Bund Deutscher Mädel GENOTquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, dat ome Adolf een grote kindervriend was bijvoorbeeld. Dat wordt altijd doodgezwegen in ons onderwijs. #FAKEHISTORY
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar wat scheelt eraan dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:57 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ook niets aan.. kan ik begrijpen. Het thuis zijn vind ik zelf niet zo erg.
Eindexamenstof, dus pretty much alles maar met focus op dingen als de Republiek en de opkomst van Hitlerquote:
Gebruik het bord bij geschiedenis enkel voor (pijltjes)schema’s, wat er wel veel zijn maar dat helpt met overzicht houden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schrijf alsjeblieft geen bord vol met allemaal feitjes wat de leerlingen dan mogen overpennen.
Is er ook ruimte om de holocaust ter discussie te stellen? Ik weet dat mijn goede vriend @Caland hier een groot voorstander van zou zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 06:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eindexamenstof, dus pretty much alles maar met focus op dingen als de Republiek en de opkomst van Hitler
[..]
Gebruik het bord bij geschiedenis enkel voor (pijltjes)schema’s, wat er wel veel zijn maar dat helpt met overzicht houden.
Welke holocaust?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is er ook ruimte om de holocaust ter discussie te stellen? Ik weet dat mijn goede vriend @:Caland hier een groot voorstander van zou zijn.
17 maart maatquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:00 schreef Caland het volgende:
Wanneer zijn die verkiezingen eigenlijk?
Ik heb je een positieve note gegeven maat. (Niet dat ik er ook maar iets van meen, ik wilde gewoon je 666ste note geven )quote:
denk het ook maar uiteindelijk toch closer dan ik had verwachtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:03 schreef onlogisch het volgende:
Ze kunnen het beter schriftelijk afdoen.
#4moreyears
#TRUMP2020
#MAGA
kwam opeens een pandemiequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk het ook maar uiteindelijk toch closer dan ik had verwacht
Trump zei gisteren dat het 'zeer ongeloofwaardig' is als hij Iowa verliest. Die is zich al helemaal aan het preppen op een verlies en dan te weigeren te vertrekkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk het ook maar uiteindelijk toch closer dan ik had verwacht
Ahja, altijd rond mijn verjaardagquote:
Hoe oud wordt je, 40?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ahja, altijd rond mijn verjaardag
(2 november voor de mensen die een cadeautje willen sturen, ter info)
Rituals pakketje van @Scrummie incoming.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:08 schreef Caland het volgende:
[..]
@Muskusboktor57 voor je excelletjequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoop staten zullen too close to call zijn. Dus ik denk dat het pas in de loop van 4 november bekend wordt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:09 schreef JanCees het volgende:
3 november dus ochtend 4 november uitslag hier?
vorige keer werd het hier in de ochtend gecalled rond uur of 8quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoop staten zullen too close to call zijn. Dus ik denk dat het pas in de loop van 4 november bekend wordt.
bla bla bla, die gaat echt welquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Trump zei gisteren dat het 'zeer ongeloofwaardig' is als hij Iowa verliest. Die is zich al helemaal aan het preppen op een verlies en dan te weigeren te vertrekken
??????????????????quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die wordt gewoon door Seals ontzet uit het Witte Huis straks.
Nee joh, die gaat gewoon heel normaal Biden feliciteren mocht het zover komen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die wordt gewoon door Seals ontzet uit het Witte Huis straks.
Wat een walgelijk wijfquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een walgelijk wijf
Alleen maar hameren op een maskertje. Gelukkig countert Trump dat ie niet in een basement kan blijven (zoals sommige)
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:54 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.wijzijncodeor(...)st-voor-code-oranje/
Fan van D66 geweestquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:54 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.wijzijncodeor(...)st-voor-code-oranje/
Ben nu een beetje aan het kloten met mijn NAS. Straks een keer tennissen (gewoon een wedstrijd die ergens om gaat, men vatte ze nie!).quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Hallo maat. Wat staat er op het programma vandaag?
Kunt eventueel bij mij komen poetsen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben nu een beetje aan het kloten met mijn NAS. Straks een keer tennissen (gewoon een wedstrijd die ergens om gaat, men vatte ze nie!).
Verder weet ik nog niet echt. Suggesties?
Ik vind poetsen niet leuk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kunt eventueel bij mij komen poetsen.
moet jij wetenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:50 schreef fetX het volgende:
Ik denk dat ik vandaag om 15:00 mijn laptop dichtklap.
Dit ter info.
niet geklikt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:54 schreef Charrell het volgende:
https://www.parool.nl/nie(...)n-miskraam~ba0fdbaf/
Ook goedemorgen
kom maarquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:54 schreef Charrell het volgende:
https://www.parool.nl/nie(...)n-miskraam~ba0fdbaf/
Ook goedemorgen
Wist ik reeds lange tijd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:muskusboktor57 voor je excelletje
Nee, dat wil ik niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
JE COHEN'S KAPPA LUL, WIL JIJ NOU BIJ DE BIG4 of wat?
Ik maak een gkrapju Emille, heb je keen gevoel voor 'umor?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik niet.
Maar volgens mij gaat Cohen's Kappa over iets tussen 2 (of meer) personen, niet 1 uniek persoon.
Nee, dat moet toch wel een keer algemeen bekend zijn nu.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik maak een gkrapju Emille, heb je keen gevoel voor 'umor?
Nee, dat weet ik ook poes. Ik zit gewoon met een dilemma, namelijk waar ik strakjes mijn volkoren croissant mee ga beleggen. M'n gewone croissant, ja, dat hoef je mij geen twee keer te vragen, waar je dat lekker mee belegt, maar m'n volkoren croissant, ik kom er maar niet uit wat er nou lekker op is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat moet toch wel een keer algemeen bekend zijn nu.
Gewoon niets.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik ook poes. Ik zit gewoon met een dilemma, namelijk waar ik strakjes mijn volkoren croissant mee ga beleggen. M'n gewone croissant, ja, dat hoef je mij geen twee keer te vragen, waar je dat lekker mee belegt, maar m'n volkoren croissant, ik kom er maar niet uit wat er nou lekker op is.
Ham.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik ook poes. Ik zit gewoon met een dilemma, namelijk waar ik strakjes mijn volkoren croissant mee ga beleggen. M'n gewone croissant, ja, dat hoef je mij geen twee keer te vragen, waar je dat lekker mee belegt, maar m'n volkoren croissant, ik kom er maar niet uit wat er nou lekker op is.
Ga je daar toch lekker heenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:17 schreef onlogisch het volgende:
Gvd boys. Hoe kunnen mensen zich niet interesseren voor de ruimte
Scherp.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Seconde te laat. @:Muskusboktor57 en ik vinden hier iets van.
Zou je deze screenshots nog eens willen maken maar dan met evenveel grijze ruimte links en rechts? Alvast bedankt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:25 schreef onlogisch het volgende:
GVD. Wat gebeurt hier?????
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:Danny
Niet gekliktquote:
Wie zegt dat ik ooit een achtergrond kleur heb ingesteldquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:27 schreef JanCees het volgende:
ga je een achtergrondkleur instellen en kies je grijs
ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ooit een achtergrond kleur heb ingesteld
Nu is het blauw. Verschrikkelijk irritant daar de posts en quotes wel gewoon wit/grijs blijven. Wat enorm onrustig zegquote:
ik heb gewoon de standaardachtergrondquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu is het blauw. Verschrikkelijk irritant daar de posts en quotes wel gewoon wit/grijs blijven. Wat enorm onrustig zeg
Je bent zelf enorm onrustig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu is het blauw. Verschrikkelijk irritant daar de posts en quotes wel gewoon wit/grijs blijven. Wat enorm onrustig zeg
Ik dacht dat ook te hebben, maar klaarblijkelijk heb je met een grijze achtergrond de achtergrond al aangepast dus. Nooit geweten, kan me niet heugen dat ik het heb aangepast. Wat is jouw achtergrond kleur dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb gewoon de standaardachtergrond
de standaardachtergrond maatquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dacht dat ook te hebben, maar klaarblijkelijk heb je met een grijze achtergrond de achtergrond al aangepast dus. Nooit geweten, kan me niet heugen dat ik het heb aangepast. Wat is jouw achtergrond kleur dan?
die jongetje LOLquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Laat die jongetje gewoon grijs nemen![]()
Nee, ik kom uit Servië.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:34 schreef JanCees het volgende:
d
[..]
die jongetje LOL
ben je een marokkaan ofzo !! Tering rifaap
die jongetjequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Laat die jongetje gewoon grijs nemen![]()
Een dagje in het hoofd van @onlogisch moet er ongeveer zo uitzienquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dacht
Nooit geweten
kan me niet heugen
Hardop gelachenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Een dagje in het hoofd van @:onlogisch moet er ongeveer zo uitzien
Gelachen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:37 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:36 schreef onlogisch het volgende:
@:JanCees heb je een plaatje met 3 of 4 hamers?
Like gegevenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier krijg je een like voorquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Geklikt.quote:
Like gegeven. Een bedankje is niet nodig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Goede film is dat ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:43 schreef Caland het volgende:
Manchester by the sea gezien
Ik geef de film een 7/10
@:ggmm @:lenny_leonard zie deze review
Nee dat is er niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is er ook ruimte om de holocaust ter discussie te stellen? Ik weet dat mijn goede vriend @:Caland hier een groot voorstander van zou zijn.
Erg leuke review. Leuk stuk om te lezen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:43 schreef Caland het volgende:
Manchester by the sea gezien
Ik geef de film een 7/10
@:ggmm @:lenny_leonard zie deze review
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:23 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)milieruzie~ac15db61/
[ afbeelding ]
Inmiddels zijn we 75 dagen van hem verlost verder.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:34 schreef aTypisch het volgende:
ik ga pas weer posten op fok als bitcoin $20k is
Oke Hans, dank je.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inmiddels zijn we 75 dagen van hem verlost verder.
Oh, en voor wie het wil weten :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:El-stinho
👍👌👍👌👍👌👍👌👍👌👍👌👍👌quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inmiddels zijn we 75 dagen van hem verlost verder.
Oh, en voor wie het wil weten :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:El-stinho
👌👀👌👀👌👀👌👀👌👀 good shit go౦ԁ sHit👌 thats ✔ some good👌👌shit right👌👌there👌👌👌 right✔there ✔✔if i do ƽaү so my self 💯 i say so 💯 thats what im talking about right there right there (chorus: ʳᶦᵍʰᵗ ᵗʰᵉʳᵉ) mMMMMᎷМ💯 👌👌 👌НO0ОଠOOOOOОଠଠOoooᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒ👌 👌👌 👌 💯 👌 👀 👀 👀 👌👌Good shitquote:
zwartwitte emojisquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:07 schreef onlogisch het volgende:
Tyf op achterlijke mongool. Waar ben je mee bezig joh? Maat @:El-stinho haalt een gebbetje uit maar jij moet zo nodig overdrijven
[ afbeelding ]
TR gezet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:16 schreef Tjacka het volgende:
@:leonos is extreem dom jongens
VBL / AFC AJAX #3454: Keeper binnen gehengeld
Ziedendquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:07 schreef onlogisch het volgende:
Tyf op achterlijke mongool. Waar ben je mee bezig joh? Maat @:El-stinho haalt een gebbetje uit maar jij moet zo nodig overdrijven
[ afbeelding ]
Als er nu nog geen vrijspraak komt weet ik het ook niet meer hoor.quote:
even die lichaamsfuncties controleren allenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Als er nu nog geen vrijspraak komt weet ik het ook niet meer hoor.
Dat moet Jos B ook gedacht hebben toen hij gewoon even de lichaamsfuncties aan het controleren wasquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat moet Jos B ook gedacht hebben toen hij gewoon even de lichaamsfuncties aan het controleren was
HET IS MAAR EEN SPELLETJE (geen sport).quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Previously, on 'Lenny Plays Tennis'
[ afbeelding ]
Dat was een act van Haags.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
HET IS MAAR EEN SPELLETJE (geen sport).
Oh leuk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Te lui voor, maar het is deze:
https://www.tennisdirect.nl/babolat-pure-drive-1
Niet eens. Ooit is het tijd voor een nieuwe. Mijn oude is dan nu mijn reserve voor als ik de spanning kapot sla.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh leuk.
Vorige racket kapot gegooid in een woedeaanval?
DunlopGoden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Babolat. Speel ik nu ook al mee.
Wat heb jij?
Ze waren net lineaire groei aan het uitleggen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe is de stemming? 'Het gaat he-le-maal mis' zeker.
We roddelen hier?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze waren net lineaire groei aan het uitleggen.
Ik hoop dat een bepaalde forum moderator aandachtig heeft meegekeken.
Ja, @Caland en @Neef_Wuppie waren flink aan het stoken daar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe is de stemming? 'Het gaat he-le-maal mis' zeker.
Mention die Wuppie nou godverdomme eens niet dan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, @:Caland en @:Neef_Wuppie waren flink aan het stoken daar.![]()
@:GGMM check dit.
Sorry vriend, maar ik mag dit niet zeggen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom heeft onze favoriete mod een ban?
ik heb het omgekeerde als ik naar de kerk gaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:10 schreef JanCees het volgende:
altijd mooi als meetings maar een kwartier duren ipv een uur
Misschien moet je een hobby zoekenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:05 schreef fetX het volgende:
Kan nog steeds niet inloggen op de t-mobile site na de release 2 uur geleden.
Wat een flopshow
Tele2 ligt er ook al uit. iPhonegod.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:05 schreef fetX het volgende:
Kan nog steeds niet inloggen op de t-mobile site na de release 2 uur geleden.
Wat een flopshow
Oei, hier is iemand woest.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon lekker je muil houden.
Edgodquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:14 schreef GGMM het volgende:
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:drizzt_dourden @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie @:charrell
![]()
[/info]
Geklikt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:20 schreef Charrell het volgende:
De nieuwe van Pigmans is ook uit @:jancees
Dit advies volg ik op.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geklikt.
Spijt van.
Advies aan heel de wereld: klik niet.
Gekliktquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:20 schreef Charrell het volgende:
De nieuwe van Pigmans is ook uit @:jancees
Niet geklikt.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat moet Jos B ook gedacht hebben toen hij gewoon even de lichaamsfuncties aan het controleren was
Geniaal in al zijn eenvoudigheid.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:14 schreef GGMM het volgende:
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:drizzt_dourden @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie @:charrell
![]()
[/info]
Uiteraard, de Toets bord computer met huishoud folie beschreming gebruik ik al een tijdje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geniaal in al zijn eenvoudigheid.
Ik ga ervan uit dat iedereen hier ook deze Toets bord computer met huishoud folie beschreming gebruikt.
Als iedereen de tips van Ed zou volgen dan was de carona allang de wereld uit.
hoe kom je erbijquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen hamers, derhalve niet geklikt.
IK LEK NIETquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sorry vriend, maar ik mag dit niet zeggen.
@:tjacka kun jij deze info geven?
Doe eens liefquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geklikt.
Spijt van.
Advies aan heel de wereld: klik niet.
Even een tandje lager jij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mention die Wuppie nou godverdomme eens niet dan.
Achterlijke teringdebiel.
mooi schatjequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Even een tandje lager jij.
Heb niet met je geknikkerd ofzo.
@:zipportal thanks voor je mention. Like gegeven.
niet gelachen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de FOK!-collectie "alleen maar lollige hondenplaatjes" presenteer ik jullie onderstaand plaatje.
[ afbeelding ]
Dit soort honden heeft vaak een tokkie als baasje.
@:rensajacied
@Dannyquote:
Heb je al je excuses aangeboden aan @JanCees voor je buitensporige uitval richting hem?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit heb ik je moeder ook meermaals horen zeggen. HAHA
Hey Stijn. Nog Granada nieuws?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je al je excuses aangeboden aan @:JanCees voor je buitensporige uitval richting hem?
Misschien moet ik dat wel doen ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je al je excuses aangeboden aan @:JanCees voor je buitensporige uitval richting hem?
Hebben Nehuen Pérez gehuurd van Atlético in de slotdagen, ben ik wel benieuwd naar. En er wordt wel hoog opgegeven van Luis Suárez (niet de echte).quote:
Netjes dat je dit alsnog doet. (Geen idee waarover dit gaat, maar het siert je. Ik kan me namelijk ook nog een dispuut herinneren waarin ik je uiteindelijk heb moeten exposen alvorens je excuses maakte.)quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat wel doen ja.
@:Jancees het spijt me. Ik viel te hard tegen je uit omdat je met die bolle kutkop van je mijn goede vriend @:El-Stinho belachelijk maakte.
Ik snap niet helemaal waarom Pérez geen kans krijgt bij Atleti. Centrum daar is echt heel matig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hebben Nehuen Pérez gehuurd van Atlético in de slotdagen, ben ik wel benieuwd naar. En er wordt wel hoog opgegeven van Luis Suárez (niet de echte).
Daar doe je Felipe wel mee tekort. Savic ben ik vooral geen fan van. Als je net denkt dat hij goed begint te spelen, haalt hij de vreemdste dingen uit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waarom Pérez geen kans krijgt bij Atleti. Centrum daar is echt heel matig.
Ook geen fan van Felipe. Ook al niet in zijn Porto tijd. Hopen dat Joao Felix het een keer op zijn heupen krijgt. En Correa.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar doe je Felipe wel mee tekort. Savic ben ik vooral geen fan van. Als je net denkt dat hij goed begint te spelen, haalt hij de vreemdste dingen uit.
Félix en Correa waren de eerste twee duels prima. Tegen Villarreal was het echt extreem slecht; Emery kwam voor een punt en Atlético kwam echt zelden erdoorheen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook geen fan van Felipe. Ook al niet in zijn Porto tijd. Hopen dat Joao Felix het een keer op zijn heupen krijgt. En Correa.
Jij zou - als liefhebber - eens een wedstrijd van Rennes moeten kijken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Félix en Correa waren de eerste twee duels prima. Tegen Villarreal was het echt extreem slecht; Emery kwam voor een punt en Atlético kwam echt zelden erdoorheen.
Sevilla v Rennes over anderhalve week denk ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij zou - als liefhebber - eens een wedstrijd van Rennes moeten kijken.
Walgelijke treinkapersquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:08 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)len-komen~a42889b26/
@:Geert kom er maar in.
Als je aan de slavenhandel maar genoeg tijd hebt besteedquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geschiedenistraining gegeven allen
Kwam helaas precies niet aan 40-45 toe maar kon wel de politieke stromingen uitleggen. Lekker groenlinks propaganda dus
Had alleen witte leerlingenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je aan de slavenhandel maar genoeg tijd hebt besteed
behoordquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:08 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)len-komen~a42889b26/
@:Geert kom er maar in.
Dat doe je al door ze wit te noemen in plaats van blank.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Had alleen witte leerlingen
Gelukkig, anders had ik tijdens dat gedeelte ook nog mijn excuses moeten aanbieden voor iets van 200 jaar terug
Toen wisten ze nog wel hoe ze dat soort probleempjes moesten oplossen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Walgelijke treinkapers
@:rensajacied
Ik hoop dat je ze wel wat wetenschappelijke literatuur heb voorgeschoteld.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geschiedenistraining gegeven allen
Kwam helaas precies niet aan 40-45 toe maar kon wel de politieke stromingen uitleggen. Lekker groenlinks propaganda dus
Jesse houdt een pedofielennetwerk in stand.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ze wel wat wetenschappelijke literatuur heb voorgeschoteld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JA HIJ MOET WEL BEVRIEND ZIJN MET JORIS DEMMINK!!!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jesse houdt een pedofielennetwerk in stand.
Hij heet dan ook eigenlijk Yasser Ferasquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ze wel wat wetenschappelijke literatuur heb voorgeschoteld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat je iets groots op het spoor bent!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij heet dan ook eigenlijk Yasser Feras
leukquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit heb ik je moeder ook meermaals horen zeggen. HAHA
geen ideequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:59 schreef onlogisch het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8001201_9e4fb247
Wat dachten deze mensen toen ze dit opnamen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
PAS JE WEL OP @GurneyIsBestOke !!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het wel goed dat Klaver geld steelt van de hardwerkende burger om het te geven aan zijn linkse klimaatstudentenvriendjes die het geld gebruiken voor hun nieuwe smartphone omdat ze verwend zijn
"Ik hoop dat er een idioot is die naar deze onzin kijkt"quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:59 schreef onlogisch het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8001201_9e4fb247
Wat dachten deze mensen toen ze dit opnamen?
GENOT.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:06 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe Allahu akbar is uit
@:zipportal
Pfff, eerst ONZE ic's bezetten en nu dit weer. Het moet toch niet gekker worden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:06 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hoort bij het leven in een grote stadquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:06 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@Danny doet alles voor geldquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:08 schreef Caland het volgende:
Blijkbaar mag kanker wel in de donatiebalk
Hoe zit dit precies @:ggmm ???
mijn luier zit scheefquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:08 schreef Caland het volgende:
Blijkbaar mag kanker wel in de donatiebalk
Hoe zit dit precies @:ggmm ???
Het onthoofde slachtoffer zou een leraar zijn van een kind van de dader, leraar had spotprenten Mohammed laten zien in de klas ofzo en dus ging het hoofdje eraf.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:06 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ja, dan vraag je er natuurlijk ook wel om.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het onthoofde slachtoffer zou een leraar zijn van een kind van de dader, leraar had spotprenten Mohammed laten zien in de klas ofzo en dus ging het hoofdje eraf.
Moet kunnen.
Stiekem zijn we allemaal apenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:41 schreef AFCNiels het volgende:
Ik laat me dus mooi niet vaccineren tegen carona. https://www.telegraaf.nl/(...)apen-laat-veranderen
Dat hep op Feesboek gestaan!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:41 schreef AFCNiels het volgende:
Ik laat me dus mooi niet vaccineren tegen carona. https://www.telegraaf.nl/(...)apen-laat-veranderen
Nu dus zelfs wetenschappelijk bevestigd.quote:
Er liggen toch alleen maar apen in de Nederlandse IC-bedden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:41 schreef AFCNiels het volgende:
@JanCeesquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt in sommige delen van de wereld zelfs gele apen.
@KingRolandquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelachenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is er met Simba gebeurd?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:27 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.instagram.com/kleoanddrako/
@:Littlerabbit Memphis heeft account voor zijn honden. Doet dit afbreuk aan zijn imago?
Ik heb geen recht op een mening betreft imago. Ik heb net een post geplaatst in het masked Singer topic.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:27 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.instagram.com/kleoanddrako/
@:Littlerabbit Memphis heeft account voor zijn honden. Doet dit afbreuk aan zijn imago?
Appleknockers flophouse godenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |