
Jaaaaaah doenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfs in een saai bible belt-gebied als de Alblasserwaard kom je de meest prachtige figuren tegen![]()
Ik zou me eigenlijk weer moeten aanmelden bij een krantje om eens wat verhalen te schrijven. Mis het wel een beetje
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:06 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja zo'n verse die je kan afhalen. Smaakt goed.
O, gebakken en wel?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:06 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja zo'n verse die je kan afhalen. Smaakt goed.
aha..quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er zit er nog in de stad. straat van de fiddler maar bewerkte paddo's mogen er niet meer verkocht worden
Er zijn nog wat krantjes maar die zijn allemaal van een streng gereformeerde uitgeverquote:
Yep.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, gebakken en wel?
Zo jammer dat wij dat niet hebben
Ik ken ook een gozer met echt een enorme zak, don't ask why, maar die had daar echt last van, kon niet sporten of fietsen of zoquote:
¤36.475quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:10 schreef Molo het volgende:
Hebben jullie al wat gedoneerd?
OUD / Help de zoon van Slaapmeisje! #1
Goed doel
ik ken betere goede doelen: mijzelfquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:10 schreef Molo het volgende:
Hebben jullie al wat gedoneerd?
OUD / Help de zoon van Slaapmeisje! #1
Goed doel
Emmaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee![]()
Mijn jongste is gek van Tino en Emma Heesters enzo.
zielige verhaaltjses doen het goed..quote:
Hier in Eindje zitten 2 XL's 1 met afhaal en 1 zonder. Die 1 met zit helaas aan de andere kant van de stad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, gebakken en wel?
Zo jammer dat wij dat niet hebben
Zeker, gelukkig wel jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:13 schreef bitterbal het volgende:
Gaan ze wel redden nu met rtl en linda erbij
Volgens mij heeft bitter iets te lang in de coffeeshop gestaanquote:
Deze frustratie deel ik met je.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik word even helemaal gek van die opdrachtgevers die allemaal zelf het wiel moeten uitvinden met hun portals en servers en programma's en wachtwoorden en online werkomgevingen en cloudIs er iets veranderd, kun je niet meer inloggen
Lees je post nog eens goed.quote:
'Ik ga dit weekend even wat administratie wegwerken.'quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze frustratie deel ik met je.
Niet heel menselijk van je, maar je zult zelf wel krap zitten dan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
zielige verhaaltjses doen het goed..
waarom denk je dat al die goede doelen miljoenen binnen halen
Ik nog steedsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lees je post nog eens goed.
Koen snapt niet wat er staat, en ik ook niet
Dat bedrag is het totaal van de crowdfunding tot nu toe ;Pquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lees je post nog eens goed.
Koen snapt niet wat er staat, en ik ook niet
Nah dit is wel een heel naar verhaal hoor. Niks mis met mensen af en toe een beetje helpen. Je bent ook niet verplicht om iets te geven natuurlijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
zielige verhaaltjses doen het goed..
waarom denk je dat al die goede doelen miljoenen binnen halen
Moest opzoeken wat dat was.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
ik vond het allerlaatste zakje poesta nootjes aan boord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |