Ja beetje raar dat ze die tijdvakken niet aanpassen naar 16-20 en een nieuw tijdvak zonder alcohol maken van 18-22quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:26 schreef miss_sly het volgende:
Wij wilden een fles whiskey bij onze volgende AH bestelling doen, want hij is bijna op. Wij hebben een vast blok voor bezorging, op maandag tussen 16-22 uur.
Het blijkt dat je geen alcohol bij je bestelling kunt doen als je bezorgmoment eindigt na 20.00 uur.
Dat vind ik toch best vergaand, eigenlijk.
Tja hij mag niet met alcohol rond rijdenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:27 schreef miss_sly het volgende:
Wij wilden een fles whiskey bij onze volgende AH bestelling doen, want hij is bijna op. Wij hebben een vast blok voor bezorging, op maandag tussen 16-22 uur.
Het blijkt dat je geen alcohol bij je bestelling kunt doen als je bezorgmoment eindigt na 20.00 uur.
Het is echt serious business, dat alcoholverbod
Dit is toch niet zo gek?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:27 schreef miss_sly het volgende:
Alle supermarkten van Deen, Boon's, Poiesz, Hoogvliet en een hoop individuele supermarkten van de Coop, Jan Linders en de Plus gaan al dagelijks eerder dicht vanwege het alcoholslot. En online bestellingen met alcohol gaan echt niet meer met alcohol geleverd worden na 20.00 uur. Als je betrapt word heb je een groot probleem als supermarkt. Maar alle winkels die alcohol verkopen hebben er mee te maken. Bij mij in de buurt zit een slijter die 2 dagen in de week open is tot 22.00 uur. Die gaat eerder dicht omdat hij anders alleen maar sap, alcoholvrij bier en tonic enzo kan verkopen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:27 schreef miss_sly het volgende:
Na 20.00 uur: terecht. Ze moeten zich immers houden aan de nieuwe regels.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:27 schreef miss_sly het volgende:
AH bezorgt ook produkten van Etos en Gall & Gallquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:36 schreef Tarado het volgende:
ik wist niet eens dat supermarken sterke drank mogen verkopen
Alle alcohol is verboden na 20.00 uur. Weet niet of ze het nog verkopen, maar zelfs champagnepils mag je niet verkopen na 20.00 uurquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:36 schreef Tarado het volgende:
Dit vooral inderdaad. Wij gaan er zelf niet mee over straat en het bezorgmoment ligt nog niet vast wanneer je bestelt. Er zitten meer uren voor 20.00 uur dan er na 20.00 uur zitten in ons specifieke moment. Het kwam voor ons dus nogal onverwacht.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
op zich niet maar ik me wel voorstellen dat je er niet bij stilstaat op moment van bestellen
Technisch doen ze dat ook niet maar Gall & Gall is gewoon ook AH, natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:36 schreef Tarado het volgende:
AH kan het online bestellen niet aan. Stond op Nu vanmiddag. Zal dus nog wel even duren voordat ze aanpassingen voor elkaar maken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:35 schreef Natalie het volgende:
[..]
Na 20.00 uur: terecht. Ze moeten zich immers houden aan de nieuwe regels.
Maar je zou idd verwachten dat ze dan de bezorgvakken aanpassen. Zou me zo kunnen voorstellen dat ze dat nog gaan doen want het is wel heel zuur anders.
Dat zou wel zuur zijn na de oproep om vooral je herfstvakantie in eigen land door te brengen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:39 schreef indiaantje89 het volgende:
En het Koningshuis lijkt onderweg te zijn naar Griekeland om daar de Herfstvakantie door te brengen
Klopt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit vooral inderdaad. Wij gaan er zelf niet mee over straat en het bezorgmoment ligt nog niet vast wanneer je bestelt. Er zitten meer uren voor 20.00 uur dan er na 20.00 uur zitten in ons specifieke moment. Het kwam voor ons dus nogal onverwacht.
Geen ramp verder, hoor. We'll live
Meen je dat van die champagne pils? Is toch gewoon gazeuse?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alle alcohol is verboden na 20.00 uur. Weet niet of ze het nog verkopen, maar zelfs champagnepils mag je niet verkopen na 20.00 uur
edit: oh je bedoeld vanwege miss_sly. Bezorgen mag wel. In de supermarkt mag je geloof ik geen whisky verkopen.
Ook vakantietijd voor de koning; regeringstoestel naar Griekenlandquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat zou wel zuur zijn na de oproep om vooral je herfstvakantie in eigen land door te brengen.
Mogelijk idd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
AH kan het online bestellen niet aan. Stond op Nu vanmiddag. Zal dus nog wel even duren voordat ze aanpassingen voor elkaar maken.
Dat vind ik toch aardig storend egoistisch gedrag eik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:43 schreef maily het volgende:
[..]
Ook vakantietijd voor de koning; regeringstoestel naar Griekenland
En wij maar braaf thuisblijven.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat vind ik toch aardig storend egoistisch gedrag eik.
Wat saamhorigheid.
Hadden ze dat nu echt niet eventjes even uit kunnen stellen.
Blamage
wtfquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:39 schreef indiaantje89 het volgende:
En het Koningshuis lijkt onderweg te zijn naar Griekeland om daar de Herfstvakantie door te brengen
Ik doe het sinds 1e golf Covid.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:44 schreef Natalie het volgende:
Wie laten er eigenlijk hun boodschappen bezorgen hier?
En is doe je dat sinds covid-19 zich heeft aangediend of daardoor ook al?
Tot op heden niet, ik weet eigenlijk niet waarom , stom he?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:44 schreef Natalie het volgende:
Ik doe het al jaren, maar deed nog wel mijn vers in de winkel kopen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:44 schreef Natalie het volgende:
Dit. Goed voorbeeld doet volgen (moet je hopen maar ze hadden in ieder geval die poging kunnen doen). Gewoon ook als vorst thuisblijven in die bezemkast en wat badminton op het gazonnetje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat vind ik toch aardig storend egoistisch gedrag eik.
Wat saamhorigheid.
Hadden ze dat nu echt niet eventjes even uit kunnen stellen.
Blamage
En dan maar klagen dat mensen zich niet aan de regels houden.quote:
Ik bedoel dat drankje met 2% alcohol dat naar limonade smaaktquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:42 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Meen je dat van die champagne pils? Is toch gewoon gazeuse?
Elke 6 tot 8 weken een keertje. En dan vooral de grote en zware dingen aangezien ik geen auto heb. Deed ik voorheen ook al, maar nu iets vaker.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:44 schreef Natalie het volgende:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Uitslag negatiefGewoon een griepje dus.
In het verpleegtehuis waar ik heb gewerkt ook weer tekort aan mondkapjes. Facilitaire diensten zoals keukenpersoneel moesten van de zomer ook met mondkap werken maar nu niet meer want de verpleging heeft ze broodnodig. Krom, maar nood breekt wet zeggen ze dan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:46 schreef OProg het volgende:
Op telegraaf dat er in de zorg nog steeds een tekort aan spullen, waaronder mondmaskers.
Waar is Sywert nu, die had er toch meer dan genoeg?
Ik vraag het mij nog steeds af of ze dat zomaar in een noodwetje kunnen donderen.quote:De Jonge: mondkapje mogelijk half november verplicht
Het dragen van mondkapjes in de openbare binnenruimte wordt mogelijk vanaf medio november verplicht. De regeling is afhankelijk van de corona-spoedwet die de Eerste Kamer op 26 oktober behandelt, zei vicepremier De Jonge vrijdag.
"We bereiden een ministeriële regeling voor onder die wet. Dat is de snelste manier om het juridisch geregeld te krijgen. Als we dan heel erg haast maken met de invoeringsdatum, dan zou die half november daadwerkelijk als een plicht kunnen worden ingevoerd", zei De Jonge.
Same here.quote:
Alsof zij een drol geven om NL. Lekker money spenden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Herkenbaar. Al ritselde ik, voor de zware dingen, meestal m'n vader met de wagen. Maar ja, dat mag nu ook niet meer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Elke 6 tot 8 weken een keertje. En dan vooral de grote en zware dingen aangezien ik geen auto heb. Deed ik voorheen ook al, maar nu iets vaker.
Ik laat het bezorgen sinds maart. Gaat er ook niet meer af, scheelt zoveel tijd en vooral onrust in mijn hoofd!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:44 schreef Natalie het volgende:
Hebben daar dacht ik een eigen villa. Was een paar jaar geleden in het nieuws omdat er een muur omheen gebouwd moest worden voor de veiligheid.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:53 schreef roos94 het volgende:
[..]
Alsof zij een drol geven om NL. Lekker money spenden.
Ik vind het eerder absurd dat social media jarenlang heeft mogen opereren zonder enige vorm van moderatie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:54 schreef mir1986 het volgende:
Ik vind het trouwens behoorlijk eng worden dat Twitter, Facebook en Google censuur gaat toepassen. Mogen bepaalde zaken niet bekend worden?
Die blijven heus niet van sochtends tot savonds braaf in het villaatje zittenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:56 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Hebben daar dacht ik een eigen villa. Was een paar jaar geleden in het nieuws omdat er een muur omheen gebouwd moest worden voor de veiligheid.
zijn wel meer hotel restaurants die dat doen maar dan moet je wel een overnachting boeken en dat is meer dan een tientjequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:41 schreef Claudia_x het volgende:
Was dit hier al voorbijgekomen? Ongelooflijk, wéér de uitzondering voor jezelf proberen op te zoeken.
Sterrenrestaurant Joelia stopt met ’coronatruc’
Nou ik vind het absurd dat je straks alleen het nieuws nog mag volgen via de media en geen andere kanalen, omdat je die info niet meer kan vinden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het eerder absurd dat social media jarenlang heeft mogen opereren zonder enige vorm van moderatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |