Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-10-2020 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
STILTEquote:
Echt hequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Remember; along the road, not across the street!
Nee zinloos lullen over ruimteschepen is watquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:30 schreef kree het volgende:
Is het weer zover allemaal zinloos post krik icoontje posten
Ja ik heb werkelijk geen idee waar het vandaan komt. Als het ebola is ben ik wel de lul.quote:
Ja echt he was geen touw aan vast te knopenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:31 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Nee zinloos lullen over ruimteschepen is wat
Dat dusquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja echt he was geen touw aan vast te knopen
phil is half doof.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:32 schreef DeBraad het volgende:
Phil Collins op drums, Brian May op gitaar
half horendquote:
okquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:33 schreef kree het volgende:
Ik heb nog wel wat leuks of had ik dat nou al gepost. Anyway boeie. @:debraad en ik hadden ook wel een leuk nr gemaakt. Maar voorzover begrepen komt ie op de blog ofzo.
Maar dat terzeide sowieso is dat trouwens cool dat we dat konden maken zo via internet.
Maar heb hier nog een voorbeeldje wat internationaler alleen. Ff wachten want zal is ff elke stap posten die er is geweest voor de grap
ik wil rookworst zonder rquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |