Ken ik niet.quote:
Onzinquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit soort lui smeren iemand een ban aan. Ze weten precies wie ze moeten hebben.
Nee jij treitert graag usersquote:
Zij is wel leukquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:43 schreef dud0r het volgende:
En dan ook nog een beetje van dit
[ afbeelding ]
Dit ga ik niet ontkennen, maar de stelling is ongenuanceerdquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee jij treitert graag users
Hou eens op met zieken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit ga ik niet ontkennen, maar de stelling is ongenuanceerd
Bier?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:45 schreef mario390 het volgende:
polizeiruf krimi:: de maß is voll
waar biergartenbedienungen
vermorrd werden
Pesters zijn mensen die heel onzeker zijn 😉quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als Mikey niet zo uit zijn plaat was gegaan had hij geen ban gehad, zo simpel is het. Mikey is een volwassen kerel die gewoon verantwoordelijk is voor zijn eigen reactie/gedrag.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit soort lui smeren iemand een ban aan. Ze weten precies wie ze moeten hebben.
Kijk nu zijn we er.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Eet smakelijk.quote:
Dit weet ik niet zo zekerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Pesters zijn mensen die heel onzeker zijn 😉
Hebben ze een biertuin vermoord?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:45 schreef mario390 het volgende:
polizeiruf krimi:: de maß is voll
waar biergartenbedienungen
vermorrd werden
En ze pakken mensen die een makkelijk doelwit zijn en zich te snel opwinden!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Pesters zijn mensen die heel onzeker zijn 😉
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |