Ja maar dieper de cijfers induikend komen daar een heleboel besmettingen bij die eigenlijk van 3-4-5 oktober zijn.quote:
Ik heb er nog eentje he of had je al geloof ik toch? Althans muzikale omgeving en tekst? Maar moesten we nog mee beginnen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:34 schreef DeBraad het volgende:
[..]
ja was leuk gedaan. Ik alle muzikale dingen, jij de tekst
Ik ook dusquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:39 schreef ToT het volgende:
[..]Dat was idd wat ik in de eerste oogopslag hier las!
doet je auto het nog?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:35 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zit er over na te denken om het volgende week te halen, die reclame heeft mij wel overtuigd
Al komt dat ook doordat je er mee dood gegooid word
Betaald is nooit handig voor mijquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:41 schreef kree het volgende:
Trouwens die website @:debraad zou onwijs handig zijn voor ons. Maar hij is betaald en niet heel duur. Maar ok gok dat dat voor jou dus niet handig is?
Zie niet in waarom 'ie het niet zou doen. Afgelopen 4 maanden bijna 10k mee geredenquote:
Moet je niet in de winter doen, zolang stil laten staan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:42 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zie niet in waarom 'ie het niet zou doen.
Staat al stil sinds de 11e, maar denk dat het instappen sleutel omdraaien en rijden is hoor
Nee dat dacht ik al. Maar lukt zo ook wel want wij zijn natuerlijkquote:
We gaan helaas de kant op dat steeds meer legendes komen te overlijdenquote:
Nee dat sowieso niet. Maar komt nu wel even handiger uit omdat ik toch nergens heen hoefquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:42 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Moet je niet in de winter doen, zolang stil laten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |