ja was leuk gedaan. Ik alle muzikale dingen, jij de tekstquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:33 schreef kree het volgende:
Ik heb nog wel wat leuks of had ik dat nou al gepost. Anyway boeie. @:debraad en ik hadden ook wel een leuk nr gemaakt. Maar voorzover begrepen komt ie op de blog ofzo.
Maar dat terzeide sowieso is dat trouwens cool dat we dat konden maken zo via internet.
Maar heb hier nog een voorbeeldje wat internationaler alleen. Ff wachten want zal is ff elke stap posten die er is geweest voor de grap
👍👍quote:
Zit er over na te denken om het volgende week te halen, die reclame heeft mij wel overtuigdquote:
Gewooquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:35 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zit er over na te denken om het volgende week te halen, die reclame heeft mij wel overtuigd
Al komt dat ook doordat je er mee dood gegooid word
gewoon proberen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:35 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zit er over na te denken om het volgende week te halen, die reclame heeft mij wel overtuigd
Al komt dat ook doordat je er mee dood gegooid word
Oohh die.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Die reclame met dat geloei bij de koelkast.
Okequote:
Zitten nu op 8000 besmettingen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:36 schreef Justin_Case het volgende:
Bij de cijfers van besmettingen vandaag zitten nog steeds aanzienlijke aantallen van 13-14 dagen geleden
@:m1st1g
8000 nu op 4 naquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:37 schreef Justin_Case het volgende:
Niet best hoor. Het lijkt alsof de piek al begin oktober lag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |