quote:
Videobellen met zequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:43 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mijn vader is 64 en rookt al z'n hele leven en is te zwaar, die laat ik ook even
M'n ma is 61 en heeft COPD, dus die laat ik ook maar even gaan.
Als corona nou écht voorbij is ga ik wel weer langs. Hoe lullig het ook is. Zie mijn ma heel sporadisch wel als ze hier voorbij fietst dan maken we op 1,5 meter een praatje. Maar thuis zitten bij d'r ? Nee.
En m'n pa is de band toch al niet super mee, dus ach. Maar wil toch liever ook niet dat 'ie overlijdt.
DACHT IK AL JE MISTTE BELANGRIJKE POSTEN HIERquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
DACHT IK AL JE MISTTE BELANGRIJKE POSTEN HIER
nou hopelijk rookt ie niet bij je moeder dan...quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:43 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mijn vader is 64 en rookt al z'n hele leven en is te zwaar, die laat ik ook even
M'n ma is 61 en heeft COPD, dus die laat ik ook maar even gaan.
Als corona nou écht voorbij is ga ik wel weer langs. Hoe lullig het ook is. Zie mijn ma heel sporadisch wel als ze hier voorbij fietst dan maken we op 1,5 meter een praatje. Maar thuis zitten bij d'r ? Nee.
En m'n pa is de band toch al niet super mee, dus ach. Maar wil toch liever ook niet dat 'ie overlijdt.
8000 hoor vandaagquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:44 schreef Justin_Case het volgende:
Eerst even afwachten wat de cijfers gaan doen. Er lijkt een redelijke stabilisatie in te zitten afgelopen 2-3 dagen.
nou nouquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:43 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Gewoon maand alles dicht gooien behalve supermarkt en slijter
nee dat heb ik dus geprobeerd en er is geen wikipedia overquote:
staan er veel bij die niet bij de telling horenquote:
Primequote:
Met mijn ma sowieso wel. M'n vader is niet zo van het contact onderhouden volgens mijquote:
jij en engine lopen elkaar mis vandaagquote:
7984.quote:
Al 15 jaar uit elkaar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou hopelijk rookt ie niet bij je moeder dan...
Beter , mijn oudste zoon komt wel langs maar blijft op ruime afstandquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:41 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben 34 en mijn ouders zijn 67 en 68. Die laat ik voorlopig even een tijd links liggen.
Hopenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
7984.
Niet meer 500+ stijging. Als morgen rond de 7900 blijft hangen begin ik positief te worden.
Nog steeds stijgingquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:44 schreef Justin_Case het volgende:
Eerst even afwachten wat de cijfers gaan doen. Er lijkt een redelijke stabilisatie in te zitten afgelopen 2-3 dagen.
In de tuin zeker?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Beter , mijn oudste zoon komt wel langs maar blijft op ruime afstand
bolkers zijn niet liefquote:
ik denk de hele tijd aan jouw vruchtbaarheidquote:
Ik weet het niet ....quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee dat heb ik dus geprobeerd en er is geen wikipedia over
Heb jij wat tegen mij ofzo? Of wat?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
DACHT IK AL JE MISTTE BELANGRIJKE POSTEN HIER
Is wel een grote envelop dan..quote:
Ok en nu?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik denk de hele tijd aan jouw vruchtbaarheid
nquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Is wel een grote envelop dan..
[..]
Ok en nu?
nu heb ik een opwindende gedachtequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Is wel een grote envelop dan..
[..]
Ok en nu?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:49 schreef ToT het volgende:
Ik stuur het goede nieuws naar de oma van Mini-ToTdinnetje, en 1 minuut later wordt er hier al door een klein handje aangeklopt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |