Mocht je willen toffe username trouwens pima serie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:13 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Het is al besloten, ik krijg haar. Verdere discussie onnodig.
Ik heb weer eens wat gemist, 1 of ander nieuwe domme corona beperking? Dat die Grapperhaus er nog steeds zit, ik kan hem gewoon niet meer serieus nemen na zijn eigen middelvinger op zijn bruiloft tegen de Corona regels.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:07 schreef Justin_Case het volgende:
Met twee kratten bier ga je maandag bestraft worden aldus pietje paardenlul Grapperhaus
Bronnen spreken elkaar wat tegen maar jij kan idd ook gelijk hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Jahaaaaa, dat ontkent toch ook niemand.
De 19 staat voor 2019, niet omdat het de negentie versie is.
quote:De ziekte kreeg de naam COVID-19 (CoronaVirus Disease 2019).
Uh?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:07 schreef Justin_Case het volgende:
Met twee kratten bier ga je maandag bestraft worden aldus pietje paardenlul Grapperhaus
Stel je je voor dat je in het teutoburg bos bent als de romeinen en je dan dat geluid hoort van de germanen die dat nr zingenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb NÉT naar een reaction op dat "Allfather"-nummer van ze zitten kijken!
Haha ja mooiste was zijn reactie na dat feestje in Den Haag afgelopen woensdag.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:16 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik heb weer eens wat gemist, 1 of ander nieuwe domme corona beperking? Dat die Grapperhaus er nog steeds zit, ik kan hem gewoon niet meer serieus nemen na zijn eigen middelvinger op zijn bruiloft tegen de Corona regels.
Voortijdig gecanceld.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mocht je willen toffe username trouwens pima serie.
Gecanceld echt? Zondequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:19 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Voortijdig gecanceld.Dank, ben ook fan van deze serie
Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2575039/1/300#p195677820]vrijdag 16 oktober 2020 17:15[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/74056]ToT[/url] het volgende:
Wisten we het maar hequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom hebben de ladies altijd tegelijk zin of zijn ze tegelijkertijd chagrijnig
wederom boks.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:17 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Haha ja mooiste was zijn reactie na dat feestje in Den Haag afgelopen woensdag.
Daaag lamlul
Gesynchroniseerde menstruatie, doen ze expres.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom hebben de ladies altijd tegelijk zin of zijn ze tegelijkertijd chagrijnig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |