Zit eigenlijk vooral nog te twijfelen tussen die en Papillon en No One Knowsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik kwam hier om dit te vertellen, maar het is gewoon al gedaan!
Bindend stemadvies voor de Seal of Lapproval: Knights of Cydonia
Bij mij 13/30, ook wel een aantal artiesten die er wel met andere nummer instaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dankje dankje.
Even gauw gechecked 3 plaatjes waarop ik gestemd heb staan er niet in. (Fleetwoord Mac - Landslide is niet alternatief genoeg waarschijnlijk ) Maar genoeg om naar uit te kijken.
Ik heb 2 in de top 100, voor de rest wel redelijk verspreid.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik was die van mij ook al weer aan het zoeken
1 nummer in de top 100 en nog 2 in de top 150. Valt me mee.
ESF / [SLOWCHAT] #1225 - Waar we eigenlijk allemaal Among Us zijn. post 183 en 191 stonden ze.
Nvm. Is al opgelost zie ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:37 schreef ijs_beer het volgende:
@:koffieleuk
heb jij toevallig de lijstjes nog bewaard. En heel toevallig ook de mijne?
Nu geloven we hetquote:
Niks nakkes nada.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:43 schreef Strani het volgende:
Goedemorgen mensen! Wat zijn de plannen voor deze vrijdag?
Zet ‘m opquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Taak 1 is af. Op naar de tweede.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:58 schreef Arizona het volgende:
Vanavond eten bij mijn schoonouders, ik heb mijn vriend nu al meerdere keren gezegd dat hij even moet appen over een 1,5 meter setting maar hij vertikt het. "Regelen we daar wel" .Klinkt als mijn schoonouders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou gewoon niet gaan. Mag mijn man lekker alleen en ook 1,5m van hemApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Goed bezig. Ik heb er er ook al een taak opzitten die veel makkelijker was dan ik vooraf had ingeschatquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jij ook goed bezig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik heb er er ook al een taak opzitten die veel makkelijker was dan ik vooraf had ingeschat
Ik heb ze geloof ik nog nooit gezienquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:50 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb mijn abo ge-upgrade en de kalknagels zijn weg
Succes!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Abo, het perfecte middel tegen kalknagelsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:50 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb mijn abo ge-upgrade en de kalknagels zijn weg
Ik ook niet. Kennelijk valt het toch onder mijn abo danquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ze geloof ik nog nooit gezien
Als jullie met z'n 2 zijn moet dat kunnen toch? Of wonen ze heel klein?quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En nu we het daar toch over hebben, die moet ik voor morgen middernacht geüpgrade hebben Zo maar even doen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |