1e zoekresultaat 2006quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee dat heb ik dus geprobeerd en er is geen wikipedia over
Jouw uitslag*quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ONZ / Sterkte wensen voor mensen die dit echt nodig hebben in deze corona
topic er voor gemaakt
hey mopquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Is wel een grote envelop dan..
[..]
Ok en nu?
Wordt je daar gelukkig van?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
n
[..]
nu heb ik een opwindende gedachte
Alles goed daarquote:
superzaadquote:
Dat is gewoon pakketpost bij haarquote:
Als we ze opsturen betalen we ook verzendkostenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Is wel een grote envelop dan..
[..]
Ok en nu?
waar gaat rap heen?quote:
Met zo'n "pas op zwaar" sticker er opquote:
Ja breekbaar lijkt mij niet van toepassing idd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met zo'n "pas op zwaar" sticker er op
Komkommertijdquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:54 schreef dud0r het volgende:
Tijd voor een snack. Nu alleen nog bedenken wat.
Ik zou een lekkere vleesstaaf kiezen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:54 schreef dud0r het volgende:
wortelquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:54 schreef dud0r het volgende:
Frikandeltaart?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:54 schreef dud0r het volgende:
jij ging toch eten koken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:54 schreef dud0r het volgende:
Dit keer is het niet mijn beurt. Tandafdrukken staan er nog in.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou een lekkere vleesstaaf kiezen.
stoofperenquote:
O bah heel veel sterkte Stoor. Gelukkig dat je vader weer van de ic is e. Weer naar huis mag . Hopelijk hersteld hij snel en zonder lange nasleepquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op de uitslag van een coronatest(verkoudheid, hoofdpijn, koorts)
Vader vorige week opgenomen op de IC. Maar komt gelukkig vandaag naar huis. Was me t weekje wel weer.
Met jou?
ja precies goed onthouden thxquote:
A bah. Hey Ferrousquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:55 schreef Ferrous het volgende:
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2020 15:54 schreef dud0r het volgende:
Zeker een Chinees?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:56 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben voor het eerst langs de lokale snackbar geweest. Ik woon hier maar paar maanden dat wel
En, smaakte het?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:56 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben voor het eerst langs de lokale snackbar geweest. Ik woon hier maar paar maanden dat wel
Alles van de snackbarquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:54 schreef dud0r het volgende:
Heb jij weleens een bevroren frikandel in je reet gestoken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:56 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Aldi he, wist je dat niet? Ingevroren, lekkurrr
Daar zijn ze niet voor, jij wel weer zeker?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:57 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Heb jij weleens een bevroren frikandel in je reet gestoken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |