Bund Deutscher Mädel GENOTquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, dat ome Adolf een grote kindervriend was bijvoorbeeld. Dat wordt altijd doodgezwegen in ons onderwijs. #FAKEHISTORY
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar wat scheelt eraan dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:57 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ook niets aan.. kan ik begrijpen. Het thuis zijn vind ik zelf niet zo erg.
Eindexamenstof, dus pretty much alles maar met focus op dingen als de Republiek en de opkomst van Hitlerquote:
Gebruik het bord bij geschiedenis enkel voor (pijltjes)schema’s, wat er wel veel zijn maar dat helpt met overzicht houden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schrijf alsjeblieft geen bord vol met allemaal feitjes wat de leerlingen dan mogen overpennen.
Is er ook ruimte om de holocaust ter discussie te stellen? Ik weet dat mijn goede vriend @Caland hier een groot voorstander van zou zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 06:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eindexamenstof, dus pretty much alles maar met focus op dingen als de Republiek en de opkomst van Hitler
[..]
Gebruik het bord bij geschiedenis enkel voor (pijltjes)schema’s, wat er wel veel zijn maar dat helpt met overzicht houden.
Welke holocaust?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is er ook ruimte om de holocaust ter discussie te stellen? Ik weet dat mijn goede vriend @:Caland hier een groot voorstander van zou zijn.
17 maart maatquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:00 schreef Caland het volgende:
Wanneer zijn die verkiezingen eigenlijk?
Ik heb je een positieve note gegeven maat. (Niet dat ik er ook maar iets van meen, ik wilde gewoon je 666ste note geven )quote:
denk het ook maar uiteindelijk toch closer dan ik had verwachtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:03 schreef onlogisch het volgende:
Ze kunnen het beter schriftelijk afdoen.
#4moreyears
#TRUMP2020
#MAGA
kwam opeens een pandemiequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk het ook maar uiteindelijk toch closer dan ik had verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |