SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Same shit, different day
SC hopper present
En wat is jouw maancyclus?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:44 schreef bitterbal het volgende:
Grappen maken over mondkapjes maar dan wel je maancyclus uitrekenen
echt veeg me op
Ik zie het net toevallig op de Stentor staan. Maar anders ga ik gewoon weer aan het straatjeskaartje werken in het centrumquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier zijn die rondleidingen geschrapt
Ze zal wel niet de enige zijn inderdaadquote:
Dan ben je pluizebalquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik wat hariger ben dan normaal weet ik dat het volle maan is
huehue serieus nemenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:51 schreef bitterbal het volgende:
maar dat kan ik toch niet serieus nemen dan
Wat lopen Gommers enzo dan te zeuren dat het allemaal wel werktquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:50 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
WHO-studie: meeste medicijnen ingezet tegen corona werken niet
Opnieuw tegenslag voor covid-19-patiënten en hun behandelaars. Voorlopige resultaten van een grote studie onder leiding van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) wijzen uit dat vier veelgebruikte antivirale middelen niet werken tegen covid-19.
Het onderzoek, Solidarity trial genaamd, werd uitgevoerd in ruim 400 ziekenhuizen in dertig landen. Er deden meer dan 11.000 patiënten aan mee.
De onderzochte medicijnen zijn remdesivir, hydroxychloroquine, lopinavir (in combinatie met ritonavir) en interferon-bèta1a (met lopinavir). De studie heeft nog geen peer review ondergaan en is dus nog niet door vakgenoten van de auteurs beoordeeld.
Ja die snap ik ook nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat lopen Gommers enzo dan te zeuren dat het allemaal wel werkt
Jezus zo zonde weer van dat vliegen. En dan krijg ik vliegschaamte omdat ik met het vliegtuig naar Londen ging en weleens ver reis.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:52 schreef bitterbal het volgende:
koning breekt zijn vakantie af
ff serieus jongens![]()
![]()
push bericht van nu.nl
Echt slim is het inderdaad niet, beetje een Grapperhaus actiequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:53 schreef bitterbal het volgende:
maar serieus dat had willem en zijn adviseurs toch wel kunnen zien dat dit niet positief zou vallen
huh wat?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:52 schreef bitterbal het volgende:
koning breekt zijn reactie af
ff serieus jongens![]()
![]()
push bericht van nu.nl
Heb je serieus last van vliegschaamte?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus zo zonde weer van dat vliegen. En dan krijg ik vliegschaamte omdat ik met het vliegtuig naar Londen ging en weleens ver reis.
pa achter de stuurknuppelquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
huh wat?Oh, vakantie.
Ja, zal wel van Marky Mark op z'n lazer gehad hebben. Mafkees. Lekker slim ook. Hopelijk hebben de meiden nog een rondje kunnen zwemmen, vannacht zijn ze weer thuis
Haha nee. Heb geen kinderen dus ik loop nog achter met vervuilen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je serieus last van vliegschaamte?
Serieus had dat gewoon gisteren even bedacht zegquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:54 schreef bitterbal het volgende:
Koning Willem-Alexander gaat zijn vakantie in Griekenland afbreken. Dat meldt de koning via de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) vrijdag.
"We zullen onze vakantie afbreken. We zien de reacties van mensen op berichten in de media. En die zijn heftig, en die raken ons. We willen er geen enkele twijfel over laten bestaan: om het COVID19-virus eronder te krijgen is het noodzakelijk dat de richtlijnen worden nagevolgd. De discussie naar aanleiding van onze vakantie draagt daar niet aan bij."
Meer informatie volgt...
Goedzoquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha nee. Heb geen kinderen dus ik loop nog achter met vervuilen.
ja ik vind dit ook echt dom.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Serieus had dat gewoon gisteren even bedacht zeg
en ook nog naar een eiland toch, dus code oranjequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik vind dit ook echt dom.
Overal berichten dat de zorg in de shit zit, horeca dicht en dan ga je op vakantie en denk je dat er geen reacties op komen
nee schiereilandquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en ook nog naar een eiland toch, dus code oranje
nee Pelo was geelquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom heb ik dat gemistquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:56 schreef bitterbal het volgende:
tijdje terug waren ze ook al toch, toen maxima werd gekiekt op die boos in haar bikini
Maar dat past toch exact met jullie koningshuis, daar voelen ze zich thuisquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, maar misplaatst dusquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:58 schreef 3.14159T het volgende:
[..]
Maar dat past toch exact met jullie koningshuis, daar voelen ze zich thuis
slaapwelquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
zo maar weer eens lekker op tijd ter kribbe
nieuwe of oude bekende?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:58 schreef 3.14159T het volgende:
[..]
Maar dat past toch exact met jullie koningshuis, daar voelen ze zich thuis
Tnxquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://forum.mannenzaken(...)ma-zorreguieta/page4
leuk mens vind ik het
Andere medicatie die hier niet genoemd staat, en niet medicamenteuze behandeling werken wel. En daarvan is nu meer kennis dan in februari maartquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat lopen Gommers enzo dan te zeuren dat het allemaal wel werkt
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201015_96203781quote:Zo verliep de eerste ontmoeting tussen Delphine en Filip: drie uur geduurd, sereen, maar emotioneel
Niemand kan op tegen deze sportsterquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Qua sporter vind ik haar knapper dan Martens.
[ afbeelding ]
nou ja dat vind ik wel een bijzonder verhaalquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:05 schreef 3.14159T het volgende:
Koningshuizen moeten vandaag blijkbaar allemaal in het nieuws
[..]
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201015_96203781
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die foto hoe willen haar die boot in helpt. Ik hoor ze dan al lachen
Wil je erop?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niemand kan op tegen deze sportster![]()
![]()
[ afbeelding ]
Tegen een goede warming up met haar zou ik geen nee zeggenquote:
Je hebt toch maar één koningshuisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zachte dokters maken stinkende wonden
What happens during the bike ride, stays at the bike ridequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat mevr Muis dat minder zou waarderen
true truequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
What happens during the bike ride, stays at the bike ride![]()
Puck is ook wel leukquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Ze heeft zo'n schattig gezichtjequote:
En dikke prammenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n schattig gezichtje![]()
Heeft die uberhaupt wel eens een wedstrijd uitgereden?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
quote:De horeca moet in het hele land vier weken sluiten, vanaf maandag. Na twee weken wordt de maatregel geëvalueerd, mogelijk kan de sluiting dus nog verlengd worden. Afhalen is wel nog toegestaan, tot 22 uur ’s avonds. Er komt een omvangrijk steunpakket voor de getroffen zaken.
Er komt ook een algemeen verbod op de verkoop van alcohol vanaf 20 uur. Nachtwinkels moeten sluiten om 22 uur.
Voortaan zal het nog maar toegestaan zijn om één nauw contact te onderhouden. Dat betekent dat u in plaats van drie personen van buiten uw gezin nog maar één iemand mag kiezen met wie u de afstandsregels niet naleeft.
Wallonië had al een avondklok ingevoerd, nu volgt ook de rest van het land. De avondklok geldt van middernacht tot vijf uur. Er geldt dan in het hele land ook een nachtelijk uitgaansverbod.
Thuiswerk wordt opnieuw verplicht voor wie dat mogelijk is. Wie niet per se op kantoor moet zijn, moet dus van thuis uit werken. Waar dat wel nodig is, moeten alles op alles worden gezet, zodat het in veilige omstandigheden kan.
Dit jaar komen er in ons land geen kerstmarkten. Markten en kleine kermissen mogen wel blijven doorgaan.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:14 schreef 3.14159T het volgende:
Voortaan zal het nog maar toegestaan zijn om één nauw contact te onderhouden. Dat betekent dat u in plaats van drie personen van buiten uw gezin nog maar één iemand mag kiezen met wie u de afstandsregels niet naleeft.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]_!!!
"Voortaan zal het nog maar toegestaan zijn om één nauw contact te onderhouden. Dat betekent dat u in plaats van drie personen van buiten uw gezin nog maar één iemand mag kiezen met wie u de afstandsregels niet naleeft"
Ja sorry Henriette maar ik vind je zusje Anne echt veel liever, ga es dood
Bij de beloftes welquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Heeft die uberhaupt wel eens een wedstrijd uitgereden?
serieus, ik wist dat niet eens (dat je ook met 3 anderen mocht knuffelen)quote:
Dat was gisterenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:05 schreef 3.14159T het volgende:
Koningshuizen moeten vandaag blijkbaar allemaal in het nieuws
[..]
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201015_96203781
wat je er wel en niet mee mag doen is niet nader omschreven hèquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
serieus, ik wist dat niet eens (dat je ook met 3 anderen mocht knuffelen)
Lieke is niet lelijk, maar de knapste sportster is ze zeker niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Qua sporter vind ik haar knapper dan Martens.
[ afbeelding ]
Petra Saganquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Tegelijk met de wintertijd?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt op de maatregelen hier. Die avondklok komt hier over twee weken, vermoed ik
Geen lockdown met niet-essentiele winkels helemaal dicht denk je?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt op de maatregelen hier. Die avondklok komt hier over twee weken, vermoed ik
ze hebben hier in Antwerp proef gedraaid en blijkbaar is het goe bevallenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
vandaag liepen er echt veel mensen in de stad. ook gezinnenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen lockdown met niet-essentiele winkels helemaal dicht denk je?
Ik had honderden kutjes uitgeknipt uit de Playboy en aan elkaar geplakt op een grote lijst, duurde jaren voordat mijn moeder eindelijk zag wat het wasquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had vroeger een poster van Anna Kournikova op mijn kamer hangen![]()
![]()
Volgens mij wel. Dat zal @goldfinger1963 nog wel wetenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:25 schreef bitterbal het volgende:
laatste keer avondklok in nederland was zeker tijdens ww2?
ja was hier ook wel druk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vandaag liepen er echt veel mensen in de stad. ook gezinnen
Ik had vroeger een poster van VDB op mijn slaap kamer hangen, maar die heeft mijn oma weg gegooid toen ik het huis uitging omdat ze hem 'eng' vond uitzienquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had vroeger een poster van Anna Kournikova op mijn kamer hangen![]()
![]()
Nee, ik was gewoon braaf en dit was gewoon een onschuldige foto waarin ze gewoon haar tennisoutfit droeg. Ik was toen volgens mij al wel 18+quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had honderden kutjes uitgeknipt uit de Playboy en aan elkaar geplakt op een grote lijst, duurde jaren voordat mijn moeder eindelijk zag wat het was
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had vroeger een poster van VDB op mijn slaap kamer hangen, maar die heeft mijn oma weg gegooid toen ik het huis uitging omdat ze hem 'eng' vond uitzien
Lief ergensquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik was gewoon braaf en dit was gewoon een onschuldige foto waarin ze gewoon haar tennisoutfit droeg. Ik was toen volgens mij al wel 18+
Toen Frank Rijkaard mis trapte denk ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:25 schreef bitterbal het volgende:
laatste keer avondklok in nederland was zeker tijdens ww2?
En aanstaande week herfstvakantie dus zullen ze de koters ook weer meenemen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja daarom, flikker maar eventjes dicht die handelquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat kan ook, met sluipschutters op de dakenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen lockdown met niet-essentiele winkels helemaal dicht denk je?
town wist nog niemand dat Samantha van de vrouwtjes wasquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij moesten het vroeger met Samantha Fox doen en later Pamela fucking Anderson.
"jullie weten nu toch niet hoe laat het is dus blijf maar lekker thuis"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |