Vieze troll is het.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:36 schreef engine het volgende:
@:mikeytt lijkt me meer iemand om het bokje te zijn
Ik weet heus wel wat mikeytt doet, maar door er zo serieus op in te gaan geef je hem precies wat hij wil.. Hij doet het om die reactie uit te lokken.. als je het negeert is de lol er snel vanaf.. waarom denk je dat hij het niet bij @Justin_Case ofzo doet?quote:
Dit is wel heul groot. Maar dan wel liever dit jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:38 schreef Mikeytt het volgende:
Liever dit of helemaal geen tieten?
[ afbeelding ]
@Justin_Case negeert me altijdquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:37 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik weet heus wel wat mikeytt doet, maar door er zo serieus op in te gaan geef je hem precies wat hij wil.. Hij doet het om die reactie uit te lokken.. als je het negeert is de lol er snel vanaf.. waarom denk je dat hij het niet bij @:justin_case ofzo doet?
Ga even weg ofzo.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:38 schreef Mikeytt het volgende:
Liever dit of helemaal geen tieten?
[ afbeelding ]
Wiequote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:37 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik weet heus wel wat mikeytt doet, maar door er zo serieus op in te gaan geef je hem precies wat hij wil.. Hij doet het om die reactie uit te lokken.. als je het negeert is de lol er snel vanaf.. waarom denk je dat hij het niet bij @:justin_case ofzo doet?
Hallo grote vriend die 7 punten achter mij staatquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
erst moet je in de 20 komen,beginner du
Het gaat mij er gewoon om dat hij iemand een ban aansmeert. Ik ken ondertussen de trolls wel op FOK.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:37 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jij doet t er vaak om en dat is t punt. Mikey ging veel en veel te ver. Maar jij bent steeds aan klotequote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:39 schreef dud0r het volgende:
Even kijken wat ik nu ga doen.
[ afbeelding ]
Zo groot nog steeds? Waar ligt de grens?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:38 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dit is wel heul groot. Maar dan wel liever dit ja
Lekker fietsenquote:
Ben jij dat?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zo groot nog steeds? Waar ligt de grens?
[ afbeelding ]
Hou nou maar opquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kunt iemand geen ban aansmeren.. Je bent nog altijd zelf verantwoordelijk voor je eigen gedrag..quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Het gaat mij er gewoon om dat hij iemand een ban aansmeert. Ik ken ondertussen de trolls wel op FOK.
Is toch niet normaal?
Ga weg zeg met die achterlijke plaatjes.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit soort lui smeren iemand een ban aan. Ze weten precies wie ze moeten hebben.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:42 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je kunt iemand geen ban aansmeren.. Je bent nog altijd zelf verantwoordelijk voor je eigen gedrag..
Je hebt ook assymetrischequote:
Ken ik niet.quote:
Onzinquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit soort lui smeren iemand een ban aan. Ze weten precies wie ze moeten hebben.
Nee jij treitert graag usersquote:
Zij is wel leukquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:43 schreef dud0r het volgende:
En dan ook nog een beetje van dit
[ afbeelding ]
Dit ga ik niet ontkennen, maar de stelling is ongenuanceerdquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee jij treitert graag users
Hou eens op met zieken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit ga ik niet ontkennen, maar de stelling is ongenuanceerd
Bier?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:45 schreef mario390 het volgende:
polizeiruf krimi:: de maß is voll
waar biergartenbedienungen
vermorrd werden
Pesters zijn mensen die heel onzeker zijn 😉quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als Mikey niet zo uit zijn plaat was gegaan had hij geen ban gehad, zo simpel is het. Mikey is een volwassen kerel die gewoon verantwoordelijk is voor zijn eigen reactie/gedrag.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit soort lui smeren iemand een ban aan. Ze weten precies wie ze moeten hebben.
Kijk nu zijn we er.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Eet smakelijk.quote:
Dit weet ik niet zo zekerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Pesters zijn mensen die heel onzeker zijn 😉
Hebben ze een biertuin vermoord?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:45 schreef mario390 het volgende:
polizeiruf krimi:: de maß is voll
waar biergartenbedienungen
vermorrd werden
En ze pakken mensen die een makkelijk doelwit zijn en zich te snel opwinden!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Pesters zijn mensen die heel onzeker zijn 😉
Selectief somsquote:
Maar ik wel pesten op internet zekerquote:
Soms wil je wel wat meer uitdaging thoquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:46 schreef DeBraad het volgende:
[..]
En ze pakken mensen die een makkelijk doelwit zijn en zich te snel opwinden!
das gayquote:
Sorry engine😊quote:
Mwaaa, zit wel waarheid in hoor. Waarom zou je andere mensen constant afzeiken/treiteren? Niet omdat je zelf een perfect leven/perfecte persoonlijkheid hebt.quote:
Met bier?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar de meiden werden vermoord
Kijk nu zijn we er.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Doe dat ergens anders dan schat.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Soms wil je wel wat meer uitdaging tho
Gpdverdomme, dacht wel grappige comment.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:48 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mwaaa, zit wel waarheid in hoor. Waarom zou je andere mensen constant afzeiken/treiteren? Niet omdat je zelf een perfect leven/perfecte persoonlijkheid hebt.
Ik trol ook wel eens. Denk dat iedereen wel eens loopt te trollen. Maar er is een verschil tussen trollen en treiteren. Dat eerste kan lollig zijn, dat 2e is gewoon klote.
Hoi dquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt je UI aangepast, maar bent je ondertitel vergeten
Ga nu maar weer weg.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gpdverdomme, dacht wel grappige comment.
Onzeker
Weet ik niet zo zeker
Maar over dat eerste: Ben eigenlijk wel sadist. Eigenlijk weinig met onzekerheid te maken. Gewoon een persoonlijkheidsstoornisquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:48 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mwaaa, zit wel waarheid in hoor. Waarom zou je andere mensen constant afzeiken/treiteren? Niet omdat je zelf een perfect leven/perfecte persoonlijkheid hebt.
Ik trol ook wel eens. Denk dat iedereen wel eens loopt te trollen. Maar er is een verschil tussen trollen en treiteren/afzeiken. Dat eerste kan lollig zijn, dat 2e is gewoon klote.
Wat ben jij trouwens vroeg in kerstsfeerquote:
Ga hulp zoeken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Maar over dat eerste: Ben eigenlijk wel sadist. Eigenlijk weinig met onzekerheid te maken. Gewoon een persoonlijkheidsstoornis
Of zijn ze ook gelijk begraven in die tuin? Dat is wel het voordeel van een tuin hebben.quote:
Geloof dat dat z'n achterhoofd isquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:50 schreef madam-april het volgende:
[..]
Waarom sla jij @:dud0r op zijn billen?
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat ben jij trouwens vroeg in kerstsfeer
Heequote:
Niet als je zelf je broek open hebt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:51 schreef Mikeytt het volgende:
Als een midget zegt dat je haar lekker ruikt, is dat dan seksuele intimidatie?
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt je UI aangepast, maar bent je ondertitel vergeten
Echt hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:51 schreef Mikeytt het volgende:
Als een midget zegt dat je haar lekker ruikt, is dat dan seksuele intimidatie?
😁quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:51 schreef engine het volgende:
[..]
Niet als je zelf je broek open hebt.
Op zijn achterhoofd?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:51 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Misschien heeft'ie wel een blotebillengezicht
Zou kunnen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
in een vat bier verdrinken?
Ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:50 schreef madam-april het volgende:
[..]
Waarom sla jij @:dud0r op zijn billen?
Is dat je crew?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:52 schreef Mikeytt het volgende:
@:flippie
@:roos94
@:hoechst
@:spierbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |